Had je geen boormachine dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
De meeste Ikea prut die ik heb, heb ik redelijk makkelijk in elkaar gezet, behalve die tafel. Ik heb de schroeven erin gedraaid door de schroevendraaier met twee handen vast te houden. En toen lukte het nog niet. Dus heb ik eerst met een boor die gaten groter gemaakt. Toen lukte het pas. En de handen helemaal kapot inderdaad.
Maar nu ben ik wel heel tevreden met mijn tafel![]()
Ja, uiteindelijk heb ik dat maar gedaan. Maar ik had verwacht dat die voorgeboorde gaten wel zouden passen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had je geen boormachine dan?
super soempiequote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef Soempie het volgende:
schroevendraaier?![]()
ik heb die schroeven er met m'n handen ingedraaid![]()
volgens mij kon dat helemaal niet met schoevendraaier?
Met je handen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef Soempie het volgende:
schroevendraaier?![]()
ik heb die schroeven er met m'n handen ingedraaid![]()
volgens mij kon dat helemaal niet met schoevendraaier?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat Neleos niet lukt met de schoevendraaier lukt soempie met dr handen![]()
Ik moest 4 schroeven per tafelpoot in het tafelblad draaien. Dacht ik. Maar het is al meer dan een half jaar geleden dat ik die tafel in elkaar gezet heb. Dus ik weet het niet precies meer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar die schroeven moesten in het tafelblad en daar moest je de poten op draaien, dus waar Neleos nou die schroevendraaier voor heeft gebruiktZou mij ook niet lukken met schroevendraaier
![]()
en dan weer problemen bij het inelkaar zettenquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Soempie het volgende:
Hup Neleos, tafel uit elkaar halen en kijken hoe het ook alweer zat![]()
En dan weer opnieuw in elkaar zetten zeker. Mijn handen zijn net genezen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:12 schreef Soempie het volgende:
Hup Neleos, tafel uit elkaar halen en kijken hoe het ook alweer zat![]()
Pijnlijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:15 schreef Jojoortje het volgende:
Pff ik heb een zware ochtend gehad...
Ik loop dus naar de badkamer op mijn blote voetjes... Stap ik op een naald die recht overeind in mijn vloerbedekking zit!Zeeeer! En toen zat die ook nog eens vast in mijn voet
![]()
Dus nu heb ik een zere voet!
Ik denk dat ik die nog wel heb ja. Ik heb ook enorm veel bergruimte in mijn appartementje, die moet ik toch ergens mee opvullen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:22 schreef Soempie het volgende:
heb je serieus de handleiding bewaard van dat tafeltje?![]()
![]()
misschien had ik dat ook moeten doen..ik heb alles weggegooid![]()
Nee, hier doet het ook moeilijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:41 schreef Soempie het volgende:
Dag Yuri![]()
Ligt het aan mijn internetverbinding of doet Fok! gewoon moeilijk![]()
mwa, dan ga ik hardlopen en daarna beginnen met m'n literatuuronderzoekquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:47 schreef iamredleader het volgende:
Nee, hier doet het ook moeilijk.![]()
Gezelligquote:
Hmmm. Je kan natuurlijk ook gewoon een tvp d'r in plempen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
ik wilde net even die album top 100 aller tijden opslaan onder m'n favorites, zodat ik hem nog een terug kan kijken...
Dus ik: 'Add Favorite' ..en geen naam gegeven verder.. nu staat hij onder 'cannot find server'Als ik hem aanklik krijg ik wel de album top 100
![]()
Geweldig natuurlijk! Ik zal straks wel even wat fotos posten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe was het? Hoor altijd positieve verhalen over concerten van De Dijk
[..]
Ik ben 1 keer bij de Dijk geweest en dat was inderdaad een tof optreden. Het publiek was ook heel verschillend, van jong tot oud. Mooi feestje toen ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig natuurlijk! Ik zal straks wel even wat fotos posten.
Als je nog nooit naar De Dijk bent geweest MOET je gewoon een keer gaan.
Voorwaarden: kleine zaal (dus geen Ahoy ofso) en GEEN zitplaatsen.
Ik heb verscheidene mensen meegenomen in de loop der jaren die geen echte Dijkfans zijn maar die één van hun beste concerten daar hebben beleefd. Dat komt puur door de feestsfeer die de heren creeeren
Strak: fotos
't Vond je ervaan? In 1984 waren ze wel iets anders dan nu natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:05 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb De Dijk twee drie keer gezien. De eerste keer was in 1984.(ook nog een keer in het Vondelpark)
Wehehehe dat heb ik volgens mij nog nooit meegemaakt maar ik kan me voorstellen dat het een enorme chagrijn wordtquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef Lienekien het volgende:
In 1984 hadden ze volgens mij net Bloedend Hart uit. Ik zou nog ergens foto's moeten hebben. Ze waren een vroege act op Waterpop. Echt druk was het niet.
Van die keer in de Oosterpoort in Groningen weet ik nog goed dat het publiek na twee nummers al een kolkende massa was. De Dijk is een feestje, maar ik heb gehoord dat je niet de pech moet hebben dan Van der Lubbe in een slecht humeur is.
Eeej die bloedend hart toer heb ik ze ook nog gezienquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:09 schreef Lienekien het volgende:
In 1984 hadden ze volgens mij net Bloedend Hart uit. Ik zou nog ergens foto's moeten hebben. Ze waren een vroege act op Waterpop. Echt druk was het niet.
Van die keer in de Oosterpoort in Groningen weet ik nog goed dat het publiek na twee nummers al een kolkende massa was. De Dijk is een feestje, maar ik heb gehoord dat je niet de pech moet hebben dan Van der Lubbe in een slecht humeur is.
Dat wil ik ook..., maar nog 1 uur en 3 kwartierquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:57 schreef Etcetera het volgende:
ik heb sinds woensdagmiddag weekend
tot en met maandag
en dinsdag begint het nieuwe blok
ja dat allemaalquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:47 schreef Nesle het volgende:
Damn, dat allemaal?
Succes !
Ik heb mijn franse cijfer binnen, 7.1
Nog maar 3 en ik weet of ik stempelvrij ben
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:47 schreef Nesle het volgende:
Damn, dat allemaal?
Succes !
Ik heb mijn franse cijfer binnen, 7.1
Nog maar 3 en ik weet of ik stempelvrij ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |