quote:Op maandag 20 november 2006 13:07 schreef pyl het volgende:
Michel Petrucciani.
En wat is er mis met mijn plaatje?![]()
Fijn Tokay, maar ik hecht in dezen toch meer aan het oordeel van een Z, een Gellius of een Fotoloog.quote:Op maandag 20 november 2006 13:23 schreef Tokay het volgende:
Ze is gewoon leuk, inderdaad, maar geen overdonderende beauty, vind ik dan.
Tssssk!quote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef pyl het volgende:
Fijn Tokay, maar ik hecht in dezen toch meer aan het oordeel van een Z, een Gellius of een Fotoloog.![]()
Laat ik het zo formuleren,ze is niet razend knap,maar een nachtje dauwtrappen....ik zet er m'n wekker wel voorquote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Fijn Tokay, maar ik hecht in dezen toch meer aan het oordeel van een Z, een Gellius of een Fotoloog.![]()
Ik moet zo ook weer fietsen door de regen, en mijn jas in nog niet eens droog.quote:Op maandag 20 november 2006 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Pfffff of ik wil een tweede auto of ik wil gewoon echt koud weer. Bah fietsen met wind tegen, regen en eigenlijk is de winterjas te warm en de herfstjas te koud. Bah.
Diaan!quote:Op maandag 20 november 2006 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Pfffff of ik wil een tweede auto of ik wil gewoon echt koud weer. Bah fietsen met wind tegen, regen en eigenlijk is de winterjas te warm en de herfstjas te koud. Bah.![]()
![]()
Heet Peace de Wit van achteren?quote:Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan!Ben jij nou een meisje van Jan de Wit?
Tja ik ben niet voor een tweede auto, maar van dit weer en fietsen word ik ook niet vrolijker. Morgen ga ik wel met Twan overblijven op school, scheelt weer een fietsritje in de regen/wind.quote:Op maandag 20 november 2006 13:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan!Ben jij nou een meisje van Jan de Wit?
Nee man, die heet man van achteren!quote:Op maandag 20 november 2006 13:36 schreef fotoloog het volgende:
Heet Peace de Wit van achteren?
Dat is zo k*t he?quote:Op maandag 20 november 2006 13:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik moet zo ook weer fietsen door de regen, en mijn jas in nog niet eens droog.![]()
Hai Bimmel dat zijn die jongens die op het podium met suikerklontjes naar elkaar gooiden.
Ehm...
Vliegende Panters.
Ik vond hem wel grappig hoorquote:Op maandag 20 november 2006 13:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee man, die heet man van achteren!
Gut, wat ben ik toch grappig.![]()
Matig, matigquote:Op maandag 20 november 2006 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
Dank je wel Scrut. Hoe gaat het met je?
Mrs Keaton kon/kan mij niet bekoren.quote:Op maandag 20 november 2006 14:02 schreef pyl het volgende:
Of een Scrutinizer.
Aww.... wat een belachelijke opmerking zeg. Gelukkig nog maar één (zwaar/leuk) weekje en ben je ervan af. Sterkte deze week.quote:Op maandag 20 november 2006 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Matig, matig![]()
Nog één week bij m'n huidige opdrachtgever. Iedereen had zich verheugd op een hele zware maar leuke laatste week. Helaas heeft 'de baas' gister gemeend ons te moeten informeren dat-ie ons allemaal kut vindt en dat iedereen die deze week ook maar één fout maakt daarvan de consequenties zal ondervinden.
Hij heeft het niet eens persoonlijk aan ons gemeld. Eén van z'n slippendraagsters heeft voor hem her en der in onze werkruimte een brief met die strekking opgehangen.quote:Op maandag 20 november 2006 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aww.... wat een belachelijke opmerking zeg.
Leuk wordt het niet meerquote:Gelukkig nog maar één (zwaar/leuk) weekje en ben je ervan af. Sterkte deze week.![]()
Jeetje zeg, wat een ontzettende eikel zeg.quote:Op maandag 20 november 2006 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft het niet eens persoonlijk aan ons gemeld. Eén van z'n slippendraagsters heeft voor hem her en der in onze werkruimte een brief met die strekking opgehangen.
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen..... positive thinking!quote:Leuk wordt het niet meer![]()
Voordeel is wel dat ik nu minder opzie om aan de slag te gaan bij m'n volgende opdrachtgever
Als ik op m'n opleiding tijdens een management-training zo'n brief had opgesteld om een probleem op te lossen, had ik m'n diploma niet gekregen. Hij denkt echt dat hij op deze manier z'n mensen motiveertquote:Op maandag 20 november 2006 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat een ontzettende eikel zeg.
Nee, dat ging over een eerder plaatje.quote:Maarre was die mevrouw op het plaatje Diane Keaton dan?
Sommige bazen/leidinggevenden hebben het idee dat zij alle kennis hebben, maar heel vaak juist de plank misslaan. Tja ze denken waarschijnlijk dat ze God zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik op m'n opleiding tijdens een management-training zo'n brief had opgesteld om een probleem op te lossen, had ik m'n diploma niet gekregen. Hij denkt echt dat hij op deze manier z'n mensen motiveert![]()
[..]
Ow okay.... dan wacht ik nog even met het posten van een nieuw plaatje.quote:Nee, dat ging over een eerder plaatje.
Okay, maar ik moet ook over 15 minuten ong. weg...quote:Op maandag 20 november 2006 14:30 schreef Tokay het volgende:
Doe maar even een TDP hoor Diaan, ik moet even weg!
Volgens mij hebben zulke mensen carriere gemaakt onder net zulke kutbazen en zien ze, als ze het zelf voor het zeggen hebben, het als legitiem om hun ondergeschikten net zo te behandelen als ze zelf behandeld zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige bazen/leidinggevenden hebben het idee dat zij alle kennis hebben, maar heel vaak juist de plank misslaan. Tja ze denken waarschijnlijk dat ze God zijn.
Ik geloof niet dat Tokay nog online is. Die zal wel een lekker blokje om aan het fietsen zijn.quote:Ow okay.... dan wacht ik nog even met het posten van een nieuw plaatje.
Duitse contemporanist?quote:Op maandag 20 november 2006 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, maar ik moet ook over 15 minuten ong. weg...
[afbeelding]
Tja dat snap je toch niet, dan wil je het toch juist anders doen..... je "behandelt" mensen toch zoals jij "behandeld" wilt worden. Maar ja dat is mijn mening en zo zou ik het doen, maar zij zullen het wel als een soort van "wraak" zien en geeft het een soort van machtsgevoel.quote:Op maandag 20 november 2006 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zulke mensen carriere gemaakt onder net zulke kutbazen en zien ze, als ze het zelf voor het zeggen hebben, het als legitiem om hun ondergeschikten net zo te behandelen als ze zelf behandeld zijn.
[..]
Zie haar reactie...quote:Ik geloof niet dat Tokay nog online is. Die zal wel een lekker blokje om aan het fietsen zijn.
Niet Duits, maar wat is een contemporanist?quote:
Nee, bloedmooi is een woord dat niet bij haar past. Ze is gewoon leuk, inderdaad, maar geen overdonderende beauty, vind ik dan.quote:Op maandag 20 november 2006 13:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook en doe ik het ook. Ik ben ook geen makkelijke baas maar zou best voor mezelf kunnen werkenquote:Op maandag 20 november 2006 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja dat snap je toch niet, dan wil je het toch juist anders doen..... je "behandelt" mensen toch zoals jij "behandeld" wilt worden. Maar ja dat is mijn mening en zo zou ik het doen,
Geen idee, maar vraag het Pyl, want hij is er eentjequote:Niet Duits, maar wat is een contemporanist?
Nooit aan gedacht om ook echt te doen?quote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook en doe ik het ook. Ik ben ook geen makkelijke baas maar zou best voor mezelf kunnen werken![]()
[..]
Okay... Pyl... wat ben jij?quote:Geen idee, maar vraag het Pyl, want hij is er eentje![]()
Wel aan gedacht, maar ik ben te lui om eigen baas te zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht om ook echt te doen?
Ik moet er ook vandoorquote:Ow ik moet gaan fietsen in de regen,Twan ophalen van school. Tot straks
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Duitse contemporanist?
quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef Gellius het volgende:
Nee, bloedmooi is een woord dat niet bij haar past. Ze is gewoon leuk, inderdaad, maar geen overdonderende beauty, vind ik dan.
Hmmmmmmm ..... dit is een valkuil, zeker?quote:
Nee hoorquote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Hmmmmmmm ..... dit is een valkuil, zeker?![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 14:43 schreef Gellius het volgende:
Nee, bloedmooi is een woord dat niet bij haar past. Ze is gewoon leuk, inderdaad, maar geen overdonderende beauty, vind ik dan.
Dat is iemand met minachting voor de plaats van handeling van Camus' roman La peste, Diaan76.quote:Op maandag 20 november 2006 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
ik wil alleen weten wat een contemporanist is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |