abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 november 2006 @ 21:23:07 #1
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_43621375

Historie
Veel doorgewinterde gamers zullen zich de oude Test Drive reeks nog wel herinneren op hun eerste pc\'tje, toen nog te spelen in de mooie CGA kleuren. Van deze reeks was deel 3 toch wel de meest spectaculairste. Je had namelijk een bergachtig landschap vol wegen en weggetjes tot je beschikking waarin je je tegenliggers en politie moest ontwijken. Opvallend was in dit derde deel dat je je lichten en ruitenwissers kon gebruiken als dit nodig was. Helaas was dit ook het laatste deel wat bij de meeste gamers is blijven hangen. Na dit derde deel kwamen er een aantal Test Drive titels uit die niet echt hoge ogen gooide bij de liefhebbers van de Test Drive reeks. Gelukkig, voor de 360 bezitters, wilt Atari hier verandering in brengen met het aankomende Test Drive Unlimited.

Ouderwets wordt weer Nieuwerwets
Atari wil met Test Drive Unlimited de Test Drive serie weer terug brengen naar zijn roots. In het nieuwste deel van de Test Drive serie zal je als speler weer beschikking krijgen over een groot gebied.. Heel het spel speelt zich namelijk af op Big Island, Hawaï. Men heeft het eiland op basis van satellietdata tot in het kleinste detail nagebouwd. Alle wegen, verkeersborden, steden en heuvels zijn zorgvuldig overgezet. Het gebied is gigantisch, met maar liefst duizend kilometer aan wegen en zo?n drieduizend knooppunten. In dit enorme gebied zullen, zoals je kan verwachten, alle races plaatsvinden. Het leukste voor de Xbox Live Gold bezitters is dat de multiplayer mogelijkheden hoofdonderdeel zijn van de game. Alle online gamers racen of spelen op het zelfde eiland. Via een ingenieus systeem zorgt het spel ervoor dat alleen de acht spelers die zich het dichtst in je buurt bevinden, fysiek in jouw wereld aanwezig zijn. Hierdoor zijn er grote servers niet meer nodig en hoeven er dus geen aparte bijdragen worden gevraagd aan de gamers. Rij je dus van de eerste acht spelers weg, krijg je automatisch contact met de volgende dichtstbijzijnde spelers.

Uitdagen
Natuurlijk zal er online ook tegen elkaar kunnen worden geracet. Ook hier heeft men een leuke oplossing voor bedacht. Kom je onderweg een andere gamer tegen kan je door middel van toeteren en seinen de andere bestuurder uitnodigen voor een race. Mocht deze gamer je uitdaging accepteren dan zal je een locatie uit kunnen kiezen waar je naartoe zal moeten scheuren. Het punt waar je start is het punt waar je je tegenstander hebt uitgedaagd. Door deze mogelijkheid om je eindlocatie te kunnen kiezen kunnen races kilometers lang worden, maar zal je ook de mogelijk hebben voor kortere dragraces. Naast deze twee mogelijkheden zijn er nog tal van andere races te organiseren. Zo zal er de mogelijkheid zijn Checkpoint races te organiseren waarbij je zelf de race uit kan stippelen, doeltijden kan instellen, randvoorwaarden stellen aan de te gebruiken bolide en zelfs beloningen uitloven voor mensen die je uitdaging aan gaan. Door deze mogelijkheden zullen bijna alle races anders zijn, waardoor de levensduur van deze game aanzienlijk langer word.

Clubhuizen
Zoals hier boven word verteld zal Test Drive Unlimited vooral draaien om de multiplayer mogelijkheden en dat merk je niet alleen aan de races die je online kan spelen. Met Test Drive Unlimited zal je namelijk je eigen Raceclub kunnen straten of eventueel je aansluiten bij een bestaande club. Elke club zal beschikken over een eigen clubhuis waar leden elkaar kunnen ontmoeten. Hiervoor zal je je eigen personage tot in het kleinste detail aan kunnen passen, waardoor geen een persoon op een ander lijkt. Ook bij de clubs kunnen er voorwaarden worden gesteld aan de leden, deze voorwaarden worden meestal opgesteld door de eigenaren van de club. Voor sommige clubs zijn bijvoorbeeld maar één type auto toegankelijk, terwijl je voor andere eerst een uitdaging moet voltooien. De clubleider moet meestal toestemming geven voor het toetreden van een nieuw lid.

In Test Drive Unlimited is er ook de mogelijkheid om voorwerpen en auto\'s te kopen en te verkopen. Sommige voorwerpen worden voor virtueel geld verkocht, maar er zijn ook plannen om een handeltje met echt geld op te zetten. Zo worden er soms limited editions van bepaalde auto?s ontwikkeld, die maar tijdelijk (voor echt geld, waarschijnlijk Xbox Live Points) te koop zullen zijn. Wil je later zo?n auto bemachtigen, dan zul je diep in de buidel moeten tasten om die van een medegamer over te kopen.

Ook als je geen Xbox Live bezitter bent zal de game je het nodige bieden. Natuurlijk zal je het volledige eiland tot je beschikking hebben met de mogelijkheid om ruim 200 races te rijden. Natuurlijk zal je de nodige verkeersgebruikers tegen komen die voor spectaculaire crashes kunnen zorgen. Helaas zal je eigen bolide geen schade vatten door de licenties die de game gebruikt, maar dit laat niet weg dat er genoeg spektakel op je beeld verschijnt. Tevens zal je beschikken over een huis alwaar je je bolides kan parkeren. Auto\'s kan je kopen bij de verschillende autodealers die zich bevinden op het eiland. Hierdoor kan je plaats nemen achter het stuur van de meest prachtige bolides. Men heeft een indrukwekkend wagenpark samengesteld met auto?s van verschillende fabrikanten, waaronder Lamborghini, Saleen, Jaguar, Aston Martin en Mercedes. Ook motoren, van onder andere Ducati, staan op het lijstje.

Verwachting
Zoals je hier kan lezen zal Test Drive Unlimited genoeg te bieden hebben. Zo zal de game de eerste Massive Multiplayer Online Racer worden in de geschiedenis van de race games en zal het waarschijnlijk genoeg te bieden hebben aan de race-fan\'s. Ook de online mogelijkheden zijn niet misselijk en mede hierdoor kijken wij bij Xboxgaming.nl erg uit naar Test Drive Unlimited.

Fok! Driver Gamertags

Armageddon >> Monno
bluebit >> bluebit
bojaaper >>SilverFrame
Daniel-1992 >> life-of-dark
gijsje79 >>Gijsje79
JoMo0 >> JoMo0
Martijn85 >> NL NoName
Mister_T >> Anormius
morm >> Morm
PBateman1978 >> Nyx1978
poehej >> Yella NL
Robhimself.2 >> Stig NL
Tommy84 >> Mottoe NL
Vendris >> I2oot
Klonk >> Klonkie
Black-Hole >> Progrezz
Heintje >> Heintje1
_Administr8or_ >> TheMan83
Wessiej >> Wessiej

Bron: Xboxgaming.nl

Vorige Delen
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4

CittaR en Martijn bedankt voor de OP
  donderdag 16 november 2006 @ 21:23:54 #2
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_43621393
Fipo!
tevens TVP

Is er al nieuws over de PC demo, die zou toch deze maand komen?
pi_43622306
Lijkt me echt een gaaf spel
Wanneer komt de demo uit ja?
pi_43694142
Deze kaart kan IMHO ook wel in de startpost.
Niet iedereen heeft die nl bij het spel gekregen..

http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg
Nee.
  zondag 19 november 2006 @ 19:51:31 #5
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43694321
ik wil extra auto's NU

maar naar het schijnt komen die voor thanksgiving, dus ergens volgende week.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_43700134
serieus? hoop dan wel dat het gratis is..
GamerTag: Zipa
  zondag 19 november 2006 @ 23:03:48 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43702543
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:09 schreef Zijpie het volgende:
serieus? hoop dan wel dat het gratis is..
nope, net als bij andere spellen zul je er waarschijnlijk voor moeten gaan betalen, ik lees op andere fora bedragen van 3 tot 400 points, en dat lijkt me niet onredelijk (zelfde prijzen als extra wagens voor PGR 3)
pi_43704000
de Skyline en Audi RS4 waren wel gratis

Weet je ook welke auto's er komen..?
pi_43704748
Car pack gaat 350 points kosten, maar er zullen ook weer 2 gratis auto's uitkomen.
Nee.
pi_43708725
Iemand een idee hoe ik ipv miles per uur, kilometers per uur kan krijgen?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 20 november 2006 @ 08:57:06 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43708756
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Iemand een idee hoe ik ipv miles per uur, kilometers per uur kan krijgen?
bij de instellingen, dispay geloof ik.
pi_43714105
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:57 schreef Klonk het volgende:

[..]

bij de instellingen, dispay geloof ik.
Hmmm, nog vanavond nog maar eens doorbladeren dan.

Meer mensen er trouwens last van dat het beeld soms voor een seconde freezed?
Fiets
pi_43723345
quote:
Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Hmmm, nog vanavond nog maar eens doorbladeren dan.

Meer mensen er trouwens last van dat het beeld soms voor een seconde freezed?
Bij mij freezed het soms een seconde als ik net een sessie binnenkom, maar is imho niet echt hinderlijk ofzo..
Nee.
pi_43723420
Wie trouwens nog een cublid moet zijn voor een achievement;

- Top Gear - zoekt nog relaxte leden. Activiteiten: zo goed als geen
Nee.
pi_43726383
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:33 schreef Opa_vertelt het volgende:

Hmmm, dan kan ik met mijn blauwe Ford GT Jeremy Clarckson uithangen....
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_43726677
quote:
Op maandag 20 november 2006 18:33 schreef Opa_vertelt het volgende:

IKKE IKKE IKKE !!
pi_43728136
<-- gamertag toevoegen en in een clubhuis een aanvraag indienen voor het lidmaatschap aub
Nee.
pi_43730747
quote:
Op maandag 20 november 2006 20:46 schreef Opa_vertelt het volgende:
<-- gamertag toevoegen en in een clubhuis een aanvraag indienen voor het lidmaatschap aub
hahh, dat zal ik van de week eens proberen.

Fiets
pi_43744332
De auto's zijn er (eerder dan verwacht)

Gratis:
Chevrolet Corvette C1 '57 convertible
Lexus IS 350

Collection-1 pack (350 MS-points)

Chevrolet Corvette C1 '57 hardtop
RUF RGT
Koenigsegg CCR
Noble M400
Corvette C6 convertible
Ferrari 250 GTO '62
Lamborghini Countach 25th Anniversary Edition

Nee.
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:38:23 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43744391
tof, dadelijk ff aanslingeren

ben vooral benieuwd naar de RUF (een Porsche in vermoming) en de Lambo
pi_43757494
Ruf rijdt lekker, Lambo is een (tragere) classic..
De CCR is echt top, maar de 250 GTO...

..OMFG happy happy joy joy
Nee.
pi_43758005
kzal je vanavond even toevoegen.. wat ik me afvroeg.. stel dat iemand een pack heeft gekocht.. en later als de onderlinge verkoop van auto's goed loopt, zal ik die auto dan van iemand kunnen overkopen?
pi_43762190
Het trade-systeem werkt al prima, maar je kunt gekochte auto's (helaas) niet verkopen..
Nee.
pi_43776603
dan werkt het toch nog niet goed? ik dacht dat dat ook de bedoeling was?
pi_43777396
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Zijpie het volgende:
dan werkt het toch nog niet goed? ik dacht dat dat ook de bedoeling was?
Ik bedoel dat je auto's uit de gekochte car-packs niet kunt verkopen..
Is eigenlijk ook best wel logisch, gezien vanuit Microsoft's oogpunt.
Anders zouden ze minder car-packs verkopen..
Nee.
pi_43807607
De Lambo Countach traag ? Heb vandaag wel een paar keer een Ferrari 360 eruit gereden met dit ouwetje. Acceleratie van de 360 is hoger, maar de wegligging van de Countach is heerlijk. Dit was ook wel duidelijk, de persoon die het tegen me opnam was van hetzelfde niveau, maar ik zag em toch een paar keer van de weg af stuiteren waar de Countach gewoon doorging.
pi_43963688
Kan ik ergens zien welke auto-dealers ik al bezocht heb en welke niet.

Als ik naar een motershop ga, wordt er aangegeven dat ik eerst alle dealers moet bezoeken.
Fiets
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:58:37 #28
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43963728
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 15:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kan ik ergens zien welke auto-dealers ik al bezocht heb en welke niet.

Als ik naar een motershop ga, wordt er aangegeven dat ik eerst alle dealers moet bezoeken.
dealers die je nog niet hebt bezocht zijn grijs, die je wel hebt bezocht zijn wit

gewoon goed de ingame landkaart checken.
pi_43968071
Dit lijkt me nou echt een vette game, ben heel erg benieuwd hoe het allemaal op de pc gaat draaien als het zover is.
pi_43968191
nog 338 mijl rijden en nog 3 inter-club races winnen en ik ben helemaal klaar met dit spel.
Precies op tijd, want aan het eind van de week komt Rainbow Six: Vegas

De extra auto's vind ik tot nu toe tegenvallen. Ik hoop dat ze over een tijdje een Mitsubishi Lancer EVO in het spel gooien, maar die kans lijkt me heel erg klein.....
pi_44012365
Wat TD:U nieuws..

Vanmorgen zijn de servers onder handen genomen, wat ook meteen te merken was..
Geen volle "TDU servers not available" meer, minder mensen met 'lag', en trade was een stuk sneller.
Wel soms rare situaties zoals met zijn 12 in 1 sessie zitten (is normaal max. 8) en mensen die onzichtbaar
waren. Hopenlijk is hiermee ook het probleem verholpen van mensen die de verkeerde gamertag boven
hun wagen hadden staan. Volgende week zal ook de photo-upload werken, echter zal elke gebruiker
maximaal 1 foto per dag mogen uploaden.

Volgende maand komt er een nieuwe car-packen patch uit.
De car-pack zal weer 7 auto's bevatten (350MS-points) en natuurlijk ook weer 2 gratis auto's.
De patch is o.a. voor de force-feedback ondersteuning (ivm het wireless Xbox360 steering wheel).

De volgende auto's zullen trouwens in de toekomstige car-packs zitten,
ik weet echter eerlijk gezegd niet welke auto's in welk pack zullen zitten;

AC Cobra 427

Alfa Romeo Brera

Dodge Viper ST-10 Coupe

Dodge Carger Super Bee

Dodge Challenger R/T

B. Engineering Edonis V12

Cadillac Cien

Cadillac Sixteen

Cadillac CTS-V

Chevrolet Corvette '63

Chrysler Crossfire SRT-6 Coupe

Chrysler Crossfire SRT-6 Roadster

Corvette Stingray Convertible

Ferrari 612 Scaglietti

Ferrari 308 GTS

Ferrari 360 Modena

Ferrari F40

Ferrari F599

Ferrari Testarossa

Hennessey Viper Venom SRT-10 100(0TT?)

Honda CBR600

Infinity G35

Kawasaki Ninja 12R

Lamborghini Diablo GT

Lamborghini LM002

Lamborghini 400GT

Lamborghini Murcielago Roadster

Mazda RX-8

McLaren F1 GT

Spyker C8 Spyder

Wiesmann GT

Mazda MX-5 Miata

RUF Rturbo

RUF RTurbo 12

Saturn Curve Concept

TVR T440

Yes Roadster
Nee.
  donderdag 30 november 2006 @ 08:30:24 #32
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_44014621
Zal het spel ook weer es oppakken.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_44016551
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:

Geen volle "TDU servers not available" meer, minder mensen met 'lag', en trade was een stuk sneller.
Wel soms rare situaties zoals met zijn 12 in 1 sessie zitten (is normaal max. 8) en mensen die onzichtbaar
waren. Hopenlijk is hiermee ook het probleem verholpen van mensen die de verkeerde gamertag boven
hun wagen hadden staan. Volgende week zal ook de photo-upload werken, echter zal elke gebruiker

[afbeelding]
Ok goed nieuws, heb namelijk sinds gisteren tdu en ik vond het al raar dat ik niet kon inloggen op de servers, dacht dat het aan mijn verbinding lag.... ga het vanavond nog ff proberen
pi_44017811
Net maar iets leuks voor mezelf gekocht

Leuke verassing; Project Gotham Racing 3 wordt gratis bijgeleverd!

Stuurtje kost trouwens 129 euro (intertoys)
Nee.
pi_44046361
Gister vergeeft contact proberen te maken met de TDU server, meer mensen last van gehad?
pi_44046470
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:44 schreef Slasher het volgende:
Gister vergeeft contact proberen te maken met de TDU server, meer mensen last van gehad?
Woensdag heb ik er ff last van gehad, verder eigenlijk niet meer.

Maar ze zijn de servers geloof ik aan het updaten, dus dat zou het een en ander kunnen verklaren.
Fiets
pi_44046597
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Woensdag heb ik er ff last van gehad, verder eigenlijk niet meer.

Maar ze zijn de servers geloof ik aan het updaten, dus dat zou het een en ander kunnen verklaren.
Wel maf dat jij er dan weinig last van heb en ik er helemaal niet op kom
  vrijdag 1 december 2006 @ 11:36:58 #38
35662 Heintje
Gears of War.
pi_44049593
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:24 schreef Opa_vertelt het volgende:

Volgende maand komt er een nieuwe car-packen patch uit.
De car-pack zal weer 7 auto's bevatten (350MS-points) en natuurlijk ook weer 2 gratis auto's.
De patch is o.a. voor de force-feedback ondersteuning (ivm het wireless Xbox360 steering wheel).

De volgende auto's zullen trouwens in de toekomstige car-packs zitten,
ik weet echter eerlijk gezegd niet welke auto's in welk pack zullen zitten;

[Knip]
Zitten veel gave auto's bij, maar of ik ze ga kopen. Ik hoef ook niet zo heel veel meer om het uit te spelen. (1000 punten)
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_44050343
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Heintje het volgende:

[..]

Zitten veel gave auto's bij, maar of ik ze ga kopen. Ik hoef ook niet zo heel veel meer om het uit te spelen. (1000 punten)
De missies doe ik nieteens meer sinds ik mijn savegame ben kwijtgeraakt, de
'free ride' in multiplayer is imho nog steeds leuk genoeg om het te blijven spelen.
Nee.
pi_44051902
Ik heb het al heel lang niet meer gespeeld en ga 'm denk ik maar inruilen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_44081500
* Alfisti heeft hem zojuist aangeschaft

Wat een top spel
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:23:03 #42
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_44254924
Ik wil hem ook
Is er al wat bekend over de PC demo, of de PC versie?
  vrijdag 8 december 2006 @ 18:17:11 #43
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_44257778
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:31 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti heeft hem zojuist aangeschaft

Wat een top spel
Ben je wel ff zoet, uitgebreide SP.
Halo Stats
360 Blog
pi_44264541
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:23 schreef MosPos het volgende:
Ik wil hem ook
Is er al wat bekend over de PC demo, of de PC versie?
waarscijnlijk ergens in februari
Back to the 70's
  zaterdag 9 december 2006 @ 13:28:33 #45
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_44273988
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:28 schreef arnold-d het volgende:

[..]

waarscijnlijk ergens in februari
De PC Demo zou eind Nov. toch al komen
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:08:02 #46
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44274801
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 13:28 schreef MosPos het volgende:

[..]

De PC Demo zou eind Nov. toch al komen
zou ja
pi_44274884
We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:08:20 #48
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_44280302
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:12 schreef ThunderRoad het volgende:
De demo is uit
http://www.fileplanet.com/171258/170...limited-Client
Wel 3 Gb
dat is geen demo
dat is een Béta waar je voor moet betalen (alleen te downloaden via de subscriber service van Fileplanet of als je een Béta code hebt gekregen van Atari zelf)
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:48:32 #49
35662 Heintje
Gears of War.
pi_44576529
Ik heb vandaag TDU weer eens opgestart en er is een patch. Nou is het ook mogelijk om wagens te kopen en verkopen via trade.
Ik zoek alleen nog iemand die een keer zin heeft om een paar interclub races te gaan houden.
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:44:01 #50
130378 MosPos
Gang is alles...
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:53:42 #51
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_44586551
Vandaag ook maar es opgestart voor de trade, wil eigenlijk ook nog de 5000 miles halen.
Zit op 4100.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 20 december 2006 @ 00:10:27 #52
35662 Heintje
Gears of War.
pi_44586949
Ik op 4250.
Als ik een beetje door rij gaat me dat dus op zijn minst 4 uur kosten. Jouw 5.
Maar waarschijnlijk langer.
  woensdag 20 december 2006 @ 08:10:50 #53
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_44589390
Snelle auto en over de snelweg.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 20 december 2006 @ 10:14:35 #54
35662 Heintje
Gears of War.
pi_44591294
Ik doe gewoon die island tour een paar keer. Heb je veel snelle wegen, en geen verkeer. Maar die doe ik met de motor en die haald maar 190, dus dan gaat het toch wel ff duren.
Maar ja, elke dag die race een keer rijden en je komt er vanzelf wel.
pi_44596920
Iemand de tour al eens gold gehaald?
  woensdag 20 december 2006 @ 17:51:32 #56
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_44604161
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:39 schreef Slasher het volgende:
Iemand de tour al eens gold gehaald?
Die is toch niet zo moeilijk.
Halo Stats
360 Blog
  woensdag 20 december 2006 @ 18:36:44 #57
35662 Heintje
Gears of War.
pi_44605085
Ik heb alles op goud. Ben nou op 95%
  woensdag 20 december 2006 @ 21:19:22 #58
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_44609994
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:10 schreef gijsje79 het volgende:
Snelle auto en over de snelweg.
Toen ik nog ongeveer 1200km moest rijden heb ik 5x de millionaires challenge gedaan. Op die manier haal je redelijk eenvoudig het aantal kilometers en je verdient er veel geld mee

ik moet nu alleen nog de interclub challenges halen, daarna ben ik helemaal klaar met TDU
  woensdag 20 december 2006 @ 21:24:50 #60
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44610010
MosPos hou nou eens op met te jammeren als een klein kind over die pc demo, iedereen weet ondertussen dat je er op zit te wachten dat hoef je echt niet om de zoveel berichten te herhalen. En die PC demo die komt er als ie er is.
pi_44964970
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:48 schreef Heintje het volgende:
Ik zoek alleen nog iemand die een keer zin heeft om een paar interclub races te gaan houden.
Ik zou je graag willen helpen met die races, maar elke keer als ik een club wil maken of wil joinen krijg ik de melding dat mijn Family Settings veranderd moeten worden. Nu heb ik het echt al 100 keer veranderd, maar hij blijft met deze melding komen. Ook als ik een auto online wil traden blijft de game zeuren over de family settings.

Weet iemand wat ik nog meer moet doen dan?
pi_44971458
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:24 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Toen ik nog ongeveer 1200km moest rijden heb ik 5x de millionaires challenge gedaan. Op die manier haal je redelijk eenvoudig het aantal kilometers en je verdient er veel geld mee

ik moet nu alleen nog de interclub challenges halen, daarna ben ik helemaal klaar met TDU
Met welke kan je de millionaire challenge het beste doen?
pi_44972288
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:19 schreef MosPos het volgende:
En de Demo voor de PC
Ach, waarschijnlijk word heel het spel toch weer een slechte port van de consoleversie die niet eens fatsoenlijk draait met alle eyecandy vol open op 1600x1200 op een highend gamesysteem

Slechte zaak die ik de laatste tijd steeds vaker zie
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_44973369
Shit ik moet deze eigenlijk ook weer eens aanzetten. Zijn toch nog best een paar achievements die ik nog kan halen...
Who knew?
pi_44986899
waaah de screenshots op gamespot zien er iig zwaar gaaf uit Eindelijk een racegame die draait om auto's rijden?
pi_44998755
Benieuwd of dit spel potten kan gaan breken op de PC, na mijn teleurstelling met NFS Carbon ben ik wel toe aan een fatsoenlijke racegame.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45012286
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd of dit spel potten kan gaan breken op de PC, na mijn teleurstelling met NFS Carbon ben ik wel toe aan een fatsoenlijke racegame.
GTR2, LfS, etc, dát zijn fatsoenlijke racegames; dit word gewoon weer een leuke arcaderacer, niet meer en niet minder.

Netzo arcade als bijvoorbeeld Grand Turismo (hier ga ik veel mensen mee kwetsen denk ik ! )

vosss is de naam,
pi_45012348
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:09 schreef vosss het volgende:

[..]

GTR2, LfS, etc, dát zijn fatsoenlijke racegames; dit word gewoon weer een leuke arcaderacer, niet meer en niet minder.

Netzo arcade als bijvoorbeeld Grand Turismo (hier ga ik veel mensen mee kwetsen denk ik ! )

Ik wil juist een fatsoenlijke arcadegame. Kutten met instelling die ik niet begrijp en niet duidelijk worden uit de tutorial geef ik niks om.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45012385
Ow okay, ik dacht toen je zei dat je een fatsoenlijke racegame wilde, dat je bedoelde een realistische
vosss is de naam,
pi_45014402
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:13 schreef vosss het volgende:
Ow okay, ik dacht toen je zei dat je een fatsoenlijke racegame wilde, dat je bedoelde een realistische
dude, tussen NFS carbon en realistisch zitten wel een paar helallen aan ruimte hoor

't nadeel van realistische games is juist dat het zich altijd op gesloten track's afspeeld, met bijzondere auto's.. Het is juist leuk om met 'gewone' wagens beetje door een vrije wereld heen te crossen. Het concept van NFS benaderd dit enigzins, maar buiten dat is het spel gewoon troep..

Realisme in een racegame zoek ik zelf btw ook niet bij het afstellen van een auto. Op dat gebied is '3 upgrades en bij elke upgrade wordt ie sneller' prima van die 100en afstellingen waar ik verder toch geen reet van snap...
pi_45177079
Ik wacht ook op de demo.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:36:52 #73
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45177218
Heb van de week ff een custom challenge gemaakt. 240 mijl met de AC.
Was net geen 2 uur. Hopelijk heeft niemand zin gehad om die te rijden en heb ik weer een drive-in over winning.

Zo'n custom challenge maken is wel een mooie manier om met een auto die je wil een stuk te kunnen rijden zonder verkeer. Al is 240 mijl wel erg lang.
pi_45186444
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:36 schreef Heintje het volgende:
Heb van de week ff een custom challenge gemaakt. 240 mijl met de AC.
Was net geen 2 uur. Hopelijk heeft niemand zin gehad om die te rijden en heb ik weer een drive-in over winning.

Zo'n custom challenge maken is wel een mooie manier om met een auto die je wil een stuk te kunnen rijden zonder verkeer. Al is 240 mijl wel erg lang.
rijden zonder verkeer is toch niet leuk
en 2 uur rijden in 1 race is wel extreem lang..
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:52:37 #75
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45190995
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:06 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

rijden zonder verkeer is toch niet leuk
en 2 uur rijden in 1 race is wel extreem lang..
Ik vind het zonder verkeer leuker. Dan kun je tenminste de bochten nemen zoals het hoort in race(game)s. En als je een custom challene post en niemand verbeterd jouw tijd dan win je hem. Dus hopelijk heeft niemand zin gehad om 2 uur te rijden. (al zal er mij kennende wel 10 minuten van die tijd af te halen zijn) Dan heb ik mijn tweede drive-in overwinning en ben ik weer een % verder.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:54:14 #76
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45193610
Ik heb net ff een drive-in challenge gewonnen. Was een stukje van 11 seconde op de motor.
Ik hoef nou alleen nog maar 3 interclub races en nog 238 mijl.

Wie o wie wil mij helpen met die interclub races?
pi_45298349
Dit spel wordt mijn verlossing uit de NfS reeks van de afgelopen jaren. Een game met een cockpit view, mooie heldere banen en geen lelijke gepimpte wagens?
pi_45350153
weet iemand of er nog mooi auto's bij komen zoals een toyota ofzo ??
pi_45350795
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:29 schreef Daniel-1992 het volgende:
weet iemand of er nog mooi auto's bij komen zoals een toyota ofzo ??
? wat moet je nou met een toyota
pi_45352409
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:51 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

? wat moet je nou met een toyota
lekker rijden in een mr2 ofzow

of beetje van die luxe wagen erin net zoals de lexus en de chrijsler 300c
  zondag 14 januari 2007 @ 19:52:48 #81
35662 Heintje
Gears of War.
pi_45352954
Ik heb gisteren de 5000 mijl gehaald. Moet nou nog maar 1% en dan ben ik Ace.
pi_45355104
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:52 schreef Heintje het volgende:
Ik heb gisteren de 5000 mijl gehaald. Moet nou nog maar 1% en dan ben ik Ace.
ik moet wachten tot de open beta
pi_45360485
Ik wacht op de demo.
pi_45360706
Wat duurt het lang.. tegen de tijd dat ik de demo gedownload heb ligt het echte spel al zo'n beetje in de winkels
pi_45360915
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef Burbo het volgende:
Ik wacht op de demo.
is in principe hetzelfde..

de 15e gaat het huidige beta-netwerk dicht.. En tussen de 15 en de 22e zou de open beta/ demo van start moeten gaan. De US release is 10 februari als het goed is, en met een beetje geluk de 'internet release' nog eerder Dus zit idd weinig tijd tussen dan
pi_45409699
doet TDU online op de xbox 360 het bij jullie ??
pi_45429640
Wanneer is nou de off. release op de pc?
Maak wat moois van je leven!
Je Leeft Tenslotte maar een keer!
pi_45429754
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 16:45 schreef Daniel-1992 het volgende:
doet TDU online op de xbox 360 het bij jullie ??
De laatste paar dagen is het huilen met de pet op helaas
pi_45438127
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:06 schreef Slasher het volgende:

[..]

De laatste paar dagen is het huilen met de pet op helaas
ja ik hoop dat hij vrijdag het weer doet want dan is er TDU marrathon waar je prijzen mee kan winnen
pi_45439772
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef Glenn-Micra het volgende:
Wanneer is nou de off. release op de pc?
week 7
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:07:42 #91
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45446874
terugvindpost
A.F.C. Ajax
pi_45478361
nog even geduld dus
2825cc Single Turbo Beast
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:17:10 #93
165848 SoupNazi