Ik heb het alleenrecht op die smiley in dit topic.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
't Is toch te gek voor woorden dat ik nu pas een beetje wakker en actief ben.
Ik heb nota bene bijna 12 uur geslapen!
Helpen de slaaptips van teleac niet?quote:Op zondag 19 november 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
't Is toch te gek voor woorden dat ik nu pas een beetje wakker en actief ben.
Ik heb nota bene bijna 12 uur geslapen!
Inderdaad, die Dove douchegel heeft dus een verplaatsende verzorging. Dus als iemand zich straks een keer inzeept met dat spul, dan moeten we gaan zoeken, omdat die persoon door Dove verplaatst is. Dat kan dus behoorlijk genante situaties opleveren. Zo sta je nietsvermoedend onder de douche jezelf in te Doven, het volgende moment wil je je spons pakken en merk je dat je ineens in een overvolle trein staat of zo...quote:verwikken
ver·wik·ken
overgank. en onovergank. werkw.; verwikte; is en h. verwikt
1
van plaats veranderen of verplaatsen
1
’t is niet te verwikken of te verwegen
er is geen beweging in te krijgen
1
hij verwikte of verwoog niet
hij gaf geen krimp, het deerde hem niet
Nee, dat gaat nog 3 weken door. En daarna ben ik weer cursusvrij, maar wel een hoop kennis rijker.quote:Op maandag 20 november 2006 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ah, dat is heel erg goed!
De schrijfcursus is dus nog steeds aan de gang, of ben je aan een nieuwe cursus begonnen?
Mag ik dan meteen even mijn beklag doen over die zinloze hoofdletter V in 'met Vitamines'?quote:
Ik vertel mensen sowieso nooit wat mijn laatste gespreksonderwerp de vorige nacht op internet was.quote:Op maandag 20 november 2006 00:50 schreef broer het volgende:
Het is niet echt een gespreksonderwerp waar ik morgen enthousiast andere mensen over ga vertellen, trouwens. "Ik had zó'n interessante discussie gisteren. Het ging over hoofdlettergebruik."
We hebben niet allemaal tegelijk pauze. En in de pauzes eet ik.quote:Op maandag 20 november 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Hebben jullie het dan tijdens de pauzes altijd over wisselgeld, creditcards en pincodes?
Je klinkt als een gezellige collega.quote:Op maandag 20 november 2006 01:06 schreef wyccie het volgende:
En in de pauzes eet ik.
Iedereen eet in de pauze. En als we wel kletsen krijg ik mijn eten niet op tijd op.quote:Op maandag 20 november 2006 01:10 schreef broer het volgende:
Je klinkt als een gezellige collega.
Gespreksonderwerpen waar je wel mee thuis kunt komen?quote:Wat doet dat rijtje A tot en met E daar?
Niet bij mijn familiequote:Op maandag 20 november 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Gespreksonderwerpen waar je wel mee thuis kunt komen?
Mijn ouders zien me aankomen!quote:Op maandag 20 november 2006 01:15 schreef wyccie het volgende:
Gespreksonderwerpen waar je wel mee thuis kunt komen?
Ik had vanavond een familie-etentje, en ik zweer je dat al deze onderwerpen zijn langsgekomen, behalve dieet. Daarvoor in de plaats kwamen de ziektes en aandoeningen van buurtgenoten.quote:Op maandag 20 november 2006 01:17 schreef Isabeau het volgende:
Niet bij mijn familie
Gespreksonderwerpen feestjes van mijn familie:
A Ziektes en aandoeningen
B Dieet
C Voetbal
D Programma's op TV, bijv de TROS of RTL4
E Entertainers als Frans Bauer en Jan Smit en dan met name hun privé-leven
Dieet is ook meer het favoriete onderwerp van de vrouwen. Meestal erg vermakelijk en ik bemoei me dan ook nooit met de onzinnige gesprekken, want er zitten behoorlijk onzinnige gesprekken tussen.quote:Op maandag 20 november 2006 01:22 schreef broer het volgende:
Ik had vanavond een familie-etentje, en ik zweer je dat al deze onderwerpen zijn langsgekomen, behalve dieet. Daarvoor in de plaats kwamen de ziektes en aandoeningen van buurtgenoten.
Niet te vaak, dat ben ik wel met je eens. Maar vermakelijk? Nee...quote:Op maandag 20 november 2006 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Altijd weer vermakelijk, familiefeestjes. Maar niet te vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |