Ik begrijp je standpunt, ze zijn inderdaad nieuw en niet heel erg bekend. Maar ik had geen zin om op de VVD te gaan stemmen (stom bezig de laatste tijd), Christenunie heeft een paar nare christelijke trekjes waar ik het niet mee eens ben, zodat van ervaren partijen D'66 overblijft. Maar die zijn ook niet al te handig bezig geweest, en ik kan me beter vinden in het programma van deze partij. Overigens zijn er wel een aantal met politieke ervaring, alleen niet bij de LibDem zelf (te nieuw). Deze mensen zijn dan afkomstig van de VVD of D'66.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Goede ideeen is leuk, maar een goede partij zijn is ook fijn. Ik bedoel, ze hebben geen track record. Geen organisatie. Geen mensen. Da's lastig..
Ik snap je nietquote:Op woensdag 22 november 2006 15:03 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoezo moeten condooms gratis worden? Je kiest er toch zelf voor?
En de lijsttrekker is van adel!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook is de nummer 3 op de lijst een begrafenisondernemer, en hoe vaak kan je daar nou op stemmen?Dus als je besluit LibDem te stemmen en je wil graag op een begrafenisondernemer stemmen: kies nummer 3
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, als het je grootste lastenpost is heb je het inderdaad zwaar
Hihi.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, als het je grootste lastenpost is heb je het inderdaad zwaar
Die kende ik al, slechte humor helaasquote:Op woensdag 22 november 2006 15:06 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hihi.
Kende je deze al? http://seamoursheep.com/index.php
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Als je vieze dingen wilt doen, prima, maar waarom moet de overheid dat betalen?
Strategisch op schatjes stemmen als Mei Li Vos?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Na jarenlang D'66 gestemd te hebben, stem ik nu tactisch. En ja, Els Borst is er ook niet meer, dat was ook een stemmentrekker (net als Winnie S)
Jep, als ze van de PvdA zijn wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Strategisch op lekkere moppies stemmen als Mei Li Vos?![]()
safety firstquote:Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Als je vieze dingen wilt doen, prima, maar waarom moet de overheid dat betalen?
Maar dat hoeft de overheid toch niet te betalen? Daar heb je als mens een eigen keuze in. Of vieze dingen, of niet, of beschermd vieze dingen doen. De overheid betaalt toch ook niet alle nicotine pleisters en brommerhelmen?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]dat heet 'veilig', net zoals de pil...
Iedereen doet aan seks. Niet iedereen doet aan bromfiets rijden!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Maar dat hoeft de overheid toch niet te betalen? Daar heb je als mens een eigen keuze in. Of vieze dingen, of niet, of beschermd vieze dingen doen. De overheid betaalt toch ook niet alle nicotine pleisters en brommerhelmen?
Die redenatie gaat helaas niet altijd opquote:Op woensdag 22 november 2006 15:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Iedereen doet aan seks. Niet iedereen doet aan bromfiets rijden!![]()
![]()
Dat is dan een mening hèquote:Op woensdag 22 november 2006 15:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Maar dat hoeft de overheid toch niet te betalen? Daar heb je als mens een eigen keuze in. Of vieze dingen, of niet, of beschermd vieze dingen doen. De overheid betaalt toch ook niet alle nicotine pleisters en brommerhelmen?
Ja nouja, ik vind het wel een goede zaak. Als een kind uit een boom valt, krijgt het heus geen SOA en wordt ook niet zwanger!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:16 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Die redenatie gaat helaas niet altijd opVerplaats het probleem naar bomen. Alle kinderen klimmen in bomen. Sommige vallen er uit. Alle bomen kappen?
Deze is ook zeer aan te raden http://www.stomwijzer.nl/
Heel verkeerde opmerking:quote:Op woensdag 22 november 2006 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja nouja, ik vind het wel een goede zaak. Als een kind uit een boom valt, krijgt het heus geen SOA en wordt ook niet zwanger!
![]()
Voor het zingen de kerk uitquote:Op woensdag 22 november 2006 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En sommige dames kunnen niet tegen de pil! Dus dan is een condoom noodzakelijk.
Jij hebt een hogere dunk van de mensen dan sommige anderen.. Ieder zijn meugquote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Gooitzen het volgende:
Het hele leven zit vol risico's. Daar kan de overheid niets aan doen. Maar ja, ieder zijn meug.
sometimes the hardest thing and the right thing are the same (the Fray)quote:
Ik had er een waarschuwing voorstaanquote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ohooh Sheep!![]()
Ja die infecties die kinderen krijgen als ze uit een boom zijn gevallen, hoor je ook steeds vaker he!![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef DeX090 het volgende:
[..]
sometimes the hardest thing and the right thing are the same (the Fray)
*giggle*
Zo had ik er nog nooit tegenaan gekekenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef DeX090 het volgende:
[..]
sometimes the hardest thing and the right thing are the same (the Fray)
*giggle*
Dat wel, maar ik vond het wel goed bij elkaar passen.quote:
Of periodieke onthouding, dat je het alleen in het weekend doet!quote:
Ok, dan kan ik nu weer gaan idlen voor een paar maanden. :pquote:Op woensdag 22 november 2006 15:50 schreef Soempie het volgende:
Jemig Dex, nu kan ik m'n signature nooit meer op een normale manier lezen..![]()
Je zou anders nog langskomenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:54 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ok, dan kan ik nu weer gaan idlen voor een paar maanden. :p
Ik bedoelde idlen op FOK. Mission accomplished, ik kan weer terug naar m'n donkere schuilplaats achter het station in KLB. Langs komen doe ik nog wel als je een keer zorgt voor een bed.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zou anders nog langskomen![]()
Dus hoezo niks doen?
goedquote:Op woensdag 22 november 2006 16:01 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik bedoelde idlen op FOK. Mission accomplished, ik kan weer terug naar m'n donkere schuilplaats achter het station in KLB. Langs komen doe ik nog wel als je een keer zorgt voor een bed.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Misschien kan je m omsmelten tot een wasmachinebed![]()
quote:
Har, je bent ook zo makkelijk te gebruiken voor een goeie (en slechte) grap.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt weer een middelbare school flashback op deze manier![]()
Vooral voor de slechtequote:Op woensdag 22 november 2006 16:22 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Har, je bent ook zo makkelijk te gebruiken voor een goeie (en slechte) grap.
Albayrak?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef Jojoortje het volgende:
PvdA en ik heb natuurlijk op een vrouw gestemd haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |