Mijn shirt, wat doen zequote:Op donderdag 16 november 2006 21:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat op dat shirt MMVI staat.
Top-notch mail./Zie vorige topic.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan?![]()
Die voor mij dus niet doorgaatquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:05 schreef Henkmanz het volgende:
Moet maar 's een datum prikken voor de volgende show die ik ga bijwonen na de Freshcotton party van komende zaterdag met Duvel en Jawat.
Dit is het enige wat ik zo heb:quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar goede images van het artwork van Vloeistof en Eigen Wereld, voor in mijn iTunes lijst. Heb de albums wel op cd, maar ik heb geen scanner
Mja probleem is dat die plaatjes kleiner zijn dan de gemiddelde userpic hier...quote:
Gewoon bij Google Afbeeldingen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar goede images van het artwork van Vloeistof en Eigen Wereld, voor in mijn iTunes lijst. Heb de albums wel op cd, maar ik heb geen scanner
De grootste plaatjes die ik kan vinden zijn 200x200 of zo. Maar misschien kan ik met photoshop iets doen of zo... Even proberenquote:
Dat eeuwige old skool - new skool gezeik ook. Stilstand is ook achteruit gang, duvel moet niet zo miepen dat ie de grote mensen wereld niet meer aan kan.quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef S-Two het volgende:
Hier http://www.theboombap.com/theInterviews/2006-int11.php een groot interview met Duvel over hoe alles is gegaan enzo. Hij stopt dus niet, vooral de laatste alinea is relaxed.
Erg jammer dat er veel wrijving is tussen hem en de Zwolle-mensen, maar iig beter dat hij als het goed is nog wel zijn shit blijft droppen.
En hier nog een reactie van Jawat: http://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1369
Iets voor jou?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat eeuwige old skool - new skool gezeik ook. Stilstand is ook achteruit gang, duvel moet niet zo miepen dat ie de grote mensen wereld niet meer aan kan.
true, Duvel is juist degene geweest die op zijn eigen manier vooruit ging met schijt aan alles. Nooit verwacht dat ie idd gezeik zou krijgen met de mannen uit Zwolle, maar snap zijn punt wel over dat het spontane eraf gaat als alles tig keer moet gemasterd en geperfectioneerd moet worden...quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
[url=http://img.bol.com/intershoproot/BOOKCOVER/FC/9/0/5/5/7/9055741027.gif]Iets voor jou?
Het old- en newskool gebeuren word simpelweg aangehaald om aan te geven dat hij vind dat hiphop minder commercieel moet zijn, zoals dat "vroeger" was. Ik vind het erg jammer dat Duvel niet meer naar Zwolle gaat om met die gasten samen te werken maar ieder zijn eigen keuze. En stilstand is achteruitgang is natuurlijk bullshit, als er iemand met nieuwe concepten komt is het Duvel wel.
Als henkmanz mijn iPod terug geeft heb ik dat voor je.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:55 schreef Brun0 het volgende:
heeft iemand trouwens een lijstje met al Duvel zijn albums?
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Als henkmanz mijn iPod terug geeft heb ik dat voor je.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef Brownietje het volgende:
rijmpappie nr.1
de waarheid
aap-o-theek
ti-ta-to
de koptheorie
van aap naar primaat
whisky op de aperotz
en tada:
http://www.megaupload.com/?d=S3W2E65I
(ti ta, van aap, koptheorie, aperotz)
http://www.megaupload.com/?d=90IQZ2KR
(rijmp, aap-o-, waarheid)
mis ik nog wat?
Netjesquote:Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef Brownietje het volgende:
rijmpappie nr.1
de waarheid
aap-o-theek
ti-ta-to
de koptheorie
van aap naar primaat
whisky op de aperotz
en tada:
http://www.megaupload.com/?d=S3W2E65I
(ti ta, van aap, koptheorie, aperotz)
http://www.megaupload.com/?d=90IQZ2KR
(rijmp, aap-o-, waarheid)
mis ik nog wat?
zijn er wel plannen voor een BuitenWesten 2 dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
Toch jammer dat er nu zo'n gedoe is.Had graag een BW2 gehad met duvel.
Hm volgens mij wel. Kubus komt iig wel met een eigen nieuwe cd dit jaar met bangbang aldus kubus:quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef Brun0 het volgende:
[..]
zijn er wel plannen voor een BuitenWesten 2 dan?
quote:Nieuwe cd word een feature met bangbang.
Eind dit jaar verwacht k zelf
Thanx
Ik blijf nog steeds nieuwe dingen ontdekken in de beats op zowel Spuugdingen als Vloeistof, die respectievelijk alweer 7 en 5 jaar uit zijn... het is dat ik 'baas' een kutbenaming/woord vind, maar ik ben het wel met je eens dat Delic ziek goed is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef Hellrazor het volgende:
Zo elke keer als ik een album van opgezwolle opzet word ik weer weggeblazen![]()
en verbaas ik me steeds meer over wat een baas delic is zegniks geen simpele beats maar variatie
en zoveel lagen in de muziek
![]()
Balansquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef Hellrazor het volgende:
Zo elke keer als ik een album van opgezwolle opzet word ik weer weggeblazen![]()
en verbaas ik me steeds meer over wat een baas delic is zegniks geen simpele beats maar variatie
en zoveel lagen in de muziek
![]()
Is dit een serieuze clipquote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef _petjan het volgende:
Nieuwe clip: http://www.youtube.com/watch?v=omgdG1Qv-PE
en interview: http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article1873
Dat shirt is niet groen maar rood.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog een shiirt van Jawat te koop in de kleur groen omdat hij te groot is voor mij. (Maat S).
Als je hem wilt kun je mailen naar: matthijs punt blok apenstaartje gmail punt com.
Het gaat om dit shirt:
[afbeelding]
Zeker een neppe clip. Alsof ze 'de Jug' zelf fout zouden spellenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef _petjan het volgende:
Nieuwe clip: http://www.youtube.com/watch?v=omgdG1Qv-PE
en interview: http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article1873
maat S is je te groot?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog een shiirt van Jawat te koop in de kleur groen omdat hij te groot is voor mij. (Maat S).
Als je hem wilt kun je mailen naar: matthijs punt blok apenstaartje gmail punt com.
Het gaat om dit shirt:
[afbeelding]
He matthijs denk je dat ik hem pas??quote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef ForumGek het volgende:
Mijn shirt is groen (die rode heeft Jawat zelf aan) en ja, S is mij te groot.
Hoe klein ben je dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef ForumGek het volgende:
Mijn shirt is groen (die rode heeft Jawat zelf aan) en ja, S is mij te groot.
?quote:Op zondag 3 december 2006 14:43 schreef ma_jojo het volgende:
Sticks bijna gaan knokken om een ijsblokje.
Lange Frans tafarelen.
dan heb je niet echt goed opgeletquote:Op zondag 3 december 2006 14:43 schreef ma_jojo het volgende:
Sticks bijna gaan knokken om een ijsblokje.
Lange Frans tafarelen.
Eauquote:Op zondag 3 december 2006 14:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dan heb je niet echt goed opgeleten geluistert
quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef Hellrazor het volgende:
nou tijdens het optreden gingen 2 mensen bijna vechten ofzo toen ging stick het publiek in om ze te kalmeren ofzo en toen zij stick we zijn geen ijsblokjesmannen (lange frans dus die ging vechten) iig en diegene die de problemen veroorzaakte was dus een gerrit![]()
iig zo zag ik het
ik bel ze morgenvroeg en rij dan morgenavond wel naar zwolle! wil erwel bijzijnquote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Klinkt best interessant. Die youtube video uit dit topic is dus wel officieel.
Even om teleurstellingen te voorkomen:
Kaartverkoop start donderdag 7 december en kaarten zijn ALLEEN verkrijgbaar bij Plato te Zwolle (Dus niet via de VVV of deze website) Entree is ¤12,50 (excl. ¤1,- servicekosten) en de deuren gaan open om 20:30 uur.
Wordt 'm dus niet voor mij waarschijnlijk, maar wil 'm uiteraard wel zien tzt. Ben ook benieuwd naar de nieuwe(/remixbonus) nummers en video's.
Die youtube was inderdaad officieel, ik heb het ff nagetrokken en het komt van www.doctorfilm.nl (en die gasten hebben aardig wat klusjes gedaan)quote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Klinkt best interessant. Die youtube video uit dit topic is dus wel officieel.
Even om teleurstellingen te voorkomen:
Kaartverkoop start donderdag 7 december en kaarten zijn ALLEEN verkrijgbaar bij Plato te Zwolle (Dus niet via de VVV of deze website) Entree is ¤12,50 (excl. ¤1,- servicekosten) en de deuren gaan open om 20:30 uur.
Wordt 'm dus niet voor mij waarschijnlijk, maar wil 'm uiteraard wel zien tzt. Ben ook benieuwd naar de nieuwe(/remixbonus) nummers en video's.
Maar what's up met die irritante delays in die set?!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef Catch22- het volgende:
fanchannel video is up...
grote set trouwens, 22 tracks
is het te rippen naar alleen mp3 ofzo?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef Catch22- het volgende:
fanchannel video is up...
grote set trouwens, 22 tracks
Billy seegalquote:Op donderdag 7 december 2006 22:50 schreef Catch22- het volgende:
bij hamvraag was de tekst
We geven je waarheid als duvel of billy seegal (ofzo)
en dat werd
We geven je waarheid als jawat of billy ....
is dat omdat jawat er later bijkomt, of omdat duvel weg is bij top notch?
Beanie Seegel volgens mij. En ze variëren idd redelijk vaak met de teksten, maar dit lijkt me toch echt komen door dat akkefietje.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:50 schreef Catch22- het volgende:
bij hamvraag was de tekst
We geven je waarheid als duvel of billy seegal (ofzo)
en dat werd
We geven je waarheid als jawat of billy ....
is dat omdat jawat er later bijkomt, of omdat duvel weg is bij top notch?
blijkbaar bedoelde ik die ja.. ik ken hem nietquote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Billy seegal.
Ik hoop toch echt dat je Beanie Sigal bedoelt.
Rauwe gast van Roac-a-fella zit tijd terug in de bak wegens moord enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Billy seegal.
Ik hoop toch echt dat je Beanie Sigel bedoelt.
22 december bij de vpro op nederland 3. en hij duurt maar 20 minuten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:23 schreef El_Bassie het volgende:
Die clip van the jug is echt oké. Kan er helaas niet bijzijn op 17 december, hoop echt dat die film op dvd of iets dergelijks uitkomt.
Was gister ook in Heerlen, t dak ging er idd weer redelijk vanaf!quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:10 schreef Maeksy het volgende:
Woot, Opgezwolle gister live gezien in Heerlen.
Wat een feest, iedereen ging lossss!
O-Dog die tussen 2 gasten sprong die ruzie hadden en de boel eigenhandig ff suste, crowdsurfing, de hele mikmak. Gekkenhuis!
Gister in Heerlen was de een-na-laatste show van deze tour, volgens Sticks..quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Opgezwolle wil ik nog wel eens live zien, daarom houd ik dit topic even in de gaten.
Ach, ik heb geen haast.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:02 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Gister in Heerlen was de een-na-laatste show van deze tour, volgens Sticks..
Dus kan misschien nog wel ff duren??![]()
Hij heeft wel LL Cool J gedisstquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:10 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Rauwe gast van Roac-a-fella zit tijd terug in de bak wegens moord enzo.
Ik bedoel eigenlijk:quote:
Achja, LL Cool J disste zo'n 20 jaar geleden iedereen...quote:
Film was leuk, maar alleen als je Opgezwolle goed kent. Daarna was er echt een zondag vibe, beetje vreemd. Na twee nummers ging het echter redelijk hard los en was het gewoon een goed optreden. Opgezwolle op zondag, kan bestquote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef nelisb het volgende:
hoe was het gisteren? iemand geweest?
Is Gekke Gerrit de 3e single ja?!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:59 schreef Hellrazor het volgende:
gekke gerrit is superrrrrrrrrrrrr clip bij tmf![]()
Nee er komen geen single's vanuit Zwolle, je moet het album maar kopen zeiden zequote:Op woensdag 20 december 2006 19:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is Gekke Gerrit de 3e single ja?!
woord.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:55 schreef Brun0 het volgende:
wordt tijd dat er eens een dvdtje gereleased wordt met al hun clips
vandaag waren ze trouwens bij TMF... ik vind ze daar niet echt thuishoren maar kan aan mij liggen...
Omdat?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:08 schreef Plots het volgende:
die DVD is nep man
Alsof die gasten er iets aan kunnen doen dat ze opgepakt worden door commerciële zenders als TMF. Als je al jaren lang meedraaid, 3 goede cd's uit hebt gebracht, overal waar je komt voor een uitverkochte zaal staat etc. etc... dan gebeurd dat vanzelf. Iets wat goed is zal zo nu en dan ook doordringen tot de massa...quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:40 schreef Ludacriss het volgende:
whahahaha en ze wilden toch niet dat ze op tmf kwamen? Nou hier heb je het al... ze gaan helaas ook iets teveel richting commerciel.
zolang ze hun eigen ding blijven doen en niet gaan doen wat gevraagd wordt is er niks aan de hand...quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:19 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Alsof die gasten er iets aan kunnen doen dat ze opgepakt worden door commerciële zenders als TMF. Als je al jaren lang meedraaid, 3 goede cd's uit hebt gebracht, overal waar je komt voor een uitverkochte zaal staat etc. etc... dan gebeurd dat vanzelf. Iets wat goed is zal zo nu en dan ook doordringen tot de massa...
Waarom gaan ze richting commercieel? van tjappies en mammies, verre oosten rustug etc waren ook clips die werden niet gedraaid daar, nu maakt TMF een verandering en gaat Opgezwolle commercieel?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:40 schreef Ludacriss het volgende:
whahahaha en ze wilden toch niet dat ze op tmf kwamen? Nou hier heb je het al... ze gaan helaas ook iets teveel richting commerciel.
jamaar wat is commercieel gaan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:25 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Waarom gaan ze richting commercieel? van tjappies en mammies, verre oosten rustug etc waren ook clips die werden niet gedraaid daar, nu maakt TMF een verandering en gaat Opgezwolle commercieel?
Commercieel gaan is dat geld maken je nummer 1 prioriteit is. imo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:28 schreef Brun0 het volgende:
[..]
jamaar wat is commercieel gaan?
(reclame filmpjes? Doen wat het publiek wil? Nummer met Borsato maken?)![]()
ja, je verliest liefde voor beats en passie voor woordquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:15 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Commercieel gaan is dat geld maken je nummer 1 prioriteit is. imo.
ach ja, zowat de hele hip hop scene is jaren terug verneukt door de commercie, daar is iedereen bij Opgezwolle ook bang voor natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:21 schreef Henkmanz het volgende:
Ik denk dat het allemaal nog wel meevalt. Opgezwolle is even op TMF en iedereen hier gilt moord en brand.
Ik ben niet bang dat het gaat gebeuren. En als het wel gebeurd dan heb ik in elk geval een lading albums van ze met fokking goeie muziek en staat de volgende artiest wel op. Maar het is inderdaad wel jammer als het gebeurd.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ach ja, zowat de hele hip hop scene is jaren terug verneukt door de commercie, daar is iedereen bij Opgezwolle ook bang voor natuurlijk
waar dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:49 schreef Robzilla het volgende:
vanavond komt die albumfilm op tv he mensen, even een reminder..
Ken je de muziek?quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:57 schreef Ludacriss het volgende:
Snap het nog steeds niet. Vind het er goed uit zien maar snap er niks van.
Tuurlijk, album plat gedraaid. Is het zo dat iedereen naar zijn eigen wereld gaat ofzo?quote:
Gekke Gerrit wil te graag. Stickz, Rico en Delic hebben hun Eigen Wereld waarin je kan stappen. Je moet t alleen wel écht willen en niet wannabee zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tuurlijk, album plat gedraaid. Is het zo dat iedereen naar zijn eigen wereld gaat ofzo?
Of is het moraal dat ze je gewoon mindfucken en dat er geen betekenis achter zit.
Dat bedoel ik nou met wannabee, wel vragen, niets geven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:09 schreef Ludacriss het volgende:
Slaap ze Gerda.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met wannabee, wel vragen, niets geven.
Toepasselijk.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef Ludacriss het volgende:
Tunnelvisie.
Trouwens nog bedankt voor je inbreng. Nu ga ik echt slapen, slaap lekker!
'quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gekke Gerrit wil te graag. Stickz, Rico en Delic hebben hun Eigen Wereld waarin je kan stappen. Je moet t alleen wel écht willen en niet wannabee zijn.
Zo zie ik t.
Het centrale beeld was dat zwarte gat waarin alles verdwijnt. Gerrit verteld over zijn vader, dat hij doodgegaan is, omdat hij zijn nek brak door een muur, met Gerrit Jr. gebeurd hetzelfde. We weten allebei waarover Gekke Gerrit gaat op Eigen Wereld. 1+1=2.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
'
Wow je hebt ergens wat gelezen volgends mij want dit is nergens uit op te maken. Ik denk dat die keal zelf in het tehuis zit, ivm de datum, hij zit in een rolstoel, er word tegen hem gepraat alsof hij patient is. Waarschijnlijk zal de boodschap wel zoiets zijn als: iedereen heeft een eigen verhaal bij de eigen wereld. Lijkt me geen duidelijk verhaal ofzo inzitten.
Waar pretendeert Opgezwolle dat ze diep zijn dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:38 schreef Henkmanz het volgende:
Ik denk niet dat het verhaal of concept van de film zo makkelijk weer te geven is zoals jullie nu proberen.
De dingen die arneaux ziet liggen er inderdaad wel dik op, maar ik vind het op de een of andere manier te makkelijk voor opgezwolle. Dat zal het ook niet zijn. Maar goed, discussier gerust verder
Waar pretendeer jij dat jouw mening wel klopt en die van anderen niet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar pretendeert Opgezwolle dat ze diep zijn dan?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef Hellrazor het volgende:
ik zag hetzelfde als arneaux
mischien op uitzendinggemist.nl?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:
Fuck, ik dacht dat het nog lang geen 22 december was![]()
.
Iemand die hem opgenomen heeft? Of komt er nog een herhaling ofso?
Ik heb hem nog niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:
Fuck, ik dacht dat het nog lang geen 22 december was![]()
.
Iemand die hem opgenomen heeft? Of komt er nog een herhaling ofso?
Hou je gemak nou maar. Ik stel je gewoon een vraag. En ik weet zelf ook wel dat het niet perse is zoals ik het zie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:18 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waar pretendeer jij dat jouw mening wel klopt en die van anderen niet?
Ik vind het eigenlijk een beetje irritant dat je doet alsof jij wel even weet hoe de film in elkaar zit en dat alle andere opvattingen maar slecht zijn. Ik laat me hier verder ook buiten, want tot een goede conclusie komen we hier niet over tenzij de jongens van Opgezwolle zelf komen vertellen wat hier nou de bedoeling van was.
Je weet zelf ook wel dat je die vraag meer stelde met de intentie mij te zeggen dat ik mijn mening op shit baseer. Hoewel je dat zelf net zo goed doet. Ik hou m'n gemak wel, maar ik vind het toontje waarop jij je verhaal hier vertelt een beetje vervelend. Maar never mind man, jij je zinquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hou je gemak nou maar. Ik stel je gewoon een vraag. En ik weet zelf ook wel dat het niet perse is zoals ik het zie.
Hij doet het nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Arneaux heeft natuurlijk wel grotendeels gelijk
kerel doe niet zo gestrest, hij stelde gewoon een vraag,quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je die vraag meer stelde met de intentie mij te zeggen dat ik mijn mening op shit baseer. Hoewel je dat zelf net zo goed doet. Ik hou m'n gemak wel, maar ik vind het toontje waarop jij je verhaal hier vertelt een beetje vervelend. Maar never mind man, jij je zin
thanks! ga hem gelijk downloadenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor degenen die 'm gemist hebben:
http://rapidshare.com/fil(...)2006_.part1.rar.html
http://rapidshare.com/fil(...)2006_.part2.rar.html
Vond 'm zelf zeker wel vet. Voornamelijk de beeld/geluid mix, 't acteergebeuren wat minder. Ben ook benieuwd naar de DVD, met die remix en nieuw nummer e.d.
zou mij niet uitmaken. ben bij hun allerlaatste buitenwesten optreden geweest vorig jaar en vond duvel duvel toen het minste optreden van de avond weggeven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, in zo'n 3voor12 pop-upje onder in beeld gister stond dat (naast dat Fakkelteit volgend jaar uitkomt) de Buitenwesten DVD eindelijk komt, daarbij stonden alle namen behalve Duvel, ik mag hopen dat ze dat niet d'r allemaal uitgehaald hebben.
Dat je hun flow niet digt ok, maar de stem van Duvel is echt wel zwaar dope.quote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
zou mij niet uitmaken. ben bij hun allerlaatste buitenwesten optreden geweest vorig jaar en vond duvel duvel toen het minste optreden van de avond weggeven.
moet zeggen vind duvelduvel eigenlijk helemaal niks. beats zijn ok maar vind hun stemmen zwaar irritant
Duvel is de bomquote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
zou mij niet uitmaken. ben bij hun allerlaatste buitenwesten optreden geweest vorig jaar en vond duvel duvel toen het minste optreden van de avond weggeven.
moet zeggen vind duvelduvel eigenlijk helemaal niks. beats zijn ok maar vind hun stemmen zwaar irritant
hahaha dankje. Simpel line's quoten is te lamequote:
Nope niet mee eens, ik dig eigenlijk niks van Duvel, alleen opgeduveld heeft een paar dope tracks.quote:Op zondag 24 december 2006 13:40 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat je hun flow niet digt ok, maar de stem van Duvel is echt wel zwaar dope.
Je vind sommige rijms van Duvel op Opgeduveld wel tof?quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Nope niet mee eens, ik dig eigenlijk niks van Duvel, alleen opgeduveld heeft een paar dope tracks.
Mee-eens.quote:Op maandag 25 december 2006 01:45 schreef Hellrazor het volgende:
Duvel is altijd wel ok , alleen pollem en rein zijn somsecht drama , op de oudere albums konden ze beter spitten , maar op aap o theek en opgeduveld dacht ik echt soms van wtf![]()
Ja, maar dat komt door de samenwerking met opgezwolle. Ik vind zn solo werk niks aan en ik vind zn stem niet tof.quote:Op maandag 25 december 2006 01:36 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je vind sommige rijms van Duvel op Opgeduveld wel tof?
lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 25 december 2006 15:40 schreef Catch22- het volgende:
ik heb een goed idee
laten we over smaak gaan twisten !
Dan denk ik dat je duvel niet goed kent. Als je duvel z'n rijms op zich goed vind op opgeduveld vind je dat normaal ook me dunkt.quote:Op maandag 25 december 2006 15:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt door de samenwerking met opgezwolle. Ik vind zn solo werk niks aan en ik vind zn stem niet tof.
Ik vind zijn stem ook niet echt tof/leuk om naar te luisteren. Dat kan. Als ik goede teksten wil lezen (dat kan ook) pak ik wel een goed boek.quote:Op maandag 25 december 2006 22:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je duvel niet goed kent. Als je duvel z'n rijms op zich goed vind op opgeduveld vind je dat normaal ook me dunkt.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ook niet echt tof/leuk om naar te luisteren. Dat kan. Als ik goede teksten wil lezen (dat kan ook) pak ik wel een goed boek.
Ben jij henk's kloon ofzo? Ik denk dat als je iemand op een album tof vind er nog genoeg nummers kunnen zijn (aangezien hij er zoveel gemaakt heeft) dat er nog best shit tussenzit die je ook tof vind.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ook niet echt tof/leuk om naar te luisteren. Dat kan. Als ik goede teksten wil lezen (dat kan ook) pak ik wel een goed boek.
Laat het gaan man.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben jij henk's kloon ofzo? Ik denk dat als je iemand op een album tof vind er nog genoeg nummers kunnen zijn (aangezien hij er zoveel gemaakt heeft) dat er nog best shit tussenzit die je ook tof vind.
niet iedereen is het met je eens, live with it.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben jij henk's kloon ofzo? Ik denk dat als je iemand op een album tof vind er nog genoeg nummers kunnen zijn (aangezien hij er zoveel gemaakt heeft) dat er nog best shit tussenzit die je ook tof vind.
maja iedereen vindt het nodig om over onzin te discussierenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:die opgezwolle topics gaan bijna altijd over bullshit
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef martinlutherking het volgende:
Het is ook zo vreemd om op een forum je mening te geven heh. Het boeit mij bijvoorbeeld ook geen kloten dat Catch22- een cd van Blaxtar heeft gedownload en dat hij 'hard klapt'.![]()
wat moet je hier dan bespreken? Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja kloptquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef martinlutherking het volgende:
Het is ook zo vreemd om op een forum je mening te geven heh. Het boeit mij bijvoorbeeld ook geen kloten dat Catch22- een cd van Blaxtar heeft gedownload en dat hij 'hard klapt'.![]()
Trek het je niet aan man. Je hebt ook gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat moet je hier dan bespreken? Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja klopt
?
Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja klopt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb de CD van blax gedowned... Die kerel klapt vrij hard en persoonlijk. Die CD moet ik maar gauw gaan halen, want dit is echt goed
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja klopt.
Dat zeg ik toch? Wat is er nou raar aan om je mening te geven op een forum.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.
En het was geen argument, lees maar even terug.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.
Let's agree to disagree enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
niet iedereen is het met je eens, live with it.
probeer het maar niet, het is onmogelijk hier (in dit topic) je gelijk te krijgen, geloof mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En het was geen argument, lees maar even terug.
O nou heb ik t gedaan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
probeer het maar niet, het is onmogelijk hier (in dit topic) je gelijk te krijgen, geloof mij.
Wat hebben ze allemaal gewonnen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef _petjan het volgende:
[..]
Rico is nu op vakantie![]()
En gisteren won Opgezwolle bijna alle awards bij de Gouden Greep.![]()
Dat kan toch.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Op de site staan inderdaad wel de genomineerden maar niet de winnaarsquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal gewonnen?
Ik heb de site ff doorgekeken, maar bijna bij elke categorie staan veel mensen van de Opgezwolle stal, logisch dat ze winnen. Maakt het niet minder terecht overigens.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef Robzilla het volgende:
Wie is eigenlijk die stonede gast op Vloeistof?
Outro van Verre Oosten volgens mij.quote:
Nou volgens mij istie idd wel stoned.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef martinlutherking het volgende:
Hij is niet stoned, hij is ladder. Ik dacht steeds dat het Delic was.
Dat zegt iemand anders volgens mij. Maargoed, maakt geen fuck uit verder, het gaat erom wie het is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:15 schreef martinlutherking het volgende:
'Ik ben ook een beetje ladder, het maakt geen bal uit.'
Ik zeg Delic, jij begint meteen weer te zeiken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zegt iemand anders volgens mij. Maargoed, maakt geen fuck uit verder, het gaat erom wie het is.
Rustig aan meid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik zeg Delic, jij begint meteen weer te zeiken.
Die lyrics van delftsblaw ook gewoon.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dat kan toch.
Ik vind z'n stem echter super lekker in t gehoor klinken.(vooral in lelijk, stukje uit isnietwatjezietpiet, jimmy woo style, pure chocolade, delftsblauw)
Ik kan soms echt lachen om die lyrics
''Jimmy woo style.. jimmy woo style.. jimmy woo style-Ja maar jij bent duvel
Jaahaah !''
![]()
'dit zijn echte pappies..we eten! en de wereld mag het weten'
!
'Zo lelijk, dat je droog blijft in de regen..zo zo lelijk dat bejaarden je voorang geven'
'Jawat, ik wil net zo rappen als jij man. je bent dope. Ik zeg het je. Tis geen grap'
'Je tollie is te slap plus je fokking rijms zijn een grap muts! kus me kont, niets te bont, alles mag'
'Het is tijd voor korte metten, hoe kort? Nog korter dan je tollie kerel, korter dan je kortse onderdeel, kerel je lult te veel, praat teveel, spreid teveel [...]'
'ik ben bereid in die wangetjes te knijpen, leipe, loetjes, mn mona toetjes, lieve snoetjes'
ik hoop het welquote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef Henkmanz het volgende:
yeah eerste post in 2007 in dit topic.
dat we een erg opgezwollen 2007 mogen hebben, lol
Kom maar een keertje met mij mee, stads- en schoolgenootjequote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben echt zo slecht in dit soort topics blijven volgen. Ik zal beter m'n best doen. (Gelukkig gaat het ook weer niet zó hard hier).
En dit jaar moet ik ze toch echt eens in het echt gaan zien!
Goede voornemens.
Ongelooflijk dat ik je nog steeds niet heb gespot overigens. De kans wordt ook steeds minder groot.quote:Op donderdag 4 januari 2007 03:10 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Kom maar een keertje met mij mee, stads- en schoolgenootje![]()
.
er zijn hier een paar lui die denken dat we hier maar niets meer moeten bespreken, dus het is wat rustigerquote:Op donderdag 4 januari 2007 02:12 schreef Twisted_fok het volgende:
(Gelukkig gaat het ook weer niet zó hard hier).
snij eens een leuk onderwerp aanquote:Op donderdag 4 januari 2007 03:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er zijn hier een paar lui die denken dat we hier maar niets meer moeten bespreken, dus het is wat rustiger
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:08 schreef Catch22- het volgende:
als het goed is komt fakkelteit deze maand
Is dat serieus van Fakkelteit?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:08 schreef Catch22- het volgende:
Hellrazor doet dat zojuist. Kan me herinneren dat die dvd in mei uit zou komen ofzo. Nieuw Topnotch record?
als het goed is komt fakkelteit deze maand
Daarom. Ik heb dat shirt van Fakkelteit ook al. Ik weet niet, misschien willen ze een hype creëeren, wat ik jammer vind. Ik snap best dat je niet kort achter elkaar 2 albums doet maar het duurt nu wel erg lang, gezien t feit dat t dus al een tijdje af is.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:12 schreef Catch22- het volgende:
volgens mij is dat wel een tijd lang geroepen. Maja, Top Notch releasedate is standaard 'When it's done' volgens mij.
maar ik vind het dan raar dat die tshirts al zo lang uit zijn, er al een nummer van fakkelteit tijdens lowlands (of pinkpop) gespeeld is en we geen releasedate meer horen
Hij komt op zeker niet uit. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dattie voor gratis geld online komt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef fathank het volgende:
Ja, Opgeduveld 2 was al af, maar door de onenigheid komt ie waarschijnlijk niet uit..
ik d8 dat ie nog niet af was maar omdat Duvel er niet teveel druk achter wilde zetten is Sticks met Fakkelteit verder gegaan en is het nooit afgekomen, wel was er veel materiaal wat volgens Duvel idd waarschijnlijk nooit zou uitkomen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:49 schreef fathank het volgende:
Ja, Opgeduveld 2 was al af, maar door de onenigheid komt ie waarschijnlijk niet uit..
Ik hoop dat er heel veel mensen op afknappen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:15 schreef renz0r het volgende:
Die nieuwe single vind ik één van de slechtste nummers
Ik ben blij dat je dat vindt, ik hoef tijdens optredens niet tussen de TMFgangsters te staan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef renz0r het volgende:
Hoedenplank, Balans, Gekkenhuis
Kies dan één van deze om (eventueel) nogmaals commercieel uit te brengen...Doen ze Gerrit![]()
We zijn t een keer eens!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:17 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik hoop dat er heel veel mensen op afknappen.![]()
Hoedenplank is een single. Maar nogmaals, ik vind het geen onverstandige keuze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:21 schreef renz0r het volgende:
Hoedenplank, Balans, Gekkenhuis
Kies dan één van deze om (eventueel) nogmaals commercieel uit te brengen...Doen ze Gerrit![]()
Ze willen gene overkill aan shit, ze geven je pas weer wat als je hongerig bent. Merchendise is klaar dus verkopen die shyte daar heb je geen overkill mee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:12 schreef Catch22- het volgende:
volgens mij is dat wel een tijd lang geroepen. Maja, Top Notch releasedate is standaard 'When it's done' volgens mij.
maar ik vind het dan raar dat die tshirts al zo lang uit zijn, er al een nummer van fakkelteit tijdens lowlands (of pinkpop) gespeeld is en we geen releasedate meer horen
Hoedenplank, en gekke gerrit ook, zijn beide geen single. Er is slechts een clip van gemaakt. Ze brengen geen singles uit omdat ze vinden dat je het album maar moet halen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:24 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Hoedenplank is een single. Maar nogmaals, ik vind het geen onverstandige keuze.![]()
En Eigen Wereld is wel als single uitgebracht?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:51 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hoedenplank, en gekke gerrit ook, zijn beide geen single. Er is slechts een clip van gemaakt. Ze brengen geen singles uit omdat ze vinden dat je het album maar moet halen.
Ook niet, van Eigen Wereld geen enkele track. Van vloeistof wel, Spuugdinges dan weer niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
En Eigen Wereld is wel als single uitgebracht?
Van Vloeistof was het Verre Oosten toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:28 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ook niet, van Eigen Wereld geen enkele track. Van vloeistof wel, Spuugdinges dan weer niet.
Tjappies Mammies en Verre Oosten. Van Rustug is weer alleen een clip uitgekomen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van Vloeistof was het Verre Oosten toch?
Eerse single me dunkt.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef Catch22- het volgende:
Tjappies en Mammies ook wel geloof ik
Nee ik weet zeker dat er een clip van Verre Oosten is, je ziet ze dan rijden in golfkarretjes, dat weet ik echt 1000% zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Tjappies Mammies en Verre Oosten. Van Rustug is weer alleen een clip uitgekomen.
en Tjappies en Mammies volgens mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van Vloeistof was het Verre Oosten toch?
Ja single en clip van Verre Oosten en Tjappies en mammies, en de rest zijn alleen clips: Eigen wereld, Gekke Gerrit, de Jug, Elektro Stress, Hoedenplank en Rustug.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee ik weet zeker dat er een clip van Verre Oosten is, je ziet ze dan rijden in golfkarretjes, dat weet ik echt 1000% zeker.
En van Strik je Veter is ook nog een clip.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja single en clip van Verre Oosten en Tjappies en mammies, en de rest zijn alleen clips: Eigen wereld, Gekke Gerrit, de Jug, Elektro Stress, Hoedenplank en Rustug.
Ok die was ik dan vergeten,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
En van Strik je Veter is ook nog een clip.
Wat? Er is alleen van Sticks met Kubus een solo CD gemaakt verder niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef martinlutherking het volgende:
Buitenbad.Wat zijn eigenlijk de individuele clips?
buitenbad en strik je veter zijn natuurlijk van buitenwestenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef martinlutherking het volgende:
Buitenbad.Wat zijn eigenlijk de individuele clips?
geen clips nee, Hamvraag zou wel een goeie single kunnen zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
buitenbad en strik je veter zijn natuurlijk van buitenwesten
daar is verder niets van uitgebracht toch?
ik vond dat ook maar een matig albumquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef Brun0 het volgende:
tijdje geleden scarfaced proberen te bestellen waar dat nr. op staat, niet meer te leveren
kheb alleen nr van DuvelDuvel en RFX gehoord eik dus zou et niet weten,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond dat ook maar een matig album
die Familiair van Typhoon staat er ook opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:16 schreef Brun0 het volgende:
[..]
kheb alleen nr van DuvelDuvel en RFX gehoord eik dus zou et niet weten,
maar dat klonk dus veels te veelbelovend...
Wanneer t af is?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer komt dat album van typhoon dan ?
Zeeeeker dope track!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef martinlutherking het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LXTR1LRpZfI
Heb je goede kwaliteit?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:30 schreef jimjim1983 het volgende:
ja vet nummer
ik ken m onder de naam 'pakkabar'wat volgens mij niks betekent maar afgeleid is van "apa kabar?" wat "hoe gaat het?" betekent
quote:
Maakt niet uit. Dope iig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:36 schreef jimjim1983 het volgende:
hij is al bezig
einde is overigens niet helemaal koosjer, maar goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |