quote:Op donderdag 16 november 2006 16:26 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Pas op jij!
stal·ken (ov.ww.)
1 iem. hinderlijk achtervolgen, bespieden, telefonisch lastigvallen, opzoeken in Google enz.
Dude! Een 9.2quote:Op donderdag 16 november 2006 19:42 schreef Soempie het volgende:
Nesle wat had je voor geschiedenis?? Heb je het cijfer al terug?
quote:Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dude! Een 9.2![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogste van alle vwo4 klassen![]()
Ik had 9 punten voor de pilaren vraag![]()
Bedankttquote:
Ja ttweekquote:Op donderdag 16 november 2006 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
Cijfers van de tentamenweek?
Doe je Economie en Maatschappij?
Ooh goed zo, heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 16 november 2006 21:18 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja ttweek
Nog niet, op onze school kies je pas in de 5e je pakket.
Zit nu dus in de 4e. Maar in de 5e kies ik wel EM
Ziet er beter ingericht uit dan mijn kamer, schoner ook ongetwijfeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:31 schreef Soempie het volgende:lang geleden! 3 dagen en nog wat uur heb ik het volgehouden zonder akq
![]()
3 dagen op m'n bank gehangen![]()
[afbeelding]
let niet op de sluikreclame voor de ikea![]()
![]()
Zo was het: Studentenkamers #5![]()
Hee Dexquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:08 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ziet er beter ingericht uit dan mijn kamer, schoner ook ongetwijfeld.
Waar slaap ik als ik langskom? Niet op de bank hoop ik...
ze is EINDELIJK gearriveerd hoor..pfoequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ja, hier ben ik.
klopt. donniedarko.com gewoon toch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Donnie Darko ook gezien, heb toen daarna de website bekeken. Weet niet of die nog bestaat, maar dat was wel leuk tijdverdrijf.
Dat is ook niet zo moeilijkquote:
Ow is daar een site van....hmm nu geen zin meer om die te bekijkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
klopt. donniedarko.com gewoon toch?
Ik was bij een concert van De Dijk...dat was even belangrijkerquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:01 schreef Soempie het volgende:
En Nem zou nog wel heel hard oefenen met quizen voor de lotto weekend miljonairs![]()
![]()
Hoe was het? Hoor altijd positieve verhalen over concerten van De Dijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was bij een concert van De Dijk...dat was even belangrijker
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:30 schreef Neleos het volgende:
En ik zie dat ik exact dezelfde tafel heb als Soempie![]()
Zekerquote:
Vrijdagochtend is toch ook geen moment om enorm te gaan filosoferen.quote:Heb me verslapen en heb college filosofie gemist.![]()
Vorige week vrijdag ook alGaat lekker hier
![]()
Voor een vrijdagochtend is alles te vroegquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
ZekerMaar jij had ook problemen met het in elkaar zetten dus, of was dat die bank? Ik kreeg toen de schroeven er telkens niet in. Ben daar echt lang mee bezig geweest.
![]()
[..]
Vrijdagochtend is toch ook geen moment om enorm te gaan filosoferen.Veels te vroeg
![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor een vrijdagochtend is alles te vroeg![]()
De meeste Ikea prut die ik heb, heb ik redelijk makkelijk in elkaar gezet, behalve die tafel. Ik heb de schroeven erin gedraaid door de schroevendraaier met twee handen vast te houden. En toen lukte het nog niet. Dus heb ik eerst met een boor die gaten groter gemaakt. Toen lukte het pas. En de handen helemaal kapot inderdaad.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:46 schreef Soempie het volgende:
Ik had problemen met die stoel, omdat ik een onderdeel kwijt was. Dan wil het niet![]()
En van die schroeven in dat tafeltje krijg je pijn in je handen!Wat een rotschroeven waren dat, inderdaad. Maar had hem wel zo in elkaar. De rest van m'n ikea-prut heb ik in elkaar láten zetten
![]()
![]()
En filosofie op vrijdagochtend is inderdaad geen succes..'s avonds laat wil dat beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |