Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:12 schreef Dribbel_ het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:15 schreef remlof het volgende:
centvpraal!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 04:15 schreef Sebasser het volgende:
dat was mijn tvp.
Niet zoveel TVP'en, hè!quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:38 schreef boem-dikkie het volgende:
tvp
Was het gelogen dan ?.quote:Op zaterdag 18 november 2006 05:02 schreef ThinkTank het volgende:
Doodverwensing door mod![]()
morgen wil ik hier nog kunnen posten anders word ik heel boo
misschien zelfs een verdekte oproep tot moord!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:14 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Was het gelogen dan ?.
nee, je moet idd niet meer wakker worden![]()
Je lijkt Haaibaai wel zeg..quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:26 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Ik? Nee, nou wordt ie helemaal mooi!
![]()
Die ken ik niet. Volgens mij ben jij nog niet goed wakker.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:27 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Je lijkt Haaibaai wel zeg..volgens mij ben jij gewoon zo'n verotte kutkloon van Haaibaai.
Toegestaan, mits u 50 wilt kan at ook geregeld worden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil graag mijn quotum van 10 FB posts verhogen naar 20 FB postskan dat ?
![]()
Je moet me niet zo laten schrikken.quote:Op zondag 19 november 2006 03:19 schreef remlof het volgende:
je moet geen baggertopics openen
quote:Op zondag 19 november 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
Haha, ik vat hem! Bran Dlos!,
,
,
! HahhahHQAuoOiIihgahgigiIihuhuhhahahaah.
Was het maar zo. Nee, ik ben zo wazig van mezelf.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Was het maar zo. Nee, ik ben zo wazig van mezelf.
Waarom zeg je dan dat mijn topic een lemming isquote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
Hoe durf je dat te stellen? Ik weet veel, dus dat zeker.
wat weet je veel zegquote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef Chowi het volgende:
Hoe durf je dat te stellen? Ik weet veel, dus dat zeker.
ben jij een jongen?quote:Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
Heb je het nu tegen mij, R.?
leugens!quote:Op zondag 19 november 2006 19:34 schreef Chowi het volgende:
Het moest ervan komen. Mijn geheim is onthuld.
Je hebt een trein gekopt?quote:Op zondag 19 november 2006 19:40 schreef boem-dikkie het volgende:
ik heb je opdracht uitgevoerd romlef
ja mijn ledematen liggen nu ergens naast het spoor en ondertussen typ ik ditquote:
Als het je zoveel waard is zou ik je toch even laten nakijken, beste SF.quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Snakey als ik jou nou eens 2 kratten bier toe stuur krijg ik dan de ruimte voor 1 bagger topic ?
probeer dat maar bij relmof.quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Snakey als ik jou nou eens 2 kratten bier toe stuur krijg ik dan de ruimte voor 1 bagger topic ?
Eigen je gewoon een Yvo-topic toe dat is altijd getolereerde bagger.quote:Op zondag 19 november 2006 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sorry NB mag niet meerquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef murp het volgende:
ik heb nachtdienst![]()
help mij de nacht door![]()
quote:
Het is wat.quote:
Ik heb nog weinig leuke topics gezien vanavondquote:Op zondag 19 november 2006 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
nee geen hormoontjes.
wel een gemis naar leuke topics in ONZ
Ik heb er 3 gemaakt, maar Remlof vond ze niet goed omdat er piem0ls in voor kwamen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:26 schreef boem-dikkie het volgende:
nee geen hormoontjes.
wel een gemis naar leuke topics in ONZ
ik al 3 maand geenquote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig leuke topic gezien vanavond
Check gerust m'n post history.quote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig leuke topics gezien vanavond
Ik wel (en SiemeN ook dus) maar ze worden regelmatig bedolven onder bagger, en dat is een beetje jammer...quote:
daarom moet er ook gewoon 1 bagger topic komen zodat al het bagger daar verdwijndquote:Op zondag 19 november 2006 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel (en SiemeN ook dus) maar ze worden regelmatig bedolven onder bagger, en dat is een beetje jammer...
een van de beste ideeën ooitquote:Op zondag 19 november 2006 22:34 schreef murp het volgende:
[..]
daarom moet er ook gewoon 1 bagger topic komen zodat al het bagger daar verdwijnd
het baggerputje ofzoiets...![]()
Tjeh.. ik kan geeneenes topic maken deze week.. daar zal het aan liggen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig leuke topics gezien vanavond
ja daar ligt t aan denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 22:53 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tjeh.. ik kan geeneenes topic maken deze week.. daar zal het aan liggen.
je hebt toch een beetje humor !quote:Op zondag 19 november 2006 23:11 schreef remlof het volgende:
Zo, weer een TBSer teruggevonden.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Dit topic is verbaggerd/nooit leuk geweest/geopend door Maikuuul* wat reden genoeg is voor een slotje.
* = Doorhalen wat niet van toepassing is.
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?quote:
Reageren.quote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?
ik wil wat dichter bij de mod staan, meer contact enzo... wordt een beetje een obsessie...quote:Op maandag 20 november 2006 17:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Murp, wat is dat toch met jou en reageren op mijn slotjes?
We moeten nog eens neu... eh, samen bier gaan drinken, joog!quote:
Probeer het eens in PUBquote:Op maandag 20 november 2006 18:38 schreef Bendeleider het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik zin heb in neuken.
Toezicht houderquote:Op maandag 20 november 2006 18:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Probeer het eens in PUB![]()
BAN![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 18:41 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Toezicht houder![]()
Ik pwn je als agent !
Welk korps?quote:Op maandag 20 november 2006 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb toch al gesolliciteerd
![]()
Drenthe natuurlijkquote:
Over Celebrations -2- ? Als we een topic sluiten in ONZ en je opent hetzelfde topic nog een keer dan gaat het sowieso dicht. Je mag het nog een keer in KLB proberen, als je echt wil, maar dan wel met uitgebreide OP en zonder verwijzingen naar gesloten topics.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:58 schreef Eightball het volgende:
Omdat ik 'm geëdit had omdat ik meteen na plaatsen dacht wat jij dacht omdat ik ook wel weet dat jij ook wel weet wat ik dacht dus dat jij dan de tegenwoordigheid van geest zou hebben om 'm te sweepen. Dat dus.
zie post boven de jouwequote:Op dinsdag 21 november 2006 01:41 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar het slotje
Hier weer verder
Is toch onzin dacht ik ?
't matige is dat er wel bounties bij de celebrations zittenquote:Op dinsdag 21 november 2006 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Over Celebrations -2- ? Als we een topic sluiten in ONZ en je opent hetzelfde topic nog een keer dan gaat het sowieso dicht. Je mag het nog een keer in KLB proberen, als je echt wil, maar dan wel met uitgebreide OP en zonder verwijzingen naar gesloten topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |