je topics de vorige dagen waren minder slechtquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom zelden in onzin. Dat had ik moeten blijven doen.
Kweetniet welke celebrations jij dan hebt maar bij mij 0 Bounty'tjes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:43 schreef _superboer_ het volgende:
't matige is dat er wel bounties bij de celebrations zitten![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kweetniet welke celebrations jij dan hebt maar bij mij 0 Bounty'tjes.
gódverdomme Schroothoopi waarom doe je mn topic op slot!quote:
Omdat het kut is, en ik voorzie dat het topic uitgroeit tot een opsomtopic van users die "nee" posten. En er is PM, IRC en MSN.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gódverdomme Schroothoopi waarom doe je mn topic op slot!
ik ga toch niet iedereen PM-en of ze een spelletje willen spelen. en op MSN online/offline online/offline willen jullie spelletjes doen ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het kut is, en ik voorzie dat het topic uitgroeit tot een opsomtopic van users die "nee" posten. En er is PM, IRC en MSN.
ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Je moet niet zoveel reageren, jij!![]()
En wat heb je tegen IRC?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ga toch niet iedereen PM-en of ze een spelletje willen spelen. en op MSN online/offline online/offline willen jullie spelletjes doen ..
Dit was een keertje géén bagger en jij pleurt het op slot. het was serieus bedoeld.
Done.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef SiemeN het volgende:
Gooi deze asjeblieft op slot. Ik word erg ongelukkig van al die dwazen die het teveel tekst vinden.
dat heb ik niet/ weet niet hoe? / waar en wanneer.quote:
Geef het even de tijd joh.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef SiemeN het volgende:
Gooi deze asjeblieft op slot. Ik word erg ongelukkig van al die dwazen die het teveel tekst vinden.
Och, als het ONZ-volk hier een beetje anders was geweest, had ik 'm misschien nog wel open gelaten. Maar je bent zelf ook wel slim genoeg om in te zien dat zoiets hier niet werkt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat heb ik niet/ weet niet hoe? / waar en wanneer.
Dus.. nouja laat maar
voorbarige slotjes gooiers hier
Whehe. Laat maar zo, ja.quote:
Hmz.quote:
In GAM hebben ze 1 at per dag ofzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, als het ONZ-volk hier een beetje anders was geweest, had ik 'm misschien nog wel open gelaten. Maar je bent zelf ook wel slim genoeg om in te zien dat zoiets hier niet werkt.
Ja, ze reageren wel ja. Maar daar blijft het ook bij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In GAM hebben ze 1 at per dag ofzoin ONZ reageren ze tenminste.
Sja. Trek je conclusies zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:dat was niet eens bekritiserend bedoeld Chowi , we zijn nog steeds in ONZ he
![]()
kusjekusjekusje.
ik heb al 30 sollicitatie's gestuurd maar toen hadden ze geen extra mod nodig en 4 dagen later was opeens Remlof een mod.. .
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:dat was niet eens bekritiserend bedoeld Chowi , we zijn nog steeds in ONZ he
![]()
kusjekusjekusje.
ik heb al 30 sollicitatie's gestuurd maar toen hadden ze geen extra mod nodig en 4 dagen later was opeens Remlof een mod.. .
Hij is net sharkquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:njaa ik denk dat ze vonden dat Remlof te veel baggerde en dat ie nu krachten moest krijgen om zijn eigen topics op slot te kunnen gooien
Neh, remlof liep ook in de bagger maar wes niet de aanstichter van het spul, nu heeft hij zijn special powers gekregen omdat hij eerst alleen maar commentaar gaf op baggertopics en nu kan hij er ook wat aan doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:njaa ik denk dat ze vonden dat Remlof te veel baggerde en dat ie nu krachten moest krijgen om zijn eigen topics op slot te kunnen gooien
Ik ga nu na een dag hard werken naar huis. Ik verwacht een bijdrage wanneer ik thuis ben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
SiemeN
Het is net een masterlijk topic, potentieel TTT!![]()
bezigquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ga nu na een dag hard werken naar huis. Ik verwacht een bijdrage wanneer ik thuis ben.
dat zelfde heb ik alleen dat vinden nikky e.d nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, remlof liep ook in de bagger maar wes niet de aanstichter van het spul, nu heeft hij zijn special powers gekregen omdat hij eerst alleen maar commentaar gaf op baggertopics en nu kan hij er ook wat aan doen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef jogy het volgende:
*Topic ook maar even in de fik steekt.
Wat gemeenquote:
Nee, jij bent het schoolvoorbeeld van een baggeraar, dit is besloten door je open/gesloten topic ratio diepgaand te analyseren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat zelfde heb ik alleen dat vinden nikky e.d niet
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, jij bent het schoolvoorbeeld van een baggeraar, dit is besloten door je open/gesloten topic ratio diepgaand te analyseren.
bewijs dat maar eens jong vuilakquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik ben geen baggeraar, ik ben een zeer serieuze onzinner!
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef boem-dikkie het volgende:
hier jung!
FOK! blijkt bolwerk internationale beroemdheden!
Overkillquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is onzin opeens leuk ! met al die paint topics e.dtoffe vooruitgang!
t was opzich best een goed ideequote:
Trusten dudequote:Op woensdag 22 november 2006 00:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t was opzich best een goed idee! heheh.
k ga pittenhoi!
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
[PAINT] hier eten wat onklaar is.
Pffff.....was ik net aan het painten.
[afbeelding]
V.l..n.r. Wortels, koolrabi, broccoli en tuinkers.
Dank jequote:
Ok, ik heb bijna al jouw posts verwijderd. Take a fucking clue.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef murp het volgende:
Check mn Fok! Rap :') !
is een heel leuk topic, alleen vraag ik,
kan al het offtopic weg? dan hebben alle baggeraars pech!
Ook al het offtopic gebabbel? Reacties e.d mogen wel blijven maar dingen die nergens over gaan weg please? Ik heb t zelf ook wel maar dat komt gewoon omdat mensen er om vragen. Mongool kiteless bv.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, ik heb bijna al jouw posts verwijderd. Take a fucking clue.
Ik heb het zogoed en kwaad als het kan een beetje opgeschoond, stage-gebabbel weggehaald enzo, zodat het nog een beetje ontopic achtig lijktquote:Op woensdag 22 november 2006 12:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ook al het offtopic gebabbel? Reacties e.d mogen wel blijven maar dingen die nergens over gaan weg please? Ik heb t zelf ook wel maar dat komt gewoon omdat mensen er om vragen. Mongool kiteless bv.
dankje welquote:Op woensdag 22 november 2006 12:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb het zogoed en kwaad als het kan een beetje opgeschoond, stage-gebabbel weggehaald enzo, zodat het nog een beetje ontopic achtig lijkt.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, ik heb bijna al jouw posts verwijderd. Take a fucking clue.
Sorrie, het gaat er natuurlijk om hoe het gebracht wordt hč.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:50 schreef murp het volgende:
[..]geef is normaal antwoord, die reacties van sommige ONZ mods
zo hoeft het ook weer niet, ik wil gewoon, gewoon behandeld wordenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie, het gaat er natuurlijk om hoe het gebracht wordt hč.
Lieveschattige
Murp
![]()
. Zou je, als het niet te veel moeite is natuurlijk
![]()
![]()
voortaan, misschien eventueel een beetje, een klein pietsie beetje maar hoor
![]()
![]()
![]()
meer moeite willen doen, als het lukt tenminste
![]()
![]()
. Je hoeft niet alles te posten wat je denkt
![]()
![]()
.
Kusje![]()
![]()
Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
zo hoeft het ook weer niet, ik wil gewoon, gewoon behandeld worden![]()
Maar dat zeggen psychische gehandicapten ook...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
Mja, subtiel werkt niet bij jou, kam ik ook niets aan doenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef murp het volgende:
[..]
Doe ik ook! Als ik ooit als een aap tekeer ga dan wil ik wel dat iemand me erop wijst op een zodanige manier dat ik het ook daadwerkelijk begrijp.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden.![]()
ofzoiets
![]()
Ik doelde op murpquote:Op woensdag 22 november 2006 14:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe ik ook! Als ik ooit als een aap tekeer ga dan wil ik wel dat iemand me erop wijst op een zodanige manier dat ik het ook daadwerkelijk begrijp.
ik ben het slachtofferquote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik doelde op murpdie plaatst zich meteen weer in de slachtoffer rol
![]()
Inderdaad, elke keer als ik een beetje aanmanend tot hem spreek druipt de verongelijktheid er weer vanaf en krijg ik een beetje medelijden met hem, alsof ik een baby-zeehondje heb doodgeknuppeld met mijn schwans.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik doelde op murpdie plaatst zich meteen weer in de slachtoffer rol
![]()
Je bent het slachtoffer van je eigen persoonlijkheid.quote:
Krijgt mental image voor zichquote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, elke keer als ik een beetje aanmanend tot hem spreek druipt de verongelijktheid er weer vanaf en krijg ik een beetje medelijden met hem, alsof ik een baby-zeehondje heb doodgeknuppeld met mijn schwans.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent het slachtoffer van je eigen persoonlijkheid.
![]()
![]()
![]()
Jogy, waarom doe je nou zo? wees lief voor mij, verdomme, wat doe ik verkeerd? Jij als mod denkt zeker dat je beter dan mij ben?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, elke keer als ik een beetje aanmanend tot hem spreek druipt de verongelijktheid er weer vanaf en krijg ik een beetje medelijden met hem, alsof ik een baby-zeehondje heb doodgeknuppeld met mijn schwans.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
.. he? we hebben het hier over zeehondjes hoor![]()
Je bent een schatje hoor, echt waar. Maar zoals ik al vaker heb gezegd zie ik je vaak ( nog steeds onbewust, zo blijktquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef murp het volgende:
[..]
[..]
Jogy, waarom doe je nou zo? wees lief voor mij, verdomme, wat doe ik verkeerd? Jij als mod denkt zeker dat je beter dan mij ben?
nee, we zijn allemaal gelijk.. jij, ik, boemdikke, S-F
dus![]()
wees blij dat ik op fok! rond loop joh....![]()
Ja, murp is ook geen slecht persoon hoor.quote:
Nu zal ik gewoon eens eerlijk zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent een schatje hoor, echt waar. Maar zoals ik al vaker heb gezegd zie ik je vaak ( nog steeds onbewust, zo blijkt) topicverneukend bezig zijn. Zodra je in een topic stapt zie je eerst 3 smileyposts en daarna vraag je iets aan de TS wat helemaal niets met het topic te maken heeft of begint weer loos te chatten. Dat irriteert. Echt, je roept de reacties op jezelf af door je eigen wangedrag binnen de topics. nu kan ik wel vriendelijk blijven en geduldig alle loze posts blijven verwijderen maar dat heeft zo te zien ook geen enkel invloed op je postgedrag. Blijft er voor mij weinig meer over eigenlijk, dus dan maar een keertje zonder lieve beleefde woorden.
Zo vatte ik het ook niet op, integendeel zelfs.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, murp is ook geen slecht persoon hoor.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:12 schreef murp het volgende:
jullie praten over mij alsof ik er niet meer ben
murp vs opgebaarde 0-1quote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef murp het volgende:
-knip-
dit is trouwens mijn langste post ooit zonder Ctrl-C en Crtl-V
Blijf gewoon weg uit topics waar nog ontopic gereageert wordt, er is genoeg plek om even rond te baggeren. Je kan dit op zich ook wel beschouwen als een waarschuwingquote:Op woensdag 22 november 2006 15:10 schreef murp het volgende:
[..]
Nu zal ik gewoon eens eerlijk zijn
Zoals ik op fok doe is misschien niet perfect, maar wel mijn manier van doen, omdat ik gewoon zo doe zoals ik zelf ben.
Tuurlijk vind ik het niet erg als mijn offtopic berichtje wordt verwijderd of dat een topic van mij op slot gezet wordt.
Baggeren is voor mij erg leuk en ik heb er veel plezier in, Daarom zou er gewoon een bagger-reeks moeten komen zodat ik gewoon kan baggeren in dat ene topic en on-topic kan blijven in "normale" topic.
En dat gefeedback geneuzel, dat ik veel reageer met slotjes enzo, is gewoon om jullie mods een beetje te plagen.
Ikzelf heb ook geen probleem met 1 van de mods van ONZ en ik vind het geen zeikerts enzo..
ik blijf wel wie ik ben en ik zal niet op dit forum gaan veranderen, jullie ook graag niet!
in ieder geval weten julie het nu toch?
dit is trouwens mijn langste post ooit zonder Ctrl-C en Crtl-V
oké maar dan spreken we nu af als er niet ontopic gereageerd wordt, dat ikke kom oke?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg uit topics waar nog ontopic gereageert wordt,
Ik ben helemaal niet streng, geen enkele verwijderde post van jou eindigt in je notes, ik blijf tegen je zeggen dat je ontopic moet gaan en het dringt niet tot je door, de volgende stap is gewoon geheel aan jouquote:Op woensdag 22 november 2006 15:36 schreef murp het volgende:
[..]
oké maar dan spreken we nu af als er niet ontopic gereageerd wordt, dat ikke kom oke?
nee, we moeten allebei geven en nemen, jij doet minder streng en ik bagger in de offtopic topics en ik hou me aan de regels in het ontopice gedeelte
wat klink ik toch weer lief en wat voel ik me nu een mietje![]()
Doel:
fun maken![]()
het is toch ook niet zo dat ik geheel offtopic lul?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet streng, geen enkele verwijderde post van jou eindigt in je notes, ik blijf tegen je zeggen dat je ontopic moet gaan en het dringt niet tot je door, de volgende stap is gewoon geheel aan jou. Ik merk het wel aan je postgedrag zal ik maar zeggen. Have fun en zorg ervoor dat users met een ander idee van fun ook fun kunnen beleven aan dit subforum.
Ik denk helemaal niets, maar je valt gewoon op, of dat nou door je postgedrag komt, door je icoontje of door die 18 dwergjes die in mijn oor aan het schreeuwen zijn dat ik poep op de muur moet smeren dat weet ik niet. Het is wel zo dat waarschijnlijk door je online karakter dat ik je wat meer goedbedoeld advies geef over je postgedrag dan dat ik bij andere doe.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef murp het volgende:
[..]
het is toch ook niet zo dat ik geheel offtopic lul?
misschien dat het wat vaker opvalt omdat ik hier vaker post ofzo of dat je me nu begint te leren kennen...
effe terzijde... ik ken nog veel ergere baggeraars!
misschien denk je dat je mij nog kan kneden?
quote:ik zal proberen ontopic te gaan waar ontopic gedaan wordt oke?
laten we zeggen dat we over 2weken gaan kijken hoe het gegaan is oké?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niets, maar je valt gewoon op, of dat nou door je postgedrag komt, door je icoontje of door die 18 dwergjes die in mijn oor aan het schreeuwen zijn dat ik poep op de muur moet smeren dat weet ik niet. Het is wel zo dat waarschijnlijk door je online karakter dat ik je wat meer goedbedoeld advies geef over je postgedrag dan dat ik bij andere doe.
Ok, dealquote:Op woensdag 22 november 2006 16:37 schreef murp het volgende:
[..]
laten we zeggen dat we over 2weken gaan kijken hoe het gegaan is oké?
lijkt me nog leuk ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |