quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik ben ook lekker bezig ik zat nog zo te denken dat ik mijn boek van duits in mijn tas moet doen. Dus ik kom op school en wat ben ik vergeten![]()
quote:
quote:
quote:
't Is gewoon mijn mening, hè.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef Etcetera het volgende:
dat is minder positief dan ik hoopte
mjah okquote:
En zelfs die heb ik wel eens goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Feit is wel dat plaatjesvragen de beste vragen zijn
ik ben er wel achter dat ik soms de meest rare dingen weet maar dat geldt ook voor anderenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, daarvoor heb je wel een applausje verdiend![]()
jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:34 schreef macondo het volgende:
[..]
En het is dus net zo goed als sommigen (Nem, Neel) beweren?
Hehe, dat vind ik wel een leuk idee. Weet niet of de rest dat ook vindt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we elk palindroom-topic ook met extra punten belonen?
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:14 schreef Soempie het volgende:
erkel en jayhawk mogen wel vergeten te gaan stemmen![]()
Ik heb om 8:35 al gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:10 schreef dartfanaat het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zodirect maar eens even gaan stemmen en dan vanavond de verkiezingsuitslagen gaan volgen
Mooi! De macht van het grootkapitaal moet aan banden worden gelegd, macht aan het volk !quote:Op woensdag 22 november 2006 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Nu! SP!
ik ga ook ff stemmen zo meteen
(SP is bij gebrek aan beter trouwens![]()
![]()
)
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Mooi! De macht van het grootkapitaal moet aan banden worden gelegd, macht aan het volk !
![]()
Spanten. In het dak.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:50 schreef Etcetera het volgende:
que??
ik kom regelmatig in de Korenbeurs, maar die planten zeggen me helemaal niks
Absoluut: Georgina Verbaan natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 02:17 schreef erkel het volgende:
[..]
en aan wie geef jij je stem dan als ik vragen mag? Partij van de Dieren
?
oohwquote:Op woensdag 22 november 2006 11:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spanten. In het dak.
[afbeelding]
Verschrikkelijk slechte foto, maar er was geen betere. Zie die polonceau-spanten bovenin![]()
Ik kijk er altijd even naar als ik er boodschappen doe![]()
Tot later dan maar weerquote:Op woensdag 22 november 2006 12:03 schreef Soempie het volgende:
[PAINT] Hier songteksten!
![]()
Nouja, ik kwam eigenlijk alleen even vertellen dat het dus geen planten waren![]()
quote:Als kinderen in Nederland mogen stemmen, dan zouden ze stemmen op de PVDA. Een derde van alle kinderen in Nederland wil ook Wouter Bos als minister-president. Dat heeft het Jeugdjournaal onderzocht.
Het Jeugdjournaal vroeg kinderen wat zij zouden stemmen als dat zou mogen. Een kwart van de kinderen stemt PVDA. Op de tweede plek staan twee partijen: de Partij voor de Dieren en de SP. Het CDA staat bij kinderen op de derde plaats.
Een derde van alle kinderen in Nederland stemt dus voor Wouter Bos als minister-president. Op de tweede plaats met 17% van de stemmen staat Jan Peter Balkenende. 15% van de kinderen ziet graag Jan Marijnissen als minister-president van ons land. Eén op de tien kinderen wil dat de lijsttrekker van de Partij voor de Dieren (Marianne Thieme) onze minister-president wordt.
quote:Beste Heer erkel,
Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Je Veronica Magazine zal verzonden worden naar het volgende adres:
******** Groningen
Nederland
Bedankt voor je deelname en graag tot snel!
Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP
Als het is waarom ik denk dat het is...... Ik heb het iig niet vergeten, wat Erkel en Jayhawk gedaan hebben weet ik nietquote:Op woensdag 22 november 2006 00:14 schreef Soempie het volgende:
erkel en jayhawk mogen wel vergeten te gaan stemmen![]()
90 graden?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Soempie het volgende:
M'n stofzuiger is gesmolten![]()
![]()
En ik doe nu de was, maar volgens mij heb ik de wasmachine ook geslooptHij doet het, maar geen idee op hoeveel graden
![]()
![]()
Zaterdagavond alvast geoefend: 'Brown Eyed Girl'quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:57 schreef Nesle het volgende:
Bij de volgende meet gaan we karaoke doen.
Je moet ook geen stofzuigers in de wasmachine stoppenquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef Soempie het volgende:
M'n stofzuiger is gesmolten![]()
![]()
En ik doe nu de was, maar volgens mij heb ik de wasmachine ook geslooptHij doet het, maar geen idee op hoeveel graden
![]()
![]()
gesmolten..niet gekrompenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je moet ook geen stofzuigers in de wasmachine stoppen![]()
Dit hoop ik toch zeer zeker nietquote:Op woensdag 22 november 2006 11:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Absoluut: Georgina Verbaan natuurlijk![]()
ff snel gelezen, maar een beetje een vaag verhaal. Mijn stem krijgt ze niet. (kan ook niet, maar toch)quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef dartfanaat het volgende:
Waar ik overigens heel benieuwd naar ben is hoeveel stemmen Tamara krijgt. Zij doet maar in 1 kiesdistrict, Haarlem (eveneens het grootste) mee. Ik hoor al denken: "Tamara??? Wie is dat in vredesnaam". Zij is de lijsttrekster van "Tamara's open partij". Programma te vinden op www.tamarasopenpartij.nl
Waarom denk je dat ik het me afvraag...... Juist vanwege die vaagheid, en verder niets toevoegend.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
ff snel gelezen, maar een beetje een vaag verhaal. Mijn stem krijgt ze niet. (kan ook niet, maar toch)
Nee, het is een beetje een 'Ik heb zelf geen idee, zeggen jullie het maar' - verhaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het me afvraag...... Juist vanwege die vaagheid, en verder niets toevoegend.
Toen ik haar voor het eerst op tv zag dacht ik dat ze 15 wasquote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Gooitzen het volgende:
Bij mij is het toch Mei Li Vos geworden. Dat blijft een schatje.
Dat is ze zeker, doet me een beetje denken aan Nadja Hüpscher..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Gooitzen het volgende:
Een klein beetje wel ja, maar doe mij Nadja maar dan.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, doet me een beetje denken aan Nadja Hüpscher..
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het is niet mijn partij
Een heel klein beetje wel ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, doet me een beetje denken aan Nadja Hüpscher..
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het is niet mijn partij
Ik ook. Waarschijnlijk ga ik zwevend het stemhokje in.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben nog steeds een zwevende kiezerIk mag wel rap aanmaken!
http://www.foksuk.nl/dag2.php?jaar=2006&week=44&dag=4quote:Op woensdag 22 november 2006 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben nog steeds een zwevende kiezerIk mag wel rap aanmaken!
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
http://www.foksuk.nl/dag2.php?jaar=2006&week=44&dag=4
[..]
Ik zweef met je meequote:Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef Neleos het volgende:
Ik ook. Waarschijnlijk ga ik zwevend het stemhokje in.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:34 schreef Gooitzen het volgende:
Hmmm, die partij ken ik niet eens. Misschien had ik me wat beter in moeten lezen, want het klinkt op zich wel interessant.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Liberaal Democraten gestemd: kort samengevat is dit D'66, maar dan zonder die bestuurlijke vernieuwingsonzin waar niemand op zit te wachten. Is natuurlijk iets uitgebreider dan dat, maar vond dat ze goede ideeën hebben (en weinig slechte!)
Gooitz heeft het goed doordachtquote:
Heb je Pechtold gezien bij Lijst 0?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb Liberaal Democraten gestemd: kort samengevat is dit D'66, maar dan zonder die bestuurlijke vernieuwingsonzin waar niemand op zit te wachten. Is natuurlijk iets uitgebreider dan dat, maar vond dat ze goede ideeën hebben (en weinig slechte!)
Na jarenlang D'66 gestemd te hebben, stem ik nu tactisch. En ja, Els Borst is er ook niet meer, dat was ook een stemmentrekker (net als Winnie S)quote:
Ik ben voor al die dingenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben:
Legaliseren softdrugs: tegen
Pil in basispakket: voor
Recht op downloaden: voor
Test op XTC: tegen
Gratis condooms jongeren: voor
![]()
Goede ideeen is leuk, maar een goede partij zijn is ook fijn. Ik bedoel, ze hebben geen track record. Geen organisatie. Geen mensen. Da's lastig..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
GL: alles voorquote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben:
Legaliseren softdrugs: tegen
Pil in basispakket: voor
Recht op downloaden: voor
Test op XTC: tegen
Gratis condooms jongeren: voor
![]()
Een huisgenoot kwam er van de week mee, nadat een oud-huisgenoot hem er op had gewezen. Partijprogramma doorgelezen en zag er allemaal goed uit, nog een keer Stemwijzer ingevuld en jawel, ze stonden bovenaan...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hmmm, die partij ken ik niet eens. Misschien had ik me wat beter in moeten lezen, want het klinkt op zich wel interessant.
De bestuurlijke vernieuwing vind ik ook minder. De LibDem hoeft niet per se van de identificatieplicht af, maar wil wel dat iedereen eenmalig een gratis identiteitsbewijs krijgt: overheid stelt het verplicht, dus vonden ze het logisch. Hun standpunten over euthanasie en homo-huwelijk weet ik niet meer, maar volgens mij maakten ze daar geen probleem van. De LibDem standpunten over Europa klonken ook uitstekend, en ik vind wel dat ze een zetel verdienen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef macondo het volgende:
Eigenlijk heeft D66 allemaal standpunten waar ik achter sta, behalve het gedram met de bestuurlijke vernieuwing.. Euthenasie, homo-huwelijk, afschaffing identificatie plicht, pro europa..
Hoezo moeten condooms gratis worden? Je kiest er toch zelf voor?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
GL: alles voor
SP: alles voor
PvdA: alles voor behalve gratis condooms jongeren
CDA: alles tegen behalve recht op downloaden
VVD: alles tegen behalve gratis condooms
Kom je ook niet veel verder mee
Ja, als het je grootste lastenpost is heb je het inderdaad zwaarquote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ja gratis condooms hoeft opzich niet, maar maak ze dan wat goedkoper![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |