Heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat waren geen buikbandboeken.quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef broer het volgende:
[..]
Een paar jaar bij uitgeverijen werken does the trick.
Ja, hoe kan het dat je iets niet weet. Tja.quote:Op zondag 19 november 2006 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er eerder over dat jij het niet wist.
Eigenlijk had ik die vraag speciaal voor jou gesteldquote:Op zondag 19 november 2006 13:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, hoe kan het dat je iets niet weet. Tja.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 13:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die vraag speciaal voor jou gesteld
Weet ik ook niet.quote:Op zondag 19 november 2006 13:16 schreef broer het volgende:
[..]
Wat zijn de voorletters van de hoofdpersoon in The World According To Garp?
Wat spannend.quote:Op zondag 19 november 2006 13:29 schreef wyccie het volgende:
John Irving heeft mijn boeken gesigneerd.
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat je het niet leuk vond als ik speciaal voor jou vragen ga stellen.quote:
Ik heb ook een handtekening van Ronald Giphartquote:
Gewoon gokken in zo'n geval, Lienekien. Gewoon gokken.quote:Op zondag 19 november 2006 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Godver. Ik heb je vraag opgezocht. Dat was mijn eerste ingeving.![]()
Dat is de eerste keer dat ik iemand die smiley zie gebruiken en denk: terecht!quote:Op zondag 19 november 2006 13:32 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een handtekening van Ronald Giphart
Maar ik dacht dat het niet goed kon zijn vanwege TS Elliot.quote:Op zondag 19 november 2006 13:32 schreef broer het volgende:
[..]
Gewoon gokken in zo'n geval, Lienekien. Gewoon gokken.
Wel, dus. Dat was mijn volgende hint geweest, trouwens.quote:Op zondag 19 november 2006 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik dacht dat het niet goed kon zijn vanwege TS Elliot.
quote:Op zondag 19 november 2006 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Maar ik dacht dat het niet goed kon zijn vanwege TS Elliot.
quote:Op zondag 19 november 2006 13:08 schreef wyccie het volgende:
Dit is echt zo'n moment van de dag dat je denkt: wat moet ik nog veel doen.
Zou het?quote:Op zondag 19 november 2006 17:37 schreef LXIV het volgende:
Dan zal het nu wel weer storm gaan lopen.
U vraagt, wij draaien.quote:Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef broer het volgende:
H13.
Leuk, dat soort ontledingen.quote:Op zondag 19 november 2006 17:59 schreef wyccie het volgende:
Alleen als jij niet meespeelt dus.
Ik vind de tekst van American Pie ook heel interessant.
Dat zullen we dan nog wel zien.quote:Op zondag 19 november 2006 18:03 schreef broer het volgende:
O, en aan de AKQ doe ik niet meer mee. Nee, echt, écht niet.
Oh, sorry. Nee, zij niet. Maar ik ben intussen al wat andere clipjes aan het bekijken.quote:Op zondag 19 november 2006 18:12 schreef broer het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je Suzanne Vega een eendagsvlieg vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |