Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:12 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:15 schreef remlof het volgende:
centvpraal!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:15 schreef Sebasser het volgende:
dat was mijn tvp.
Niet zoveel TVP'en, hè!quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
tvp
Was het gelogen dan ?.quote:Op zaterdag 18 november 2006 05:02 schreef ThinkTank het volgende:
Doodverwensing door mod![]()
morgen wil ik hier nog kunnen posten anders word ik heel boo
misschien zelfs een verdekte oproep tot moord!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:14 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Was het gelogen dan ?.
nee, je moet idd niet meer wakker worden![]()
Je lijkt Haaibaai wel zeg..quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:26 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Ik? Nee, nou wordt ie helemaal mooi!
![]()
Die ken ik niet. Volgens mij ben jij nog niet goed wakker.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je lijkt Haaibaai wel zeg..volgens mij ben jij gewoon zo'n verotte kutkloon van Haaibaai.
Toegestaan, mits u 50 wilt kan at ook geregeld worden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil graag mijn quotum van 10 FB posts verhogen naar 20 FB postskan dat ?
![]()
Je moet me niet zo laten schrikken.quote:Op zondag 19 november 2006 03:19 schreef remlof het volgende:
je moet geen baggertopics openen
quote:Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
Haha, ik vat hem! Bran Dlos!,
,
,
! HahhahHQAuoOiIihgahgigiIihuhuhhahahaah.
Was het maar zo. Nee, ik ben zo wazig van mezelf.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was het maar zo. Nee, ik ben zo wazig van mezelf.
Waarom zeg je dan dat mijn topic een lemming isquote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
Hoe durf je dat te stellen? Ik weet veel, dus dat zeker.
wat weet je veel zegquote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
Hoe durf je dat te stellen? Ik weet veel, dus dat zeker.
ben jij een jongen?quote:Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
Heb je het nu tegen mij, R.?
leugens!quote:Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
Het moest ervan komen. Mijn geheim is onthuld.
Je hebt een trein gekopt?quote:Op zondag 19 november 2006 19:40 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb je opdracht uitgevoerd romlef
ja mijn ledematen liggen nu ergens naast het spoor en ondertussen typ ik ditquote:
Als het je zoveel waard is zou ik je toch even laten nakijken, beste SF.quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Snakey als ik jou nou eens 2 kratten bier toe stuur krijg ik dan de ruimte voor 1 bagger topic ?
probeer dat maar bij relmof.quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Snakey als ik jou nou eens 2 kratten bier toe stuur krijg ik dan de ruimte voor 1 bagger topic ?
Eigen je gewoon een Yvo-topic toe dat is altijd getolereerde bagger.quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sorry NB mag niet meerquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef murp het volgende:
ik heb nachtdienst![]()
help mij de nacht door![]()
quote:
Het is wat.quote:
Ik heb nog weinig leuke topics gezien vanavondquote:Op zondag 19 november 2006 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
nee geen hormoontjes.
wel een gemis naar leuke topics in ONZ
Ik heb er 3 gemaakt, maar Remlof vond ze niet goed omdat er piem0ls in voor kwamen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
nee geen hormoontjes.
wel een gemis naar leuke topics in ONZ
ik al 3 maand geenquote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig leuke topic gezien vanavond
Check gerust m'n post history.quote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig leuke topics gezien vanavond
Ik wel (en SiemeN ook dus) maar ze worden regelmatig bedolven onder bagger, en dat is een beetje jammer...quote:
daarom moet er ook gewoon 1 bagger topic komen zodat al het bagger daar verdwijndquote:Op zondag 19 november 2006 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel (en SiemeN ook dus) maar ze worden regelmatig bedolven onder bagger, en dat is een beetje jammer...
een van de beste ideeën ooitquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef murp het volgende:
[..]
daarom moet er ook gewoon 1 bagger topic komen zodat al het bagger daar verdwijnd
het baggerputje ofzoiets...![]()
Tjeh.. ik kan geeneenes topic maken deze week.. daar zal het aan liggen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig leuke topics gezien vanavond
ja daar ligt t aan denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tjeh.. ik kan geeneenes topic maken deze week.. daar zal het aan liggen.
je hebt toch een beetje humor !quote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef remlof het volgende:
Zo, weer een TBSer teruggevonden.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Dit topic is verbaggerd/nooit leuk geweest/geopend door Maikuuul* wat reden genoeg is voor een slotje.
* = Doorhalen wat niet van toepassing is.
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?quote:
Reageren.quote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?
ik wil wat dichter bij de mod staan, meer contact enzo... wordt een beetje een obsessie...quote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?
We moeten nog eens neu... eh, samen bier gaan drinken, joog!quote:
Probeer het eens in PUBquote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik zin heb in neuken.
Toezicht houderquote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Probeer het eens in PUB![]()
BAN![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 18:41 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Toezicht houder![]()
Ik pwn je als agent !
Welk korps?quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb toch al gesolliciteerd
![]()
Drenthe natuurlijkquote:
Over Celebrations -2- ? Als we een topic sluiten in ONZ en je opent hetzelfde topic nog een keer dan gaat het sowieso dicht. Je mag het nog een keer in KLB proberen, als je echt wil, maar dan wel met uitgebreide OP en zonder verwijzingen naar gesloten topics.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:58 schreef Eightball het volgende:
Omdat ik 'm geëdit had omdat ik meteen na plaatsen dacht wat jij dacht omdat ik ook wel weet dat jij ook wel weet wat ik dacht dus dat jij dan de tegenwoordigheid van geest zou hebben om 'm te sweepen. Dat dus.
zie post boven de jouwequote:Op dinsdag 21 november 2006 01:41 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar het slotje
Hier weer verder
Is toch onzin dacht ik ?
't matige is dat er wel bounties bij de celebrations zittenquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Over Celebrations -2- ? Als we een topic sluiten in ONZ en je opent hetzelfde topic nog een keer dan gaat het sowieso dicht. Je mag het nog een keer in KLB proberen, als je echt wil, maar dan wel met uitgebreide OP en zonder verwijzingen naar gesloten topics.
Ik kom zelden in onzin. Dat had ik moeten blijven doen.quote:
je topics de vorige dagen waren minder slechtquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom zelden in onzin. Dat had ik moeten blijven doen.
Kweetniet welke celebrations jij dan hebt maar bij mij 0 Bounty'tjes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:43 schreef _superboer_ het volgende:
't matige is dat er wel bounties bij de celebrations zitten![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kweetniet welke celebrations jij dan hebt maar bij mij 0 Bounty'tjes.
gódverdomme Schroothoopi waarom doe je mn topic op slot!quote:
Omdat het kut is, en ik voorzie dat het topic uitgroeit tot een opsomtopic van users die "nee" posten. En er is PM, IRC en MSN.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gódverdomme Schroothoopi waarom doe je mn topic op slot!
ik ga toch niet iedereen PM-en of ze een spelletje willen spelen. en op MSN online/offline online/offline willen jullie spelletjes doen ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het kut is, en ik voorzie dat het topic uitgroeit tot een opsomtopic van users die "nee" posten. En er is PM, IRC en MSN.
ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Je moet niet zoveel reageren, jij!![]()
En wat heb je tegen IRC?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ga toch niet iedereen PM-en of ze een spelletje willen spelen. en op MSN online/offline online/offline willen jullie spelletjes doen ..
Dit was een keertje géén bagger en jij pleurt het op slot. het was serieus bedoeld.
Done.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef SiemeN het volgende:
Gooi deze asjeblieft op slot. Ik word erg ongelukkig van al die dwazen die het teveel tekst vinden.
dat heb ik niet/ weet niet hoe? / waar en wanneer.quote:
Geef het even de tijd joh.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef SiemeN het volgende:
Gooi deze asjeblieft op slot. Ik word erg ongelukkig van al die dwazen die het teveel tekst vinden.
Och, als het ONZ-volk hier een beetje anders was geweest, had ik 'm misschien nog wel open gelaten. Maar je bent zelf ook wel slim genoeg om in te zien dat zoiets hier niet werkt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat heb ik niet/ weet niet hoe? / waar en wanneer.
Dus.. nouja laat maar
voorbarige slotjes gooiers hier
Whehe. Laat maar zo, ja.quote:
Hmz.quote:
In GAM hebben ze 1 at per dag ofzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, als het ONZ-volk hier een beetje anders was geweest, had ik 'm misschien nog wel open gelaten. Maar je bent zelf ook wel slim genoeg om in te zien dat zoiets hier niet werkt.
Ja, ze reageren wel ja. Maar daar blijft het ook bij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In GAM hebben ze 1 at per dag ofzoin ONZ reageren ze tenminste.
Sja. Trek je conclusies zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:dat was niet eens bekritiserend bedoeld Chowi , we zijn nog steeds in ONZ he
![]()
kusjekusjekusje.
ik heb al 30 sollicitatie's gestuurd maar toen hadden ze geen extra mod nodig en 4 dagen later was opeens Remlof een mod.. .
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:dat was niet eens bekritiserend bedoeld Chowi , we zijn nog steeds in ONZ he
![]()
kusjekusjekusje.
ik heb al 30 sollicitatie's gestuurd maar toen hadden ze geen extra mod nodig en 4 dagen later was opeens Remlof een mod.. .
Hij is net sharkquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:njaa ik denk dat ze vonden dat Remlof te veel baggerde en dat ie nu krachten moest krijgen om zijn eigen topics op slot te kunnen gooien
Neh, remlof liep ook in de bagger maar wes niet de aanstichter van het spul, nu heeft hij zijn special powers gekregen omdat hij eerst alleen maar commentaar gaf op baggertopics en nu kan hij er ook wat aan doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:njaa ik denk dat ze vonden dat Remlof te veel baggerde en dat ie nu krachten moest krijgen om zijn eigen topics op slot te kunnen gooien
Ik ga nu na een dag hard werken naar huis. Ik verwacht een bijdrage wanneer ik thuis ben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
SiemeN
Het is net een masterlijk topic, potentieel TTT!![]()
bezigquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ga nu na een dag hard werken naar huis. Ik verwacht een bijdrage wanneer ik thuis ben.
dat zelfde heb ik alleen dat vinden nikky e.d nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, remlof liep ook in de bagger maar wes niet de aanstichter van het spul, nu heeft hij zijn special powers gekregen omdat hij eerst alleen maar commentaar gaf op baggertopics en nu kan hij er ook wat aan doen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef jogy het volgende:
*Topic ook maar even in de fik steekt.
Wat gemeenquote:
Nee, jij bent het schoolvoorbeeld van een baggeraar, dit is besloten door je open/gesloten topic ratio diepgaand te analyseren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat zelfde heb ik alleen dat vinden nikky e.d niet
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, jij bent het schoolvoorbeeld van een baggeraar, dit is besloten door je open/gesloten topic ratio diepgaand te analyseren.
bewijs dat maar eens jong vuilakquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik ben geen baggeraar, ik ben een zeer serieuze onzinner!
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef boem-dikkie het volgende:
hier jung!
FOK! blijkt bolwerk internationale beroemdheden!
Overkillquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is onzin opeens leuk ! met al die paint topics e.dtoffe vooruitgang!
t was opzich best een goed ideequote:
Trusten dudequote:Op woensdag 22 november 2006 00:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t was opzich best een goed idee! heheh.
k ga pittenhoi!
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
[PAINT] hier eten wat onklaar is.
Pffff.....was ik net aan het painten.
[afbeelding]
V.l..n.r. Wortels, koolrabi, broccoli en tuinkers.
Dank jequote:
Ok, ik heb bijna al jouw posts verwijderd. Take a fucking clue.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef murp het volgende:
Check mn Fok! Rap :') !
is een heel leuk topic, alleen vraag ik,
kan al het offtopic weg? dan hebben alle baggeraars pech!
Ook al het offtopic gebabbel? Reacties e.d mogen wel blijven maar dingen die nergens over gaan weg please? Ik heb t zelf ook wel maar dat komt gewoon omdat mensen er om vragen. Mongool kiteless bv.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, ik heb bijna al jouw posts verwijderd. Take a fucking clue.
Ik heb het zogoed en kwaad als het kan een beetje opgeschoond, stage-gebabbel weggehaald enzo, zodat het nog een beetje ontopic achtig lijktquote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook al het offtopic gebabbel? Reacties e.d mogen wel blijven maar dingen die nergens over gaan weg please? Ik heb t zelf ook wel maar dat komt gewoon omdat mensen er om vragen. Mongool kiteless bv.
dankje welquote:Op woensdag 22 november 2006 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het zogoed en kwaad als het kan een beetje opgeschoond, stage-gebabbel weggehaald enzo, zodat het nog een beetje ontopic achtig lijkt.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, ik heb bijna al jouw posts verwijderd. Take a fucking clue.
Sorrie, het gaat er natuurlijk om hoe het gebracht wordt hè.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:50 schreef murp het volgende:
[..]geef is normaal antwoord, die reacties van sommige ONZ mods
zo hoeft het ook weer niet, ik wil gewoon, gewoon behandeld wordenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, het gaat er natuurlijk om hoe het gebracht wordt hè.
Lieveschattige
Murp
![]()
. Zou je, als het niet te veel moeite is natuurlijk
![]()
![]()
voortaan, misschien eventueel een beetje, een klein pietsie beetje maar hoor
![]()
![]()
![]()
meer moeite willen doen, als het lukt tenminste
![]()
![]()
. Je hoeft niet alles te posten wat je denkt
![]()
![]()
.
Kusje![]()
![]()
Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
zo hoeft het ook weer niet, ik wil gewoon, gewoon behandeld worden![]()
Maar dat zeggen psychische gehandicapten ook...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
Mja, subtiel werkt niet bij jou, kam ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
Doe ik ook! Als ik ooit als een aap tekeer ga dan wil ik wel dat iemand me erop wijst op een zodanige manier dat ik het ook daadwerkelijk begrijp.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden.![]()
ofzoiets
![]()
Ik doelde op murpquote:Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe ik ook! Als ik ooit als een aap tekeer ga dan wil ik wel dat iemand me erop wijst op een zodanige manier dat ik het ook daadwerkelijk begrijp.
ik ben het slachtofferquote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik doelde op murpdie plaatst zich meteen weer in de slachtoffer rol
![]()
Inderdaad, elke keer als ik een beetje aanmanend tot hem spreek druipt de verongelijktheid er weer vanaf en krijg ik een beetje medelijden met hem, alsof ik een baby-zeehondje heb doodgeknuppeld met mijn schwans.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik doelde op murpdie plaatst zich meteen weer in de slachtoffer rol
![]()
Je bent het slachtoffer van je eigen persoonlijkheid.quote:
Krijgt mental image voor zichquote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, elke keer als ik een beetje aanmanend tot hem spreek druipt de verongelijktheid er weer vanaf en krijg ik een beetje medelijden met hem, alsof ik een baby-zeehondje heb doodgeknuppeld met mijn schwans.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent het slachtoffer van je eigen persoonlijkheid.
![]()
![]()
![]()
Jogy, waarom doe je nou zo? wees lief voor mij, verdomme, wat doe ik verkeerd? Jij als mod denkt zeker dat je beter dan mij ben?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, elke keer als ik een beetje aanmanend tot hem spreek druipt de verongelijktheid er weer vanaf en krijg ik een beetje medelijden met hem, alsof ik een baby-zeehondje heb doodgeknuppeld met mijn schwans.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
.. he? we hebben het hier over zeehondjes hoor![]()
Je bent een schatje hoor, echt waar. Maar zoals ik al vaker heb gezegd zie ik je vaak ( nog steeds onbewust, zo blijktquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
Jogy, waarom doe je nou zo? wees lief voor mij, verdomme, wat doe ik verkeerd? Jij als mod denkt zeker dat je beter dan mij ben?
nee, we zijn allemaal gelijk.. jij, ik, boemdikke, S-F
dus![]()
wees blij dat ik op fok! rond loop joh....![]()
Ja, murp is ook geen slecht persoon hoor.quote:
Nu zal ik gewoon eens eerlijk zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent een schatje hoor, echt waar. Maar zoals ik al vaker heb gezegd zie ik je vaak ( nog steeds onbewust, zo blijkt) topicverneukend bezig zijn. Zodra je in een topic stapt zie je eerst 3 smileyposts en daarna vraag je iets aan de TS wat helemaal niets met het topic te maken heeft of begint weer loos te chatten. Dat irriteert. Echt, je roept de reacties op jezelf af door je eigen wangedrag binnen de topics. nu kan ik wel vriendelijk blijven en geduldig alle loze posts blijven verwijderen maar dat heeft zo te zien ook geen enkel invloed op je postgedrag. Blijft er voor mij weinig meer over eigenlijk, dus dan maar een keertje zonder lieve beleefde woorden.
Zo vatte ik het ook niet op, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, murp is ook geen slecht persoon hoor.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:12 schreef murp het volgende:
jullie praten over mij alsof ik er niet meer ben
murp vs opgebaarde 0-1quote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef murp het volgende:
-knip-
dit is trouwens mijn langste post ooit zonder Ctrl-C en Crtl-V
Blijf gewoon weg uit topics waar nog ontopic gereageert wordt, er is genoeg plek om even rond te baggeren. Je kan dit op zich ook wel beschouwen als een waarschuwingquote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef murp het volgende:
[..]
Nu zal ik gewoon eens eerlijk zijn
Zoals ik op fok doe is misschien niet perfect, maar wel mijn manier van doen, omdat ik gewoon zo doe zoals ik zelf ben.
Tuurlijk vind ik het niet erg als mijn offtopic berichtje wordt verwijderd of dat een topic van mij op slot gezet wordt.
Baggeren is voor mij erg leuk en ik heb er veel plezier in, Daarom zou er gewoon een bagger-reeks moeten komen zodat ik gewoon kan baggeren in dat ene topic en on-topic kan blijven in "normale" topic.
En dat gefeedback geneuzel, dat ik veel reageer met slotjes enzo, is gewoon om jullie mods een beetje te plagen.
Ikzelf heb ook geen probleem met 1 van de mods van ONZ en ik vind het geen zeikerts enzo..
ik blijf wel wie ik ben en ik zal niet op dit forum gaan veranderen, jullie ook graag niet!
in ieder geval weten julie het nu toch?
dit is trouwens mijn langste post ooit zonder Ctrl-C en Crtl-V
oké maar dan spreken we nu af als er niet ontopic gereageerd wordt, dat ikke kom oke?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg uit topics waar nog ontopic gereageert wordt,
Ik ben helemaal niet streng, geen enkele verwijderde post van jou eindigt in je notes, ik blijf tegen je zeggen dat je ontopic moet gaan en het dringt niet tot je door, de volgende stap is gewoon geheel aan jouquote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef murp het volgende:
[..]
oké maar dan spreken we nu af als er niet ontopic gereageerd wordt, dat ikke kom oke?
nee, we moeten allebei geven en nemen, jij doet minder streng en ik bagger in de offtopic topics en ik hou me aan de regels in het ontopice gedeelte
wat klink ik toch weer lief en wat voel ik me nu een mietje![]()
Doel:
fun maken![]()
het is toch ook niet zo dat ik geheel offtopic lul?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet streng, geen enkele verwijderde post van jou eindigt in je notes, ik blijf tegen je zeggen dat je ontopic moet gaan en het dringt niet tot je door, de volgende stap is gewoon geheel aan jou. Ik merk het wel aan je postgedrag zal ik maar zeggen. Have fun en zorg ervoor dat users met een ander idee van fun ook fun kunnen beleven aan dit subforum.
Ik denk helemaal niets, maar je valt gewoon op, of dat nou door je postgedrag komt, door je icoontje of door die 18 dwergjes die in mijn oor aan het schreeuwen zijn dat ik poep op de muur moet smeren dat weet ik niet. Het is wel zo dat waarschijnlijk door je online karakter dat ik je wat meer goedbedoeld advies geef over je postgedrag dan dat ik bij andere doe.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef murp het volgende:
[..]
het is toch ook niet zo dat ik geheel offtopic lul?
misschien dat het wat vaker opvalt omdat ik hier vaker post ofzo of dat je me nu begint te leren kennen...
effe terzijde... ik ken nog veel ergere baggeraars!
misschien denk je dat je mij nog kan kneden?
quote:ik zal proberen ontopic te gaan waar ontopic gedaan wordt oke?
laten we zeggen dat we over 2weken gaan kijken hoe het gegaan is oké?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets, maar je valt gewoon op, of dat nou door je postgedrag komt, door je icoontje of door die 18 dwergjes die in mijn oor aan het schreeuwen zijn dat ik poep op de muur moet smeren dat weet ik niet. Het is wel zo dat waarschijnlijk door je online karakter dat ik je wat meer goedbedoeld advies geef over je postgedrag dan dat ik bij andere doe.
Ok, dealquote:Op woensdag 22 november 2006 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
laten we zeggen dat we over 2weken gaan kijken hoe het gegaan is oké?
lijkt me nog leuk ook!
Nee, ik heb met 'm te doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ban voor Polvere, die dude zeikt als de tyfus![]()
En nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:56 schreef FritsBom het volgende:
Filosofeer hier over jouw carriere onder een links-kabinet! Mag die naar POL?
mijn heldquote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
Een ban dan voor boem-dikkie omdat-ie teveel baggert, of heb je ook met hem te doen Chowi
Ik heb pas één slot gehad en dat was in KLB en terechtquote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef murp het volgende:
ontopic blijven, dit is feedback, hier moet je zeuren over slotjes en zo...
neequote:Op woensdag 22 november 2006 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb pas één slot gehad en dat was in KLB en terecht
Dus dan zou ik hier niet meer mogen zeiken![]()
Dat we baggerusers zijn wel ja maar er zit wel verschil in de gradatiesquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef murp het volgende:
nee, we zijn allemaal gelijk.. jij, ik, boemdikke, S-F
dus...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef murp het volgende:
ok,ok, PM Guiduuuw maar en leg hem uit hoe ie plaatjes zo klein maakt als de jouwequote:Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef boem-dikkie het volgende:
én REMLOF!
ik plaats m EXPRESS HIER ! omdat ik je niet weer een slotje wil laten zette
ik ben bang dat ik een ziekte krijg als ik hem PMquote:Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ok,ok, PM Guiduuuw maar en leg hem uit hoe ie plaatjes zo klein maakt als de jouwe
Stel je voor dat elke user bij het behalen van 1000 posts een topic ging openen...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
Het is waar. Ill-Skillz
Ik voel me gekwetst. Dacht ik een mijlpaal bereikt te hebben... mocht het niet zo zijn.
Maar duizend posts in 3 jaar... dat is toch wel een achievement?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je voor dat elke user bij het behalen van 1000 posts een topic ging openen...
Valt best mee...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Maar duizend posts in 3 jaar... dat is toch wel een achievement?
Ik in 7 maandenquote:
hoe vaak moet ik dit nog zeggen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef murp het volgende:
Hey, reborn christian, dat kunnen we zelf ook wel hoorquote:
zij zult oogsten wat gij gezaaid heeftquote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, reborn christian, dat kunnen we zelf ook wel hoor.
remlof heeft een eigen style waar niets aan verbeterd hoeft te worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kan remlof niet bij jou in in de leer jogy??!
Wat die fietser zegtquote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kan remlof niet bij jou in in de leer jogy??!
Probeer eerst nou maar een paar weken je eigen gedrag in de gaten te houden voor je tegen andere tekeer gaat, want van betweters wordt niemand vrolijk, ook de betweter niet uiteindelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef murp het volgende:
[..]
zij zult oogsten wat gij gezaaid heeft![]()
Dat zeg ik, ik stop binnenkort even met postenquote:
Hij is weer op dreef.quote:
Sorry heurquote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef Snakey het volgende:
Godver S-F, er stond zo'n mooie lapo.
Zet er een slotje op.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:52 schreef Snakey het volgende:
Je bent 60 posts te vroeg.
Jogy You have got to be fucking kidding me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef jogy het volgende:
Oh, en voor de mensen die hebben geholpen met verkloten. Doe maar niet meer. doe een topicreport of blijf er gewoon uit met jullie dwangneuroses.
Huh? Het gaat er niet om dat het serieus is, maar ga gewoon niet baggeren. Hoe moeilijk is dat nou?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jogy You have got to be fucking kidding me.
Dat topic word in ONZ geopend? plaats het dan in FB .. als je er serieus antwoord op wil.
hé ? De vaste baggeraars begonnen niet eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Huh? Het gaat er niet om dat het serieus is, maar ga gewoon niet baggeren. Hoe moeilijk is dat nou?
Hebben we wel hetzelfde topic voor ogen? Het was geen toppertje, grant you that.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hé ? De vaste baggeraars begonnen niet eensalleen hijzelf met Sala-din ofzo ?
Dat kwam er na, dat zie je toch wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja? Hé dat was gewoon verder gaan er was allang gebaggerd met dat ga eens dood, je kanker moeder en zo.. dus dat is niet eens erg.
My badquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kwam er na, dat zie je toch wel?
Anyway, baggeren in topics omdat jij de mening hebt dat het een baggertopic is vind ik een beetje triest. Laat de topics die in jouw subjectieve visie bagger zijn gewoon links liggen.
Jaja, kijk maar boven jequote:Op vrijdag 24 november 2006 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben je blind? Dat kwam er niet na dat kwam ervoor..
Wtf?
Dat houd jij niet volquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:31 schreef murp het volgende:
gelukkig ik jogy iemand die iedereen wil helpen en alles wil uitleggen, daarintegen ben ik nu lurker geworden....
heb je er ook een voor boem-dikkie, Surveillance-Fiets en Povian?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens plannen om een script te maken welke alle reacties van KopieerMachine er uit filtert, zodat ik deze niet meer zie.
Mochten jullie interesse hebben in dit script stuur ik met alle liefde een offerte.
Ik heb een delete knopje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens plannen om een script te maken welke alle reacties van KopieerMachine er uit filtert, zodat ik deze niet meer zie.
Mochten jullie interesse hebben in dit script stuur ik met alle liefde een offerte.
Wil jij zeggen dat ik een bagger user benquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:35 schreef murp het volgende:
[..]
heb je er ook een voor boem-dikkie, Surveillance-Fiets en Povian?
ik heb PM hoor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat ik een bagger user ben!
Bah murp had ik niet van jou verwacht. Dat je je post gedrag aanpast okee maar ga nu niet zeggen dat baggeren vies is en de baggeraars stom zijn
Boeit me nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:44 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb PM hoor...![]()
![]()
beetje hier in het FB topic over hebben![]()
Er staat een zwartepiet naast hemquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:48 schreef Asilanom het volgende:
Waarom kijkt sinterklaas zo boos op het logo?
Domme botte opmerkingen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:43 schreef opgebaarde het volgende:
* opgebaarde wacht op een groente etende boerende huilie
Geen idee, maar Mooie bannert! lijkt me een betere plaats om het te vragen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:48 schreef Asilanom het volgende:
Waarom kijkt sinterklaas zo boos op het logo?
Maar sinterklaas is onzin.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er staat een zwartepiet naast hem![]()
En ik denk dat je het beter in FB kan gaan vragen en niet inde ONZ FB tenzei iemand uit ONZ hem gemaakt heeft![]()
Sorry remlof ik liet me even gaanquote:
4 teveel, het waren er 5quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:25 schreef PeZu het volgende:
remlof, wat bende gij snel
zomaar mijn 4 kuttopics dichtgooien
ik had er maar 4 (quote:
Dankje!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Boemmie als ik jou in een topic tegenkom gaat het topic daarna meest al helemaal naar de klotenAls roflpantoffel dan ook nog eens komt is het helemaal gebeurd
![]()
Dat was dus de grootste bagger posts ooit!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
ja murp ! niet stom doen tegen baggeraars, Roflpantoffel en S-F kunnen er ook niks aan doen dat hun posts meestal geen intelligentie bevat. Slimmerikken zoals jij en ik moeten nou eenmaal doorhebben dat die 2 jongens niks aan bagger kunnen doen.!
Ik hoop voor je dat je nog andere hobbies hebt naast FOK!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef boem-dikkie het volgende:
whehehehehe
bagger 4 life!
weheuwehuh Rofltoffe icon!
Heil pantoffel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef boem-dikkie het volgende:
whehehehehe
bagger 4 life!
weheuwehuh Rofltoffe icon!
jonge dit was 1 keer in FB.. wat ben je opeens serieus.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog andere hobbies hebt naast FOK!![]()
Als je zo doorgaat voorzie ik een heel donkere reageer knopje voor je.![]()
Dat geldt dus ook voor jou.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heil pantoffel! [afbeelding]
Plus de rest van je gebagger en topic verzieken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jonge dit was 1 keer in FB.. wat ben je opeens serieus.
.. alsof ik de enige ben die dat doe? Half ONZ verneukt alle topics. Ik blijf erbij dat jullie hier veel te streng zijn en nog steeds gewoon moeten gaan voor een dagbagger topic die alles centraal houdt. ik WEET dat de bagger in de rest van onz en misschien heel fok dan reduceert en ik probeer me dan ook te centraliseren tot dat ene topic qua bagger. Dat je nu opeens met bans komt dreigen is misschien wel leuk enzo als modje .. maar probeer eerst maar eens de kern van het probleem aan te pakken. Inplaats van alleen Paint Topics en kut onz topics met een 'uitgebreide' OP open te laten, en de rest te sluiten en te bestickeren met bagger.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Plus de rest van je gebagger en topic verzieken.
Je bent gewaarschuwd, ik ga niet PM-en of wat dan ook.![]()
Je bent niet de enige, zie mijn waarschuwing aan dat pantoffeldier hierboven o.a. We zijn helemaal niet streng, bagger is gewoon niet toegestaan, als je wilt baggeren zal je dus een ander forum moeten zoeken blijkbaar. En je bent niet eerlijk, je houdt je bagger niet in 1 topic, je baggert overal waar je maar denkt dat je de kans krijgt, en je springt er behoorlijk bovenuit op het moment dus ben je ook de eerste die aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
.. alsof ik de enige ben die dat doe? Half ONZ verneukt alle topics. Ik blijf erbij dat jullie hier veel te streng zijn en nog steeds gewoon moeten gaan voor een dagbagger topic die alles centraal houdt. ik WEET dat de bagger in de rest van onz en misschien hele fok dan reduceert en ik probeer me dan ook te centraliseren tot dat ene topic qua bagger. Dat je nu opeens met bans komt dreigen is misschien wel leuk enzo als modje .. maar probeer eerst maar eens de kern van het probleem aan te pakken inplaats van alleen Paint Topics en kut onz topics met een 'uitgebreide' OP open te laten en de rest te sluiten en te bestickeren met bagger.
Ik vind gewoon dat er beter opgelet moet worden over welke topics dicht gaan en welke open blijven , sommige topics gaan in 1 keer dicht terwijl ze misschien bagger uitstralen maar waar wel een serieuze vraag oid in zit. Verder blijven sommige topics open die het gewoon verdienen om bullshit te posten en meestal ben ik niet eens de beginner daar van. Ik post mee met anderen e.d en ben niet een vette uitlokker van Bagger. Ik post en plaats misschien volgens jou overal bagger en dat is misschien ook wel zo maar ik had het over dat ik het centraal probeer te houden als er een centraal topic voor zou zijn. Die is er nu niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, zie mijn waarschuwing aan dat pantoffeldier hierboven o.a. We zijn helemaal niet streng, bagger is gewoon niet toegestaan, als je wilt baggeren zal je dus een ander forum moeten zoeken blijkbaar. En je bent niet eerlijk, je houdt je bagger niet in 1 topic, je baggert overal waar je maar denkt dat je de kans krijgt, en je springt er behoorlijk bovenuit op het moment dus ben je ook de eerste die aangesproken wordt.
En de kern van het probleem aanpakken? Zoals je uit bovenstaande zou op kunnen maken ben (o.a.) jij de kern van het probleem. Dus wordt je even aangepakt.
Ga gewoon leuk meeposten man, ipv overal shitreacties te geven en topics verzieken en je hebt geen enkele mod op je nek.![]()
Dankje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maarja mijn zegje gedaan. Ik zal proberen mn bagger voor me te houden ofzo.
Ik zeik iedereen af in elk topic en op ik heb de afgelope dagen maar 1 topic gemaakt dat maar ook in de buurt komt van leuk... Ik vind mezelf even geen leuke user meerquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:19 schreef TwyLight het volgende:
Surveillance-Fiets jij bent de laatste tijd echt de grootste kwijlbak op heel fok geworden
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zeik iedereen af in elk topic en op ik heb de afgelope dagen maar 1 topic gemaakt dat maar ook in de buurt komt van leuk... Ik vind mezelf even geen leuke user meer![]()
Ik bedoel bij de mods.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zeik iedereen af in elk topic en op ik heb de afgelope dagen maar 1 topic gemaakt dat maar ook in de buurt komt van leuk... Ik vind mezelf even geen leuke user meer![]()
OMGquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wtf dude. Je mag gewoon niet meer op de computer een week lang omdat je ouders vinden dat je sociale verplichtingen hebt en deze verwaarloosd
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |