Ik heb het alleenrecht op die smiley in dit topic.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
't Is toch te gek voor woorden dat ik nu pas een beetje wakker en actief ben.
Ik heb nota bene bijna 12 uur geslapen!
Helpen de slaaptips van teleac niet?quote:Op zondag 19 november 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
't Is toch te gek voor woorden dat ik nu pas een beetje wakker en actief ben.
Ik heb nota bene bijna 12 uur geslapen!
Inderdaad, die Dove douchegel heeft dus een verplaatsende verzorging. Dus als iemand zich straks een keer inzeept met dat spul, dan moeten we gaan zoeken, omdat die persoon door Dove verplaatst is. Dat kan dus behoorlijk genante situaties opleveren. Zo sta je nietsvermoedend onder de douche jezelf in te Doven, het volgende moment wil je je spons pakken en merk je dat je ineens in een overvolle trein staat of zo...quote:verwikken
ver·wik·ken
overgank. en onovergank. werkw.; verwikte; is en h. verwikt
1
van plaats veranderen of verplaatsen
1
’t is niet te verwikken of te verwegen
er is geen beweging in te krijgen
1
hij verwikte of verwoog niet
hij gaf geen krimp, het deerde hem niet
Nee, dat gaat nog 3 weken door. En daarna ben ik weer cursusvrij, maar wel een hoop kennis rijker.quote:Op maandag 20 november 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat is heel erg goed!
De schrijfcursus is dus nog steeds aan de gang, of ben je aan een nieuwe cursus begonnen?
Mag ik dan meteen even mijn beklag doen over die zinloze hoofdletter V in 'met Vitamines'?quote:
Ik vertel mensen sowieso nooit wat mijn laatste gespreksonderwerp de vorige nacht op internet was.quote:Op maandag 20 november 2006 00:50 schreef broer het volgende:
Het is niet echt een gespreksonderwerp waar ik morgen enthousiast andere mensen over ga vertellen, trouwens. "Ik had zó'n interessante discussie gisteren. Het ging over hoofdlettergebruik."
We hebben niet allemaal tegelijk pauze. En in de pauzes eet ik.quote:Op maandag 20 november 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Hebben jullie het dan tijdens de pauzes altijd over wisselgeld, creditcards en pincodes?
Je klinkt als een gezellige collega.quote:Op maandag 20 november 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
En in de pauzes eet ik.
Iedereen eet in de pauze. En als we wel kletsen krijg ik mijn eten niet op tijd op.quote:Op maandag 20 november 2006 01:10 schreef broer het volgende:
Je klinkt als een gezellige collega.
Gespreksonderwerpen waar je wel mee thuis kunt komen?quote:Wat doet dat rijtje A tot en met E daar?
Niet bij mijn familiequote:Op maandag 20 november 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Gespreksonderwerpen waar je wel mee thuis kunt komen?
Mijn ouders zien me aankomen!quote:Op maandag 20 november 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Gespreksonderwerpen waar je wel mee thuis kunt komen?
Ik had vanavond een familie-etentje, en ik zweer je dat al deze onderwerpen zijn langsgekomen, behalve dieet. Daarvoor in de plaats kwamen de ziektes en aandoeningen van buurtgenoten.quote:Op maandag 20 november 2006 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Niet bij mijn familie
Gespreksonderwerpen feestjes van mijn familie:
A Ziektes en aandoeningen
B Dieet
C Voetbal
D Programma's op TV, bijv de TROS of RTL4
E Entertainers als Frans Bauer en Jan Smit en dan met name hun privé-leven
Dieet is ook meer het favoriete onderwerp van de vrouwen. Meestal erg vermakelijk en ik bemoei me dan ook nooit met de onzinnige gesprekken, want er zitten behoorlijk onzinnige gesprekken tussen.quote:Op maandag 20 november 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Ik had vanavond een familie-etentje, en ik zweer je dat al deze onderwerpen zijn langsgekomen, behalve dieet. Daarvoor in de plaats kwamen de ziektes en aandoeningen van buurtgenoten.
Niet te vaak, dat ben ik wel met je eens. Maar vermakelijk? Nee...quote:Op maandag 20 november 2006 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Altijd weer vermakelijk, familiefeestjes. Maar niet te vaak.
Bij voorkeur niet, nee.quote:Op maandag 20 november 2006 01:30 schreef wyccie het volgende:
Je gelooft toch niet?
't Was niet om je te lokken, ik heb de tv aan, en om de 10 minuten wordt het herhaald.quote:Op maandag 20 november 2006 01:49 schreef broer het volgende:
O, bij Nijmegen, trouwens. Maar ik trap er deze keer niet in.
Nee, alleen als er verder niks te beleven is op Fok.quote:Op maandag 20 november 2006 01:52 schreef wyccie het volgende:
Lurk je altijd mee in AKQ?
Die heeft m'n broer uitgezochtquote:Op maandag 20 november 2006 01:45 schreef wyccie het volgende:
Alleen je schoonfamilie/zusje, Isa. Da's een ander verhaal hè
Ja, met een taalspelletje. Ik heb me nog wel kunnen inhouden.quote:Op maandag 20 november 2006 01:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan er trouwens heel slecht tegen dat als ik iets zeker weet, iemand anders dan iets gaat zeggen als: ik geloof er niets van. Eén van mijn slechtere eigenschappen is dan dat ik direct met allerlei bewijs aan ga komenVerspilde moeite. Meer mensen daar last van?
Kolonisten van Katan is pas verslavend. En sudoku's.quote:Op maandag 20 november 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Ik doe trouwens nooit spelletjes. Maar die paar keer dat ik in AKQ meedeed, merkte ik wel dat het lichtelijk verslavend werkt.
En als ik iets niet kan gebruiken dan is het nóg een verslaving.
Die eerste. Ik had moeten quoten.quote:Op maandag 20 november 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Op welke van de twee niet?
Kolonisten van Katan heb ik redelijk vaak gedaan. Het kaartspel voor twee personen, dus. Dat vind ik dan wel weer leuk. Sudoku's vond ik een weekje grappig. Toen had ik het trucje door en sindsdien is het lang niet zo verslavend meer.quote:Op maandag 20 november 2006 02:13 schreef wyccie het volgende:
Kolonisten van Katan is pas verslavend. En sudoku's.
Te veel en te veel.quote:Op maandag 20 november 2006 02:20 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel rook en drink je eigenlijk, broer?
In combinatie met werk dat me de hele dag aan de computer bindt, is het toch allemaal behoorlijk slecht voor me.quote:En volgens mij valt je internetverslaving heel erg mee.
Of te simpel gedachtquote:Op maandag 20 november 2006 02:24 schreef broer het volgende:
(Aan de andere kant: ik functioneer volledig, dus je kunt je ook afvragen wat het probleem is. Maar dat is waarschijnlijk nét iets te naïef gedacht.)
Ja, hallo! Je behoort me nu een hart onder de riem te steken.quote:Op maandag 20 november 2006 02:27 schreef wyccie het volgende:
Alles gaat goed tot het fout gaat.
Of ze is nu Glen or Glenda aan het kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 02:30 schreef broer het volgende:
Zou Isa patiënten aan het helpen zijn?
Ik heb vanavond tijdens het eten anderhalf glas wijn gehad (tussen acht en elf uur) en ben daarna in de auto gestapt. Wettelijk gezien mag dat, volgens mij, maar gaat het te ver, volgens jou?quote:Op maandag 20 november 2006 02:29 schreef wyccie het volgende:
Ik zal me er niet mee bemoeien.
Als je maar niet gaat rijden na het drinken.
Ik heb geen idee. De één kan al niet tegen 1 glaasje wijn. De ander ziet alles nog scherp na 5 glazen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:31 schreef broer het volgende:
Ik heb vanavond tijdens het eten anderhalf glas wijn gehad (tussen acht en elf uur) en ben daarna in de auto gestapt. Wettelijk gezien mag dat, volgens mij, maar gaat het te ver, volgens jou?
quote:Op maandag 20 november 2006 02:35 schreef wyccie het volgende:
Weet je wat: anderhalf glas is gewoon precies goed.
Ik lust het echt niet. Ook niet in toetjes of bonbons etc. Daar ben ik héél blij om. Ik kan me heel slecht beheersen.quote:Op maandag 20 november 2006 02:42 schreef broer het volgende:
Heb jij überhaupt nooit gedronken? Of wel een paar keer geprobeerd en erachter gekomen dat je het niet lekker vond?
Dat zijn zijn films toch nooit?quote:
Waarschijnlijk niet. Ik hou niet van Kerst.quote:Op maandag 20 november 2006 02:43 schreef wyccie het volgende:
Ga je nog nieuwe kerstlichtjes kopen?
Je hebt geluk dat het dan koopzondag is!quote:Op maandag 20 november 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Weekdier als ik ben, zal ik waarschijnlijk op 24 december alsnog alle winkels afstruinen naar kerstlichtjes.![]()
Gewoon blijven proberen. Komt het vanzelf goed.quote:Op maandag 20 november 2006 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ik lust het echt niet. Ook niet in toetjes of bonbons etc. Daar ben ik héél blij om. Ik kan me heel slecht beheersen.
Maar ze zijn zo slecht dat ze weer uitermate leuk zijnquote:Op maandag 20 november 2006 02:44 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn zijn films toch nooit? [afbeelding]
Och jee. Valt Kerstavond een keer op een zondag, maken ze er meteen een koopzondag van?quote:Op maandag 20 november 2006 02:46 schreef wyccie het volgende:
Je hebt geluk dat het dan koopzondag is!
Hendrikje van Andel-Schipper, 115 geloof ikquote:Op maandag 20 november 2006 02:30 schreef wyccie het volgende:
Oh uhh.... Die Antje Schijndel-Schipper of iets dergelijks is ook ruim 100 jaar geworden met veel drank en sigaretten.
Nu weer blij?
Jij bent de duivel!quote:Op maandag 20 november 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Gewoon blijven proberen. Komt het vanzelf goed.
Dat is alwéér een voordeel, dus.quote:Op maandag 20 november 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
ze heeft het grootste deel van haar leven niet kunnen werken door een matige gezondheidstoestand![]()
quote:Omdat ze veel te vroeg geboren werd en daardoor veel te licht was (drie pond en een ons bij de geboorte), werd er aanvankelijk voor haar leven gevreesd. Dankzij de zorg van haar grootmoeder, die haar vier weken lang dag en nacht verzorgde, overleefde ze deze periode. Ook tijdens haar jeugd was haar gezondheid broos. Op haar eerste schooldag op vijfjarige leeftijd werd ze meteen ziek, waarna ze op doktersadvies van school werd gehaald. Van haar vader, die hoofd was van de Openbare Lagere School in Bovensmilde, leerde ze thuis lezen en schrijven.
Die wil ik even quoten. Dat is voor het eerst dat iemand dat tegen me zegt.quote:Op maandag 20 november 2006 02:50 schreef wyccie het volgende:
Jij bent de duivel!
Zet je het niet in je signature?quote:Op maandag 20 november 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Die wil ik even quoten. Dat is voor het eerst dat iemand dat tegen me zegt.
Slaap lekker wycciequote:Op maandag 20 november 2006 04:11 schreef wyccie het volgende:
Wyccie gaat al. *snik snik*
Welterusten
eensgelijkquote:
Dat komt door de TT die zijn er rond deze tijd van het jaar een stuk minder.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Verwikkende verzorgingDat is spannend douchen
In één van mijn leerboeken stond een schema waarbij er sprake was van een subcutane pruik. Daar moest ik toch even over nadenken om tot de conclusie te komen dat het waarschijnlijk toch prik moest zijn.
Ik ook! Dat maakt lekker bezig zijn niet erg. Ik ben vorige week begonnen met mijn stage en dat is ook geweldig!quote:
quote:
Het is je studie!!quote:Op maandag 20 november 2006 16:34 schreef Augustina het volgende:
Ik ook niet.
Ik ken ook niet alle Nederlandse auteurs. Of alle woorden in het woordenboek.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alle Nederlandse auteurs. Of alle woorden in het woordenboek.![]()
Het is maar goed dat je het nu weet, Erik.quote:Op maandag 20 november 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Mijn wereldbeeld! Wat doe je!?
quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alle Nederlandse auteurs. Of alle woorden in het woordenboek.![]()
Kom je eten dan?quote:Op maandag 20 november 2006 17:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa, ik heb honger...
Kook jij vanavond??
Posts met dequote:Op maandag 20 november 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis iets wat duidt op ironie.![]()
-PI dienen niet serieus genomen te worden.
Wat? Nooit niet?quote:Op maandag 20 november 2006 17:20 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Posts met de [afbeelding]-PI dienen niet serieus genomen te worden.
Bij mij in ieder geval niet.quote:
of
.
Oh, het wordt niet hier bezorgt??quote:Op maandag 20 november 2006 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je eten dan?
Ik heb tortilla's.
Dan zijn ze toch koud, gekkie.quote:Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, het wordt niet hier bezorgt??
Hey, dat schilderij ken ik uit een Suske en Wiske album!quote:Op maandag 20 november 2006 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
grapje omdat mensen hier zo hekel hebben aan dali
Ja.quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef DaMart het volgende:
Als ik nu zou zeggen dat mijn geest jullie lastig valt op Fok, zou je dat dan geloven?
Aw wat zielig JAM. Kom je nu hier uithuilen met jazz en een cognac?quote:Op maandag 20 november 2006 21:20 schreef JAM het volgende:
Hè, wat vervelend. Er was mij gisteren een schrijven toegezegd (sterker nog; twéé!) en ik heb tot nog toe werkelijk niets mogen ontvangen. Mijn humeur wordt hierdoor enigzins bedrukt, moet ik zeggen.
Liever een biertje, Bosbeetle. Ik leg altijd eerst een bodempje voordat ik over ga op de DESTILLATEN (liever whisky trouwens, J&B). Ik denk dat ik eerst met heen en weer ga lopen (om de tafel heen) waarbij ik mijn voeten tot ergernis van mijn onderburen steeds te hard neer zet, met duim en wijsvinger aan mijn baard frunnik en 'Hoe kan dat nu? Godverdomme, hoe kan dat nu?' ga stamelen. Dat verlangt de situatie van me.quote:Op maandag 20 november 2006 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Aw wat zielig JAM. Kom je nu hier uithuilen met jazz en een cognac?
Naäper ik zit al aan mijn baard met duim en wijsvingerquote:Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Liever een biertje, Bosbeetle, het is nog wat vroeg. Ik denk dat ik eerst met heen en weer ga lopen (om de tafel heen) waarbij ik mijn voeten tot ergernis van mijn onderburen steeds te hard neer zet, met duim en wijsvinger aan mijn baard frunnik en 'Hoe kan dat nu? Godverdomme, hoe kan dat nu?' ga stamelen. Dat verlangt de situatie van me.
Jawelquote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef JAM het volgende:
Zeg, BB, die CD collectie van je, dat is toch niet alles?
Jazeker, maar ik hoop dat er wat gaten gevuld gaan worden als ik mijn eerste baan krijg.quote:Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef JAM het volgende:
Je mist nogal wat, BB.
K_man je bent geloof ik bij nummer 6 gebleven.quote:Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef k_man het volgende:
Help me even onthouden dat ik bij nr 6 gebleven was.
Zeg mij eens, hoe had je dat van die cognac (of beter whisky) en jazz eigenlijk gedacht als je geen jazz hebt?quote:Op maandag 20 november 2006 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik hoop dat er wat gaten gevuld gaan worden als ik mijn eerste baan krijg.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Zeg mij eens, hoe had je dat van die cognac (of beter whisky) en jazz eigenlijk gedacht als je geen jazz hebt?
Wat wil je testen?quote:Op maandag 20 november 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
Test.
Nu ja; ik heb een jaartje de F4 van SVV Scheveningen onder mijn hoede gehad, dus wellicht geef ik het een gooi. Die mannetjes van vijf presteerde beter dan wat er nu bij Den Haag voor een Utrechtse bejaarden rondloopt.quote:Op maandag 20 november 2006 21:36 schreef dwerg het volgende:
Nog ambities om voetbaltrainer te worden, JAM? Er is een vacature hoor ik net.
Kijk, je hebt jazz en je hebt jazz. Je hebt lada's en lamborghini's. Hebbie'em? We houden 't wel op Tom Waits dan. Tom Waits is OK.quote:Op maandag 20 november 2006 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb in mijn mp3 lijstje :
miles davis - kind of blue / bitches brew
Pharaoh Sanders - Karma
John Coltran - ascention
Boher und der club of gore - geisterfaust / black earth / sunset mission / gore motel
medeski martin and wood - notes from the underground / Uninvincible
Frank zappa - hot rats / grand wazoo
wolf eyes ft. anthony braxton - black vomit
motorpsycho + jaga jazzist horns - in the fishtank
Alle blue note trip cds
en op cd
john zorn - unknown masada / naked city / the gift / astronome / moonchild
en een fles glenfarclas single malt
(maar ik lust ook wel Tom Waits met een glas whiskey)
quote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef LXIV het volgende:
Wat wil je testen?
Of is het bij jullie ook allemaal weer zo ontzettend traag?
hmm heb geen hele oude lambo ?quote:Op maandag 20 november 2006 22:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, je hebt jazz en je hebt jazz. Je hebt lada's en lamborghini's. Hebbie'em? We houden 't wel op Tom Waits dan. Tom Waits is OK.
Erg gave plaat inderdaadquote:Op maandag 20 november 2006 22:23 schreef broer het volgende:
Je kunt over de cd-collectie van Bosbeetle vast een heleboel zeggen, maar een collectie die 'Rossz csillag alatt született' bevat heeft toch zonder meer een streepje voor.
(Ik moet hem nog altijd kopen.)
Iemand die voor mij een 'Boo!' compilatie cdtje gemaakt heeft. (ja al die kopietjes moeten er nog eens uit)quote:Op maandag 20 november 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wie Simon is.
[..]
Dat had ik al begrepen.quote:Op maandag 20 november 2006 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Iemand die voor mij een 'Boo!' compilatie cdtje gemaakt heeft.
Binnenkort toch echt maar eens aanschaffen.quote:
simon is een vroeger stage-genoot die ska-toeteraar is/wasquote:
Impulsaankopen zijn ook goed (soms) haha ik ga voornamelijk voor LPs de laatste tijd... vinyl en dan de mp3s downloaden voor het gemak... en de LP als je echt de muziek wil luisterenquote:Op maandag 20 november 2006 22:34 schreef broer het volgende:
[..]
Binnenkort toch echt maar eens aanschaffen.
Ik heb een 'ooit nog eens kopen'-lijstje in mijn hoofd. Afgelopen zaterdag is daar een dvd van de Vliegende Panters al van afgegaan, binnenkort dus Venetian Snares. Ik moet nog oppassen dat het lijstje niet te klein wordt. Voor je het weet doe ik impulsaankopen.
Welke?quote:Op maandag 20 november 2006 22:34 schreef broer het volgende:
Afgelopen zaterdag is daar een dvd van de Vliegende Panters al van afgegaan.
quote:Op maandag 20 november 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Da's die van Joanna Newsom?
Weet jij waar ik op de site van 3voor12 kan vinden welke cd's de afgelopen week in de Luisterpaal hebben gestaan? (Ik ben vergeten een naam te onthouden.)quote:
Op het forum worden ze besproken misschien moet je daar even snuffelenquote:Op maandag 20 november 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet jij waar ik op de site van 3voor12 kan vinden welke cd's de afgelopen week in de Luisterpaal hebben gestaan? (Ik ben vergeten een naam te onthouden.)
Bedankt!quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Op het forum worden ze besproken misschien moet je daar even snuffelen
Slechts een selectie van de 56 nummersquote:Op maandag 20 november 2006 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kom daar eigenlijk zelden of nooit...
Maar ik zie de nieuwe van Tom Waits er ook tussen staan. Joepie.
quote:Op maandag 20 november 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Ik moet in ieder geval nog de nieuwe Damien Rice kopen.

De Grote Drie.quote:
Dat is ook het enige wat je daar op het forum moet doen. Verder is het één doffe ellende.quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Op het forum worden ze besproken misschien moet je daar even snuffelen
Ach, ik dinges 'm wel gewoon.quote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Slechts een selectie van de 56 nummers
Inderdaad, wat een arrogante snobs.quote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef broer het volgende:
Dat is ook het enige wat je daar op het forum moet doen. Verder is het één doffe ellende.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik dinges 'm wel gewoon.
De Luisterpaal-topics hebben vaak al na een minuutje of vijf één of twee reacties met 'kutmuziek', 'allemaal al eerder gehoord' of 'bagger' erin.quote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, wat een arrogante snobs.
Doe mee.quote:Op maandag 20 november 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan dat hele forum niet eens vinden.
http://vpro.react.nl/3voor12/forum/list_categoriesquote:Op maandag 20 november 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan dat hele forum niet eens vinden.
Geen idee. Ik heb hem gedownload, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 20 november 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Broer, is de nieuwe van Damien Rice soms copy-protected?
Nee, overschrijven, bedoel ikquote:Op maandag 20 november 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
Copy & pasten bedoel je?
Wanneer heb jij voor het laatst een brief geschreven (pen en papier)?quote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
J.C. Bloem Verzamelde gedichten
Geen idee. Lang geleden. Hoezo?quote:Op maandag 20 november 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een brief geschreven (pen en papier)?
Ik vind overtypen toch wat anders dan overschrijven. Ik heb zelf ook al lang geen brief meer geschreven. Soms denk ik dat ik het schrijven ben verleerd.quote:Op maandag 20 november 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee. Lang geleden. Hoezo?
Ik zal je m'n adres geven.quote:Op maandag 20 november 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind overtypen toch wat anders dan overschrijven. Ik heb zelf ook al lang geen brief meer geschreven. Soms denk ik dat ik het schrijven ben verleerd.
Ik ga binnenkort maar eens een brief schrijven.
Ik ook. To-do-lijstjes. Onleesbaar, zelfs voor mij.quote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, maar ik schrijf nog regelmatig met pen op papier, hoor. Het zijn alleen geen brieven.
Prima!quote:Op maandag 20 november 2006 23:26 schreef Flabofski het volgende:
Ik zal je m'n adres geven.
Twee regels.quote:Op maandag 20 november 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar wat belangrijker is; hebben jullie het gedicht gelezen?
Veel beter. Illegaal downloaden mag ook niet, dat weet je, hè?quote:Op maandag 20 november 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb maar gewoon een ouderwets cd'tje opgezet
Het dringt niet door. Er zit iemand doorheen te bleren.quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Probeer die eens, wyccie. Wonderschoon!
Downloaden mag, uploaden niet.quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef broer het volgende:
Veel beter. Illegaal downloaden mag ook niet, dat weet je, hè?
Dat zegt het woord 'illegaal' eigenlijk ook al een beetje...
Hé. Verzin eens zelf je teksten.quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef broer het volgende:
[..]
Veel beter. Illegaal downloaden mag ook niet, dat weet je, hè?
Dat zegt het woord 'illegaal' eigenlijk ook al een beetje...
quote:Op maandag 20 november 2006 23:33 schreef broer het volgende:
Ja, ja. Zeg dat maar tegen de controleurs die je computer in beslag komen nemen.
quote:Is downloaden verboden?
Nee. Iedereen mag voor eigen gebruik kopieën maken van muziek, films of teksten, ook als de bron illegaal is. Iedereen mag dus alles wat op Internet voorhanden is, vrijuit downloaden.
Kut. Heb ik weer een opmerking van iemand anders gestolen? Het is ook altijd hetzelfde.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 23:36 schreef broer het volgende:
[..]
Kut. Heb ik weer een opmerking van iemand anders gestolen? Het is ook altijd hetzelfde.
Van wie deze keer nou weer?
Ik weet niet of je het daar vandaan hebt, maar ik moest er wel meteen aan denken.quote:17. Downloadt u weleens muziek via zogenaamde peer-to-peer-netwerken en hoe staat uw partij hier tegenover?
Ach, als ik daar toch eens tijd voor had! En mijn kinderen zijn gelukkig nog te klein voor dat soort zaken. Het illegaal downloaden van muziek is, eh, hoe zal ik het zeggen, nou ja, het woord zegt het al, illegaal. NIET MEER DOEN DUS JONGENS EN MEISJES!
BRON
quote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Tokay het volgende:
![]()
![]()
Verzin jij even zelf een reactie, ja?!
quote:
Daar heb ik het niet vandaan. Maar ik heb Pechtold nog niet vaak op een originele gedachte kunnen betrappen, dus het zal vast wel eens eerder zijn gezegd. Vermoedelijk hebben we allebei dezelfde bron.quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef Flabofski het volgende:
Ik weet niet of je het daar vandaan hebt, maar ik moest er wel meteen aan denken.
Ik had vanmiddag nog gemsn'd met Tokay.quote:Op maandag 20 november 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Het grappige is, Flab, ik moest meteen hier aan denken bij jouw reactie:
[..]
[..]
Hoezo? Heb je het niet zelfverzonnen?quote:Op maandag 20 november 2006 23:41 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet vandaan. Maar ik heb Pechtold nog niet vaak op een originele gedachte kunnen betrappen, dus het zal vast wel eens eerder zijn gezegd. Vermoedelijk hebben we allebei dezelfde bron.
Overigens: heeft Alexander Pechtold zich voortgeplant?
Dat is gewoon de onderste helft van dat eerdere gedichtquote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
En een gedachte is als diep ademhalen
In de benauwenis des daags gedaald:
Hoe dat ik lang verworpen moest verdwalen
In leven, dat naar geen verlossing taalt,
Om ouder nu, maar de eendere, te komen
Tot dit zwart water, dezen reinen schijn,
En te beseffen, dat de vroege dromen
Achter de jaren niet gestorven zijn.
--
Probeer die eens, wyccie. Wonderschoon!
Ik zou nooit originaliteit claimen.quote:Op maandag 20 november 2006 23:43 schreef Flabofski het volgende:
Hoezo? Heb je het niet zelfverzonnen?![]()
O, wacht. Jij vond de Lama's ook leuk, hè?quote:En Pechtold is grappig.
Duh.quote:Op maandag 20 november 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is gewoon de onderste helft van dat eerdere gedicht
Ja, maar...quote:Op maandag 20 november 2006 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou nooit originaliteit claimen.
[..]
O, wacht. Jij vond de Lama's ook leuk, hè?
Ik durf niet. Ik heb hem gisteren de duivel genoemdquote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou je aan broer moeten vragen. Die gaat daarover, wyccie.
Houden we het daar op, oké?quote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef Flabofski het volgende:
Voor een politicus is hij bést grappig!
Nee, hoor. Ik heb alleen een sterke mening, wat dat betreft.quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou je aan broer moeten vragen. Die gaat daarover, wyccie.
Je vindt jezelf intelligenter dan de meesten, bedoel je?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:00 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb alleen een sterke mening, wat dat betreft.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je vindt jezelf intelligenter dan de meesten, bedoel je?
Bloem is bijna net zo goed als Nijhoff.quote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
J.C. Bloem Verzamelde gedichten
Ja, die mag ook graag lezen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bloem is bijna net zo goed als Nijhoff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |