Ik ben ook verliefdquote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef Merel1808 het volgende:Ik ben verliefd
Zucht
wie is de gelukkige DA???quote:
Zie mijn quotequote:
Piraten-prinses <3quote:
Het is Merel trouwens hoorquote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef Frederiqueske het volgende:
mun verliefdheid is weer overtwas maar een bevlieging denk whehe
![]()
![]()
MEREL JA???quote:Op maandag 20 november 2006 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is Merel trouwens hoor![]()
Zuuuuucht heul erg verliefd
HA BETRAPT IK ZIE HET WEL AHAHAAAGGAHA BWHEHWEHWHEHEHEEequote:Op dinsdag 21 november 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
Ik ben verliefd op Janetje, Bizznitch en Nikky.
Ook een beetje op Dribbel_ maar dat weet hij nog niet.
Volgens mij zijn we gedoemd om alle PUB-meisjes als bruidsmeisjes te vragenquote:Op maandag 20 november 2006 20:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
MEREL JA???goeie keuze Dee AAtje whehe
![]()
mocht je straks nog een bruidsmeisje nodig hebben, dan weet je me te vinden whehe
![]()
Niet te lang wachten met uitstellen eejquote:Op dinsdag 21 november 2006 06:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we gedoemd om alle PUB-meisjes als bruidsmeisjes te vragen![]()
Maar nog steeds verlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefd!!
gewoon naar het zelfde café teruggaan met wat vrienden, gewoon gezellig maken en miss zie je dr wel weerquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:59 schreef Carentan het volgende:
Ik ben ook verliefd alleen zei weet het nog niet![]()
Afgelopen weekend een leuk meisje gezien in een cafe,uiteindelijk alle moed verzamelt,en een praatje gaan maken,maar dat duurde maar 10 minuten,omdat haar vriendin er op een of andere manier tussen kwam![]()
Half uurtje later bijna sluitingstijd wilde ik naar buiten lopen,met langslopen zei ik nog ff goeiedag,toen vroeg ze opeens naar mijn naam etc etc.
T ging helaas allemaal zo snel dat ik er geen werk van heb kunnen maken![]()
want de lampen gingen aan en iedereen liep naar buiten,ik zei nog we zullen elkaar nog wel eens treffen hier,en thats it ...
mss zie ik haar wel nooit meer.....![]()
GR.c uit eindhoven
zag haar vandaag, maar ik durfde niet, de horrorquote:Op maandag 20 november 2006 20:12 schreef flappiewappie het volgende:
ik ben verliefd, en de eerste volgende keer dat ik dr zie maak ik er werk van!
je staat er 10 minuten mee te praten en je had je niet voorgesteld?? oelala snie goed eejquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef Carentan het volgende:
In het eerste korte gesprekje van 10 minuten kreeg ik niet de indruk tot ze me leuk vond.
maar toen ik lang liep en gedag zei,vroeg ze wel opeens naar me naam,dat had ze ook alweer niet hoeven doen,dus mss vind ze me toch wel leuk.....![]()
Ja hé?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren weer zo'n heerlijke dag waar je van geniet als je stapelverliefd bent
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben verliefd.![]()
Maar zo verlegen.![]()
En ik gedraag me zo verschrikkelijk onhandig en nerveus als ik bij haar in de buurt ben.![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:58 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Toch je eroverheen zetten en er werk van maken, als het nog niet je vriendinnetje is
![]()
Dan zeg je gewoon dat je verlegen bent, gaat het balletje ms vanzelf rollenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.En het wordt steeds erger.
![]()
Let's hold hands. Hier ook. Ik ben af en toe zo'n mietje.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben verliefd.![]()
Maar zo verlegen.![]()
En ik gedraag me zo verschrikkelijk onhandig en nerveus als ik bij haar hem in de buurt ben.![]()
Broer ook! Proficiat!quote:Op zondag 26 november 2006 12:09 schreef Ratt het volgende:
gister bij een heeeeeel lief meisje een DVDtje wezen kijken
![]()
En daarna te horen gekregen dat ze me echt als een hele goede vriend/broer zag
Dat was dus kort maar krachtig. En toch weer vrijgezel, ze vond het te snel gaan......quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:25 schreef gwreijman het volgende:
Ik ben ook weer lekker verliefd, en sinds gisteren ook weer in een relatie![]()
Laat die ring dan toch ook nog even zitten tot die tweede datequote:Op maandag 27 november 2006 20:57 schreef gwreijman het volgende:
Dat was dus kort maar krachtig. En toch weer vrijgezel, ze vond het te snel gaan......![]()
![]()
![]()
Komt door haar vorige relatie.quote:Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Laat die ring dan toch ook nog even zitten tot die tweede date![]()
Maar zonder dollen, hoe kan het nu al te snel gaan, je kunt in twee dagen toch niks overhaasten??
quote:
wat doe je achter je computer dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:04 schreef miekd het volgende:
zij is lieven ze zit hier. dus.
jottem!
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
wat doe je achter je computer dan?
Ah heerlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 00:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
meneer moet werken.
maar nee serieus, we hebben een paar hele fijne dagen achter de rug. dus dat nerden achter de computer vergeef ik 'm wel.![]()
ja schattig hequote:Op donderdag 30 november 2006 00:25 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ah heerlijktwee nerdjes in love
![]()
verliefdheid
haha jij? jij lijkt me een ordinaire versierder, maar ja ik heb geen materiaal om het aan te tonenquote:
op wie ben jij verliefd dan?!quote:Op donderdag 23 november 2006 23:09 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Let's hold hands. Hier ook. Ik ben af en toe zo'n mietje.
Hmm, nice hè. Hoe heb je haar ontmoet?quote:Op maandag 4 december 2006 23:31 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben nog niet echt verliefd maar de vlinders beginnen wel hun werk te doen (damn, ik lijk wel een tiener)
Ik meld me dus en ik zal jullie op de hoogte houden.
Feli man!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm, nice hè. Hoe heb je haar ontmoet?
Ik heb hetzelfde; na anderhalf jaar single te zijn geweest (na een relatie van 10 jaar) ook iemand tegen gekomen. Best wel weer wennen, maar we zijn nu 3 maand verder en 't is erg goed!
Alles klinkt, ruikt, proeft en leeft beter en mooier als je verliefd bent![]()
Wel een beetje op jou hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef super-muffin het volgende:
[..]
op wie ben jij verliefd dan?!
trouwens, ik ben ook een mietje.
Prima man, woensdag eens doen bij Akara?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thanx C! Kom trouwens eens lang man![]()
Enne.. >>>
Ah, cool man. Doen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Prima man, woensdag eens doen bij Akara?
En toffe site, je nieuwe project?
Ok, kom ik woensdag waarschuw jij André en Michel ff?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, cool man. Doen!
Yup. Heb (eindelijk) demo's verzonden![]()
Maarreh, verliefdheid. Hoe leuk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, kom ik woensdag waarschuw jij André en Michel ff?
Heersch.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
A. is afwezig. De rest zal ik iig ook inlichten.
Nonsens!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef SiemeN het volgende:
Verliefd zijn is iets voor het plebs.
Oké. Het is best leuk.quote:
Wie? Mijnes?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:54 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Oké. Het is best leuk.
En zij is leuk..
Best te pruimen, ja.quote:
en dan al verliefd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef Queen_Minny het volgende:
Morgen de first date.
![]()
Heb toch de moed verzameld om m een smsje te sturen.
Hopr my girlfriend thinks that way also when she wakes up sundaymorning.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Hij is zo lieeeeef.Dit is te gek voor woorden hoor. Ik prijs mezelf elke dag weer een gelukkig meisje dat ik naast zo'n fijn iemand mag wakker worden.
Als je nu al zo nerveus bent dan gaat het dus niet goed he, gast.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:34 schreef mrkanarie het volgende:
nerveus2 Vanavond zie ik haar weer na vorige week discotheek. Hoop dat het goed gaat...
ging Ge-wel-dig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als je nu al zo nerveus bent dan gaat het dus niet goed he, gast.
Zet 't op een zuipen.
Ken datquote:Op zondag 10 december 2006 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Één smsje, en ik ben weer aan het zweven door huis
Ben jij zo'n emo dan?quote:Op zondag 10 december 2006 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken datDaarentegen is het bijzonder kut dat als je zelf een sms stuurt, je na 3 uur nog steeds geen reply hebt.
Hoe lang ga je met elkaar om, heb je al wat of niet? Zit namelijk in hetzelfde schuitje en probeer dat juist te voorkomen.quote:Op zondag 10 december 2006 11:11 schreef cosmick het volgende:
Ondanks mijn hevige verliefdheid, hebben wij vanmiddag een gesprek over of we nu nog wel verder willen met elkaar... want ik wil te snel en daar heeft zij moeite mee. Slapeloze nachten![]()
Ken ik inderdaad. En dan maar op je telefoon kijken of je niet toevallig iets gemist hebtquote:Op zondag 10 december 2006 11:45 schreef cosmick het volgende:
Ken datDaarentegen is het bijzonder kut dat als je zelf een sms stuurt, je na 3 uur nog steeds geen reply hebt.
Ik heb het zelf ook regelmatig als ik iemand echt leuk vindt.quote:
Tweeënhalve maand en we hebben zeker watquote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe lang ga je met elkaar om, heb je al wat of niet? Zit namelijk in hetzelfde schuitje en probeer dat juist te voorkomen.
[..]
Vanochtend rond half 9 smsje gestuurd, nog niks terug...quote:Op zondag 10 december 2006 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Okequote:Op maandag 11 december 2006 18:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tweeënhalve maand en we hebben zeker wat
't Is wel zo dat we de sms-frequentie wat omlaag hebben geschroefd. Als je 1 dag niet 's morgens "hoi, hoe is het?" smst, dan kan de ander denken dat er wat is. Gaat nergens over, dus dat doen we maar niet meer. Net als elke avond verplicht "moeten" bellen. Neu.. Gewoon spontaan houden![]()
ik ben er nu wel over uitquote:Op zondag 10 december 2006 22:46 schreef P8 het volgende:
misschien dat ik het ook wel ben. Ben er nog niet echt over uit![]()
En heb je die wel in het echt gezien?quote:Op maandag 11 december 2006 21:35 schreef daeri het volgende:
[..]
(mn ex is een deen, en mn huidige lief is ook een deen, ik val niet op nl-ers)
Hoezo dan, krijg je geen respons? Of heb je teveel lopen pushen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:54 schreef JeroenV het volgende:
Nog wel verliefd, maar het begint er een beetje hopeloos uit te zien nu.
Ik heb haar de laatste dagen amper gesproken. Wat het is weet ik niet, in principe is alles nog wel mogelijk natuurlijk. Maar lijkt of er minder van af komt. Vroeg of ze kon afspreken, maar dat kon ze niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoezo dan, krijg je geen respons? Of heb je teveel lopen pushen?
Altijd zo moeilijk.. vooral als het gaat vreten aan je. Je wilt natuurlijk dat zij ff spontaan reageert en als dat, voor jou gevoel, te lang uitblijft..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb haar de laatste dagen amper gesproken. Wat het is weet ik niet, in principe is alles nog wel mogelijk natuurlijk. Maar lijkt of er minder van af komt. Vroeg of ze kon afspreken, maar dat kon ze niet.
Ik denk dat ik het nu maar van haar kant laat komen, al weet ik niet of dat slim is.
quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Samen 's nachts een taart bakken is zo grappig.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:42 schreef BloodyLotte het volgende:
And I'm not leaving.
Want dit is te goed, te goeeeed. Ohw.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:37 schreef BloodyLotte het volgende:
*loert stiekem over laptop naar vriendje*
Mag ik even exploderen van verliefdheid? Oh mên.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Samen genieten van Muse is fijn.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Samen genieten van Muse is fijn.
Je hebt het te pakken hequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Hij is zo lieeeeef.Dit is te gek voor woorden hoor. Ik prijs mezelf elke dag weer een gelukkig meisje dat ik naast zo'n fijn iemand mag wakker worden.
Doe ik ook maar. Heb nu het idee dat ik achter haar aanloop en zij bijna niks meer doet. Dat is ook niet goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Altijd zo moeilijk.. vooral als het gaat vreten aan je. Je wilt natuurlijk dat zij ff spontaan reageert en als dat, voor jou gevoel, te lang uitblijft..
Herkenbaar. Beste is om het toch even een paar dagen te laten rusten is mijn ervaring.
Nou, wij hebben nu zelfs een bepaalde stilte afgesproken. Volgens haar ging het allemaal te snel etc.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Doe ik ook maar. Heb nu het idee dat ik achter haar aanloop en zij bijna niks meer doet. Dat is ook niet goed.
Hoezo dat? Het ging toch goed nu? En wat ging er te snel? En wat voor stilte?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, wij hebben nu zelfs een bepaalde stilte afgesproken. Volgens haar ging het allemaal te snel etc.
Pff... wordt het toch weer een eenzame kerst ?
Het ging idd goed, maar wel wat minder de laatste paar weken vergeleken bij de spektaculaire eerste anderhalve maandquote:Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het ging toch goed nu? En wat ging er te snel? En wat voor stilte?
Wie heeft het laatste contact gelegd dan?quote:Ik heb voor mezelf besloten dat ik tot het weekend in ieder geval het even laat rusten. Ik krijg het idee dat ik mezelf opdwing en er teveel achter aan loop. Fout dus.
Ze is verplicht het hier neer te zetten, omdat ze het elke keer van elkaar lezen. Attention whores.quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En nee ik ben geen attentionwhore.
Wat een grap. Een goede zelfevaluatie zou je niet misstaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef BloodyLotte het volgende:
En nee ik ben geen attentionwhore.
En jij bent?quote:
Mijn god, ik mag niet eens ongestraft posten hier dat ik verliefd ben.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat een grap. Een goede zelfevaluatie zou je niet misstaan.
Laat andermans frustratie jouw geluk niet verpesten. Geniet er gewoon van.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn god, ik mag niet eens ongestraft posten hier dat ik verliefd ben.![]()
Dat je mijn post typeert als 'straf' doet me deugd. Verder reageer je bijna elke dag hier, wat de vormen van aandachtshoer aan gaan nemen. En ik ben niet de eerste die dat zegt.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn god, ik mag niet eens ongestraft posten hier dat ik verliefd ben.![]()
Ik ben niet degene die dr stalktquote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef WeirdMicky het volgende:
Je hebt al een uur niet gezegd dat je verliefd bent, wat moet je vriend wel niet denken als die je zo stalkt?
Ze heeft een zeer hoge dosis aandacht nodig, dus ik hield de stalk bezigheden even voor je waar. Neem je het nu van me over?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef miekd het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dr stalkt
en nog steeds een
Je voelt je ook nog aangesprokenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze heeft een zeer hoge dosis aandacht nodig, dus ik hield de stalk bezigheden even voor je waar. Neem je het nu van me over?
Dat met dat tjdgebrek en pushen ken ik. Verliefde mensen moeten elkaar altijd kunnen zien, maar schijnbaar is zij dan niet zo verliefdquote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Het ging idd goed, maar wel wat minder de laatste paar weken vergeleken bij de spektaculaire eerste anderhalve maand.. Meer door tijdgebrek van haar kant waardoor ik volgens haar teveel zat te pushen.. .. verliefde mensen moeten elkaar toch altijd en overal kunnen zien?? ....mja. Mis haar wel natuurlijk, maar heb wel meer rust in mijn hoofd dan vorige week (we moeten bellen, sms-en etc)..
Vrijdagavond of zaterdag maar eens bellen hoe of wat........... of wachten op haar?
[..]
Wie heeft het laatste contact gelegd dan?
Ik had het wel over mij, los je me nou al af? Ze heeft het nodig.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:39 schreef miekd het volgende:
[..]
Je voelt je ook nog aangesprokenWees niet bang, ik had het niet op jou.
Ach, als je jezelf zo belangrijk vindt, ga vooral door.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:18 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik had het wel over mij, los je me nou al af? Ze heeft het nodig.
Leg mij het verband eens uit tussen mijn posts en het 'je jezelf zo belangrijk vinden' ?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:02 schreef miekd het volgende:
[..]
Ach, als je jezelf zo belangrijk vindt, ga vooral door.
't Is al de hele dag rustig.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef miekd het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die dr stalkt
en nog steeds een
Vandaag zou ze contact opnemen, nog niet gebeurd. Hoeft niet veel te zeggen, maar doet het waarschijnlijk wel...quote:Op woensdag 13 december 2006 15:00 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb het laatst contact gelegd. Zondag gevraagd of ze kon, woensdag idem. Beide keren kon ze niet. Nog een sms gestuurd. Maar nu is het haar beurt, zo voelt het.
Ah kut. Zoek afleiding: muziekquote:Op woensdag 13 december 2006 21:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vandaag zou ze contact opnemen, nog niet gebeurd. Hoeft niet veel te zeggen, maar doet het waarschijnlijk wel...
En? Wat van haar gehoord?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vandaag zou ze contact opnemen, nog niet gebeurd. Hoeft niet veel te zeggen, maar doet het waarschijnlijk wel...
Neequote:
Shit.. Die eerste paar zinnen zijn herkenbaar. In mijn geval twee maanden superclose, eerlijk en open, "ik ga voor jou", "jij bent het!" en "i'm in love" en dan, vanuit het niets, aangeven dat ik teveel wil blablabla en het vooral te druk hebben..quote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik vind het zo vaag, zo onlogisch. De ene week heel goed contact hebben, afspreken en zoenen. En nu hoor ik bijna niks meer van haar. Ik weet dat ze het druk heeft, maar toch...
Nu heb ik het 'geluk' dat hier nog iets ligt van haar wat ze als het goed is het weekend nog op moet komen halen, dus ze moet vanzelf een keer smsen. Maar ik zie het niet zitten om daar nu ook al achter aan te gaan.
Echt, als ik het nu weer verkloot hebquote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Shit.. Die eerste paar zinnen zijn herkenbaar. In mijn geval twee maanden superclose, eerlijk en open, "ik ga voor jou", "jij bent het!" en "i'm in love" en dan, vanuit het niets, aangeven dat ik teveel wil blablabla en het vooral te druk hebben..We gaan iig dit weekend bellen hoe of wat...
Haha, beetje zelfde situatie. Ook kut lijkt het me, dat als ik besluit te bellen, ik de voicemail ofzo krijg.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar maak ik het niet te erg voor mezelf, vraag ik me ook af. Is het zo erg als je een weekje minder contact heb? Waarom denk ik zo veel...![]()
Als je de telefoon laat overgaan begint je hart al sneller te kloppenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha, beetje zelfde situatie. Ook kut lijkt het me, dat als ik besluit te bellen, ik de voicemail ofzo krijg.
Je weet nooit hoe zo'n smsje valt.. kun je niet gewoon ff "nonchalant" bellen om te vragen hoe het is en haar nog even aan te herinneren dat ze nog iets bij jou heeft liggen? Nodig haar uit om gezellig ergens te gaan eten..quote:Op donderdag 14 december 2006 11:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat ik het alleen maar erger als ik nu weer contact zou zoeken? Of moet een gewoon smsje geen kwaad kunnen? Voor mijn gevoel is het handiger hier nog ff mee te wachten, maar ik wil graag
Volgens mij wel want we zijn verliefd, maar anders horen we het welquote:Op donderdag 14 december 2006 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe zo'n smsje valt.. kun je niet gewoon ff "nonchalant" bellen om te vragen hoe het is en haar nog even aan te herinneren dat ze nog iets bij jou heeft liggen? Nodig haar uit om gezellig ergens te gaan eten..
Is dit nog wel on-topic?
Ik zou er toch gewoon een belletje aanwagenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:58 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als ik neerzet dat ik graag wil afspreken komt het misschien ook weer zo opdringerig over...
Je moet je niet te onzeker opstellen. Je eerste zin getuigt van een hoge mate van onzekerheid. Als vrouwen ergens op afknappen is op een man die lager staat dan hun eigen gevoelswaarde. Ze hebben veel liever iemand die gelijk is, of nog beter: iemand die daar boven staat. Bel dus niet, sms dus niet, stuur geen kerstkaart. Laat haar merken je jezelf belangrijk acht (teken van zelfverzekerdheid) en als zij niet belt, wat wel de afspraak is, dat zij een fout maakt.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Echt, als ik het nu weer verkloot heb. Vooral omdat ik al zo lang achter haar aan zat, en ze echt super is.
Ik wil dat het morgen is, dan is ze weer thuis en spreek ik haar als het goed is weer op msn. En dan hoop ik dat ze het weekend langs komt... Maar ik heb express nu maar even niks van me laten horen, maar als zij dat ook niet doet schiet het niet op. Ik heb de neiging dan morgen te bellen, maar of dat nu zo verstandig is...
Maar maak ik het niet te erg voor mezelf, vraag ik me ook af. Is het zo erg als je een weekje minder contact heb? Waarom denk ik zo veel...![]()
Thnxquote:Op donderdag 14 december 2006 15:38 schreef WeirdMicky het volgende:
Je moet je niet te onzeker opstellen. Je eerste zin getuigt van een hoge mate van onzekerheid. Als vrouwen ergens op afknappen is op een man die lager staat dan hun eigen gevoelswaarde. Ze hebben veel liever iemand die gelijk is, of nog beter: iemand die daar boven staat. Bel dus niet, sms dus niet, stuur geen kerstkaart. Laat haar merken je jezelf belangrijk acht (teken van zelfverzekerdheid) en als zij niet belt, wat wel de afspraak is, dat zij een fout maakt.
Overigens snap ik die opstelling wel, heb ik zelf ook vaker gedaan. Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat die geen enkele zin heeft en je er niet blijer van wordt. Heel veel succes ermee.
ontopic: Verder ben ik zelf nog helemaal verliefd. Wat een absurd gevoel.![]()
Ik dacht al, waar blijf jequote:Op donderdag 14 december 2006 19:55 schreef Houniet het volgende:
ze moeten je wel weer hebben he JeroenV
Godtering, wat cheesy.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:39 schreef mrkanarie het volgende:
Smsje dat ik vandaag kreeg:"Hoi martijn je bent zo fijn ik doe je geen pijn, wil je de mijn zijn? "
Iemand zei ooit eens: "Liefde is blind."quote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Godtering, wat cheesy.
Gelukkig krijg ik niet zulke laffe sms'jes. Maar wel leuk voor je uiteraard.
Ehm, bedoel je 'maakt blind' misschien? Komt me bekender voor...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:42 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Iemand zei ooit eens: "Liefde is blind."![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ehm, bedoel je 'maakt blind' misschien? Komt me bekender voor...
Tenzij je een blinde date.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ehm, bedoel je 'maakt blind' misschien? Komt me bekender voor...
gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:28 schreef kweek89 het volgende:
ze ging me vandaag voor het eerst terug smsen (eerste keer dat ik haar smste was na een feest, dus ik lam
2e keer was eergister
en vandaag ging ze me uit het niks smsen
ze is zo leuk :$
Ik zou voor Claire gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:19 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik ben verliefd op Claire, Gemma, Sharon en Julia...
quote:
Tof manquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Ik heb haar vandaag gezien, was echt super.Weer gezoend
.
Maar dat ze me ziet zitten is ook wel duidelijk
Eigenlijk wel ja. Maarja, we hebben ook nog niks ofzo. Het is dus nog steeds afwachten hoe het loopt. Dus voor hetzelfde geld loop ik volgende week weer te stressenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tof manDruk gemaakt om niets dus eigenlijk.
Claire klinkt leuker, en de Claire die ik ken isquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sharon?
beter man, goed bezigquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maarja, we hebben ook nog niks ofzo. Het is dus nog steeds afwachten hoe het loopt. Dus voor hetzelfde geld loop ik volgende week weer te stressen.
In ieder geval was vanavond een grote boost voor mijn ego, dit had ik gister niet verwacht.
Ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter man, goed bezighad niet verwacht dat dit nog zou gebeuren met hetzelfde meisje
![]()
Zij woont hier slechts 30 km vandaan, maar met de trein is het een héél uur reizen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies met dit topic te maken?
Je hebt het niet eens voor haar over om dat stukje te fietsen?quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Zij woont hier slechts 30 km vandaan, maar met de trein is het een héél uur reizen.
Niet zeuren, ik moet naar de andere kant van het landquote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Zij woont hier slechts 30 km vandaan, maar met de trein is het een héél uur reizen.
Leukquote:Op zondag 17 december 2006 17:41 schreef WeirdMicky het volgende:
London definitief geboekt met mn vriendin.![]()
![]()
Ooh, wanneer gaan jullie?quote:Op zondag 17 december 2006 17:41 schreef WeirdMicky het volgende:
London definitief geboekt met mn vriendin.![]()
![]()
4 t/m 7 januari, met de boot en dan hotel in hartje London.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef cerror het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs. Nu alleen nog een vriendin.
En je bent 19 jaar?!quote:Op maandag 18 december 2006 00:24 schreef GotC het volgende:
Is het al woensdag?
Bleef vandaag bij m'n schoonouders eten, was pas half 12 weer thuis..ma+pa niet zo heel erg blij![]()
![]()
Waarom nouquote:Op maandag 18 december 2006 02:25 schreef ma_jojo het volgende:
Ik word verliefd, hou me tegen.
Verliefd zijn is voor zwakkelingen.quote:
Zo lang hij je goed behandelt en jij je eigen leven blijft houden, heb je mijn moederlijke zegenquote:Op maandag 18 december 2006 02:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Verliefd zijn is voor zwakkelingen.
Ik wil niet constant over 'm praten, aan 'm denken, bij 'm zijn.
Walgelijk.
Niet, Xen?
Danks Xenquote:Op maandag 18 december 2006 02:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo lang hij je goed behandelt en jij je eigen leven blijft houden, heb je mijn moederlijke zegen
Kun jij gewoon eten als je verliefd bent? Ik wel, daar baal ik vanquote:Op maandag 18 december 2006 02:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Danks Xen.
Okay, hoppa, heauteldebeautel enzo.
Niet eten, niet concentrerenquote:Op maandag 18 december 2006 02:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kun jij gewoon eten als je verliefd bent? Ik wel, daar baal ik van![]()
Waar hangen de inschrijflijsten ?quote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef cerror het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs. Nu alleen nog een vriendin.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Waar hangen de inschrijflijsten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |