Valt best mee...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Maar duizend posts in 3 jaar... dat is toch wel een achievement?
Ik in 7 maandenquote:
hoe vaak moet ik dit nog zeggen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef murp het volgende:
ontopic blijven, dit is feedback, hier moet je zeuren over slotjes en zo...
Hey, reborn christian, dat kunnen we zelf ook wel hoorquote:
zij zult oogsten wat gij gezaaid heeftquote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, reborn christian, dat kunnen we zelf ook wel hoor.
remlof heeft een eigen style waar niets aan verbeterd hoeft te worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kan remlof niet bij jou in in de leer jogy??!
Wat die fietser zegtquote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kan remlof niet bij jou in in de leer jogy??!
Probeer eerst nou maar een paar weken je eigen gedrag in de gaten te houden voor je tegen andere tekeer gaat, want van betweters wordt niemand vrolijk, ook de betweter niet uiteindelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef murp het volgende:
[..]
zij zult oogsten wat gij gezaaid heeft![]()
Dat zeg ik, ik stop binnenkort even met postenquote:
Hij is weer op dreef.quote:
Sorry heurquote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef Snakey het volgende:
Godver S-F, er stond zo'n mooie lapo.
Zet er een slotje op.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:52 schreef Snakey het volgende:
Je bent 60 posts te vroeg.
Jogy You have got to be fucking kidding me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef jogy het volgende:
Oh, en voor de mensen die hebben geholpen met verkloten. Doe maar niet meer. doe een topicreport of blijf er gewoon uit met jullie dwangneuroses.
Huh? Het gaat er niet om dat het serieus is, maar ga gewoon niet baggeren. Hoe moeilijk is dat nou?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jogy You have got to be fucking kidding me.
Dat topic word in ONZ geopend? plaats het dan in FB .. als je er serieus antwoord op wil.
hé ? De vaste baggeraars begonnen niet eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Huh? Het gaat er niet om dat het serieus is, maar ga gewoon niet baggeren. Hoe moeilijk is dat nou?
Hebben we wel hetzelfde topic voor ogen? Het was geen toppertje, grant you that.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hé ? De vaste baggeraars begonnen niet eensalleen hijzelf met Sala-din ofzo ?
Dat kwam er na, dat zie je toch wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja? Hé dat was gewoon verder gaan er was allang gebaggerd met dat ga eens dood, je kanker moeder en zo.. dus dat is niet eens erg.
My badquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kwam er na, dat zie je toch wel?
Anyway, baggeren in topics omdat jij de mening hebt dat het een baggertopic is vind ik een beetje triest. Laat de topics die in jouw subjectieve visie bagger zijn gewoon links liggen.
Jaja, kijk maar boven jequote:Op vrijdag 24 november 2006 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben je blind? Dat kwam er niet na dat kwam ervoor..
Wtf?
Dat houd jij niet volquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:31 schreef murp het volgende:
gelukkig ik jogy iemand die iedereen wil helpen en alles wil uitleggen, daarintegen ben ik nu lurker geworden....
heb je er ook een voor boem-dikkie, Surveillance-Fiets en Povian?quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens plannen om een script te maken welke alle reacties van KopieerMachine er uit filtert, zodat ik deze niet meer zie.
Mochten jullie interesse hebben in dit script stuur ik met alle liefde een offerte.
Ik heb een delete knopje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:34 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb trouwens plannen om een script te maken welke alle reacties van KopieerMachine er uit filtert, zodat ik deze niet meer zie.
Mochten jullie interesse hebben in dit script stuur ik met alle liefde een offerte.
Wil jij zeggen dat ik een bagger user benquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:35 schreef murp het volgende:
[..]
heb je er ook een voor boem-dikkie, Surveillance-Fiets en Povian?
ik heb PM hoor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat ik een bagger user ben!
Bah murp had ik niet van jou verwacht. Dat je je post gedrag aanpast okee maar ga nu niet zeggen dat baggeren vies is en de baggeraars stom zijn
Boeit me nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:44 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb PM hoor...![]()
![]()
beetje hier in het FB topic over hebben![]()
Er staat een zwartepiet naast hemquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:48 schreef Asilanom het volgende:
Waarom kijkt sinterklaas zo boos op het logo?
Domme botte opmerkingen..quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:43 schreef opgebaarde het volgende:
* opgebaarde wacht op een groente etende boerende huilie
Geen idee, maar Mooie bannert! lijkt me een betere plaats om het te vragen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:48 schreef Asilanom het volgende:
Waarom kijkt sinterklaas zo boos op het logo?
Maar sinterklaas is onzin.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er staat een zwartepiet naast hem![]()
En ik denk dat je het beter in FB kan gaan vragen en niet inde ONZ FB tenzei iemand uit ONZ hem gemaakt heeft![]()
Sorry remlof ik liet me even gaanquote:
4 teveel, het waren er 5quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:25 schreef PeZu het volgende:
remlof, wat bende gij snel
zomaar mijn 4 kuttopics dichtgooien
ik had er maar 4 (quote:
Dankje!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Boemmie als ik jou in een topic tegenkom gaat het topic daarna meest al helemaal naar de klotenAls roflpantoffel dan ook nog eens komt is het helemaal gebeurd
![]()
Dat was dus de grootste bagger posts ooit!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
ja murp ! niet stom doen tegen baggeraars, Roflpantoffel en S-F kunnen er ook niks aan doen dat hun posts meestal geen intelligentie bevat. Slimmerikken zoals jij en ik moeten nou eenmaal doorhebben dat die 2 jongens niks aan bagger kunnen doen.!
Ik hoop voor je dat je nog andere hobbies hebt naast FOK!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef boem-dikkie het volgende:
whehehehehe
bagger 4 life!
weheuwehuh Rofltoffe icon!
Heil pantoffel!quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:54 schreef boem-dikkie het volgende:
whehehehehe
bagger 4 life!
weheuwehuh Rofltoffe icon!
jonge dit was 1 keer in FB.. wat ben je opeens serieus.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog andere hobbies hebt naast FOK!![]()
Als je zo doorgaat voorzie ik een heel donkere reageer knopje voor je.![]()
Dat geldt dus ook voor jou.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heil pantoffel! [afbeelding]
Plus de rest van je gebagger en topic verzieken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jonge dit was 1 keer in FB.. wat ben je opeens serieus.
.. alsof ik de enige ben die dat doe? Half ONZ verneukt alle topics. Ik blijf erbij dat jullie hier veel te streng zijn en nog steeds gewoon moeten gaan voor een dagbagger topic die alles centraal houdt. ik WEET dat de bagger in de rest van onz en misschien heel fok dan reduceert en ik probeer me dan ook te centraliseren tot dat ene topic qua bagger. Dat je nu opeens met bans komt dreigen is misschien wel leuk enzo als modje .. maar probeer eerst maar eens de kern van het probleem aan te pakken. Inplaats van alleen Paint Topics en kut onz topics met een 'uitgebreide' OP open te laten, en de rest te sluiten en te bestickeren met bagger.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Plus de rest van je gebagger en topic verzieken.
Je bent gewaarschuwd, ik ga niet PM-en of wat dan ook.![]()
Je bent niet de enige, zie mijn waarschuwing aan dat pantoffeldier hierboven o.a. We zijn helemaal niet streng, bagger is gewoon niet toegestaan, als je wilt baggeren zal je dus een ander forum moeten zoeken blijkbaar. En je bent niet eerlijk, je houdt je bagger niet in 1 topic, je baggert overal waar je maar denkt dat je de kans krijgt, en je springt er behoorlijk bovenuit op het moment dus ben je ook de eerste die aangesproken wordt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
.. alsof ik de enige ben die dat doe? Half ONZ verneukt alle topics. Ik blijf erbij dat jullie hier veel te streng zijn en nog steeds gewoon moeten gaan voor een dagbagger topic die alles centraal houdt. ik WEET dat de bagger in de rest van onz en misschien hele fok dan reduceert en ik probeer me dan ook te centraliseren tot dat ene topic qua bagger. Dat je nu opeens met bans komt dreigen is misschien wel leuk enzo als modje .. maar probeer eerst maar eens de kern van het probleem aan te pakken inplaats van alleen Paint Topics en kut onz topics met een 'uitgebreide' OP open te laten en de rest te sluiten en te bestickeren met bagger.
Ik vind gewoon dat er beter opgelet moet worden over welke topics dicht gaan en welke open blijven , sommige topics gaan in 1 keer dicht terwijl ze misschien bagger uitstralen maar waar wel een serieuze vraag oid in zit. Verder blijven sommige topics open die het gewoon verdienen om bullshit te posten en meestal ben ik niet eens de beginner daar van. Ik post mee met anderen e.d en ben niet een vette uitlokker van Bagger. Ik post en plaats misschien volgens jou overal bagger en dat is misschien ook wel zo maar ik had het over dat ik het centraal probeer te houden als er een centraal topic voor zou zijn. Die is er nu niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, zie mijn waarschuwing aan dat pantoffeldier hierboven o.a. We zijn helemaal niet streng, bagger is gewoon niet toegestaan, als je wilt baggeren zal je dus een ander forum moeten zoeken blijkbaar. En je bent niet eerlijk, je houdt je bagger niet in 1 topic, je baggert overal waar je maar denkt dat je de kans krijgt, en je springt er behoorlijk bovenuit op het moment dus ben je ook de eerste die aangesproken wordt.
En de kern van het probleem aanpakken? Zoals je uit bovenstaande zou op kunnen maken ben (o.a.) jij de kern van het probleem. Dus wordt je even aangepakt.
Ga gewoon leuk meeposten man, ipv overal shitreacties te geven en topics verzieken en je hebt geen enkele mod op je nek.![]()
Dankje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maarja mijn zegje gedaan. Ik zal proberen mn bagger voor me te houden ofzo.
Ik zeik iedereen af in elk topic en op ik heb de afgelope dagen maar 1 topic gemaakt dat maar ook in de buurt komt van leuk... Ik vind mezelf even geen leuke user meerquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:19 schreef TwyLight het volgende:
Surveillance-Fiets jij bent de laatste tijd echt de grootste kwijlbak op heel fok geworden
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zeik iedereen af in elk topic en op ik heb de afgelope dagen maar 1 topic gemaakt dat maar ook in de buurt komt van leuk... Ik vind mezelf even geen leuke user meer![]()
Ik bedoel bij de mods.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zeik iedereen af in elk topic en op ik heb de afgelope dagen maar 1 topic gemaakt dat maar ook in de buurt komt van leuk... Ik vind mezelf even geen leuke user meer![]()
OMGquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]wtf dude. Je mag gewoon niet meer op de computer een week lang omdat je ouders vinden dat je sociale verplichtingen hebt en deze verwaarloosd
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |