nope, net als bij andere spellen zul je er waarschijnlijk voor moeten gaan betalen, ik lees op andere fora bedragen van 3 tot 400 points, en dat lijkt me niet onredelijk (zelfde prijzen als extra wagens voor PGR 3)quote:Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Zijpie het volgende:
serieus? hoop dan wel dat het gratis is..
bij de instellingen, dispay geloof ik.quote:Op maandag 20 november 2006 08:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iemand een idee hoe ik ipv miles per uur, kilometers per uur kan krijgen?
Hmmm, nog vanavond nog maar eens doorbladeren dan.quote:Op maandag 20 november 2006 08:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
bij de instellingen, dispay geloof ik.
Bij mij freezed het soms een seconde als ik net een sessie binnenkom, maar is imho niet echt hinderlijk ofzo..quote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Hmmm, nog vanavond nog maar eens doorbladeren dan.
Meer mensen er trouwens last van dat het beeld soms voor een seconde freezed?
Hmmm, dan kan ik met mijn blauwe Ford GT Jeremy Clarckson uithangen....quote:Op maandag 20 november 2006 18:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wie trouwens nog een cublid moet zijn voor een achievement;
- Top Gear - zoekt nog relaxte leden. Activiteiten: zo goed als geen
IKKE IKKE IKKE !!quote:Op maandag 20 november 2006 18:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wie trouwens nog een cublid moet zijn voor een achievement;
- Top Gear - zoekt nog relaxte leden. Activiteiten: zo goed als geen
hahh, dat zal ik van de week eens proberen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
<-- gamertag toevoegen en in een clubhuis een aanvraag indienen voor het lidmaatschap aub
Ik bedoel dat je auto's uit de gekochte car-packs niet kunt verkopen..quote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Zijpie het volgende:
dan werkt het toch nog niet goed? ik dacht dat dat ook de bedoeling was?
dealers die je nog niet hebt bezocht zijn grijs, die je wel hebt bezocht zijn witquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kan ik ergens zien welke auto-dealers ik al bezocht heb en welke niet.
Als ik naar een motershop ga, wordt er aangegeven dat ik eerst alle dealers moet bezoeken.
Ok goed nieuws, heb namelijk sinds gisteren tdu en ik vond het al raar dat ik niet kon inloggen op de servers, dacht dat het aan mijn verbinding lag.... ga het vanavond nog ff proberenquote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat TD:U nieuws..
Vanmorgen zijn de servers onder handen genomen, wat ook meteen te merken was..
Geen volle "TDU servers not available" meer, minder mensen met 'lag', en trade was een stuk sneller.
Wel soms rare situaties zoals met zijn 12 in 1 sessie zitten (is normaal max. 8) en mensen die onzichtbaar
waren. Hopenlijk is hiermee ook het probleem verholpen van mensen die de verkeerde gamertag boven
hun wagen hadden staan. Volgende week zal ook de photo-upload werken, echter zal elke gebruiker
maximaal 1 foto per dag mogen uploaden.
[afbeelding]
Woensdag heb ik er ff last van gehad, verder eigenlijk niet meer.quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:44 schreef Slasher het volgende:
Gister vergeeft contact proberen te maken met de TDU server, meer mensen last van gehad?
Wel maf dat jij er dan weinig last van heb en ik er helemaal niet op komquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Woensdag heb ik er ff last van gehad, verder eigenlijk niet meer.
Maar ze zijn de servers geloof ik aan het updaten, dus dat zou het een en ander kunnen verklaren.
Zitten veel gave auto's bij, maar of ik ze ga kopen. Ik hoef ook niet zo heel veel meer om het uit te spelen. (1000 punten)quote:Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat TD:U nieuws..
Vanmorgen zijn de servers onder handen genomen, wat ook meteen te merken was..
Geen volle "TDU servers not available" meer, minder mensen met 'lag', en trade was een stuk sneller.
Wel soms rare situaties zoals met zijn 12 in 1 sessie zitten (is normaal max. 8) en mensen die onzichtbaar
waren. Hopenlijk is hiermee ook het probleem verholpen van mensen die de verkeerde gamertag boven
hun wagen hadden staan. Volgende week zal ook de photo-upload werken, echter zal elke gebruiker
maximaal 1 foto per dag mogen uploaden.
Volgende maand komt er een nieuwe car-packen patch uit.
De car-pack zal weer 7 auto's bevatten (350MS-points) en natuurlijk ook weer 2 gratis auto's.
De patch is o.a. voor de force-feedback ondersteuning (ivm het wireless Xbox360 steering wheel).
De volgende auto's zullen trouwens in de toekomstige car-packs zitten,
ik weet echter eerlijk gezegd niet welke auto's in welk pack zullen zitten;
[Knip]
De missies doe ik nieteens meer sinds ik mijn savegame ben kwijtgeraakt, dequote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zitten veel gave auto's bij, maar of ik ze ga kopen. Ik hoef ook niet zo heel veel meer om het uit te spelen. (1000 punten)
Ben je wel ff zoet, uitgebreide SP.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:31 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft hem zojuist aangeschaft
Wat een top spel
waarscijnlijk ergens in februariquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef MosPos het volgende:
Ik wil hem ook
Is er al wat bekend over de PC demo, of de PC versie?
zou jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:28 schreef MosPos het volgende:
[..]
De PC Demo zou eind Nov. toch al komen![]()
![]()
dat is geen demoquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:12 schreef ThunderRoad het volgende:
De demo is uit![]()
http://www.fileplanet.com/171258/170...limited-Client
Wel 3 Gb
Die is toch niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Slasher het volgende:
Iemand de tour al eens gold gehaald?
Toen ik nog ongeveer 1200km moest rijden heb ik 5x de millionaires challenge gedaan. Op die manier haal je redelijk eenvoudig het aantal kilometers en je verdient er veel geld meequote:
Ik zou je graag willen helpen met die races, maar elke keer als ik een club wil maken of wil joinen krijg ik de melding dat mijn Family Settings veranderd moeten worden. Nu heb ik het echt al 100 keer veranderd, maar hij blijft met deze melding komen. Ook als ik een auto online wil traden blijft de game zeuren over de family settings.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Heintje het volgende:
Ik zoek alleen nog iemand die een keer zin heeft om een paar interclub races te gaan houden.
Met welke kan je de millionaire challenge het beste doen?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Toen ik nog ongeveer 1200km moest rijden heb ik 5x de millionaires challenge gedaan. Op die manier haal je redelijk eenvoudig het aantal kilometers en je verdient er veel geld mee
ik moet nu alleen nog de interclub challenges halen, daarna ben ik helemaal klaar met TDU
Ach, waarschijnlijk word heel het spel toch weer een slechte port van de consoleversie die niet eens fatsoenlijk draait met alle eyecandy vol open op 1600x1200 op een highend gamesysteemquote:
GTR2, LfS, etc, dát zijn fatsoenlijke racegames; dit word gewoon weer een leuke arcaderacer, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd of dit spel potten kan gaan breken op de PC, na mijn teleurstelling met NFS Carbon ben ik wel toe aan een fatsoenlijke racegame.
Ik wil juist een fatsoenlijke arcadegame. Kutten met instelling die ik niet begrijp en niet duidelijk worden uit de tutorial geef ik niks om.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
GTR2, LfS, etc, dát zijn fatsoenlijke racegames; dit word gewoon weer een leuke arcaderacer, niet meer en niet minder.
Netzo arcade als bijvoorbeeld Grand Turismo (hier ga ik veel mensen mee kwetsen denk ik! )
dude, tussen NFS carbon en realistisch zitten wel een paar helallen aan ruimte hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef vosss het volgende:
Ow okay, ik dacht toen je zei dat je een fatsoenlijke racegame wilde, dat je bedoelde een realistische
rijden zonder verkeer is toch niet leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:36 schreef Heintje het volgende:
Heb van de week ff een custom challenge gemaakt. 240 mijl met de AC.
Was net geen 2 uur. Hopelijk heeft niemand zin gehad om die te rijden en heb ik weer een drive-in over winning.
Zo'n custom challenge maken is wel een mooie manier om met een auto die je wil een stuk te kunnen rijden zonder verkeer. Al is 240 mijl wel erg lang.
Ik vind het zonder verkeer leuker. Dan kun je tenminste de bochten nemen zoals het hoort in race(game)s. En als je een custom challene post en niemand verbeterd jouw tijd dan win je hem. Dus hopelijk heeft niemand zin gehad om 2 uur te rijden. (al zal er mij kennende wel 10 minuten van die tijd af te halen zijn) Dan heb ik mijn tweede drive-in overwinning en ben ik weer een % verder.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
rijden zonder verkeer is toch niet leuk
en 2 uur rijden in 1 race is wel extreem lang..
?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:29 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand of er nog mooi auto's bij komen zoals een toyota ofzo ??
lekker rijden in een mr2 ofzowquote:
ik moet wachten tot de open betaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:52 schreef Heintje het volgende:
Ik heb gisteren de 5000 mijl gehaald. Moet nou nog maar 1% en dan ben ik Ace.
is in principe hetzelfde..quote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef Burbo het volgende:
Ik wacht op de demo.
De laatste paar dagen is het huilen met de pet op helaasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:45 schreef Daniel-1992 het volgende:
doet TDU online op de xbox 360 het bij jullie ??
ja ik hoop dat hij vrijdag het weer doet want dan is er TDU marrathon waar je prijzen mee kan winnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:06 schreef Slasher het volgende:
[..]
De laatste paar dagen is het huilen met de pet op helaas![]()
week 7quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef Glenn-Micra het volgende:
Wanneer is nou de off. release op de pc?
het is in principe een beta die voor 25.000 mensen beschikbaar gesteld wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef SoupNazi het volgende:
Wat houdt die "open" beta in?
Hoe word ik 1 van die 25000quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
het is in principe een beta die voor 25.000 mensen beschikbaar gesteld wordt
quote:
nouquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:43 schreef SoupNazi het volgende:
Lekker vaag. Gelukkig is 13 feb. niet zo ver weg meer.
Mjah.. IGN en Atari hadden onderling dingen niet zo duidelijk afgesprokenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Slasher het volgende:
Ik begrijp dat je moet betalen bij fileplanet om lid te worden en de beta te downloaden?
morgenochtendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:16 schreef SoupNazi het volgende:
Hm. Maar ik kan hem nog steeds niet downloaden.
De beta is slechts 2 dagen voor subscribers. Die 2 dagen zijn vannacht afgelopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:17 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? En heb ik dan ook nog een key nodig?
Oh en waar dan? Fileplanet?
Aha, en i.t.t. nu heb ik dan geen betaald account nodig?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
De beta is slechts 2 dagen voor subscribers. Die 2 dagen zijn vannacht afgelopen
Ja, je hebt een key nodig. Je kan je vanaf morgen dan inschrijven via fileplanet.
idd. Je moet wel een geregistreerde gebruiker zijn, maar da's gewoon de gratis registratie die iedereen kan doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:29 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Aha, en i.t.t. nu heb ik dan geen betaald account nodig?
Mooi, dat had ik gister al gedaan. Is de release trouwens morgen in onze tijdzone, in GMT of de tijdzone in de VS? Want mocht het dat laatste zijn is het nu al zaterdag.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
idd. Je moet wel een geregistreerde gebruiker zijn, maar da's gewoon de gratis registratie die iedereen kan doen.
onze tijdzone.. Weet de PST tijd niet uit mn hoofdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:13 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Mooi, dat had ik gister al gedaan. Is de release trouwens morgen in onze tijdzone, in GMT of de tijdzone in de VS? Want mocht het dat laatste zijn is het nu al zaterdag.
Ik zie geen patch?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:12 schreef SoupNazi het volgende:
En voor degene die morgen ook de beta gaan downloaden, er staat al een patch voor op FP.
eigenlijk had ik al een keyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:21 schreef SoupNazi het volgende:
@LoggedIn, ik weet niet of die keys morgen al op zijn, dus ik heb er een voor je aangevraagd en naar je fok-mailadres gestuurd.
http://www.fileplanet.com(...)imited-Beta-Patch-#1quote:
quote:[..]
eigenlijk had ik al een keymaar enorm bedankt hoor
Als ik morgenochtend key-loos wakker was geworden, was ik je eeuwig dankbaar geweest
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:36 schreef SoupNazi het volgende:
Iemand die hem al speelt?
Ziet het er wel goed uit al?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:03 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
't is wel een echte beta, zitten nog wat performance problemen in
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ziet het er wel goed uit al?
Ik moet godver nog 7 uur wachten omdat het met 200kb/s gaat.
Zo te horen hebben ze nog een hoop op te lossen binnen 2 weken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
op zich wel, maar vrijwel iedereen heeft last van lockups.. Bij mij bijv. begint het spel gewoon prima @20fps, maar naar mate het spel meer moet gaan cachen loopt het naar beneden richting de 0.2 fps.. Mogelijk veroorzaakt door controllers, maar dat soort dingen uitzoeken is de beta dus voor
maak je geen zorgen, de uitvoering van de 360 was ook vol met bugs enzo, dus dat zal ze ook best lukken voor de pcquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:27 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Zo te horen hebben ze nog een hoop op te lossen binnen 2 weken.
Heb je wel die patch geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
op zich wel, maar vrijwel iedereen heeft last van lockups.. Bij mij bijv. begint het spel gewoon prima @20fps, maar naar mate het spel meer moet gaan cachen loopt het naar beneden richting de 0.2 fps.. Mogelijk veroorzaakt door controllers, maar dat soort dingen uitzoeken is de beta dus voor
idd, ik haat installaties die geluid makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:57 schreef DrDentz het volgende:
Als betatester zou mijn eerste feedback aan Atari zijn; pleur op met die grafmuziek tijdens de installatie
nee, dat moet ik nog doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:49 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Heb je wel die patch geïnstalleerd?
bedoel je letterlijk? graphics? of gewoon het hele spel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef SoupNazi het volgende:
Maarr.. ziet het er nu een beetje goed uit?
Wel op de goede schijf? Misschien niet op de plek waar de patch staat, of de schijf waar het spel staat, of op je windows-schijf.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die patch wil niethij zeurt dat ie 78Mb ruimte moet hebben en exit
heb bijna 700Mb vrij..
Graphics.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bedoel je letterlijk? graphics? of gewoon het hele spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |