Thnx!quote:
Ik raak gewoon in paniek als er op vier pitjes tegelijk een pan staat. Whelp! Bovendien krijg ik op de één of andere manier voor elkaar om de simpelste dingen te verpesten. Dan lees ik iets verkeerd op een pakje en laat de boel in de soep lopen.quote:Op zondag 19 november 2006 19:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoezo Paradijsvogeltje?
Ja! Oudste van 6 is helemaal van de computers. Hij mag van mij alleen van die puzzels spelen dus geen geschiet en elkaar doodmaken enzo..maar hij is daar altijd aardig zoet mee.quote:Op zondag 19 november 2006 21:35 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd!!
Ik heb geen zin om het speelgoedtopic op te zoekenen omdat het hier toch over klaas gaat
zou een gameboy of zo al iets zijn voor een 7 jarig-ik-heb-alles-al-en-doe-er-niets-mee-meisje zijn?
en werkik ga binnenkort meedraaien op een groep in de jeugdinrichting ipv in de winkel om te kijken of ik dat wil
quote:Op zondag 19 november 2006 22:26 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik raak gewoon in paniek als er op vier pitjes tegelijk een pan staat. Whelp! Bovendien krijg ik op de één of andere manier voor elkaar om de simpelste dingen te verpesten. Dan lees ik iets verkeerd op een pakje en laat de boel in de soep lopen.
Maar gelukkig kan ik nog wel een cake of een appeltaart bakken![]()
Bovendien wok ik meestal, dan heb ik maar één pan nodig![]()
Ik zal er ook mettertijd wel een beetje handigheid in krijgen, toch? Gewoon een beetje oefenen..quote:Op zondag 19 november 2006 23:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]ik vind koken helemaal het einde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |