en dan al verliefd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:29 schreef Queen_Minny het volgende:
Morgen de first date.
![]()
Heb toch de moed verzameld om m een smsje te sturen.
Hopr my girlfriend thinks that way also when she wakes up sundaymorning.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Hij is zo lieeeeef.Dit is te gek voor woorden hoor. Ik prijs mezelf elke dag weer een gelukkig meisje dat ik naast zo'n fijn iemand mag wakker worden.
Als je nu al zo nerveus bent dan gaat het dus niet goed he, gast.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:34 schreef mrkanarie het volgende:
nerveus2 Vanavond zie ik haar weer na vorige week discotheek. Hoop dat het goed gaat...
ging Ge-wel-dig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Als je nu al zo nerveus bent dan gaat het dus niet goed he, gast.
Zet 't op een zuipen.
Ken datquote:Op zondag 10 december 2006 11:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Één smsje, en ik ben weer aan het zweven door huis
Ben jij zo'n emo dan?quote:Op zondag 10 december 2006 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken datDaarentegen is het bijzonder kut dat als je zelf een sms stuurt, je na 3 uur nog steeds geen reply hebt.
Hoe lang ga je met elkaar om, heb je al wat of niet? Zit namelijk in hetzelfde schuitje en probeer dat juist te voorkomen.quote:Op zondag 10 december 2006 11:11 schreef cosmick het volgende:
Ondanks mijn hevige verliefdheid, hebben wij vanmiddag een gesprek over of we nu nog wel verder willen met elkaar... want ik wil te snel en daar heeft zij moeite mee. Slapeloze nachten![]()
Ken ik inderdaad. En dan maar op je telefoon kijken of je niet toevallig iets gemist hebtquote:Op zondag 10 december 2006 11:45 schreef cosmick het volgende:
Ken datDaarentegen is het bijzonder kut dat als je zelf een sms stuurt, je na 3 uur nog steeds geen reply hebt.
Ik heb het zelf ook regelmatig als ik iemand echt leuk vindt.quote:
Tweeënhalve maand en we hebben zeker watquote:Op zondag 10 december 2006 22:40 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoe lang ga je met elkaar om, heb je al wat of niet? Zit namelijk in hetzelfde schuitje en probeer dat juist te voorkomen.
[..]
Vanochtend rond half 9 smsje gestuurd, nog niks terug...quote:Op zondag 10 december 2006 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Okequote:Op maandag 11 december 2006 18:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tweeënhalve maand en we hebben zeker wat
't Is wel zo dat we de sms-frequentie wat omlaag hebben geschroefd. Als je 1 dag niet 's morgens "hoi, hoe is het?" smst, dan kan de ander denken dat er wat is. Gaat nergens over, dus dat doen we maar niet meer. Net als elke avond verplicht "moeten" bellen. Neu.. Gewoon spontaan houden![]()
ik ben er nu wel over uitquote:Op zondag 10 december 2006 22:46 schreef P8 het volgende:
misschien dat ik het ook wel ben. Ben er nog niet echt over uit![]()
En heb je die wel in het echt gezien?quote:Op maandag 11 december 2006 21:35 schreef daeri het volgende:
[..]
(mn ex is een deen, en mn huidige lief is ook een deen, ik val niet op nl-ers)
Hoezo dan, krijg je geen respons? Of heb je teveel lopen pushen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:54 schreef JeroenV het volgende:
Nog wel verliefd, maar het begint er een beetje hopeloos uit te zien nu.
Ik heb haar de laatste dagen amper gesproken. Wat het is weet ik niet, in principe is alles nog wel mogelijk natuurlijk. Maar lijkt of er minder van af komt. Vroeg of ze kon afspreken, maar dat kon ze niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoezo dan, krijg je geen respons? Of heb je teveel lopen pushen?
Altijd zo moeilijk.. vooral als het gaat vreten aan je. Je wilt natuurlijk dat zij ff spontaan reageert en als dat, voor jou gevoel, te lang uitblijft..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb haar de laatste dagen amper gesproken. Wat het is weet ik niet, in principe is alles nog wel mogelijk natuurlijk. Maar lijkt of er minder van af komt. Vroeg of ze kon afspreken, maar dat kon ze niet.
Ik denk dat ik het nu maar van haar kant laat komen, al weet ik niet of dat slim is.
quote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Samen 's nachts een taart bakken is zo grappig.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:42 schreef BloodyLotte het volgende:
And I'm not leaving.
Want dit is te goed, te goeeeed. Ohw.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:37 schreef BloodyLotte het volgende:
*loert stiekem over laptop naar vriendje*
Mag ik even exploderen van verliefdheid? Oh mên.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Samen genieten van Muse is fijn.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Samen genieten van Muse is fijn.
Je hebt het te pakken hequote:Op vrijdag 8 december 2006 23:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Hij is zo lieeeeef.Dit is te gek voor woorden hoor. Ik prijs mezelf elke dag weer een gelukkig meisje dat ik naast zo'n fijn iemand mag wakker worden.
Doe ik ook maar. Heb nu het idee dat ik achter haar aanloop en zij bijna niks meer doet. Dat is ook niet goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Altijd zo moeilijk.. vooral als het gaat vreten aan je. Je wilt natuurlijk dat zij ff spontaan reageert en als dat, voor jou gevoel, te lang uitblijft..
Herkenbaar. Beste is om het toch even een paar dagen te laten rusten is mijn ervaring.
Nou, wij hebben nu zelfs een bepaalde stilte afgesproken. Volgens haar ging het allemaal te snel etc.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Doe ik ook maar. Heb nu het idee dat ik achter haar aanloop en zij bijna niks meer doet. Dat is ook niet goed.
Hoezo dat? Het ging toch goed nu? En wat ging er te snel? En wat voor stilte?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou, wij hebben nu zelfs een bepaalde stilte afgesproken. Volgens haar ging het allemaal te snel etc.
Pff... wordt het toch weer een eenzame kerst ?
Het ging idd goed, maar wel wat minder de laatste paar weken vergeleken bij de spektaculaire eerste anderhalve maandquote:Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoezo dat? Het ging toch goed nu? En wat ging er te snel? En wat voor stilte?
Wie heeft het laatste contact gelegd dan?quote:Ik heb voor mezelf besloten dat ik tot het weekend in ieder geval het even laat rusten. Ik krijg het idee dat ik mezelf opdwing en er teveel achter aan loop. Fout dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |