Ja hé?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gisteren weer zo'n heerlijke dag waar je van geniet als je stapelverliefd bent
quote:Op donderdag 23 november 2006 01:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben verliefd.![]()
Maar zo verlegen.![]()
En ik gedraag me zo verschrikkelijk onhandig en nerveus als ik bij haar in de buurt ben.![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:58 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Toch je eroverheen zetten en er werk van maken, als het nog niet je vriendinnetje is
![]()
Dan zeg je gewoon dat je verlegen bent, gaat het balletje ms vanzelf rollenquote:Op donderdag 23 november 2006 16:00 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan.En het wordt steeds erger.
![]()
Let's hold hands. Hier ook. Ik ben af en toe zo'n mietje.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik ben verliefd.![]()
Maar zo verlegen.![]()
En ik gedraag me zo verschrikkelijk onhandig en nerveus als ik bij haar hem in de buurt ben.![]()
Broer ook! Proficiat!quote:Op zondag 26 november 2006 12:09 schreef Ratt het volgende:
gister bij een heeeeeel lief meisje een DVDtje wezen kijken
![]()
En daarna te horen gekregen dat ze me echt als een hele goede vriend/broer zag
Dat was dus kort maar krachtig. En toch weer vrijgezel, ze vond het te snel gaan......quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:25 schreef gwreijman het volgende:
Ik ben ook weer lekker verliefd, en sinds gisteren ook weer in een relatie![]()
Laat die ring dan toch ook nog even zitten tot die tweede datequote:Op maandag 27 november 2006 20:57 schreef gwreijman het volgende:
Dat was dus kort maar krachtig. En toch weer vrijgezel, ze vond het te snel gaan......![]()
![]()
![]()
Komt door haar vorige relatie.quote:Op maandag 27 november 2006 22:36 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Laat die ring dan toch ook nog even zitten tot die tweede date![]()
Maar zonder dollen, hoe kan het nu al te snel gaan, je kunt in twee dagen toch niks overhaasten??
quote:
wat doe je achter je computer dan?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:04 schreef miekd het volgende:
zij is lieven ze zit hier. dus.
jottem!
quote:Op donderdag 30 november 2006 00:18 schreef MoChe het volgende:
[..]
wat doe je achter je computer dan?
Ah heerlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 00:21 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
meneer moet werken.
maar nee serieus, we hebben een paar hele fijne dagen achter de rug. dus dat nerden achter de computer vergeef ik 'm wel.![]()
ja schattig hequote:Op donderdag 30 november 2006 00:25 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ah heerlijktwee nerdjes in love
![]()
verliefdheid
haha jij? jij lijkt me een ordinaire versierder, maar ja ik heb geen materiaal om het aan te tonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |