quote:
Het is je studie!!quote:Op maandag 20 november 2006 16:34 schreef Augustina het volgende:
Ik ook niet.
Ik ken ook niet alle Nederlandse auteurs. Of alle woorden in het woordenboek.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alle Nederlandse auteurs. Of alle woorden in het woordenboek.![]()
Het is maar goed dat je het nu weet, Erik.quote:Op maandag 20 november 2006 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Mijn wereldbeeld! Wat doe je!?
quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alle Nederlandse auteurs. Of alle woorden in het woordenboek.![]()
Kom je eten dan?quote:Op maandag 20 november 2006 17:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Isa, ik heb honger...
Kook jij vanavond??
Posts met dequote:Op maandag 20 november 2006 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik mis iets wat duidt op ironie.![]()
-PI dienen niet serieus genomen te worden.
Wat? Nooit niet?quote:Op maandag 20 november 2006 17:20 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Posts met de [afbeelding]-PI dienen niet serieus genomen te worden.
Bij mij in ieder geval niet.quote:
of
.
Oh, het wordt niet hier bezorgt??quote:Op maandag 20 november 2006 17:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je eten dan?
Ik heb tortilla's.
Dan zijn ze toch koud, gekkie.quote:Op maandag 20 november 2006 17:26 schreef Automatic_Rock het volgende:
Oh, het wordt niet hier bezorgt??
Hey, dat schilderij ken ik uit een Suske en Wiske album!quote:Op maandag 20 november 2006 16:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
grapje omdat mensen hier zo hekel hebben aan dali
Ja.quote:Op maandag 20 november 2006 20:43 schreef DaMart het volgende:
Als ik nu zou zeggen dat mijn geest jullie lastig valt op Fok, zou je dat dan geloven?
Aw wat zielig JAM. Kom je nu hier uithuilen met jazz en een cognac?quote:Op maandag 20 november 2006 21:20 schreef JAM het volgende:
Hè, wat vervelend. Er was mij gisteren een schrijven toegezegd (sterker nog; twéé!) en ik heb tot nog toe werkelijk niets mogen ontvangen. Mijn humeur wordt hierdoor enigzins bedrukt, moet ik zeggen.
Liever een biertje, Bosbeetle. Ik leg altijd eerst een bodempje voordat ik over ga op de DESTILLATEN (liever whisky trouwens, J&B). Ik denk dat ik eerst met heen en weer ga lopen (om de tafel heen) waarbij ik mijn voeten tot ergernis van mijn onderburen steeds te hard neer zet, met duim en wijsvinger aan mijn baard frunnik en 'Hoe kan dat nu? Godverdomme, hoe kan dat nu?' ga stamelen. Dat verlangt de situatie van me.quote:Op maandag 20 november 2006 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Aw wat zielig JAM. Kom je nu hier uithuilen met jazz en een cognac?
Naäper ik zit al aan mijn baard met duim en wijsvingerquote:Op maandag 20 november 2006 21:25 schreef JAM het volgende:
[..]
Liever een biertje, Bosbeetle, het is nog wat vroeg. Ik denk dat ik eerst met heen en weer ga lopen (om de tafel heen) waarbij ik mijn voeten tot ergernis van mijn onderburen steeds te hard neer zet, met duim en wijsvinger aan mijn baard frunnik en 'Hoe kan dat nu? Godverdomme, hoe kan dat nu?' ga stamelen. Dat verlangt de situatie van me.
Jawelquote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef JAM het volgende:
Zeg, BB, die CD collectie van je, dat is toch niet alles?
Jazeker, maar ik hoop dat er wat gaten gevuld gaan worden als ik mijn eerste baan krijg.quote:Op maandag 20 november 2006 21:30 schreef JAM het volgende:
Je mist nogal wat, BB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |