Nee, ik heb met 'm te doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ban voor Polvere, die dude zeikt als de tyfus![]()
En nee.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:56 schreef FritsBom het volgende:
Filosofeer hier over jouw carriere onder een links-kabinet! Mag die naar POL?
mijn heldquote:Op woensdag 22 november 2006 16:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
Een ban dan voor boem-dikkie omdat-ie teveel baggert, of heb je ook met hem te doen Chowi
Ik heb pas één slot gehad en dat was in KLB en terechtquote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef murp het volgende:
ontopic blijven, dit is feedback, hier moet je zeuren over slotjes en zo...
neequote:Op woensdag 22 november 2006 17:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb pas één slot gehad en dat was in KLB en terecht
Dus dan zou ik hier niet meer mogen zeiken![]()
Dat we baggerusers zijn wel ja maar er zit wel verschil in de gradatiesquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef murp het volgende:
nee, we zijn allemaal gelijk.. jij, ik, boemdikke, S-F
dus...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef murp het volgende:
ok,ok, PM Guiduuuw maar en leg hem uit hoe ie plaatjes zo klein maakt als de jouwequote:Op woensdag 22 november 2006 19:06 schreef boem-dikkie het volgende:
én REMLOF!
ik plaats m EXPRESS HIER ! omdat ik je niet weer een slotje wil laten zette
ik ben bang dat ik een ziekte krijg als ik hem PMquote:Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
ok,ok, PM Guiduuuw maar en leg hem uit hoe ie plaatjes zo klein maakt als de jouwe
Stel je voor dat elke user bij het behalen van 1000 posts een topic ging openen...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
Het is waar. Ill-Skillz
Ik voel me gekwetst. Dacht ik een mijlpaal bereikt te hebben... mocht het niet zo zijn.
Maar duizend posts in 3 jaar... dat is toch wel een achievement?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Stel je voor dat elke user bij het behalen van 1000 posts een topic ging openen...
Valt best mee...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Maar duizend posts in 3 jaar... dat is toch wel een achievement?
Ik in 7 maandenquote:
hoe vaak moet ik dit nog zeggen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef murp het volgende:
Hey, reborn christian, dat kunnen we zelf ook wel hoorquote:
zij zult oogsten wat gij gezaaid heeftquote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Hey, reborn christian, dat kunnen we zelf ook wel hoor.
remlof heeft een eigen style waar niets aan verbeterd hoeft te worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kan remlof niet bij jou in in de leer jogy??!
Wat die fietser zegtquote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kan remlof niet bij jou in in de leer jogy??!
Probeer eerst nou maar een paar weken je eigen gedrag in de gaten te houden voor je tegen andere tekeer gaat, want van betweters wordt niemand vrolijk, ook de betweter niet uiteindelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef murp het volgende:
[..]
zij zult oogsten wat gij gezaaid heeft![]()
Dat zeg ik, ik stop binnenkort even met postenquote:
Hij is weer op dreef.quote:
Sorry heurquote:Op donderdag 23 november 2006 16:17 schreef Snakey het volgende:
Godver S-F, er stond zo'n mooie lapo.
Zet er een slotje op.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:52 schreef Snakey het volgende:
Je bent 60 posts te vroeg.
Jogy You have got to be fucking kidding me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:38 schreef jogy het volgende:
Oh, en voor de mensen die hebben geholpen met verkloten. Doe maar niet meer. doe een topicreport of blijf er gewoon uit met jullie dwangneuroses.
Huh? Het gaat er niet om dat het serieus is, maar ga gewoon niet baggeren. Hoe moeilijk is dat nou?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jogy You have got to be fucking kidding me.
Dat topic word in ONZ geopend? plaats het dan in FB .. als je er serieus antwoord op wil.
hé ? De vaste baggeraars begonnen niet eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Huh? Het gaat er niet om dat het serieus is, maar ga gewoon niet baggeren. Hoe moeilijk is dat nou?
Hebben we wel hetzelfde topic voor ogen? Het was geen toppertje, grant you that.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
hé ? De vaste baggeraars begonnen niet eensalleen hijzelf met Sala-din ofzo ?
Dat kwam er na, dat zie je toch wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Nja? Hé dat was gewoon verder gaan er was allang gebaggerd met dat ga eens dood, je kanker moeder en zo.. dus dat is niet eens erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |