Dat is alwéér een voordeel, dus.quote:Op maandag 20 november 2006 02:49 schreef Isabeau het volgende:
ze heeft het grootste deel van haar leven niet kunnen werken door een matige gezondheidstoestand![]()
quote:Omdat ze veel te vroeg geboren werd en daardoor veel te licht was (drie pond en een ons bij de geboorte), werd er aanvankelijk voor haar leven gevreesd. Dankzij de zorg van haar grootmoeder, die haar vier weken lang dag en nacht verzorgde, overleefde ze deze periode. Ook tijdens haar jeugd was haar gezondheid broos. Op haar eerste schooldag op vijfjarige leeftijd werd ze meteen ziek, waarna ze op doktersadvies van school werd gehaald. Van haar vader, die hoofd was van de Openbare Lagere School in Bovensmilde, leerde ze thuis lezen en schrijven.
Die wil ik even quoten. Dat is voor het eerst dat iemand dat tegen me zegt.quote:Op maandag 20 november 2006 02:50 schreef wyccie het volgende:
Jij bent de duivel!
Zet je het niet in je signature?quote:Op maandag 20 november 2006 02:52 schreef broer het volgende:
Die wil ik even quoten. Dat is voor het eerst dat iemand dat tegen me zegt.
Slaap lekker wycciequote:Op maandag 20 november 2006 04:11 schreef wyccie het volgende:
Wyccie gaat al. *snik snik*
Welterusten
eensgelijkquote:
Dat komt door de TT die zijn er rond deze tijd van het jaar een stuk minder.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Verwikkende verzorgingDat is spannend douchen
In één van mijn leerboeken stond een schema waarbij er sprake was van een subcutane pruik. Daar moest ik toch even over nadenken om tot de conclusie te komen dat het waarschijnlijk toch prik moest zijn.
Ik ook! Dat maakt lekker bezig zijn niet erg. Ik ben vorige week begonnen met mijn stage en dat is ook geweldig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |