Hoe word ik 1 van die 25000quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het is in principe een beta die voor 25.000 mensen beschikbaar gesteld wordt
quote:
nouquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef SoupNazi het volgende:
Lekker vaag. Gelukkig is 13 feb. niet zo ver weg meer.
Mjah.. IGN en Atari hadden onderling dingen niet zo duidelijk afgesprokenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Slasher het volgende:
Ik begrijp dat je moet betalen bij fileplanet om lid te worden en de beta te downloaden?
morgenochtendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:16 schreef SoupNazi het volgende:
Hm. Maar ik kan hem nog steeds niet downloaden.
De beta is slechts 2 dagen voor subscribers. Die 2 dagen zijn vannacht afgelopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En heb ik dan ook nog een key nodig?
Oh en waar dan? Fileplanet?
Aha, en i.t.t. nu heb ik dan geen betaald account nodig?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
De beta is slechts 2 dagen voor subscribers. Die 2 dagen zijn vannacht afgelopen
Ja, je hebt een key nodig. Je kan je vanaf morgen dan inschrijven via fileplanet.
idd. Je moet wel een geregistreerde gebruiker zijn, maar da's gewoon de gratis registratie die iedereen kan doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:29 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Aha, en i.t.t. nu heb ik dan geen betaald account nodig?
Mooi, dat had ik gister al gedaan. Is de release trouwens morgen in onze tijdzone, in GMT of de tijdzone in de VS? Want mocht het dat laatste zijn is het nu al zaterdag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd. Je moet wel een geregistreerde gebruiker zijn, maar da's gewoon de gratis registratie die iedereen kan doen.
onze tijdzone.. Weet de PST tijd niet uit mn hoofdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Mooi, dat had ik gister al gedaan. Is de release trouwens morgen in onze tijdzone, in GMT of de tijdzone in de VS? Want mocht het dat laatste zijn is het nu al zaterdag.
Ik zie geen patch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:12 schreef SoupNazi het volgende:
En voor degene die morgen ook de beta gaan downloaden, er staat al een patch voor op FP.
eigenlijk had ik al een keyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:21 schreef SoupNazi het volgende:
@LoggedIn, ik weet niet of die keys morgen al op zijn, dus ik heb er een voor je aangevraagd en naar je fok-mailadres gestuurd.
http://www.fileplanet.com(...)imited-Beta-Patch-#1quote:
quote:[..]
eigenlijk had ik al een keymaar enorm bedankt hoor
Als ik morgenochtend key-loos wakker was geworden, was ik je eeuwig dankbaar geweest
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:36 schreef SoupNazi het volgende:
Iemand die hem al speelt?
Ziet het er wel goed uit al?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
't is wel een echte beta, zitten nog wat performance problemen in
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ziet het er wel goed uit al?
Ik moet godver nog 7 uur wachten omdat het met 200kb/s gaat.
Zo te horen hebben ze nog een hoop op te lossen binnen 2 weken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
op zich wel, maar vrijwel iedereen heeft last van lockups.. Bij mij bijv. begint het spel gewoon prima @20fps, maar naar mate het spel meer moet gaan cachen loopt het naar beneden richting de 0.2 fps.. Mogelijk veroorzaakt door controllers, maar dat soort dingen uitzoeken is de beta dus voor
maak je geen zorgen, de uitvoering van de 360 was ook vol met bugs enzo, dus dat zal ze ook best lukken voor de pcquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Zo te horen hebben ze nog een hoop op te lossen binnen 2 weken.
Heb je wel die patch geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
op zich wel, maar vrijwel iedereen heeft last van lockups.. Bij mij bijv. begint het spel gewoon prima @20fps, maar naar mate het spel meer moet gaan cachen loopt het naar beneden richting de 0.2 fps.. Mogelijk veroorzaakt door controllers, maar dat soort dingen uitzoeken is de beta dus voor
idd, ik haat installaties die geluid makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef DrDentz het volgende:
Als betatester zou mijn eerste feedback aan Atari zijn; pleur op met die grafmuziek tijdens de installatie
nee, dat moet ik nog doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Heb je wel die patch geïnstalleerd?
bedoel je letterlijk? graphics? of gewoon het hele spel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef SoupNazi het volgende:
Maarr.. ziet het er nu een beetje goed uit?
Wel op de goede schijf? Misschien niet op de plek waar de patch staat, of de schijf waar het spel staat, of op je windows-schijf.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die patch wil niethij zeurt dat ie 78Mb ruimte moet hebben en exit
heb bijna 700Mb vrij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |