Die is toch niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Slasher het volgende:
Iemand de tour al eens gold gehaald?
Toen ik nog ongeveer 1200km moest rijden heb ik 5x de millionaires challenge gedaan. Op die manier haal je redelijk eenvoudig het aantal kilometers en je verdient er veel geld meequote:
Ik zou je graag willen helpen met die races, maar elke keer als ik een club wil maken of wil joinen krijg ik de melding dat mijn Family Settings veranderd moeten worden. Nu heb ik het echt al 100 keer veranderd, maar hij blijft met deze melding komen. Ook als ik een auto online wil traden blijft de game zeuren over de family settings.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Heintje het volgende:
Ik zoek alleen nog iemand die een keer zin heeft om een paar interclub races te gaan houden.
Met welke kan je de millionaire challenge het beste doen?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Toen ik nog ongeveer 1200km moest rijden heb ik 5x de millionaires challenge gedaan. Op die manier haal je redelijk eenvoudig het aantal kilometers en je verdient er veel geld mee
ik moet nu alleen nog de interclub challenges halen, daarna ben ik helemaal klaar met TDU
Ach, waarschijnlijk word heel het spel toch weer een slechte port van de consoleversie die niet eens fatsoenlijk draait met alle eyecandy vol open op 1600x1200 op een highend gamesysteemquote:
GTR2, LfS, etc, dát zijn fatsoenlijke racegames; dit word gewoon weer een leuke arcaderacer, niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd of dit spel potten kan gaan breken op de PC, na mijn teleurstelling met NFS Carbon ben ik wel toe aan een fatsoenlijke racegame.
Ik wil juist een fatsoenlijke arcadegame. Kutten met instelling die ik niet begrijp en niet duidelijk worden uit de tutorial geef ik niks om.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
GTR2, LfS, etc, dát zijn fatsoenlijke racegames; dit word gewoon weer een leuke arcaderacer, niet meer en niet minder.
Netzo arcade als bijvoorbeeld Grand Turismo (hier ga ik veel mensen mee kwetsen denk ik! )
dude, tussen NFS carbon en realistisch zitten wel een paar helallen aan ruimte hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef vosss het volgende:
Ow okay, ik dacht toen je zei dat je een fatsoenlijke racegame wilde, dat je bedoelde een realistische
rijden zonder verkeer is toch niet leukquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:36 schreef Heintje het volgende:
Heb van de week ff een custom challenge gemaakt. 240 mijl met de AC.
Was net geen 2 uur. Hopelijk heeft niemand zin gehad om die te rijden en heb ik weer een drive-in over winning.
Zo'n custom challenge maken is wel een mooie manier om met een auto die je wil een stuk te kunnen rijden zonder verkeer. Al is 240 mijl wel erg lang.
Ik vind het zonder verkeer leuker. Dan kun je tenminste de bochten nemen zoals het hoort in race(game)s. En als je een custom challene post en niemand verbeterd jouw tijd dan win je hem. Dus hopelijk heeft niemand zin gehad om 2 uur te rijden. (al zal er mij kennende wel 10 minuten van die tijd af te halen zijn) Dan heb ik mijn tweede drive-in overwinning en ben ik weer een % verder.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
rijden zonder verkeer is toch niet leuk
en 2 uur rijden in 1 race is wel extreem lang..
?quote:Op zondag 14 januari 2007 18:29 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand of er nog mooi auto's bij komen zoals een toyota ofzo ??
lekker rijden in een mr2 ofzowquote:
ik moet wachten tot de open betaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:52 schreef Heintje het volgende:
Ik heb gisteren de 5000 mijl gehaald. Moet nou nog maar 1% en dan ben ik Ace.
is in principe hetzelfde..quote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef Burbo het volgende:
Ik wacht op de demo.
De laatste paar dagen is het huilen met de pet op helaasquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:45 schreef Daniel-1992 het volgende:
doet TDU online op de xbox 360 het bij jullie ??
ja ik hoop dat hij vrijdag het weer doet want dan is er TDU marrathon waar je prijzen mee kan winnenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:06 schreef Slasher het volgende:
[..]
De laatste paar dagen is het huilen met de pet op helaas![]()
week 7quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef Glenn-Micra het volgende:
Wanneer is nou de off. release op de pc?
het is in principe een beta die voor 25.000 mensen beschikbaar gesteld wordtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:10 schreef SoupNazi het volgende:
Wat houdt die "open" beta in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |