Even de nummersquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ze hebben een hele eigen topic hier op FOK!
Daryll-Ann
Je ne sais pas..quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je weet het niet, geef het maar toe!![]()
Amerikaquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:22 schreef Supersheep het volgende:
hint:
Zonder dit land wordt Europa er stukken beter op!
Sinds het vorige topic zag ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:37 schreef wyccie het volgende:
Sinds wanneer doen we het meeplakken van de punten?![]()
Scheelt wel het tellen natuurlijk.
Oh sorry.quote:
4 en 25?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh sorry.
Hoeveel kilogram wol en hoeveel kilogram shoarma kun je verkrijgen van 1 volwassen ooi?
Ja, een ooi kan gewoon 75 kilo worden. Zat te denken aan 25/30kg vlees voor consumptie maar was blijkbaar te laagquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:48 schreef wyccie het volgende:
Een volwassen schaap weegt toch wel zeker 60 kilo?
Heeft er iemand hier verstand van shoarmazaken?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoeveel shoarma er van een schaap komt...
Ligt eraan waarquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef wyccie het volgende:
Zo'n winkel waar je shoarma kunt kopen
Nee, dat is een dubbele puntentopic!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
Aangezien hier nu ook 'vragen' worden gesteld mogen we ook weer gaan slowchatten in AKQ?
sorryquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is een dubbele puntentopic!!![]()
Meestal pakken ze het in in folie en gaan de volgende dag verder.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, wacht ik bedoel eigenlijk ook die andere zaken
Eigenlijk dus dat Doner durum gedoe: er zit op zo'n spit een heel groot stuk vlees. Maken ze die op 1 dag op en gaat wat er overblijft de prullenbak in. Of gebruiken ze wat er over is de volgende dag weer?
Geen idee eigenlijk. Zullen vast regels voor zijn maar niet iedereen houdt zich daaraan natuurlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:58 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, wacht ik bedoel eigenlijk ook die andere zaken
Eigenlijk dus dat Doner durum gedoe: er zit op zo'n spit een heel groot stuk vlees. Maken ze die op 1 dag op en gaat wat er overblijft de prullenbak in. Of gebruiken ze wat er over is de volgende dag weer?
Ik ben niet bang om mond- en klauwzeer te krijgen, maar het lijkt me niet dat dat hygiënisch is. Als het 30 graden is, dan koelt het spul heel slecht af. En dan hebben bacteriën alle kans.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Meestal pakken ze het in in folie en gaan de volgende dag verder.
Welke bacterien? Die gaan morsdood onder de grill...quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mond- en klauwzeer te krijgen, maar het lijkt me niet dat dat hygiënisch is. Als het 30 graden is, dan koelt het spul heel slecht af. En dan hebben bacteriën alle kans.![]()
Als je over hygiëne na gaat denken bij shoarmazaken (en ook andere tentjes) ben je op de verkeerde plaats denk ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om mond- en klauwzeer te krijgen, maar het lijkt me niet dat dat hygiënisch is. Als het 30 graden is, dan koelt het spul heel slecht af. En dan hebben bacteriën alle kans.![]()
gelukkig zijn er nog altijd uitzonderingenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:11 schreef wyccie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de shoarmatent waar ik naartoe ga er altijd tiptop uitziet.
die staan soms inderdaad maanden in een emmertje uit te drogenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de sausjes..
Weeg je meer of minder dan een volwassen ooi?quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:15 schreef wyccie het volgende:
Overigens zou ik die bacteriën wel gewoon eten, ik heb altijd honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |