Nee, overschrijven, bedoel ikquote:Op maandag 20 november 2006 23:18 schreef wyccie het volgende:
Copy & pasten bedoel je?
Wanneer heb jij voor het laatst een brief geschreven (pen en papier)?quote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
J.C. Bloem Verzamelde gedichten
Geen idee. Lang geleden. Hoezo?quote:Op maandag 20 november 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een brief geschreven (pen en papier)?
Ik vind overtypen toch wat anders dan overschrijven. Ik heb zelf ook al lang geen brief meer geschreven. Soms denk ik dat ik het schrijven ben verleerd.quote:Op maandag 20 november 2006 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Geen idee. Lang geleden. Hoezo?
Ik zal je m'n adres geven.quote:Op maandag 20 november 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind overtypen toch wat anders dan overschrijven. Ik heb zelf ook al lang geen brief meer geschreven. Soms denk ik dat ik het schrijven ben verleerd.
Ik ga binnenkort maar eens een brief schrijven.
Ik ook. To-do-lijstjes. Onleesbaar, zelfs voor mij.quote:Op maandag 20 november 2006 23:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, maar ik schrijf nog regelmatig met pen op papier, hoor. Het zijn alleen geen brieven.
Prima!quote:Op maandag 20 november 2006 23:26 schreef Flabofski het volgende:
Ik zal je m'n adres geven.
Twee regels.quote:Op maandag 20 november 2006 23:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar wat belangrijker is; hebben jullie het gedicht gelezen?
Veel beter. Illegaal downloaden mag ook niet, dat weet je, hè?quote:Op maandag 20 november 2006 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb maar gewoon een ouderwets cd'tje opgezet
Het dringt niet door. Er zit iemand doorheen te bleren.quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Probeer die eens, wyccie. Wonderschoon!
Downloaden mag, uploaden niet.quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef broer het volgende:
Veel beter. Illegaal downloaden mag ook niet, dat weet je, hè?
Dat zegt het woord 'illegaal' eigenlijk ook al een beetje...
Hé. Verzin eens zelf je teksten.quote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef broer het volgende:
[..]
Veel beter. Illegaal downloaden mag ook niet, dat weet je, hè?
Dat zegt het woord 'illegaal' eigenlijk ook al een beetje...
quote:Op maandag 20 november 2006 23:33 schreef broer het volgende:
Ja, ja. Zeg dat maar tegen de controleurs die je computer in beslag komen nemen.
quote:Is downloaden verboden?
Nee. Iedereen mag voor eigen gebruik kopieën maken van muziek, films of teksten, ook als de bron illegaal is. Iedereen mag dus alles wat op Internet voorhanden is, vrijuit downloaden.
Kut. Heb ik weer een opmerking van iemand anders gestolen? Het is ook altijd hetzelfde.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 23:36 schreef broer het volgende:
[..]
Kut. Heb ik weer een opmerking van iemand anders gestolen? Het is ook altijd hetzelfde.
Van wie deze keer nou weer?
Ik weet niet of je het daar vandaan hebt, maar ik moest er wel meteen aan denken.quote:17. Downloadt u weleens muziek via zogenaamde peer-to-peer-netwerken en hoe staat uw partij hier tegenover?
Ach, als ik daar toch eens tijd voor had! En mijn kinderen zijn gelukkig nog te klein voor dat soort zaken. Het illegaal downloaden van muziek is, eh, hoe zal ik het zeggen, nou ja, het woord zegt het al, illegaal. NIET MEER DOEN DUS JONGENS EN MEISJES!
BRON
quote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Tokay het volgende:
![]()
![]()
Verzin jij even zelf een reactie, ja?!
quote:
Daar heb ik het niet vandaan. Maar ik heb Pechtold nog niet vaak op een originele gedachte kunnen betrappen, dus het zal vast wel eens eerder zijn gezegd. Vermoedelijk hebben we allebei dezelfde bron.quote:Op maandag 20 november 2006 23:37 schreef Flabofski het volgende:
Ik weet niet of je het daar vandaan hebt, maar ik moest er wel meteen aan denken.
Ik had vanmiddag nog gemsn'd met Tokay.quote:Op maandag 20 november 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Het grappige is, Flab, ik moest meteen hier aan denken bij jouw reactie:
[..]
[..]
Hoezo? Heb je het niet zelfverzonnen?quote:Op maandag 20 november 2006 23:41 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet vandaan. Maar ik heb Pechtold nog niet vaak op een originele gedachte kunnen betrappen, dus het zal vast wel eens eerder zijn gezegd. Vermoedelijk hebben we allebei dezelfde bron.
Overigens: heeft Alexander Pechtold zich voortgeplant?
Dat is gewoon de onderste helft van dat eerdere gedichtquote:Op maandag 20 november 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
En een gedachte is als diep ademhalen
In de benauwenis des daags gedaald:
Hoe dat ik lang verworpen moest verdwalen
In leven, dat naar geen verlossing taalt,
Om ouder nu, maar de eendere, te komen
Tot dit zwart water, dezen reinen schijn,
En te beseffen, dat de vroege dromen
Achter de jaren niet gestorven zijn.
--
Probeer die eens, wyccie. Wonderschoon!
Ik zou nooit originaliteit claimen.quote:Op maandag 20 november 2006 23:43 schreef Flabofski het volgende:
Hoezo? Heb je het niet zelfverzonnen?![]()
O, wacht. Jij vond de Lama's ook leuk, hè?quote:En Pechtold is grappig.
Duh.quote:Op maandag 20 november 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is gewoon de onderste helft van dat eerdere gedicht
Ja, maar...quote:Op maandag 20 november 2006 23:49 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zou nooit originaliteit claimen.
[..]
O, wacht. Jij vond de Lama's ook leuk, hè?
Ik durf niet. Ik heb hem gisteren de duivel genoemdquote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou je aan broer moeten vragen. Die gaat daarover, wyccie.
Houden we het daar op, oké?quote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef Flabofski het volgende:
Voor een politicus is hij bést grappig!
Nee, hoor. Ik heb alleen een sterke mening, wat dat betreft.quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou je aan broer moeten vragen. Die gaat daarover, wyccie.
Je vindt jezelf intelligenter dan de meesten, bedoel je?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:00 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik heb alleen een sterke mening, wat dat betreft.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je vindt jezelf intelligenter dan de meesten, bedoel je?
Bloem is bijna net zo goed als Nijhoff.quote:Op maandag 20 november 2006 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
J.C. Bloem Verzamelde gedichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |