nope, net als bij andere spellen zul je er waarschijnlijk voor moeten gaan betalen, ik lees op andere fora bedragen van 3 tot 400 points, en dat lijkt me niet onredelijk (zelfde prijzen als extra wagens voor PGR 3)quote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Zijpie het volgende:
serieus? hoop dan wel dat het gratis is..
bij de instellingen, dispay geloof ik.quote:Op maandag 20 november 2006 08:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iemand een idee hoe ik ipv miles per uur, kilometers per uur kan krijgen?
Hmmm, nog vanavond nog maar eens doorbladeren dan.quote:Op maandag 20 november 2006 08:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij de instellingen, dispay geloof ik.
Bij mij freezed het soms een seconde als ik net een sessie binnenkom, maar is imho niet echt hinderlijk ofzo..quote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hmmm, nog vanavond nog maar eens doorbladeren dan.
Meer mensen er trouwens last van dat het beeld soms voor een seconde freezed?
Hmmm, dan kan ik met mijn blauwe Ford GT Jeremy Clarckson uithangen....quote:Op maandag 20 november 2006 18:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wie trouwens nog een cublid moet zijn voor een achievement;
- Top Gear - zoekt nog relaxte leden. Activiteiten: zo goed als geen
IKKE IKKE IKKE !!quote:Op maandag 20 november 2006 18:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wie trouwens nog een cublid moet zijn voor een achievement;
- Top Gear - zoekt nog relaxte leden. Activiteiten: zo goed als geen
hahh, dat zal ik van de week eens proberen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
<-- gamertag toevoegen en in een clubhuis een aanvraag indienen voor het lidmaatschap aub
Ik bedoel dat je auto's uit de gekochte car-packs niet kunt verkopen..quote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Zijpie het volgende:
dan werkt het toch nog niet goed? ik dacht dat dat ook de bedoeling was?
dealers die je nog niet hebt bezocht zijn grijs, die je wel hebt bezocht zijn witquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kan ik ergens zien welke auto-dealers ik al bezocht heb en welke niet.
Als ik naar een motershop ga, wordt er aangegeven dat ik eerst alle dealers moet bezoeken.
Ok goed nieuws, heb namelijk sinds gisteren tdu en ik vond het al raar dat ik niet kon inloggen op de servers, dacht dat het aan mijn verbinding lag.... ga het vanavond nog ff proberenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat TD:U nieuws..
Vanmorgen zijn de servers onder handen genomen, wat ook meteen te merken was..
Geen volle "TDU servers not available" meer, minder mensen met 'lag', en trade was een stuk sneller.
Wel soms rare situaties zoals met zijn 12 in 1 sessie zitten (is normaal max. 8) en mensen die onzichtbaar
waren. Hopenlijk is hiermee ook het probleem verholpen van mensen die de verkeerde gamertag boven
hun wagen hadden staan. Volgende week zal ook de photo-upload werken, echter zal elke gebruiker
maximaal 1 foto per dag mogen uploaden.
[afbeelding]
Woensdag heb ik er ff last van gehad, verder eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:44 schreef Slasher het volgende:
Gister vergeeft contact proberen te maken met de TDU server, meer mensen last van gehad?
Wel maf dat jij er dan weinig last van heb en ik er helemaal niet op komquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Woensdag heb ik er ff last van gehad, verder eigenlijk niet meer.
Maar ze zijn de servers geloof ik aan het updaten, dus dat zou het een en ander kunnen verklaren.
Zitten veel gave auto's bij, maar of ik ze ga kopen. Ik hoef ook niet zo heel veel meer om het uit te spelen. (1000 punten)quote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat TD:U nieuws..
Vanmorgen zijn de servers onder handen genomen, wat ook meteen te merken was..
Geen volle "TDU servers not available" meer, minder mensen met 'lag', en trade was een stuk sneller.
Wel soms rare situaties zoals met zijn 12 in 1 sessie zitten (is normaal max. 8) en mensen die onzichtbaar
waren. Hopenlijk is hiermee ook het probleem verholpen van mensen die de verkeerde gamertag boven
hun wagen hadden staan. Volgende week zal ook de photo-upload werken, echter zal elke gebruiker
maximaal 1 foto per dag mogen uploaden.
Volgende maand komt er een nieuwe car-packen patch uit.
De car-pack zal weer 7 auto's bevatten (350MS-points) en natuurlijk ook weer 2 gratis auto's.
De patch is o.a. voor de force-feedback ondersteuning (ivm het wireless Xbox360 steering wheel).
De volgende auto's zullen trouwens in de toekomstige car-packs zitten,
ik weet echter eerlijk gezegd niet welke auto's in welk pack zullen zitten;
[Knip]
De missies doe ik nieteens meer sinds ik mijn savegame ben kwijtgeraakt, dequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zitten veel gave auto's bij, maar of ik ze ga kopen. Ik hoef ook niet zo heel veel meer om het uit te spelen. (1000 punten)
Ben je wel ff zoet, uitgebreide SP.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:31 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft hem zojuist aangeschaft
Wat een top spel
waarscijnlijk ergens in februariquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef MosPos het volgende:
Ik wil hem ook
Is er al wat bekend over de PC demo, of de PC versie?
zou jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:28 schreef MosPos het volgende:
[..]
De PC Demo zou eind Nov. toch al komen![]()
![]()
dat is geen demoquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:12 schreef ThunderRoad het volgende:
De demo is uit![]()
http://www.fileplanet.com/171258/170...limited-Client
Wel 3 Gb
Die is toch niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Slasher het volgende:
Iemand de tour al eens gold gehaald?
Toen ik nog ongeveer 1200km moest rijden heb ik 5x de millionaires challenge gedaan. Op die manier haal je redelijk eenvoudig het aantal kilometers en je verdient er veel geld meequote:
Ik zou je graag willen helpen met die races, maar elke keer als ik een club wil maken of wil joinen krijg ik de melding dat mijn Family Settings veranderd moeten worden. Nu heb ik het echt al 100 keer veranderd, maar hij blijft met deze melding komen. Ook als ik een auto online wil traden blijft de game zeuren over de family settings.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Heintje het volgende:
Ik zoek alleen nog iemand die een keer zin heeft om een paar interclub races te gaan houden.
Met welke kan je de millionaire challenge het beste doen?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Toen ik nog ongeveer 1200km moest rijden heb ik 5x de millionaires challenge gedaan. Op die manier haal je redelijk eenvoudig het aantal kilometers en je verdient er veel geld mee
ik moet nu alleen nog de interclub challenges halen, daarna ben ik helemaal klaar met TDU
Ach, waarschijnlijk word heel het spel toch weer een slechte port van de consoleversie die niet eens fatsoenlijk draait met alle eyecandy vol open op 1600x1200 op een highend gamesysteemquote:
GTR2, LfS, etc, dát zijn fatsoenlijke racegames; dit word gewoon weer een leuke arcaderacer, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd of dit spel potten kan gaan breken op de PC, na mijn teleurstelling met NFS Carbon ben ik wel toe aan een fatsoenlijke racegame.
Ik wil juist een fatsoenlijke arcadegame. Kutten met instelling die ik niet begrijp en niet duidelijk worden uit de tutorial geef ik niks om.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
GTR2, LfS, etc, dát zijn fatsoenlijke racegames; dit word gewoon weer een leuke arcaderacer, niet meer en niet minder.
Netzo arcade als bijvoorbeeld Grand Turismo (hier ga ik veel mensen mee kwetsen denk ik! )
dude, tussen NFS carbon en realistisch zitten wel een paar helallen aan ruimte hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef vosss het volgende:
Ow okay, ik dacht toen je zei dat je een fatsoenlijke racegame wilde, dat je bedoelde een realistische
rijden zonder verkeer is toch niet leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:36 schreef Heintje het volgende:
Heb van de week ff een custom challenge gemaakt. 240 mijl met de AC.
Was net geen 2 uur. Hopelijk heeft niemand zin gehad om die te rijden en heb ik weer een drive-in over winning.
Zo'n custom challenge maken is wel een mooie manier om met een auto die je wil een stuk te kunnen rijden zonder verkeer. Al is 240 mijl wel erg lang.
Ik vind het zonder verkeer leuker. Dan kun je tenminste de bochten nemen zoals het hoort in race(game)s. En als je een custom challene post en niemand verbeterd jouw tijd dan win je hem. Dus hopelijk heeft niemand zin gehad om 2 uur te rijden. (al zal er mij kennende wel 10 minuten van die tijd af te halen zijn) Dan heb ik mijn tweede drive-in overwinning en ben ik weer een % verder.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
rijden zonder verkeer is toch niet leuk
en 2 uur rijden in 1 race is wel extreem lang..
?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:29 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand of er nog mooi auto's bij komen zoals een toyota ofzo ??
lekker rijden in een mr2 ofzowquote:
ik moet wachten tot de open betaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:52 schreef Heintje het volgende:
Ik heb gisteren de 5000 mijl gehaald. Moet nou nog maar 1% en dan ben ik Ace.
is in principe hetzelfde..quote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef Burbo het volgende:
Ik wacht op de demo.
De laatste paar dagen is het huilen met de pet op helaasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:45 schreef Daniel-1992 het volgende:
doet TDU online op de xbox 360 het bij jullie ??
ja ik hoop dat hij vrijdag het weer doet want dan is er TDU marrathon waar je prijzen mee kan winnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:06 schreef Slasher het volgende:
[..]
De laatste paar dagen is het huilen met de pet op helaas![]()
week 7quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef Glenn-Micra het volgende:
Wanneer is nou de off. release op de pc?
het is in principe een beta die voor 25.000 mensen beschikbaar gesteld wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef SoupNazi het volgende:
Wat houdt die "open" beta in?
Hoe word ik 1 van die 25000quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het is in principe een beta die voor 25.000 mensen beschikbaar gesteld wordt
quote:
nouquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef SoupNazi het volgende:
Lekker vaag. Gelukkig is 13 feb. niet zo ver weg meer.
Mjah.. IGN en Atari hadden onderling dingen niet zo duidelijk afgesprokenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Slasher het volgende:
Ik begrijp dat je moet betalen bij fileplanet om lid te worden en de beta te downloaden?
morgenochtendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:16 schreef SoupNazi het volgende:
Hm. Maar ik kan hem nog steeds niet downloaden.
De beta is slechts 2 dagen voor subscribers. Die 2 dagen zijn vannacht afgelopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En heb ik dan ook nog een key nodig?
Oh en waar dan? Fileplanet?
Aha, en i.t.t. nu heb ik dan geen betaald account nodig?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
De beta is slechts 2 dagen voor subscribers. Die 2 dagen zijn vannacht afgelopen
Ja, je hebt een key nodig. Je kan je vanaf morgen dan inschrijven via fileplanet.
idd. Je moet wel een geregistreerde gebruiker zijn, maar da's gewoon de gratis registratie die iedereen kan doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:29 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Aha, en i.t.t. nu heb ik dan geen betaald account nodig?
Mooi, dat had ik gister al gedaan. Is de release trouwens morgen in onze tijdzone, in GMT of de tijdzone in de VS? Want mocht het dat laatste zijn is het nu al zaterdag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd. Je moet wel een geregistreerde gebruiker zijn, maar da's gewoon de gratis registratie die iedereen kan doen.
onze tijdzone.. Weet de PST tijd niet uit mn hoofdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Mooi, dat had ik gister al gedaan. Is de release trouwens morgen in onze tijdzone, in GMT of de tijdzone in de VS? Want mocht het dat laatste zijn is het nu al zaterdag.
Ik zie geen patch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:12 schreef SoupNazi het volgende:
En voor degene die morgen ook de beta gaan downloaden, er staat al een patch voor op FP.
eigenlijk had ik al een keyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:21 schreef SoupNazi het volgende:
@LoggedIn, ik weet niet of die keys morgen al op zijn, dus ik heb er een voor je aangevraagd en naar je fok-mailadres gestuurd.
http://www.fileplanet.com(...)imited-Beta-Patch-#1quote:
quote:[..]
eigenlijk had ik al een keymaar enorm bedankt hoor
Als ik morgenochtend key-loos wakker was geworden, was ik je eeuwig dankbaar geweest
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:36 schreef SoupNazi het volgende:
Iemand die hem al speelt?
Ziet het er wel goed uit al?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
't is wel een echte beta, zitten nog wat performance problemen in
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ziet het er wel goed uit al?
Ik moet godver nog 7 uur wachten omdat het met 200kb/s gaat.
Zo te horen hebben ze nog een hoop op te lossen binnen 2 weken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
op zich wel, maar vrijwel iedereen heeft last van lockups.. Bij mij bijv. begint het spel gewoon prima @20fps, maar naar mate het spel meer moet gaan cachen loopt het naar beneden richting de 0.2 fps.. Mogelijk veroorzaakt door controllers, maar dat soort dingen uitzoeken is de beta dus voor
maak je geen zorgen, de uitvoering van de 360 was ook vol met bugs enzo, dus dat zal ze ook best lukken voor de pcquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Zo te horen hebben ze nog een hoop op te lossen binnen 2 weken.
Heb je wel die patch geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
op zich wel, maar vrijwel iedereen heeft last van lockups.. Bij mij bijv. begint het spel gewoon prima @20fps, maar naar mate het spel meer moet gaan cachen loopt het naar beneden richting de 0.2 fps.. Mogelijk veroorzaakt door controllers, maar dat soort dingen uitzoeken is de beta dus voor
idd, ik haat installaties die geluid makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef DrDentz het volgende:
Als betatester zou mijn eerste feedback aan Atari zijn; pleur op met die grafmuziek tijdens de installatie
nee, dat moet ik nog doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Heb je wel die patch geïnstalleerd?
bedoel je letterlijk? graphics? of gewoon het hele spel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef SoupNazi het volgende:
Maarr.. ziet het er nu een beetje goed uit?
Wel op de goede schijf? Misschien niet op de plek waar de patch staat, of de schijf waar het spel staat, of op je windows-schijf.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die patch wil niethij zeurt dat ie 78Mb ruimte moet hebben en exit
heb bijna 700Mb vrij..
Graphics.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bedoel je letterlijk? graphics? of gewoon het hele spel?
HDR?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:29 schreef Cheiron het volgende:
Yup
Ik kom er alleen niet mee online. Melding dat mn wachtwoord onjuist is. Dit terwijl gamespy het wachtwoord wel accepteert. Wellicht ligt het aan de servers?
Anyway, offline heb ik er nu een uurtje of 2-3 inzitten, en het is best aardig allemaal. Ik had iets meer van de graphics verwacht, en het rijden is wat moeilijk als je Carbon gewend bent, maar wel leuk.
Over de graphics, ik zie wel waar de plaatjes uit de magazines vandaag komen. Sommige stukken/ onderdelen zien er geweldig uit. Onder XP trouwens. Oh, en HDR aanzetten geeft mega-glitches hier.
High Dynamic Range. Iets met mooie plaatjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:34 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
HDR?
Ondersteund dit spel trouwens al DX10? Nee zeker?![]()
Dat laatste is wel jammer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
High Dynamic Range. Iets met mooie plaatjes
Nee, geen DX10 geloof ik.
Mwoah, er is nog genoeg uit dx9 te halen denk ik. Als ik bij Crysis het verschil tussen de oude dx9 en de nieuwe dx10 trailers zie valt het mij nogal tegen.quote:
Ik ook, maar halverwege dit jaar niet meer, en dan speel ik dit spel nog wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:58 schreef Cheiron het volgende:
En zelf zit ik toch nog op een dx9 kaart dus mij maakt het al helemaal niet uit
Dat laatste is natuurlijk logisch: het is geen NFS...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:51 schreef SoupNazi het volgende:
Bah, wat een anti-climax. Het is maar goed dat dit een beta is, want ze hebben nog een hoop op te lossen. Tegenstanders die zomaar crashen, medeweggebruikers die continu van baan veranderen. Het ziet er nog gaar uit (bij mij althans, AA 4x en textures op high). En de besturing is gaar via het keyboard, morgen even kijken of het met stuurtje beter is.
Alsof NFS zo lekker rijdt. Het is niet zo dat ik NFS gewend ben oid, maar als je een racegame maakt zorg er dan tenminste voor dat je goed kan rijden. De wagens zien er best goed uit inderdaad. Maar als je naar de textures op de grond kijkt (het asfalt en de berm) is het gewoon hondslelijk. En irl heb je meestal een reden om van baan te veranderen, je gaat niet zomaar van links en naar rechts slingeren zonder reden.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk logisch: het is geen NFS...
Ik vind de graphics wel aardig eigenlijk, zeker de wagens zien er goed uit. Dat van die baan veranderende weggebruikers is irl toch ook? Ik vind niet dat ze het nou belachelijk veel vaker doen dan normaal zou zijn
maar 't zijn net Nederlanders, compleet blind voor wat er achter zich gebeurd..quote:Op zondag 28 januari 2007 10:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk logisch: het is geen NFS...
Ik vind de graphics wel aardig eigenlijk, zeker de wagens zien er goed uit. Dat van die baan veranderende weggebruikers is irl toch ook? Ik vind niet dat ze het nou belachelijk veel vaker doen dan normaal zou zijn
politie is maar irritantquote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef SoupNazi het volgende:
Oh, en de politie is wel een beetje overbodig, ik heb 40.000 aan boetes moeten betalen.
wat voor auto heb jij? Ik heb net een S4 gekochtquote:Op zondag 28 januari 2007 20:36 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Inderdaad, gare roadblocks die je met geluk kunt ontwijken en zo niet > boete.
Een racegame met een joystick spelen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef LoggedIn het volgende:
oh, en de performance problemen zijn idd opgelost wanneer ik mn joystick uninstall
weet ik niet.. Ik hoop van wel, ik heb net weer $190,000 bij elkaar geredenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:26 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Een racegame met een joystick spelen.![]()
Ik heb gelukkig geen performance-problemen met mijn stuurtje, hij werkt perfect en geen framedrops. Maar 20 fps vind ik nog wel weinig, dus ik hoop dat het in de definitieve versie beter is.
Is het trouwens mogelijk om de savegame uit de beta in de echte versie van het spel te spelen?
En sturen dan? Dat is helemaal gaar met het toetsenbord. Die lifters die je soms mee moet nemen zijn wel moeilijk zeg! Er is er nog geen een gelukt, en ik rij zelfs met een Maserati.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
weet ik niet.. Ik hoop van wel, ik heb net weer $190,000 bij elkaar geredenbeetje zonder anders
en die joystick is er alleen voor het gaspedaalhet toetsenbord kan alleen maar "steeds harder", gewoon stukje cruisen is er niet bij dan
valt wel mee hoor.. Je moet juist rustig rijdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:52 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
En sturen dan? Dat is helemaal gaar met het toetsenbord. Die lifters die je soms mee moet nemen zijn wel moeilijk zeg! Er is er nog geen een gelukt, en ik rij zelfs met een Maserati.![]()
Ja je moet eerst langs alle auto dealers om een motor te kopen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef warchaser44 het volgende:
ik heb het spel nu ook voor de xbox 360 en ben er nu nog tevreden over alleen 2 vraagjes
moet je nou echt perse alle autodealers langs voordat je een motor kunt kopen ?
en klopt het dat mijn kilometerteller word gereset nadat ik een nieuwe auto koop ? hoe kan ik dan mijn totale kilometers zien ?
Is die nog niet uit? Heb net een review zitten lezen over de pc versie waarbij staat dat hij al uit zou zijn...quote:Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef Glenn-Micra het volgende:
Boehoe mijn license is verlopen. Dan maar wachten op de off. release voor de pc!
Dat is toch ook in het echt, aleen hier krijg je niet eens een boete als je te hard rijdt.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef peacetaker het volgende:
jammer dat je alleen nergens echt die top snelheden kan testen door dat rampenfonds dat verkeer en hobbelige weg heet![]()
misschien hebben ze in Hawaii op dat gebied een menselijker beleid dan wij hierquote:Op zondag 4 februari 2007 15:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is toch ook in het echt, aleen hier krijg je niet eens een boete als je te hard rijdt.
omdat Atari dat systeem niet normaal aan de praat kan krijgen en maak je geen zorgen dat wordt niet gefixt voordat het spel uitkomtquote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef SoupNazi het volgende:
Waarom kan ik mijn auto's trouwens niet te koop aanbieden?
Dan moet je eerst lifters doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef HekkeySE het volgende:
Hoe kan ik de auto wegbreng missies vinden? Wordt gek van alle lifters etc.
quote:Op maandag 5 februari 2007 16:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat Atari dat systeem niet normaal aan de praat kan krijgen en maak je geen zorgen dat wordt niet gefixt voordat het spel uitkomt![]()
schijnt Atari wel vaker last van te hebben..quote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef Klonk het volgende:
het heeft laten we het subtiel zeggen een tijdje geduurt voordat het trade systeem op de 360 normaal werkte en tja op de een of andere manier lijkt het alsof Atari van deze port een rushjob heeft gemaakt en weinig geleerd hebben van de problemen en bugs bij de 360 versie...
Gewoon rond rijden over wegen waar je nog niet op gereden hebt. Dan vind je ze vanzelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef HekkeySE het volgende:
Hoe kan ik de auto wegbreng missies vinden? Wordt gek van alle lifters etc.
Je moet gewoon andere missies doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon rond rijden over wegen waar je nog niet op gereden hebt. Dan vind je ze vanzelf.
Boehoe, koop een 360quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Glenn-Micra het volgende:
Boehoe, ik wil hem zo graag weer spelen!
welke?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:30 schreef Glenn-Micra het volgende:
Tja...heb ik al overwogen. Alleen heb net een nieuwe videokaart in mijn pc, beetje zonde dus.
die is wel goed..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Glenn-Micra het volgende:
8800 GTS
Zit je onder Vista of XPquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:29 schreef Glenn-Micra het volgende:
Budget inderdaad!
Heb alleen steeds wat problemen en zit te twijfelen om hem te ruilen voor een Ati kaart.
Onder XP. Heb hem al geruild voor een ati xtx 1950. Problemen zijn verholpen.quote:
je bent idd een beetje laat met die betaquote:Op zondag 11 februari 2007 11:34 schreef MosPos het volgende:
Ik begrijp als ik het zo lees dat er al een Beta versie uit is voor de PC, en die is te downloaden, en dat het begin maart in de winkels ligt. Zou de Beta versie ook te downlaoden zijn via een torrent, of iig via een manier dat ik niet in 1x alles hoef te downloaden, maar ik het kan spreiden. Want ik als ik download gaat het gem. met 120kbps, dus dan ben ik wel een tijdje bezig.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:34 schreef MosPos het volgende:
Ik begrijp als ik het zo lees dat er al een Beta versie uit is voor de PC, en die is te downloaden, en dat het begin maart in de winkels ligt. Zou de Beta versie ook te downlaoden zijn via een torrent, of iig via een manier dat ik niet in 1x alles hoef te downloaden, maar ik het kan spreiden. Want ik als ik download gaat het gem. met 120kbps, dus dan ben ik wel een tijdje bezig.
hoe kan je nu nog spelen dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef DJJoris het volgende:
Ik heb het spel u ook al een tijdje (Gamertag SpaceMirror), wel een vermakelijk spel trouwens. Ben er nog niet echt denderend in maar vind het wel fantastisch al.
http://www.sharebigfile.com/file/83383/TDUMAP-jpg.htmlquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef angel008 het volgende:
heeft iemand voor mij de grote kaart ?
ik heb hem namenlijk niet en hij is alleen maar low res te vinden op google..
mail staat in mn profiel..
zit nu zwaar te twijfelen of ik miss wel zo'n live abbo zal gaan afsluiten lijkt me wel vet om met zn 8e te gaan touren..
zelf heb ik de afgelopen dagen alleen maar een beetje lifters modelen enz gedaan.
rij nu met een nismo 350z tuned rond maar mis toch wat snelheid..
maar soms.. echt gewoon controller half ingedrukt lekker touren en genieten van de grafics jezus wat is dit spel mooi..
en die car missieszooo vet..
Is N. van Grinsven dan niet de spreekwoordelijke lul?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
Ik heb m al, hij ligt al in de winkel maar 'mag' nog niet verkocht worden haha
dat schijnt vrij normaal te zijn toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:01 schreef Jordy-B het volgende:
Wel gek dat 'ie twee weken van tevoren al in de winkel ligt...
jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Snever het volgende:
En weet iemand waar ik zonder te registreren een demo kan downloaden?
de beta is voorbij en de keys werken niet meer (expired)quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:54 schreef Snever het volgende:
Echt wel. Een beta maar je moest een key hebben. Download nu een torrent maar die kan ik toch niet spelen want heb geen key
Kanker Atariquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de beta is voorbij en de keys werken niet meer (expired)
Koop dan gewoon een 360 als je zo ongeduldig bent.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een 360 als je zo ongeduldig bent.
Je zou ook gewoon blij kunnen zijn dat ze überhaupt een gratis beta hebben weggegeven.quote:
Hehe hij wel hooor!!! GRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
Houdt ons op de hoogtequote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:09 schreef Glenn-Micra het volgende:
Zo maar is naar de Dynabyte bellen of ze hem aan me willen verkopen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef Cheiron het volgende:
De Dynabyte hier in ieder geval niet
yeah right!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
yeah right!
Je hebt dus gewoon een pre-order geplaatst en alvast betaald.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze TDU al hebben, laat staan dat ze het spel nu al verkopen
Maar je mag mijn ongelijk best bewijzen met een foto van de hoes + CD
volgens mij wel... maar ik kijk er niet van op als het nog een beetje opgeschoven wordt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:35 schreef Snever het volgende:
Releasedate is nog steeds 2 maart toch?
Time will learn!quote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
volgens mij wel... maar ik kijk er niet van op als het nog een beetje opgeschoven wordt...
lijkt me kort dag voor Atari om de Beta in zo'n korte tussentijd klaar te stomen tot marktversie
tja, 't is te hopen voor ze. Het is ondertussen al tig keer zwaar vertraagd, en je ziet hoe dat gegaan is met DNFquote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
volgens mij wel... maar ik kijk er niet van op als het nog een beetje opgeschoven wordt...
lijkt me kort dag voor Atari om de Beta in zo'n korte tussentijd klaar te stomen tot marktversie
Godverdomme...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef rudedeltadude het volgende:
ik lees op meerdere sites dat het 20 maart wordt...
Ga dat eens vertellen in het Duke Nukem Forever-topic...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef rudedeltadude het volgende:
beter een goed spel en wat langer wachten, dan een game vol bugs toch?
het is Atari met de 360 versie ook gelukt een versie op de markt te brengen die eigenlijk nog niet helemaal af wasquote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee... lijkt me niet nodig voor een spel als duke nukemquote:Op maandag 19 februari 2007 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga dat eens vertellen in het Duke Nukem Forever-topic...
feeling jealous....quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef washandje het volgende:
Vandaag weer eens in mijn 360 gepropt. Blijft toch een heerlijk spel. Meteen weer een stuk of 10 missies gedaan
Spellen die goeddeels bugvrij zijn bij release geloof ik eigenlijk niet meer inquote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef rudedeltadude het volgende:
beter een goed spel en wat langer wachten, dan een game vol bugs toch?
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef rudedeltadude het volgende:
ik lees op meerdere sites dat het 20 maart wordt...
kan je de PU serieus nemen met dat soort dingen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Snever het volgende:
Ik kreeg vandaag de Power Unlimited binnen en daar stond onderaan bij de review OUT NOW!
WTF?
You must be kidding me..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Snever het volgende:
Ik neem aan dat ze het beter weten dan ons.
het is dan wij schatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Snever het volgende:
Ik neem aan dat ze het beter weten dan ons.
Och, inde PCGameplay van februari staat hij ook al als een review...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Snever het volgende:
Ik kreeg vandaag de Power Unlimited binnen en daar stond onderaan bij de review OUT NOW!
WTF?
Dat is wel leuk om te doen. Gewoon een fijne auto pakken en dan alle weggetjes 1 voor 1 afgaan.Lekker rustig, geen gehaast.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:53 schreef washandje het volgende:
Woei ik heb op de Xbox 360 nu alle challenges gedaan en moet nog maar 5 missies. Probleem is dat ik ze nog moet vinden, dus ik ben de hele kaart aan het uitpluizen. Vermoeiend werk, maarja die 60 achievement points die zijn wel voor mij binnenkort
Wat is daar nu leuk aan ?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te doen. Gewoon een fijne auto pakken en dan alle weggetjes 1 voor 1 afgaan.Lekker rustig, geen gehaast.
Ja, maar de PSP-versies van dit soort spellen zijn totaal niet vergelijkbaar met de console/PC versie..quote:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook de PS2 versie nogal behelpen zal zijn. Laten we eerlijk zijn, het ding komt nogal wat power tekort vergeleken met de moderne PC's en de nieuwe generatie consoles.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar de PSP-versies van dit soort spellen zijn totaal niet vergelijkbaar met de console/PC versie..
Nou lijkt mij dit bij uitstek een spel wat ook fantastisch op consoles gespeeld kan worden hoor, alleen niet op antiek consoles als de PS2.quote:
Het is maar net hoeveel eisen je zelf stelt aan zo'n game..quote:Op maandag 26 februari 2007 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou lijkt mij dit bij uitstek een spel wat ook fantastisch op consoles gespeeld kan worden hoor, alleen niet op antiek consoles als de PS2.
gewoon de normale prijs die je voor een pc game betaalt lijkt mij, zo rond de ¤44,95quote:Op maandag 26 februari 2007 21:55 schreef Snever het volgende:
Weet iemand wat de adviesprijs zal zijn van deze game voor de pc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |