Tenzij je een blinde date.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:43 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ehm, bedoel je 'maakt blind' misschien? Komt me bekender voor...
gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 15 december 2006 01:28 schreef kweek89 het volgende:
ze ging me vandaag voor het eerst terug smsen (eerste keer dat ik haar smste was na een feest, dus ik lam
2e keer was eergister
en vandaag ging ze me uit het niks smsen
ze is zo leuk :$
Ik zou voor Claire gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:19 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik ben verliefd op Claire, Gemma, Sharon en Julia...
quote:
Tof manquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:23 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Ik heb haar vandaag gezien, was echt super.Weer gezoend
.
Maar dat ze me ziet zitten is ook wel duidelijk
Eigenlijk wel ja. Maarja, we hebben ook nog niks ofzo. Het is dus nog steeds afwachten hoe het loopt. Dus voor hetzelfde geld loop ik volgende week weer te stressenquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tof manDruk gemaakt om niets dus eigenlijk.
Claire klinkt leuker, en de Claire die ik ken isquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sharon?
beter man, goed bezigquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maarja, we hebben ook nog niks ofzo. Het is dus nog steeds afwachten hoe het loopt. Dus voor hetzelfde geld loop ik volgende week weer te stressen.
In ieder geval was vanavond een grote boost voor mijn ego, dit had ik gister niet verwacht.
Ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
beter man, goed bezighad niet verwacht dat dit nog zou gebeuren met hetzelfde meisje
![]()
Zij woont hier slechts 30 km vandaan, maar met de trein is het een héél uur reizen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En wat heeft dat precies met dit topic te maken?
Je hebt het niet eens voor haar over om dat stukje te fietsen?quote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Zij woont hier slechts 30 km vandaan, maar met de trein is het een héél uur reizen.
Niet zeuren, ik moet naar de andere kant van het landquote:Op zondag 17 december 2006 13:46 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Zij woont hier slechts 30 km vandaan, maar met de trein is het een héél uur reizen.
Leukquote:Op zondag 17 december 2006 17:41 schreef WeirdMicky het volgende:
London definitief geboekt met mn vriendin.![]()
![]()
Ooh, wanneer gaan jullie?quote:Op zondag 17 december 2006 17:41 schreef WeirdMicky het volgende:
London definitief geboekt met mn vriendin.![]()
![]()
4 t/m 7 januari, met de boot en dan hotel in hartje London.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef cerror het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs. Nu alleen nog een vriendin.
En je bent 19 jaar?!quote:Op maandag 18 december 2006 00:24 schreef GotC het volgende:
Is het al woensdag?
Bleef vandaag bij m'n schoonouders eten, was pas half 12 weer thuis..ma+pa niet zo heel erg blij![]()
![]()
Waarom nouquote:Op maandag 18 december 2006 02:25 schreef ma_jojo het volgende:
Ik word verliefd, hou me tegen.
Verliefd zijn is voor zwakkelingen.quote:
Zo lang hij je goed behandelt en jij je eigen leven blijft houden, heb je mijn moederlijke zegenquote:Op maandag 18 december 2006 02:30 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Verliefd zijn is voor zwakkelingen.
Ik wil niet constant over 'm praten, aan 'm denken, bij 'm zijn.
Walgelijk.
Niet, Xen?
Danks Xenquote:Op maandag 18 december 2006 02:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo lang hij je goed behandelt en jij je eigen leven blijft houden, heb je mijn moederlijke zegen
Kun jij gewoon eten als je verliefd bent? Ik wel, daar baal ik vanquote:Op maandag 18 december 2006 02:41 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Danks Xen.
Okay, hoppa, heauteldebeautel enzo.
Niet eten, niet concentrerenquote:Op maandag 18 december 2006 02:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kun jij gewoon eten als je verliefd bent? Ik wel, daar baal ik van![]()
Waar hangen de inschrijflijsten ?quote:Op zondag 17 december 2006 23:37 schreef cerror het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs. Nu alleen nog een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |