Ik ben ook verliefdquote:Op zondag 19 november 2006 21:33 schreef Merel1808 het volgende:Ik ben verliefd
Zucht
wie is de gelukkige DA???quote:
Zie mijn quotequote:
Piraten-prinses <3quote:
Het is Merel trouwens hoorquote:Op maandag 20 november 2006 20:01 schreef Frederiqueske het volgende:
mun verliefdheid is weer overtwas maar een bevlieging denk whehe
![]()
![]()
MEREL JA???quote:Op maandag 20 november 2006 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is Merel trouwens hoor![]()
Zuuuuucht heul erg verliefd
HA BETRAPT IK ZIE HET WEL AHAHAAAGGAHA BWHEHWEHWHEHEHEEequote:Op dinsdag 21 november 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
Ik ben verliefd op Janetje, Bizznitch en Nikky.
Ook een beetje op Dribbel_ maar dat weet hij nog niet.
Volgens mij zijn we gedoemd om alle PUB-meisjes als bruidsmeisjes te vragenquote:Op maandag 20 november 2006 20:42 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
MEREL JA???goeie keuze Dee AAtje whehe
![]()
mocht je straks nog een bruidsmeisje nodig hebben, dan weet je me te vinden whehe
![]()
Niet te lang wachten met uitstellen eejquote:Op dinsdag 21 november 2006 06:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we gedoemd om alle PUB-meisjes als bruidsmeisjes te vragen![]()
Maar nog steeds verlieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeefd!!
gewoon naar het zelfde café teruggaan met wat vrienden, gewoon gezellig maken en miss zie je dr wel weerquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:59 schreef Carentan het volgende:
Ik ben ook verliefd alleen zei weet het nog niet![]()
Afgelopen weekend een leuk meisje gezien in een cafe,uiteindelijk alle moed verzamelt,en een praatje gaan maken,maar dat duurde maar 10 minuten,omdat haar vriendin er op een of andere manier tussen kwam![]()
Half uurtje later bijna sluitingstijd wilde ik naar buiten lopen,met langslopen zei ik nog ff goeiedag,toen vroeg ze opeens naar mijn naam etc etc.
T ging helaas allemaal zo snel dat ik er geen werk van heb kunnen maken![]()
want de lampen gingen aan en iedereen liep naar buiten,ik zei nog we zullen elkaar nog wel eens treffen hier,en thats it ...
mss zie ik haar wel nooit meer.....![]()
GR.c uit eindhoven
zag haar vandaag, maar ik durfde niet, de horrorquote:Op maandag 20 november 2006 20:12 schreef flappiewappie het volgende:
ik ben verliefd, en de eerste volgende keer dat ik dr zie maak ik er werk van!
je staat er 10 minuten mee te praten en je had je niet voorgesteld?? oelala snie goed eejquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef Carentan het volgende:
In het eerste korte gesprekje van 10 minuten kreeg ik niet de indruk tot ze me leuk vond.
maar toen ik lang liep en gedag zei,vroeg ze wel opeens naar me naam,dat had ze ook alweer niet hoeven doen,dus mss vind ze me toch wel leuk.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |