Zou ik wel zeggenquote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef broer het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je Suzanne Vega een eendagsvlieg vindt?
Hee, ben je al terug?quote:Op zondag 19 november 2006 18:26 schreef k_man het volgende:
Er staan nú al clipjes op YouTube van het concert van de Sugarcubes zaterdagavond.
O, in dat geval sorry dat ik een privé-foto van je heb geplaatst.quote:Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef wyccie het volgende:
Vroeger had ik ook een pony. We lijken best wel op elkaar, Suzanne en ik
Oh, die ken ik ook nog..quote:
Zag ik er maar zo mooi uit als zij.quote:Op zondag 19 november 2006 18:28 schreef broer het volgende:
O, in dat geval sorry dat ik een privé-foto van je heb geplaatst.
ikquote:Op zondag 19 november 2006 18:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zag ik er maar zo mooi uit als zij.
En ik was niet serieus hoor. Wie heeft er vroeger niet een pony gehad?
Nou ja, 'al'? Wel met vertraging, due to weather conditions at Keflavik Airport.quote:Op zondag 19 november 2006 18:27 schreef wyccie het volgende:
Vroeger had ik ook een pony. We lijken best wel op elkaar, Suzanne en ik
[..]
Hee, ben je al terug?
Wat een gek accent. Ik moest echt heel goed luisteren bij het refrein voor ik er achter kwam dat het Engels was.quote:Op zondag 19 november 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Love will tear us apart
't Is ook een manier om aan je percentage Franse muziek op de radio te komen.quote:Op zondag 19 november 2006 18:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo coveren eigenlijk veel muziek. En dat is iets waar niet veel mensen tegenkunnen.
Ja, en op zaterdag 26 november kon ik ruim 200 kranten bezorgen door 30cm sneeuw....quote:Op zondag 19 november 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Dat heeft ook wel wat. Bijna een jaar geleden, op vrijdag 25 november, was er hier ook een sneeuwstorm. Mooi was dat. (Ik zat veilig thuis.)
Op vrijdag 30 december was er ook een sneeuwstorm. Kreeg je de volgende dag extra veel fooi?quote:Op zondag 19 november 2006 19:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, en op zaterdag 26 november kon ik ruim 200 kranten bezorgen door 30cm sneeuw....
Ik was om kwart of 8 klaar
Ik niet. Ik speel geen piano.quote:Op zondag 19 november 2006 19:54 schreef k_man het volgende:
Wie gaat er nou Joy Division coveren?
Dat is Rass, één van de voorprogramma's. Niet helemaal mijn stijl.quote:Op zondag 19 november 2006 20:23 schreef wyccie het volgende:
Dat is Björk niet.
En the Sugarcubes. Ken je die?quote:Op zondag 19 november 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Björk. Ik vind haar clips mooi. Vooral All is full of love, met die twee robots.
Dat lijkt wel heel logischquote:Op zondag 19 november 2006 21:57 schreef k_man het volgende:
Het IJslandse woord voor boter is trouwens smjör.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |