das dan meerquote:Op maandag 20 november 2006 10:32 schreef moussy het volgende:
Mijnis gemakeovert
hij heeft zn knikker helemaal kaal geschoren met een sikjedingetjewijnoemenhetplateenpratendekut
![]()
Ik zie het te laat... maar ik heb net èn in de regen gefietst èn had wind tegen.... pffff. Zwaar k*t dit weer, bah. Hopelijk is het over een uurtje droog.quote:Op maandag 20 november 2006 11:33 schreef Nijna het volgende:
Willen jullie even duimen dat het het half uurtje dat ik moet fietsen droog is zometeen...
is er echt niets op te vinden behalve slopen?quote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef livelink het volgende:
Nou, eigenlijk is hij wel heel erg. Alles overstroomt bij ons in de bijkeuken en keuken als we gebruik maken van de wasmachine, de afwasmachine of de gootsteen leeg laten lopen.
Gelukkig hebben we plavuizen daar. Bij de wasmachine is het het ergst en daar heb ik de slang inmiddels in een emmer zitten die ik ongeveer elk kwartier buiten leeggooi. En bij de rest is het een kwestie van veel handdoeken erbij leggen en dweilen.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef phluphy het volgende:
Moussy heb je al nieuws?
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 20 november 2006 17:37 schreef moussy het volgende:
Wij hadden de stront in de woonkamer, vrees er door en het was over, er zaten boomwortels in onze riolering.
Ssssst joh, denk aan mijn reputatiequote:Op maandag 20 november 2006 14:11 schreef jessie het volgende:
Na Spuug nu van Easy ook al zo ontzettend lief kaartje!!!!
En na je genomineerd te hebben als reldel, vind ik dat ik hier ook wel ff mag benoemen dat je zo ontzettend lief, mooi helemaal Jessie met zachte kleurtjes en glitterkaartje naar me gestuurd heb. Dit had ik zo niet verwacht dat ik er helemaal stil en blij van ben
Neujjj heb nu een nieuw toestenbord waar ik verschrikkelijk aan mot wennenquote:Op maandag 20 november 2006 17:36 schreef phluphy het volgende:
Rottdog, ik zit hier echt te schuddebuiken van het lachen. Het ziet er echt niet uit hoe je typt! Het wordt pas echt leuk als ik het hardop lees. Meer post a.u.b. !! De tranen lopen me over de wangen.![]()
![]()
![]()
Stweespecial vodrieodrier plueenphviery lzesekkachter pnegenhzevenuh zes.quote:Op maandag 20 november 2006 21:58 schreef Rottdog het volgende:
S2peci/al vo3o3r Plu1ph4y l6ekk8er p9h7uh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |