Een racegame met een joystick spelen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:26 schreef LoggedIn het volgende:
oh, en de performance problemen zijn idd opgelost wanneer ik mn joystick uninstall
weet ik niet.. Ik hoop van wel, ik heb net weer $190,000 bij elkaar geredenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:26 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Een racegame met een joystick spelen.![]()
Ik heb gelukkig geen performance-problemen met mijn stuurtje, hij werkt perfect en geen framedrops. Maar 20 fps vind ik nog wel weinig, dus ik hoop dat het in de definitieve versie beter is.
Is het trouwens mogelijk om de savegame uit de beta in de echte versie van het spel te spelen?
En sturen dan? Dat is helemaal gaar met het toetsenbord. Die lifters die je soms mee moet nemen zijn wel moeilijk zeg! Er is er nog geen een gelukt, en ik rij zelfs met een Maserati.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
weet ik niet.. Ik hoop van wel, ik heb net weer $190,000 bij elkaar geredenbeetje zonder anders
en die joystick is er alleen voor het gaspedaalhet toetsenbord kan alleen maar "steeds harder", gewoon stukje cruisen is er niet bij dan
valt wel mee hoor.. Je moet juist rustig rijdenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:52 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
En sturen dan? Dat is helemaal gaar met het toetsenbord. Die lifters die je soms mee moet nemen zijn wel moeilijk zeg! Er is er nog geen een gelukt, en ik rij zelfs met een Maserati.![]()
Ja je moet eerst langs alle auto dealers om een motor te kopen.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:50 schreef warchaser44 het volgende:
ik heb het spel nu ook voor de xbox 360 en ben er nu nog tevreden over alleen 2 vraagjes
moet je nou echt perse alle autodealers langs voordat je een motor kunt kopen ?
en klopt het dat mijn kilometerteller word gereset nadat ik een nieuwe auto koop ? hoe kan ik dan mijn totale kilometers zien ?
Is die nog niet uit? Heb net een review zitten lezen over de pc versie waarbij staat dat hij al uit zou zijn...quote:Op zondag 4 februari 2007 11:00 schreef Glenn-Micra het volgende:
Boehoe mijn license is verlopen. Dan maar wachten op de off. release voor de pc!
Dat is toch ook in het echt, aleen hier krijg je niet eens een boete als je te hard rijdt.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:55 schreef peacetaker het volgende:
jammer dat je alleen nergens echt die top snelheden kan testen door dat rampenfonds dat verkeer en hobbelige weg heet![]()
misschien hebben ze in Hawaii op dat gebied een menselijker beleid dan wij hierquote:Op zondag 4 februari 2007 15:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is toch ook in het echt, aleen hier krijg je niet eens een boete als je te hard rijdt.
omdat Atari dat systeem niet normaal aan de praat kan krijgen en maak je geen zorgen dat wordt niet gefixt voordat het spel uitkomtquote:Op maandag 5 februari 2007 01:55 schreef SoupNazi het volgende:
Waarom kan ik mijn auto's trouwens niet te koop aanbieden?
Dan moet je eerst lifters doen.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef HekkeySE het volgende:
Hoe kan ik de auto wegbreng missies vinden? Wordt gek van alle lifters etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |