Tjeh.. ik kan geeneenes topic maken deze week.. daar zal het aan liggen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig leuke topics gezien vanavond
ja daar ligt t aan denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tjeh.. ik kan geeneenes topic maken deze week.. daar zal het aan liggen.
je hebt toch een beetje humor !quote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef remlof het volgende:
Zo, weer een TBSer teruggevonden.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Dit topic is verbaggerd/nooit leuk geweest/geopend door Maikuuul* wat reden genoeg is voor een slotje.
* = Doorhalen wat niet van toepassing is.
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?quote:
Reageren.quote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?
ik wil wat dichter bij de mod staan, meer contact enzo... wordt een beetje een obsessie...quote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?
We moeten nog eens neu... eh, samen bier gaan drinken, joog!quote:
Probeer het eens in PUBquote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik zin heb in neuken.
Toezicht houderquote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Probeer het eens in PUB![]()
BAN![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 18:41 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Toezicht houder![]()
Ik pwn je als agent !
Welk korps?quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb toch al gesolliciteerd
![]()
Drenthe natuurlijkquote:
Over Celebrations -2- ? Als we een topic sluiten in ONZ en je opent hetzelfde topic nog een keer dan gaat het sowieso dicht. Je mag het nog een keer in KLB proberen, als je echt wil, maar dan wel met uitgebreide OP en zonder verwijzingen naar gesloten topics.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:58 schreef Eightball het volgende:
Omdat ik 'm geëdit had omdat ik meteen na plaatsen dacht wat jij dacht omdat ik ook wel weet dat jij ook wel weet wat ik dacht dus dat jij dan de tegenwoordigheid van geest zou hebben om 'm te sweepen. Dat dus.
zie post boven de jouwequote:Op dinsdag 21 november 2006 01:41 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar het slotje
Hier weer verder
Is toch onzin dacht ik ?
't matige is dat er wel bounties bij de celebrations zittenquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Over Celebrations -2- ? Als we een topic sluiten in ONZ en je opent hetzelfde topic nog een keer dan gaat het sowieso dicht. Je mag het nog een keer in KLB proberen, als je echt wil, maar dan wel met uitgebreide OP en zonder verwijzingen naar gesloten topics.
Ik kom zelden in onzin. Dat had ik moeten blijven doen.quote:
je topics de vorige dagen waren minder slechtquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom zelden in onzin. Dat had ik moeten blijven doen.
Kweetniet welke celebrations jij dan hebt maar bij mij 0 Bounty'tjes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:43 schreef _superboer_ het volgende:
't matige is dat er wel bounties bij de celebrations zitten![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:12 schreef Eightball het volgende:
[..]
Kweetniet welke celebrations jij dan hebt maar bij mij 0 Bounty'tjes.
gódverdomme Schroothoopi waarom doe je mn topic op slot!quote:
Omdat het kut is, en ik voorzie dat het topic uitgroeit tot een opsomtopic van users die "nee" posten. En er is PM, IRC en MSN.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gódverdomme Schroothoopi waarom doe je mn topic op slot!
ik ga toch niet iedereen PM-en of ze een spelletje willen spelen. en op MSN online/offline online/offline willen jullie spelletjes doen ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat het kut is, en ik voorzie dat het topic uitgroeit tot een opsomtopic van users die "nee" posten. En er is PM, IRC en MSN.
ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:35 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Je moet niet zoveel reageren, jij!![]()
En wat heb je tegen IRC?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ga toch niet iedereen PM-en of ze een spelletje willen spelen. en op MSN online/offline online/offline willen jullie spelletjes doen ..
Dit was een keertje géén bagger en jij pleurt het op slot. het was serieus bedoeld.
Done.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef SiemeN het volgende:
Gooi deze asjeblieft op slot. Ik word erg ongelukkig van al die dwazen die het teveel tekst vinden.
dat heb ik niet/ weet niet hoe? / waar en wanneer.quote:
Geef het even de tijd joh.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:36 schreef SiemeN het volgende:
Gooi deze asjeblieft op slot. Ik word erg ongelukkig van al die dwazen die het teveel tekst vinden.
Och, als het ONZ-volk hier een beetje anders was geweest, had ik 'm misschien nog wel open gelaten. Maar je bent zelf ook wel slim genoeg om in te zien dat zoiets hier niet werkt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat heb ik niet/ weet niet hoe? / waar en wanneer.
Dus.. nouja laat maar
voorbarige slotjes gooiers hier
Whehe. Laat maar zo, ja.quote:
Hmz.quote:
In GAM hebben ze 1 at per dag ofzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, als het ONZ-volk hier een beetje anders was geweest, had ik 'm misschien nog wel open gelaten. Maar je bent zelf ook wel slim genoeg om in te zien dat zoiets hier niet werkt.
Ja, ze reageren wel ja. Maar daar blijft het ook bij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
In GAM hebben ze 1 at per dag ofzoin ONZ reageren ze tenminste.
Sja. Trek je conclusies zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:dat was niet eens bekritiserend bedoeld Chowi , we zijn nog steeds in ONZ he
![]()
kusjekusjekusje.
ik heb al 30 sollicitatie's gestuurd maar toen hadden ze geen extra mod nodig en 4 dagen later was opeens Remlof een mod.. .
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:dat was niet eens bekritiserend bedoeld Chowi , we zijn nog steeds in ONZ he
![]()
kusjekusjekusje.
ik heb al 30 sollicitatie's gestuurd maar toen hadden ze geen extra mod nodig en 4 dagen later was opeens Remlof een mod.. .
Hij is net sharkquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:njaa ik denk dat ze vonden dat Remlof te veel baggerde en dat ie nu krachten moest krijgen om zijn eigen topics op slot te kunnen gooien
Neh, remlof liep ook in de bagger maar wes niet de aanstichter van het spul, nu heeft hij zijn special powers gekregen omdat hij eerst alleen maar commentaar gaf op baggertopics en nu kan hij er ook wat aan doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:53 schreef boem-dikkie het volgende:njaa ik denk dat ze vonden dat Remlof te veel baggerde en dat ie nu krachten moest krijgen om zijn eigen topics op slot te kunnen gooien
Ik ga nu na een dag hard werken naar huis. Ik verwacht een bijdrage wanneer ik thuis ben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
SiemeN
Het is net een masterlijk topic, potentieel TTT!![]()
bezigquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ga nu na een dag hard werken naar huis. Ik verwacht een bijdrage wanneer ik thuis ben.
dat zelfde heb ik alleen dat vinden nikky e.d nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Neh, remlof liep ook in de bagger maar wes niet de aanstichter van het spul, nu heeft hij zijn special powers gekregen omdat hij eerst alleen maar commentaar gaf op baggertopics en nu kan hij er ook wat aan doen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:18 schreef jogy het volgende:
*Topic ook maar even in de fik steekt.
Wat gemeenquote:
Nee, jij bent het schoolvoorbeeld van een baggeraar, dit is besloten door je open/gesloten topic ratio diepgaand te analyseren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat zelfde heb ik alleen dat vinden nikky e.d niet
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, jij bent het schoolvoorbeeld van een baggeraar, dit is besloten door je open/gesloten topic ratio diepgaand te analyseren.
bewijs dat maar eens jong vuilakquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ik ben geen baggeraar, ik ben een zeer serieuze onzinner!
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef boem-dikkie het volgende:
hier jung!
FOK! blijkt bolwerk internationale beroemdheden!
Overkillquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is onzin opeens leuk ! met al die paint topics e.dtoffe vooruitgang!
t was opzich best een goed ideequote:
Trusten dudequote:Op woensdag 22 november 2006 00:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
t was opzich best een goed idee! heheh.
k ga pittenhoi!
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:43 schreef Svensational het volgende:
[PAINT] hier eten wat onklaar is.
Pffff.....was ik net aan het painten.
[afbeelding]
V.l..n.r. Wortels, koolrabi, broccoli en tuinkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |