Wat mij betreft wel hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
gedeeltelijk dus.
maareh nou ik je toch hier tref: gaat vrijdag nog door?
Mag ik even lachen? Nee? Ik doe het tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde mijn haar verven.
grijp blind een van de doosjes die klaarstaan.
meng de flesjes door elkaar heen.
en terwijl ik bezigben het in mijn haar te smeren valt het me op dat het spul normaal toch wel donkerder van kleur is.
kijk ik op het doosje: is het kastanjebruin
oeps
ik wilde gewoon zwart zoals altijd.
foutje bij de inkoop kennelijk.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde mijn haar verven.
grijp blind een van de doosjes die klaarstaan.
meng de flesjes door elkaar heen.
en terwijl ik bezigben het in mijn haar te smeren valt het me op dat het spul normaal toch wel donkerder van kleur is.
kijk ik op het doosje: is het kastanjebruin
oeps
ik wilde gewoon zwart zoals altijd.
foutje bij de inkoop kennelijk.
no pictures pleasequote:Op dinsdag 21 november 2006 13:59 schreef Troel het volgende:
*insert this thread is worthless without pics smiley*
hehe, die heeft zn eigen babykamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
en romijn nou? ligtie nu in een sinaasappelkistje?
En verdomd zeg, ik kreeg er precies uit wat ik gestemd hebquote:Op woensdag 22 november 2006 12:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier staat ook een alternatieve stemwijzer.Ik heb overigens al gestemd vanmorgen.
Tip voor de volgende keer: laat hem alleen een potlood meenemen dat dezelfde kleur als zijn jas heeft.quote:
Of andersom... geef hem een jas die bij zijn kleurpotlood past!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: laat hem alleen een potlood meenemen dat dezelfde kleur als zijn jas heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |