feli!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:21 schreef Etcetera het volgende:weer een voldoende erbij van vorig blok
Chess, de nederlandse versie.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Welke?
Ben zelf al naar verschillende geweest. Ga graag naar het theater, en daar hoort een Musical ook bijquote:Op donderdag 23 november 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nog nooit naar een echte musical geweest. Alleen wel in films gezien, en daar hou ik in principe niet van.
de films halen het niet bij de echte belevingquote:Op donderdag 23 november 2006 23:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nog nooit naar een echte musical geweest. Alleen wel in films gezien, en daar hou ik in principe niet van.
Gewoon nieuwschierigquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Zie boven. Vanwaar de vraag?
Toen jij geboren werd, had ik net eindexamen gedaan. Woon je in Assen?quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen jij geboren werd, had ik net eindexamen gedaan. Woon je in Assen?
O ja. Dat moest toen nog gebouwd worden, volgens mij.quote:
doe jij het lienekien?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Zal ik zo het volgende deel openen?
Slots?quote:Heel verhaal.
Babel? The Departed schijnt een beetje tegen te vallen heb ik gehoord. Maar ik wil hem nog wel zien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:08 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanavond naar Babel en morgenavond naar The Departed![]()
The Departed krijgt een 8.4quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:15 schreef Neleos het volgende:
[..]
7.9 op imdb. Dan is het meestal wel goed.![]()
wat ga jij doen dit weekend?quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
*jaloers is
Ja, daar heb je wel een heel weekend voor nodig natuurlijkquote:
Jazeker > zie Neleosquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een heel weekend voor nodig natuurlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik even tussen neus en lippen door vermelden dat Nurlaila Karim uit The Wiz kan zíngen
Ik zou bijna naar een musical gaan
Same herequote:Op vrijdag 24 november 2006 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een musical geweest. Ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk![]()
Ik zei ook BIJNAquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een musical geweest. Ook niet zo'n behoefte aan eigenlijk![]()
dat begreep ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |