K_man je bent geloof ik bij nummer 6 gebleven.quote:Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef k_man het volgende:
Help me even onthouden dat ik bij nr 6 gebleven was.
Zeg mij eens, hoe had je dat van die cognac (of beter whisky) en jazz eigenlijk gedacht als je geen jazz hebt?quote:Op maandag 20 november 2006 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik hoop dat er wat gaten gevuld gaan worden als ik mijn eerste baan krijg.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Zeg mij eens, hoe had je dat van die cognac (of beter whisky) en jazz eigenlijk gedacht als je geen jazz hebt?
Wat wil je testen?quote:Op maandag 20 november 2006 21:54 schreef wyccie het volgende:
Test.
Nu ja; ik heb een jaartje de F4 van SVV Scheveningen onder mijn hoede gehad, dus wellicht geef ik het een gooi. Die mannetjes van vijf presteerde beter dan wat er nu bij Den Haag voor een Utrechtse bejaarden rondloopt.quote:Op maandag 20 november 2006 21:36 schreef dwerg het volgende:
Nog ambities om voetbaltrainer te worden, JAM? Er is een vacature hoor ik net.
Kijk, je hebt jazz en je hebt jazz. Je hebt lada's en lamborghini's. Hebbie'em? We houden 't wel op Tom Waits dan. Tom Waits is OK.quote:Op maandag 20 november 2006 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik heb in mijn mp3 lijstje :
miles davis - kind of blue / bitches brew
Pharaoh Sanders - Karma
John Coltran - ascention
Boher und der club of gore - geisterfaust / black earth / sunset mission / gore motel
medeski martin and wood - notes from the underground / Uninvincible
Frank zappa - hot rats / grand wazoo
wolf eyes ft. anthony braxton - black vomit
motorpsycho + jaga jazzist horns - in the fishtank
Alle blue note trip cds
en op cd
john zorn - unknown masada / naked city / the gift / astronome / moonchild
en een fles glenfarclas single malt
(maar ik lust ook wel Tom Waits met een glas whiskey)
quote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef LXIV het volgende:
Wat wil je testen?
Of is het bij jullie ook allemaal weer zo ontzettend traag?
hmm heb geen hele oude lambo ?quote:Op maandag 20 november 2006 22:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk, je hebt jazz en je hebt jazz. Je hebt lada's en lamborghini's. Hebbie'em? We houden 't wel op Tom Waits dan. Tom Waits is OK.
Erg gave plaat inderdaadquote:Op maandag 20 november 2006 22:23 schreef broer het volgende:
Je kunt over de cd-collectie van Bosbeetle vast een heleboel zeggen, maar een collectie die 'Rossz csillag alatt született' bevat heeft toch zonder meer een streepje voor.
(Ik moet hem nog altijd kopen.)
Iemand die voor mij een 'Boo!' compilatie cdtje gemaakt heeft. (ja al die kopietjes moeten er nog eens uit)quote:Op maandag 20 november 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wie Simon is.
[..]
Dat had ik al begrepen.quote:Op maandag 20 november 2006 22:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Iemand die voor mij een 'Boo!' compilatie cdtje gemaakt heeft.
Binnenkort toch echt maar eens aanschaffen.quote:
simon is een vroeger stage-genoot die ska-toeteraar is/wasquote:
Impulsaankopen zijn ook goed (soms) haha ik ga voornamelijk voor LPs de laatste tijd... vinyl en dan de mp3s downloaden voor het gemak... en de LP als je echt de muziek wil luisterenquote:Op maandag 20 november 2006 22:34 schreef broer het volgende:
[..]
Binnenkort toch echt maar eens aanschaffen.
Ik heb een 'ooit nog eens kopen'-lijstje in mijn hoofd. Afgelopen zaterdag is daar een dvd van de Vliegende Panters al van afgegaan, binnenkort dus Venetian Snares. Ik moet nog oppassen dat het lijstje niet te klein wordt. Voor je het weet doe ik impulsaankopen.
Welke?quote:Op maandag 20 november 2006 22:34 schreef broer het volgende:
Afgelopen zaterdag is daar een dvd van de Vliegende Panters al van afgegaan.
quote:Op maandag 20 november 2006 22:49 schreef wyccie het volgende:
Da's die van Joanna Newsom?
Weet jij waar ik op de site van 3voor12 kan vinden welke cd's de afgelopen week in de Luisterpaal hebben gestaan? (Ik ben vergeten een naam te onthouden.)quote:
Op het forum worden ze besproken misschien moet je daar even snuffelenquote:Op maandag 20 november 2006 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet jij waar ik op de site van 3voor12 kan vinden welke cd's de afgelopen week in de Luisterpaal hebben gestaan? (Ik ben vergeten een naam te onthouden.)
Bedankt!quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Op het forum worden ze besproken misschien moet je daar even snuffelen
Slechts een selectie van de 56 nummersquote:Op maandag 20 november 2006 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kom daar eigenlijk zelden of nooit...
Maar ik zie de nieuwe van Tom Waits er ook tussen staan. Joepie.
quote:Op maandag 20 november 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Ik moet in ieder geval nog de nieuwe Damien Rice kopen.

De Grote Drie.quote:
Dat is ook het enige wat je daar op het forum moet doen. Verder is het één doffe ellende.quote:Op maandag 20 november 2006 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Op het forum worden ze besproken misschien moet je daar even snuffelen
Ach, ik dinges 'm wel gewoon.quote:Op maandag 20 november 2006 23:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Slechts een selectie van de 56 nummers
Inderdaad, wat een arrogante snobs.quote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef broer het volgende:
Dat is ook het enige wat je daar op het forum moet doen. Verder is het één doffe ellende.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik dinges 'm wel gewoon.
De Luisterpaal-topics hebben vaak al na een minuutje of vijf één of twee reacties met 'kutmuziek', 'allemaal al eerder gehoord' of 'bagger' erin.quote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad, wat een arrogante snobs.
Doe mee.quote:Op maandag 20 november 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan dat hele forum niet eens vinden.
http://vpro.react.nl/3voor12/forum/list_categoriesquote:Op maandag 20 november 2006 23:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik kan dat hele forum niet eens vinden.
Geen idee. Ik heb hem gedownload, dus ik denk het niet.quote:Op maandag 20 november 2006 23:11 schreef wyccie het volgende:
Broer, is de nieuwe van Damien Rice soms copy-protected?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |