quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:41 schreef Tha-CheF het volgende:
tjah, is net als de notes... die zie je alleen maar als je danny betaald hebt ... in z'n reet neukt![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:43 schreef jogy het volgende:
Cookies verwijderen, offline bestanden ook, even opnieuw opstarten, als dat niet werkt moet je de kast openschroeven en controleren of je werkgeheugen niet aan het doorbranden is, om zeker te zijn dat je systeem niet oververhit is kan je het beste even met een plantenspuit over het moederbord spuiten terwijl deze aanstaat.
Voeding doorstoffen moet ook wel helpen, alleen als je grote hoeveelheden stof gebruiktquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:43 schreef jogy het volgende:
Cookies verwijderen, offline bestanden ook, even opnieuw opstarten, als dat niet werkt moet je de kast openschroeven en controleren of je werkgeheugen niet aan het doorbranden is, om zeker te zijn dat je systeem niet oververhit is kan je het beste even met een plantenspuit over het moederbord spuiten terwijl deze aanstaat.
Mits je der zelf bij gaat liggenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
als het geheugen chronisch te warm is kun je je PC ook gewoon in het bad hangen
Daarom heb ik ook zown lange nickquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je word verwijdert van de FOK! servers. Straks verdwijnt je profiel en daarna word je nick letter voor letter verwijdert![]()
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je word verwijdert van de FOK! servers. Straks verdwijnt je profiel en daarna word je nick letter voor letter verwijdert![]()
Kut replyquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zown lange nick![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zown lange nick![]()
Wen er maar aan vriend ik zit vol met kut reply'squote:
Er staat wel meer in de policyquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Hehe, in de policy staat dat noch users, noch posts, noch topics verwijderd worden.
Dus.
Hoezo dat nou weer?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wen er maar aan vriend ik zit vol met kut reply's![]()
Klopt maar in slechte topics begin ik gek te doenquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Je bent de leukste nieuwkomer toch? Niet de irritantste.
Newbies door een treinhokje tyfen?quote:
Ga eens gewoon dood. Asjeblieft?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
Ben ik de enige ofzo?
Want als ik op een andere user klik zie je ook geen lijst met gereageerde topics
Treinhokjes door newbies tyfen!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Newbies door een treinhokje tyfen?
Je kankermoeder moet doodquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ga eens gewoon dood. Asjeblieft?
quote:
lief is zoo 1990 he, je weet toch dat kanker da bomb isquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weet ik maar ik heb geen kanker moeder maar een lieve moeder![]()
Maar mijn moeder heeft chlamydia en geen kankerquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt maar in slechte topics begin ik gek te doen![]()
Hoi boemquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi boem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu baggeren we weer een heel topic naar de kloten![]()
Word het eindelijk een leuk topic![]()
Ik heb een license to baggerquote:
Dat doen jullie altijd met mijn topic'squote:Op vrijdag 24 november 2006 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi boem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu baggeren we weer een heel topic naar de kloten![]()
Word het eindelijk een leuk topic![]()
Kwaliteitstopics pur sang!quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat doen jullie altijd met mijn topic's
Fucking idioten
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Fucking idioten
quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Fucking idioten
Forum Opties | |