Hehe hij wel hooor!!! GRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
Ik heb m al, hij ligt al in de winkel maar 'mag' nog niet verkocht worden haha
Houdt ons op de hoogtequote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:09 schreef Glenn-Micra het volgende:
Zo maar is naar de Dynabyte bellen of ze hem aan me willen verkopen
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:08 schreef Cheiron het volgende:
De Dynabyte hier in ieder geval niet
yeah right!quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:18 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
Ik heb m al, hij ligt al in de winkel maar 'mag' nog niet verkocht worden haha
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
yeah right!
Je hebt dus gewoon een pre-order geplaatst en alvast betaald.
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze TDU al hebben, laat staan dat ze het spel nu al verkopen
Maar je mag mijn ongelijk best bewijzen met een foto van de hoes + CD
volgens mij wel... maar ik kijk er niet van op als het nog een beetje opgeschoven wordt...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:35 schreef Snever het volgende:
Releasedate is nog steeds 2 maart toch?
Time will learn!quote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
volgens mij wel... maar ik kijk er niet van op als het nog een beetje opgeschoven wordt...
lijkt me kort dag voor Atari om de Beta in zo'n korte tussentijd klaar te stomen tot marktversie
tja, 't is te hopen voor ze. Het is ondertussen al tig keer zwaar vertraagd, en je ziet hoe dat gegaan is met DNFquote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
volgens mij wel... maar ik kijk er niet van op als het nog een beetje opgeschoven wordt...
lijkt me kort dag voor Atari om de Beta in zo'n korte tussentijd klaar te stomen tot marktversie
Godverdomme...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:45 schreef rudedeltadude het volgende:
ik lees op meerdere sites dat het 20 maart wordt...
Ga dat eens vertellen in het Duke Nukem Forever-topic...quote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef rudedeltadude het volgende:
beter een goed spel en wat langer wachten, dan een game vol bugs toch?
het is Atari met de 360 versie ook gelukt een versie op de markt te brengen die eigenlijk nog niet helemaal af wasquote:Op maandag 19 februari 2007 01:41 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee... lijkt me niet nodig voor een spel als duke nukemquote:Op maandag 19 februari 2007 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga dat eens vertellen in het Duke Nukem Forever-topic...
feeling jealous....quote:Op maandag 19 februari 2007 18:38 schreef washandje het volgende:
Vandaag weer eens in mijn 360 gepropt. Blijft toch een heerlijk spel. Meteen weer een stuk of 10 missies gedaan
Spellen die goeddeels bugvrij zijn bij release geloof ik eigenlijk niet meer inquote:Op maandag 19 februari 2007 15:56 schreef rudedeltadude het volgende:
beter een goed spel en wat langer wachten, dan een game vol bugs toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |