Net als Nemquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:25 schreef cafca het volgende:
Ja, ik dacht ik één klap rijk te worden!
Hihi bedankt alweerquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja dat allemaal![]()
Wat is stempelvrij? En wat had je zus voor geschiedenis?![]()
Netjes die 7.1 trouwens![]()
Ja nou, bij ons wordt dat waarschijnlijk ook afgeschaft hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:13 schreef Soempie het volgende:
Ook een mooi cijfer, maar jij had lekker hoger
En die banduren heb ik ook nog gehad. Wij waren alleen nooit stempelvrij![]()
Ik gebruik gewoon torrentsquote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet sinds gisteren weer waarom ik nooit meer torrents download.
Wat een retetrage bende
Idd tijd geleden flink wat afleveringen gezien. Die met Kate Winslet vond ik nogwel de leukste denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:38 schreef MaJo het volgende:
Nem, heb net trouwens extras gezien. Ga ik zeker volgen, echt leuk!
Leukquote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef Soempie het volgende:lang geleden! 3 dagen en nog wat uur heb ik het volgehouden zonder akq
![]()
3 dagen op m'n bank gehangen![]()
[afbeelding]
let niet op de sluikreclame voor de ikea![]()
![]()
Zo was het: Studentenkamers #5![]()
Die moet ik nog steeds een 2e keer zien. Een keer heel laat in de nacht gekeken en herinner me er niet meer al te veel vanquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Donnie Darko ook gezien, heb toen daarna de website bekeken. Weet niet of die nog bestaat, maar dat was wel leuk tijdverdrijf.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:39 schreef Soempie het volgende:
Weekend!!![]()
Moet het hele weekend studies/ boeken lezen met titels als:
women and education, sekse als pedagogisch motief, a woman's place in education, probleemverkenning emancipatie, feminism and social justice in education, onderzoek naar deelname en rendement van mannelijke en vrouwelijk studenten, 100 jaar promoverende vrouwen aan de UvA etc, etc![]()
Veel koffie dus![]()
beterschap ermeequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:55 schreef Neleos het volgende:
TROS muziekfeest is op tv. Ik heb mezelf nog niet gespot.
Ik kan ook piepenquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef Soempie het volgende:
het scroll wieltje van m'n muis piept
Scheisse!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maar mijn zus heeft me verslagen op duits hoor
Ik dacht dat je bedoelde dat jouw zus jouw verslagen in het Duits had.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:15 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maar mijn zus heeft me verslagen op duits hoor
Zo kun je het opvatten jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat jouw zus jouw verslagen in het Duits had.![]()
Nevermind![]()
![]()
Dat van mij is niet veel groter trouwens. Ik denk 14? Alles past preciesquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef Supersheep het volgende:
Leuk, zou willen dat ik die ruimte had
![]()
12m² is inmiddels wat te weinig geworden...
[..]
zal je helpen onthoudenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef Supersheep het volgende:
Die moet ik nog steeds een 2e keer zien. Een keer heel laat in de nacht gekeken en herinner me er niet meer al te veel van
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:16 schreef Supersheep het volgende:
Jij weet na dit weekend alles van vrouwenemancipatie!
[..]
vast niet zo irritant als mijn muisquote:
quote:
Ben ik toch nog ergens goed inquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:18 schreef Nesle het volgende:
Quotechamp!
Je riep?quote:
Hier past alles nietquote:[..]
Dat van mij is niet veel groter trouwens. Ik denk 14? Alles past precies![]()
edit: ongeveer 16, laatmaar![]()
Ik piep niet irritantquote:[..]
vast niet zo irritant als mijn muis![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:49 schreef Homdeck het volgende:
zitten jullie ook vol spanning naar die dominosteentjes te kijken?![]()
Zij moeten denk ik die builders challange doenHoor/zie ik netquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:52 schreef Nesle het volgende:
Ik moet bekennen dat ik ook naar die stenen zit te kijken. Waarom moesten die 2 nou net zo raar reageren toen hun naam eruit kwam? Heb ik ff gemist...
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Weltrustren iedereen. iK GA slapenmorgen traine!!
Het gaat om de auto. Sms 1,2 of 3. De lijnen staan open!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:55 schreef Soempie het volgende:
ik mis alles!![]()
Domino. Praat me bij, wat gebeurt er?!??! Hoe ver zijn ze? eh eh ehhh![]()
Wist niet eens dat dat vandaag was, gelukkig die voorbereidingszooi volledig gemist op een leuk fragment bij De Wereld Draait Door na.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef Soempie het volgende:
domino? is het weer zo ver
Nou, ik heb EINDELIJK een tv...maar geen kabeltje, dus heb ik er nog niks aan
trustenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Weltrustren iedereen. iK GA slapenmorgen traine!!
Naar welk nummer?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het gaat om de auto. Sms 1,2 of 3. De lijnen staan open!![]()
Ohja, eeh...quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Naar welk nummer?![]()
Nu heb ik de auto gemist!![]()
Jeejquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
En we kunnen Meneer Reinders feliciteren met zijn nieuwe Honda huppeldepup!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:11 schreef Nesle het volgende:
En we kunnen Meneer Reinders feliciteren met zijn nieuwe Honda huppeldepup!
ja hoor. ik heb er ook al 4 waarvan ik er 2 nog nooit gesproken hebquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:29 schreef Neleos het volgende:
Ik heb nog helemaal geen fokkers in mijn msn lijst. Soempie, Homdeck, mag ik jullie toevoegen?![]()
![]()
Kun je mij je MSN pm'en? Door de Chaos die fok vandaag is heen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja hoor. ik heb er ook al 4 waarvan ik er 2 nog nooit gesproken heb![]()
ik kan nu helemaal niks meer openen lijkt het welquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kun je mij je MSN pm'en? Door de Chaos die fok vandaag is heen?
Nu welquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb ook geen fok!kers in mijn lijst
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:10 schreef Nesle het volgende:
De builderschallenge is nu bezig. Ze moeten opschieten! OOOOOOOOH ze beginnen al te vallen, ze moeten nu heeeeeeeel snel gaan neerzetten! Oh man man man man man man. Kijk Kijk Kijk! Even wachten geen risico's! Ze zijn klaar en wachten! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gelukt!!!! Gejuich gejoel gedans gespring!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:12 schreef Neleos het volgende:
Wauw!!!!!111!! Houdt de aorta het nog!!@1@#!!@@!!!!!!ii1!@1211Kim WIldeEInsZweiPoliszieKaraaijjr!!!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:13 schreef Neleos het volgende:
Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!@11!!@Einz!!!@
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |