SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, mijn imago, wat doe jequote:Op vrijdag 17 november 2006 00:24 schreef Luchtbel het volgende:
Of had ik dat hier niet mogen zeggen, dat je ook thee drinkt
Ik heb ook een stukje gekeken gisteravond, best grappigquote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef melonovy het volgende:
Ik kijk nu naar M/V (nu even reclame) dat is wel geinig.
Walgelijk...quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/4838
ik zit hier met afschuw en kippenvel
die moeten ze nou levenslang opsluiten in een kast en de sleutel weggooien!
Oh wat naar, ik word echt helemaal misselijk van dat verhaal.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:41 schreef lady-wrb het volgende:
http://frontpage.fok.nl/video/4838
ik zit hier met afschuw en kippenvel
die moeten ze nou levenslang opsluiten in een kast en de sleutel weggooien!
Eh... misschien kunnen we volgende week vrijdagmiddag of zo? Woensdag kan ik niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo, doe je nog wel eens wat met je gematic?
wanneer wil je naar maarssen?
Ik moet nog 2,5 uur binnen zitten en ik heb een barstende hoofdpijn. Ik kan helaas niet weg, want ik zit vanmiddag alleen wat ook nog eens erg saai is. Ow lekker patat, dat eten wij vanavondquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:37 schreef m@x het volgende:
Ik moet nog tot minimaal 4 uur binnen zitten in een muf kantoor en ik heb net een zak patat op
![]()
Nou hé, ik heb er al 2 dagen last van, zóóóó traag en fout meldingen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:15 schreef E.T. het volgende:
pfff.. ik kom vanavond wel weer eens kijken of fok wat beter gaat.. zo is het geen doen
misschien moet je sinterklaasinkopen doen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
Nou heb ik hier al 2 dagen die hema zak liggen... en ik kijk er steeds naar, maar ik kan maar niet verzinnen wat ik zou willen/moeten gaan halen met die 15% korting.
Maar ik wil hem uiteraard wel gebruiken.
Mijn ervaringen zijn alleen positief. Als het op voorraad is, levering binnen 2/3 dagen. Accept giro'tje erbij, dus geen gedoe met credit cards of zo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef lady-wrb in een ander topic het volgende:
heeft iemand hier ervaring met bol.com?
hoe zijn de levertijden? ik heb nu anderhalve week geleden een dvd besteld bij ze maar tot op heden geen dvd. nog even en t hoeft niet meer. (t is een sinterklaasdvd namelijk)
ja maar ik verwacht eigenlijk dat luca volgend jaar niet meer in sinterklaas gelooft.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef phluphy het volgende:
Dat heb ik nooit aan de hand gehad eigenlijk. Ik wist van dat ene product dat het niet op voorraad was en hoe lang het ongeveerd zou duren, en dat klopte achteraf ook allemaal.'
Da's wel shit ja, "in behandeling" word je niet veel wijzer van. Ik weet niet of je kan bellen, zo nee, zou ik afbestellen, of de DVD tot volgend jaar bewaren.![]()
ik ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ben morgen jarig
Hee wat leuk, een dubbele verjaardag hierquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:57 schreef phluphy het volgende:
[..]
ik ook![]()
Er zijn dingen die ik nooit genoeg kan hebben en ik altijd kan vragen.
Geurtjes, sierraden, kleren, cd's, pennen, kaarsen, tuindingetjes, fotolijstjes.
Misschien zit er iets voor je tussen?
De agenda heb ik al gekocht en ontvangen via www.hallmark.nl hebben ze iets meer keus dan in de winkel, maar een kalender is een zeer goed idee. Een familyplanner is voor ons misschien ook wel een goed idee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:26 schreef phluphy het volgende:
Een leuke agenda voor 2007?
Of een mooie kalender?
dat is een ding van tel-sell om je kleding mee op te blingenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef Troel het volgende:
ladywrb. Rewimo, wat is gematic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |