Toen Christan belangstelling kreeg voor fotografie (kan moeilijk anders natuurlijk hier) hebben we een tweedehands cameraatje voor hem gekocht. Een simpele Kodak 1 megapixel camera. Hij maakt er hele leuke foto's meequote:Op maandag 20 november 2006 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
goh wat een leuk idee eigenlijk zo'n digitaal toestel voor kinderen. Twan vindt het altijd geweldig om foto's te maken met ons toestel. En hij maakt ook nog hele leuk foto's. Misschien een leuk cadeau voor kerst ofzo.
Hoe oud was hij toen? Echt een leuk idee. Twan maakt ook best leuke foto's met ons toestel moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toen Christan belangstelling kreeg voor fotografie (kan moeilijk anders natuurlijk hier) hebben we een tweedehands cameraatje voor hem gekocht. Een simpele Kodak 1 megapixel camera. Hij maakt er hele leuke foto's meeEn een hoop onzinfoto's maar ach... een stelletje oplaadbare batterijen van de Aldi en hij kan zijn gang gaan
Even denken, 4 of net 5 denk ikquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe oud was hij toen? Echt een leuk idee. Twan maakt ook best leuke foto's met ons toestel moet ik zeggen.
Okay hij wordt in maart 5, dus leuk cadeau voor zn verjaardag ipv steeds speelgoed, hij heeft en krijgt al zoveel... moet ik even onthouden voor maart dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Even denken, 4 of net 5 denk ikZorg voor een simpele camera die tegen een stootje kan. Wij hebben er in plaats van het riempje een keychord aangemaakt en hem verplicht dat altijd om zijn nek te doen als hij gaat fotograferen. En ondanks die maatregel is de camera toch weleens gestuiterd
Ow dat is erg irritant zeg. Kun je de Sinterklaasdvd niet gewoon alsnog in de winkel kopen dan? Of hebben ze hem alleen bij Bol.com?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:06 schreef lady-wrb het volgende:
of de duvel dr mee speelt.
gisteren krijg ik een mail van bol.com dat mijn bestelling nog in behandeling is.
en vandaag krijg ik een mailtje: uw bestelling is verzonden.
lees ik wat verder: de gewone dvd is onderweg
en de sinterklaasdvd is nog in bestelling
dat wordt dus niks meer, vrees ik
En dat bij ontvangst van de sint dvd via bol, het pakketje weigeren. Gaat ie zonder gedoe verder retour.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is erg irritant zeg. Kun je de Sinterklaasdvd niet gewoon alsnog in de winkel kopen dan? Of hebben ze hem alleen bij Bol.com?
je kan ook normaal terugsturen zonder reden hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:18 schreef reese.com het volgende:
[..]
En dat bij ontvangst van de sint dvd via bol, het pakketje weigeren. Gaat ie zonder gedoe verder retour.
Wat mij betreft wel hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
gedeeltelijk dus.
maareh nou ik je toch hier tref: gaat vrijdag nog door?
Mag ik even lachen? Nee? Ik doe het tochquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde mijn haar verven.
grijp blind een van de doosjes die klaarstaan.
meng de flesjes door elkaar heen.
en terwijl ik bezigben het in mijn haar te smeren valt het me op dat het spul normaal toch wel donkerder van kleur is.
kijk ik op het doosje: is het kastanjebruin
oeps
ik wilde gewoon zwart zoals altijd.
foutje bij de inkoop kennelijk.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde mijn haar verven.
grijp blind een van de doosjes die klaarstaan.
meng de flesjes door elkaar heen.
en terwijl ik bezigben het in mijn haar te smeren valt het me op dat het spul normaal toch wel donkerder van kleur is.
kijk ik op het doosje: is het kastanjebruin
oeps
ik wilde gewoon zwart zoals altijd.
foutje bij de inkoop kennelijk.
no pictures pleasequote:Op dinsdag 21 november 2006 13:59 schreef Troel het volgende:
*insert this thread is worthless without pics smiley*
hehe, die heeft zn eigen babykamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:04 schreef lady-wrb het volgende:
en romijn nou? ligtie nu in een sinaasappelkistje?
En verdomd zeg, ik kreeg er precies uit wat ik gestemd hebquote:Op woensdag 22 november 2006 12:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier staat ook een alternatieve stemwijzer.Ik heb overigens al gestemd vanmorgen.
Tip voor de volgende keer: laat hem alleen een potlood meenemen dat dezelfde kleur als zijn jas heeft.quote:
Of andersom... geef hem een jas die bij zijn kleurpotlood past!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:39 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tip voor de volgende keer: laat hem alleen een potlood meenemen dat dezelfde kleur als zijn jas heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |