quote:Op maandag 5 februari 2007 16:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat Atari dat systeem niet normaal aan de praat kan krijgen en maak je geen zorgen dat wordt niet gefixt voordat het spel uitkomt![]()
schijnt Atari wel vaker last van te hebben..quote:Op maandag 5 februari 2007 17:39 schreef Klonk het volgende:
het heeft laten we het subtiel zeggen een tijdje geduurt voordat het trade systeem op de 360 normaal werkte en tja op de een of andere manier lijkt het alsof Atari van deze port een rushjob heeft gemaakt en weinig geleerd hebben van de problemen en bugs bij de 360 versie...
Gewoon rond rijden over wegen waar je nog niet op gereden hebt. Dan vind je ze vanzelf.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef HekkeySE het volgende:
Hoe kan ik de auto wegbreng missies vinden? Wordt gek van alle lifters etc.
Je moet gewoon andere missies doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon rond rijden over wegen waar je nog niet op gereden hebt. Dan vind je ze vanzelf.
Boehoe, koop een 360quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Glenn-Micra het volgende:
Boehoe, ik wil hem zo graag weer spelen!
welke?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:30 schreef Glenn-Micra het volgende:
Tja...heb ik al overwogen. Alleen heb net een nieuwe videokaart in mijn pc, beetje zonde dus.
die is wel goed..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:19 schreef Glenn-Micra het volgende:
8800 GTS
Zit je onder Vista of XPquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:29 schreef Glenn-Micra het volgende:
Budget inderdaad!
Heb alleen steeds wat problemen en zit te twijfelen om hem te ruilen voor een Ati kaart.
Onder XP. Heb hem al geruild voor een ati xtx 1950. Problemen zijn verholpen.quote:
je bent idd een beetje laat met die betaquote:Op zondag 11 februari 2007 11:34 schreef MosPos het volgende:
Ik begrijp als ik het zo lees dat er al een Beta versie uit is voor de PC, en die is te downloaden, en dat het begin maart in de winkels ligt. Zou de Beta versie ook te downlaoden zijn via een torrent, of iig via een manier dat ik niet in 1x alles hoef te downloaden, maar ik het kan spreiden. Want ik als ik download gaat het gem. met 120kbps, dus dan ben ik wel een tijdje bezig.
quote:Op zondag 11 februari 2007 11:34 schreef MosPos het volgende:
Ik begrijp als ik het zo lees dat er al een Beta versie uit is voor de PC, en die is te downloaden, en dat het begin maart in de winkels ligt. Zou de Beta versie ook te downlaoden zijn via een torrent, of iig via een manier dat ik niet in 1x alles hoef te downloaden, maar ik het kan spreiden. Want ik als ik download gaat het gem. met 120kbps, dus dan ben ik wel een tijdje bezig.
hoe kan je nu nog spelen dan?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:23 schreef DJJoris het volgende:
Ik heb het spel u ook al een tijdje (Gamertag SpaceMirror), wel een vermakelijk spel trouwens. Ben er nog niet echt denderend in maar vind het wel fantastisch al.
http://www.sharebigfile.com/file/83383/TDUMAP-jpg.htmlquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:27 schreef angel008 het volgende:
heeft iemand voor mij de grote kaart ?
ik heb hem namenlijk niet en hij is alleen maar low res te vinden op google..
mail staat in mn profiel..
zit nu zwaar te twijfelen of ik miss wel zo'n live abbo zal gaan afsluiten lijkt me wel vet om met zn 8e te gaan touren..
zelf heb ik de afgelopen dagen alleen maar een beetje lifters modelen enz gedaan.
rij nu met een nismo 350z tuned rond maar mis toch wat snelheid..
maar soms.. echt gewoon controller half ingedrukt lekker touren en genieten van de grafics jezus wat is dit spel mooi..
en die car missieszooo vet..
Is N. van Grinsven dan niet de spreekwoordelijke lul?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
Ik heb m al, hij ligt al in de winkel maar 'mag' nog niet verkocht worden haha
dat schijnt vrij normaal te zijn toch?quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:01 schreef Jordy-B het volgende:
Wel gek dat 'ie twee weken van tevoren al in de winkel ligt...
jaquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Snever het volgende:
En weet iemand waar ik zonder te registreren een demo kan downloaden?
de beta is voorbij en de keys werken niet meer (expired)quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:54 schreef Snever het volgende:
Echt wel. Een beta maar je moest een key hebben. Download nu een torrent maar die kan ik toch niet spelen want heb geen key
Kanker Atariquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
de beta is voorbij en de keys werken niet meer (expired)
Koop dan gewoon een 360 als je zo ongeduldig bent.quote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:09 schreef Heintje het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een 360 als je zo ongeduldig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |