SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, mijn imago, wat doe jequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:24 schreef Luchtbel het volgende:
Of had ik dat hier niet mogen zeggen, dat je ook thee drinkt
Ik heb ook een stukje gekeken gisteravond, best grappigquote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef melonovy het volgende:
Ik kijk nu naar M/V (nu even reclame) dat is wel geinig.
Walgelijk...quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/4838
ik zit hier met afschuw en kippenvel
die moeten ze nou levenslang opsluiten in een kast en de sleutel weggooien!
Oh wat naar, ik word echt helemaal misselijk van dat verhaal.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/4838
ik zit hier met afschuw en kippenvel
die moeten ze nou levenslang opsluiten in een kast en de sleutel weggooien!
Eh... misschien kunnen we volgende week vrijdagmiddag of zo? Woensdag kan ik niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, doe je nog wel eens wat met je gematic?
wanneer wil je naar maarssen?
Ik moet nog 2,5 uur binnen zitten en ik heb een barstende hoofdpijn. Ik kan helaas niet weg, want ik zit vanmiddag alleen wat ook nog eens erg saai is. Ow lekker patat, dat eten wij vanavondquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:37 schreef m@x het volgende:
Ik moet nog tot minimaal 4 uur binnen zitten in een muf kantoor en ik heb net een zak patat op
![]()
Nou hé, ik heb er al 2 dagen last van, zóóóó traag en fout meldingen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:15 schreef E.T. het volgende:
pfff.. ik kom vanavond wel weer eens kijken of fok wat beter gaat.. zo is het geen doen
misschien moet je sinterklaasinkopen doen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nou heb ik hier al 2 dagen die hema zak liggen... en ik kijk er steeds naar, maar ik kan maar niet verzinnen wat ik zou willen/moeten gaan halen met die 15% korting.
Maar ik wil hem uiteraard wel gebruiken.
Mijn ervaringen zijn alleen positief. Als het op voorraad is, levering binnen 2/3 dagen. Accept giro'tje erbij, dus geen gedoe met credit cards of zo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef lady-wrb in een ander topic het volgende:
heeft iemand hier ervaring met bol.com?
hoe zijn de levertijden? ik heb nu anderhalve week geleden een dvd besteld bij ze maar tot op heden geen dvd. nog even en t hoeft niet meer. (t is een sinterklaasdvd namelijk)
ja maar ik verwacht eigenlijk dat luca volgend jaar niet meer in sinterklaas gelooft.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef phluphy het volgende:
Dat heb ik nooit aan de hand gehad eigenlijk. Ik wist van dat ene product dat het niet op voorraad was en hoe lang het ongeveerd zou duren, en dat klopte achteraf ook allemaal.'
Da's wel shit ja, "in behandeling" word je niet veel wijzer van. Ik weet niet of je kan bellen, zo nee, zou ik afbestellen, of de DVD tot volgend jaar bewaren.![]()
ik ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ben morgen jarig
Hee wat leuk, een dubbele verjaardag hierquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
ik ook![]()
Er zijn dingen die ik nooit genoeg kan hebben en ik altijd kan vragen.
Geurtjes, sierraden, kleren, cd's, pennen, kaarsen, tuindingetjes, fotolijstjes.
Misschien zit er iets voor je tussen?
De agenda heb ik al gekocht en ontvangen via www.hallmark.nl hebben ze iets meer keus dan in de winkel, maar een kalender is een zeer goed idee. Een familyplanner is voor ons misschien ook wel een goed idee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:26 schreef phluphy het volgende:
Een leuke agenda voor 2007?
Of een mooie kalender?
dat is een ding van tel-sell om je kleding mee op te blingenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef Troel het volgende:
ladywrb. Rewimo, wat is gematic?
quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:58 schreef phluphy het volgende:
Snoopy, zoals gebruikelijk feliciteer ik je niet met het huis.![]()
Ik antwoord hier maar evenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:14 schreef bixister het volgende:
ha piglet!! hoe bevalt je nieuwe werk?
Dat is inderdaad wel een verschil! Ik denk niet dat ik het heel lang vol zou houden voor een baan die ik niet leuk zou vinden... Al scheelt het ook wel dat het maar om 3 dagen in de week gaat. Dan is het best wel te overzien.quote:Op zondag 19 november 2006 08:13 schreef m@x het volgende:
Dat is inderdaad best een end elke dag Piglet. Ik ben zelf bijna een uur onderweg (enkele reis) en dat hakt er best in. Verschil is wel dat jij nu natuurlijk een hele leuke baan hebt en die van mij vind ik momenteel maar zozo. Dat maakt het reizen een stuk vervelender.
quote:Kai heeft een poppenkastpop van Sinterklaas in zijn schoen gekregen. De pop heeft al een paar ritjes in Kai's trein gemaakt en nu zit hij bij me op schoot![]()
Thnx!quote:
Ik raak gewoon in paniek als er op vier pitjes tegelijk een pan staat. Whelp! Bovendien krijg ik op de één of andere manier voor elkaar om de simpelste dingen te verpesten. Dan lees ik iets verkeerd op een pakje en laat de boel in de soep lopen.quote:Op zondag 19 november 2006 19:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoezo Paradijsvogeltje?
Ja! Oudste van 6 is helemaal van de computers. Hij mag van mij alleen van die puzzels spelen dus geen geschiet en elkaar doodmaken enzo..maar hij is daar altijd aardig zoet mee.quote:Op zondag 19 november 2006 21:35 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd!!
Ik heb geen zin om het speelgoedtopic op te zoekenen omdat het hier toch over klaas gaat
zou een gameboy of zo al iets zijn voor een 7 jarig-ik-heb-alles-al-en-doe-er-niets-mee-meisje zijn?
en werkik ga binnenkort meedraaien op een groep in de jeugdinrichting ipv in de winkel om te kijken of ik dat wil
quote:Op zondag 19 november 2006 22:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik raak gewoon in paniek als er op vier pitjes tegelijk een pan staat. Whelp! Bovendien krijg ik op de één of andere manier voor elkaar om de simpelste dingen te verpesten. Dan lees ik iets verkeerd op een pakje en laat de boel in de soep lopen.
Maar gelukkig kan ik nog wel een cake of een appeltaart bakken![]()
Bovendien wok ik meestal, dan heb ik maar één pan nodig![]()
Ik zal er ook mettertijd wel een beetje handigheid in krijgen, toch? Gewoon een beetje oefenen..quote:Op zondag 19 november 2006 23:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]ik vind koken helemaal het einde
das dan meerquote:Op maandag 20 november 2006 10:32 schreef moussy het volgende:
Mijnis gemakeovert
hij heeft zn knikker helemaal kaal geschoren met een sikjedingetjewijnoemenhetplateenpratendekut
![]()
Ik zie het te laat... maar ik heb net èn in de regen gefietst èn had wind tegen.... pffff. Zwaar k*t dit weer, bah. Hopelijk is het over een uurtje droog.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Nijna het volgende:
Willen jullie even duimen dat het het half uurtje dat ik moet fietsen droog is zometeen...
is er echt niets op te vinden behalve slopen?quote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef livelink het volgende:
Nou, eigenlijk is hij wel heel erg. Alles overstroomt bij ons in de bijkeuken en keuken als we gebruik maken van de wasmachine, de afwasmachine of de gootsteen leeg laten lopen.
Gelukkig hebben we plavuizen daar. Bij de wasmachine is het het ergst en daar heb ik de slang inmiddels in een emmer zitten die ik ongeveer elk kwartier buiten leeggooi. En bij de rest is het een kwestie van veel handdoeken erbij leggen en dweilen.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef phluphy het volgende:
Moussy heb je al nieuws?
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef moussy het volgende:
Wij hadden de stront in de woonkamer, vrees er door en het was over, er zaten boomwortels in onze riolering.
Ssssst joh, denk aan mijn reputatiequote:Op maandag 20 november 2006 14:11 schreef jessie het volgende:
Na Spuug nu van Easy ook al zo ontzettend lief kaartje!!!!
En na je genomineerd te hebben als reldel, vind ik dat ik hier ook wel ff mag benoemen dat je zo ontzettend lief, mooi helemaal Jessie met zachte kleurtjes en glitterkaartje naar me gestuurd heb. Dit had ik zo niet verwacht dat ik er helemaal stil en blij van ben
Neujjj heb nu een nieuw toestenbord waar ik verschrikkelijk aan mot wennenquote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef phluphy het volgende:
Rottdog, ik zit hier echt te schuddebuiken van het lachen. Het ziet er echt niet uit hoe je typt! Het wordt pas echt leuk als ik het hardop lees. Meer post a.u.b. !! De tranen lopen me over de wangen.![]()
![]()
![]()
Stweespecial vodrieodrier plueenphviery lzesekkachter pnegenhzevenuh zes.quote:Op maandag 20 november 2006 21:58 schreef Rottdog het volgende:
S2peci/al vo3o3r Plu1ph4y l6ekk8er p9h7uh![]()
Toen Christan belangstelling kreeg voor fotografie (kan moeilijk anders natuurlijk hier) hebben we een tweedehands cameraatje voor hem gekocht. Een simpele Kodak 1 megapixel camera. Hij maakt er hele leuke foto's meequote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
goh wat een leuk idee eigenlijk zo'n digitaal toestel voor kinderen. Twan vindt het altijd geweldig om foto's te maken met ons toestel. En hij maakt ook nog hele leuk foto's. Misschien een leuk cadeau voor kerst ofzo.
Hoe oud was hij toen? Echt een leuk idee. Twan maakt ook best leuke foto's met ons toestel moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toen Christan belangstelling kreeg voor fotografie (kan moeilijk anders natuurlijk hier) hebben we een tweedehands cameraatje voor hem gekocht. Een simpele Kodak 1 megapixel camera. Hij maakt er hele leuke foto's meeEn een hoop onzinfoto's maar ach... een stelletje oplaadbare batterijen van de Aldi en hij kan zijn gang gaan
Even denken, 4 of net 5 denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe oud was hij toen? Echt een leuk idee. Twan maakt ook best leuke foto's met ons toestel moet ik zeggen.
Okay hij wordt in maart 5, dus leuk cadeau voor zn verjaardag ipv steeds speelgoed, hij heeft en krijgt al zoveel... moet ik even onthouden voor maart dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even denken, 4 of net 5 denk ikZorg voor een simpele camera die tegen een stootje kan. Wij hebben er in plaats van het riempje een keychord aangemaakt en hem verplicht dat altijd om zijn nek te doen als hij gaat fotograferen. En ondanks die maatregel is de camera toch weleens gestuiterd
Ow dat is erg irritant zeg. Kun je de Sinterklaasdvd niet gewoon alsnog in de winkel kopen dan? Of hebben ze hem alleen bij Bol.com?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:06 schreef lady-wrb het volgende:
of de duvel dr mee speelt.
gisteren krijg ik een mail van bol.com dat mijn bestelling nog in behandeling is.
en vandaag krijg ik een mailtje: uw bestelling is verzonden.
lees ik wat verder: de gewone dvd is onderweg
en de sinterklaasdvd is nog in bestelling
dat wordt dus niks meer, vrees ik
En dat bij ontvangst van de sint dvd via bol, het pakketje weigeren. Gaat ie zonder gedoe verder retour.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is erg irritant zeg. Kun je de Sinterklaasdvd niet gewoon alsnog in de winkel kopen dan? Of hebben ze hem alleen bij Bol.com?
je kan ook normaal terugsturen zonder reden hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:18 schreef reese.com het volgende:
[..]
En dat bij ontvangst van de sint dvd via bol, het pakketje weigeren. Gaat ie zonder gedoe verder retour.
Wat mij betreft wel hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
gedeeltelijk dus.
maareh nou ik je toch hier tref: gaat vrijdag nog door?
Mag ik even lachen? Nee? Ik doe het tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde mijn haar verven.
grijp blind een van de doosjes die klaarstaan.
meng de flesjes door elkaar heen.
en terwijl ik bezigben het in mijn haar te smeren valt het me op dat het spul normaal toch wel donkerder van kleur is.
kijk ik op het doosje: is het kastanjebruin
oeps
ik wilde gewoon zwart zoals altijd.
foutje bij de inkoop kennelijk.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde mijn haar verven.
grijp blind een van de doosjes die klaarstaan.
meng de flesjes door elkaar heen.
en terwijl ik bezigben het in mijn haar te smeren valt het me op dat het spul normaal toch wel donkerder van kleur is.
kijk ik op het doosje: is het kastanjebruin
oeps
ik wilde gewoon zwart zoals altijd.
foutje bij de inkoop kennelijk.
no pictures pleasequote:Op dinsdag 21 november 2006 13:59 schreef Troel het volgende:
*insert this thread is worthless without pics smiley*
hehe, die heeft zn eigen babykamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
en romijn nou? ligtie nu in een sinaasappelkistje?
En verdomd zeg, ik kreeg er precies uit wat ik gestemd hebquote:Op woensdag 22 november 2006 12:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier staat ook een alternatieve stemwijzer.Ik heb overigens al gestemd vanmorgen.
Tip voor de volgende keer: laat hem alleen een potlood meenemen dat dezelfde kleur als zijn jas heeft.quote:
Of andersom... geef hem een jas die bij zijn kleurpotlood past!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: laat hem alleen een potlood meenemen dat dezelfde kleur als zijn jas heeft.
heeej, da's mijn tekstquote:Op donderdag 23 november 2006 14:35 schreef Stiekemurd het volgende:
wat zijn lumpers?
Nee, de mijnequote:
Dat zijn kruiden. Mijn opa maakt echt de lekkerste lempers.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dan is mijn vraag natuuurlijk...
laos, vetjin, djinten, trassi, ketoembar, koenjit?
Nou ben ik geen keukenprinses hoor, maar....
Ik ging meteen in je profiel kijken of je misschien hier uit de buurt komtquote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef reese.com het volgende:
Ik kom net bij de buurtsuper twee van die dubbele wagens tegen met daarin twee tweelingen van ongeveer dezelfde leeftijd. Zit er hier iets in het water ofzo?
bewaar maar 1 voor mijquote:Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik lijk wel gestoord....
Mijn misselijkheid is over, dus ik heb besloten om nu kip en rijst te koken om lumpers te maken.
De andere dingen mag ie zelf maken of kopen. Maar op lumpers ben ik zelf vreselijk gek, dus laat ik dan maar weer een keer achterlijk doen.
Allebei nietquote:Op donderdag 23 november 2006 19:50 schreef Saffier het volgende:
Rewimo hou je niet van paprika of kan je er niet tegen?
Dank je!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:44 schreef Sugar het volgende:
Ja, Ingrid, da's Mexicaans ja!En lekker!
Veel plezier alvast, is vast leuk. Ken je er wel iemand van?
hoe durf je dat te vragen onder gtstquote:Op donderdag 23 november 2006 20:02 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb, kom eens online, we moeten nog wat afspreken voor morgen
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:50 schreef Saffier het volgende:
...Lady-wrb heeft je zoon het al door of ligt hij keurig in bed? (en dan maar hopen dat hij morgen niet een uur vroeger wakker word) ...
O, pardon hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
hoe durf je dat te vragen onder gtst![]()
maar goed, het is nu pauze en na gtst kom ik wel even online.
Oe, lekker, veel plezier!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:26 schreef Ingrid19 het volgende:
Over eten gesproken. We hebben morgen een personeelsfeest van Djeez werk. Het is de 1e keer. Wel spannend. We gaan uit eten bij Mexicana Plaza ofz in de Smelt in Assen. Toevallig iemand bekend hiermee?
Mexicaans is toch tortilla's, burrito's enzo?
Oh jee, heeft Guus weer toegeslagen?quote:
De zesde menuoptie extra en dan de vierde, woorden tellen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hmm een vraagje, iemand enig idee hoe je kunt tellen hoeveel woorden je gebruikt heb in een word documentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |