Ja dat kan ook inderdaad. Ze wil het voor haar verjaardag. Ik weet nog niet of ik er aan ga beginnen hoor. Want het lijkt mij weer iets wat ze dan voor 1 keer leuk vind ofzo. Aan de andere kant vind ik iets met een rolletje dan weer zo zonde als de helft van de foto's mislukt is.
Maar ja ze wilde ook vissen, maar die wil ze nu als ze 7 word
![]()
Een echte babyborn vind ze ook leuk en een winx computer ook, dan ineens is het weer een houten wasmachiene. Wat ze blijft zeggen zijn schoentjes voor haar barbie
![]()
Ze word gewoon al bijna 5. Zo groot al. En er is weer een nieuw meisje in de klas en ik hoorde de moeder pas tegen haar kindje zeggen; is dat nou Bo? Toen kwam ze naar Bo toe om te zeggen dat haar dochter het heel veel over Bo heeft en dat ze vond dat Bo dat ook moest weten. Dat ze het fijn vond dat er iemand zo lief voor haar kindje was. Bo zat met een grote smile heel lief te knikken. Bij het vorige "nieuwe "meisje was dit ook al en dat is echt een vriendin geworden. Dit meisje klikt ook en neemt ze echt op sleeptouw. Echt schattig om te zien.
Ze mag 5 kindjes uitkiezen om op dr feestje te komen en ze is er uit wie. Van de week Geer samen met haar (of als het mij lukt ga ik mee) even uitnodigingen uitkiezen. En dan heeft ze binnenkort haar schilderfeestje. Dit wilde ze zooo graag. Alles had ik al in huis gehaald toen het bij de lidl in de aanbieding was, dus we zijn er klaar voor. Maar eerst nog "even" sinterklaas
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!