quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef rudedeltadude het volgende:
ik lees op meerdere sites dat het 20 maart wordt...
kan je de PU serieus nemen met dat soort dingen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Snever het volgende:
Ik kreeg vandaag de Power Unlimited binnen en daar stond onderaan bij de review OUT NOW!
WTF?
You must be kidding me..quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Snever het volgende:
Ik neem aan dat ze het beter weten dan ons.
het is dan wij schatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef Snever het volgende:
Ik neem aan dat ze het beter weten dan ons.
Och, inde PCGameplay van februari staat hij ook al als een review...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:50 schreef Snever het volgende:
Ik kreeg vandaag de Power Unlimited binnen en daar stond onderaan bij de review OUT NOW!
WTF?
Dat is wel leuk om te doen. Gewoon een fijne auto pakken en dan alle weggetjes 1 voor 1 afgaan.Lekker rustig, geen gehaast.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:53 schreef washandje het volgende:
Woei ik heb op de Xbox 360 nu alle challenges gedaan en moet nog maar 5 missies. Probleem is dat ik ze nog moet vinden, dus ik ben de hele kaart aan het uitpluizen. Vermoeiend werk, maarja die 60 achievement points die zijn wel voor mij binnenkort
Wat is daar nu leuk aan ?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te doen. Gewoon een fijne auto pakken en dan alle weggetjes 1 voor 1 afgaan.Lekker rustig, geen gehaast.
Ja, maar de PSP-versies van dit soort spellen zijn totaal niet vergelijkbaar met de console/PC versie..quote:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ook de PS2 versie nogal behelpen zal zijn. Laten we eerlijk zijn, het ding komt nogal wat power tekort vergeleken met de moderne PC's en de nieuwe generatie consoles.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar de PSP-versies van dit soort spellen zijn totaal niet vergelijkbaar met de console/PC versie..
Nou lijkt mij dit bij uitstek een spel wat ook fantastisch op consoles gespeeld kan worden hoor, alleen niet op antiek consoles als de PS2.quote:
Het is maar net hoeveel eisen je zelf stelt aan zo'n game..quote:Op maandag 26 februari 2007 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou lijkt mij dit bij uitstek een spel wat ook fantastisch op consoles gespeeld kan worden hoor, alleen niet op antiek consoles als de PS2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |