heeej, da's mijn tekstquote:Op donderdag 23 november 2006 14:35 schreef Stiekemurd het volgende:
wat zijn lumpers?
Nee, de mijnequote:
Dat zijn kruiden. Mijn opa maakt echt de lekkerste lempers.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dan is mijn vraag natuuurlijk...
laos, vetjin, djinten, trassi, ketoembar, koenjit?
Nou ben ik geen keukenprinses hoor, maar....
Ik ging meteen in je profiel kijken of je misschien hier uit de buurt komtquote:Op donderdag 23 november 2006 16:06 schreef reese.com het volgende:
Ik kom net bij de buurtsuper twee van die dubbele wagens tegen met daarin twee tweelingen van ongeveer dezelfde leeftijd. Zit er hier iets in het water ofzo?
bewaar maar 1 voor mijquote:Op donderdag 23 november 2006 14:33 schreef Kleintje het volgende:
Ik lijk wel gestoord....
Mijn misselijkheid is over, dus ik heb besloten om nu kip en rijst te koken om lumpers te maken.
De andere dingen mag ie zelf maken of kopen. Maar op lumpers ben ik zelf vreselijk gek, dus laat ik dan maar weer een keer achterlijk doen.
Allebei nietquote:Op donderdag 23 november 2006 19:50 schreef Saffier het volgende:
Rewimo hou je niet van paprika of kan je er niet tegen?
Dank je!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:44 schreef Sugar het volgende:
Ja, Ingrid, da's Mexicaans ja!En lekker!
Veel plezier alvast, is vast leuk. Ken je er wel iemand van?
hoe durf je dat te vragen onder gtstquote:Op donderdag 23 november 2006 20:02 schreef Rewimo het volgende:
lady-wrb, kom eens online, we moeten nog wat afspreken voor morgen
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:50 schreef Saffier het volgende:
...Lady-wrb heeft je zoon het al door of ligt hij keurig in bed? (en dan maar hopen dat hij morgen niet een uur vroeger wakker word) ...
O, pardon hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 20:22 schreef lady-wrb het volgende:
hoe durf je dat te vragen onder gtst![]()
maar goed, het is nu pauze en na gtst kom ik wel even online.
Oe, lekker, veel plezier!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:26 schreef Ingrid19 het volgende:
Over eten gesproken. We hebben morgen een personeelsfeest van Djeez werk. Het is de 1e keer. Wel spannend. We gaan uit eten bij Mexicana Plaza ofz in de Smelt in Assen. Toevallig iemand bekend hiermee?
Mexicaans is toch tortilla's, burrito's enzo?
Oh jee, heeft Guus weer toegeslagen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |