Dat bedoel ik nou met wannabee, wel vragen, niets geven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:09 schreef Ludacriss het volgende:
Slaap ze Gerda.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:11 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou met wannabee, wel vragen, niets geven.
Toepasselijk.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:17 schreef Ludacriss het volgende:
Tunnelvisie.
Trouwens nog bedankt voor je inbreng. Nu ga ik echt slapen, slaap lekker!
'quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gekke Gerrit wil te graag. Stickz, Rico en Delic hebben hun Eigen Wereld waarin je kan stappen. Je moet t alleen wel écht willen en niet wannabee zijn.
Zo zie ik t.
Het centrale beeld was dat zwarte gat waarin alles verdwijnt. Gerrit verteld over zijn vader, dat hij doodgegaan is, omdat hij zijn nek brak door een muur, met Gerrit Jr. gebeurd hetzelfde. We weten allebei waarover Gekke Gerrit gaat op Eigen Wereld. 1+1=2.quote:Op zaterdag 23 december 2006 02:01 schreef Chrishop het volgende:
[..]
'
Wow je hebt ergens wat gelezen volgends mij want dit is nergens uit op te maken. Ik denk dat die keal zelf in het tehuis zit, ivm de datum, hij zit in een rolstoel, er word tegen hem gepraat alsof hij patient is. Waarschijnlijk zal de boodschap wel zoiets zijn als: iedereen heeft een eigen verhaal bij de eigen wereld. Lijkt me geen duidelijk verhaal ofzo inzitten.
Waar pretendeert Opgezwolle dat ze diep zijn dan?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:38 schreef Henkmanz het volgende:
Ik denk niet dat het verhaal of concept van de film zo makkelijk weer te geven is zoals jullie nu proberen.
De dingen die arneaux ziet liggen er inderdaad wel dik op, maar ik vind het op de een of andere manier te makkelijk voor opgezwolle. Dat zal het ook niet zijn. Maar goed, discussier gerust verder
Waar pretendeer jij dat jouw mening wel klopt en die van anderen niet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar pretendeert Opgezwolle dat ze diep zijn dan?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 03:16 schreef Hellrazor het volgende:
ik zag hetzelfde als arneaux
mischien op uitzendinggemist.nl?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:
Fuck, ik dacht dat het nog lang geen 22 december was![]()
.
Iemand die hem opgenomen heeft? Of komt er nog een herhaling ofso?
Ik heb hem nog niet kunnen vindenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:56 schreef S-Two het volgende:
Fuck, ik dacht dat het nog lang geen 22 december was![]()
.
Iemand die hem opgenomen heeft? Of komt er nog een herhaling ofso?
Hou je gemak nou maar. Ik stel je gewoon een vraag. En ik weet zelf ook wel dat het niet perse is zoals ik het zie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:18 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Waar pretendeer jij dat jouw mening wel klopt en die van anderen niet?
Ik vind het eigenlijk een beetje irritant dat je doet alsof jij wel even weet hoe de film in elkaar zit en dat alle andere opvattingen maar slecht zijn. Ik laat me hier verder ook buiten, want tot een goede conclusie komen we hier niet over tenzij de jongens van Opgezwolle zelf komen vertellen wat hier nou de bedoeling van was.
Je weet zelf ook wel dat je die vraag meer stelde met de intentie mij te zeggen dat ik mijn mening op shit baseer. Hoewel je dat zelf net zo goed doet. Ik hou m'n gemak wel, maar ik vind het toontje waarop jij je verhaal hier vertelt een beetje vervelend. Maar never mind man, jij je zinquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hou je gemak nou maar. Ik stel je gewoon een vraag. En ik weet zelf ook wel dat het niet perse is zoals ik het zie.
Hij doet het nog niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
Arneaux heeft natuurlijk wel grotendeels gelijk
kerel doe niet zo gestrest, hij stelde gewoon een vraag,quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:50 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat je die vraag meer stelde met de intentie mij te zeggen dat ik mijn mening op shit baseer. Hoewel je dat zelf net zo goed doet. Ik hou m'n gemak wel, maar ik vind het toontje waarop jij je verhaal hier vertelt een beetje vervelend. Maar never mind man, jij je zin
thanks! ga hem gelijk downloadenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
Voor degenen die 'm gemist hebben:
http://rapidshare.com/fil(...)2006_.part1.rar.html
http://rapidshare.com/fil(...)2006_.part2.rar.html
Vond 'm zelf zeker wel vet. Voornamelijk de beeld/geluid mix, 't acteergebeuren wat minder. Ben ook benieuwd naar de DVD, met die remix en nieuw nummer e.d.
zou mij niet uitmaken. ben bij hun allerlaatste buitenwesten optreden geweest vorig jaar en vond duvel duvel toen het minste optreden van de avond weggeven.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Btw, in zo'n 3voor12 pop-upje onder in beeld gister stond dat (naast dat Fakkelteit volgend jaar uitkomt) de Buitenwesten DVD eindelijk komt, daarbij stonden alle namen behalve Duvel, ik mag hopen dat ze dat niet d'r allemaal uitgehaald hebben.
Dat je hun flow niet digt ok, maar de stem van Duvel is echt wel zwaar dope.quote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
zou mij niet uitmaken. ben bij hun allerlaatste buitenwesten optreden geweest vorig jaar en vond duvel duvel toen het minste optreden van de avond weggeven.
moet zeggen vind duvelduvel eigenlijk helemaal niks. beats zijn ok maar vind hun stemmen zwaar irritant
Duvel is de bomquote:Op zondag 24 december 2006 12:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
zou mij niet uitmaken. ben bij hun allerlaatste buitenwesten optreden geweest vorig jaar en vond duvel duvel toen het minste optreden van de avond weggeven.
moet zeggen vind duvelduvel eigenlijk helemaal niks. beats zijn ok maar vind hun stemmen zwaar irritant
hahaha dankje. Simpel line's quoten is te lamequote:
Nope niet mee eens, ik dig eigenlijk niks van Duvel, alleen opgeduveld heeft een paar dope tracks.quote:Op zondag 24 december 2006 13:40 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dat je hun flow niet digt ok, maar de stem van Duvel is echt wel zwaar dope.
Je vind sommige rijms van Duvel op Opgeduveld wel tof?quote:Op zondag 24 december 2006 18:54 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Nope niet mee eens, ik dig eigenlijk niks van Duvel, alleen opgeduveld heeft een paar dope tracks.
Mee-eens.quote:Op maandag 25 december 2006 01:45 schreef Hellrazor het volgende:
Duvel is altijd wel ok , alleen pollem en rein zijn somsecht drama , op de oudere albums konden ze beter spitten , maar op aap o theek en opgeduveld dacht ik echt soms van wtf![]()
Ja, maar dat komt door de samenwerking met opgezwolle. Ik vind zn solo werk niks aan en ik vind zn stem niet tof.quote:Op maandag 25 december 2006 01:36 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je vind sommige rijms van Duvel op Opgeduveld wel tof?
lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 25 december 2006 15:40 schreef Catch22- het volgende:
ik heb een goed idee
laten we over smaak gaan twisten !
Dan denk ik dat je duvel niet goed kent. Als je duvel z'n rijms op zich goed vind op opgeduveld vind je dat normaal ook me dunkt.quote:Op maandag 25 december 2006 15:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt door de samenwerking met opgezwolle. Ik vind zn solo werk niks aan en ik vind zn stem niet tof.
Ik vind zijn stem ook niet echt tof/leuk om naar te luisteren. Dat kan. Als ik goede teksten wil lezen (dat kan ook) pak ik wel een goed boek.quote:Op maandag 25 december 2006 22:46 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je duvel niet goed kent. Als je duvel z'n rijms op zich goed vind op opgeduveld vind je dat normaal ook me dunkt.
quote:Op donderdag 28 december 2006 02:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ook niet echt tof/leuk om naar te luisteren. Dat kan. Als ik goede teksten wil lezen (dat kan ook) pak ik wel een goed boek.
Ben jij henk's kloon ofzo? Ik denk dat als je iemand op een album tof vind er nog genoeg nummers kunnen zijn (aangezien hij er zoveel gemaakt heeft) dat er nog best shit tussenzit die je ook tof vind.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ook niet echt tof/leuk om naar te luisteren. Dat kan. Als ik goede teksten wil lezen (dat kan ook) pak ik wel een goed boek.
Laat het gaan man.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben jij henk's kloon ofzo? Ik denk dat als je iemand op een album tof vind er nog genoeg nummers kunnen zijn (aangezien hij er zoveel gemaakt heeft) dat er nog best shit tussenzit die je ook tof vind.
niet iedereen is het met je eens, live with it.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ben jij henk's kloon ofzo? Ik denk dat als je iemand op een album tof vind er nog genoeg nummers kunnen zijn (aangezien hij er zoveel gemaakt heeft) dat er nog best shit tussenzit die je ook tof vind.
maja iedereen vindt het nodig om over onzin te discussierenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:47 schreef jimjim1983 het volgende:die opgezwolle topics gaan bijna altijd over bullshit
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef martinlutherking het volgende:
Het is ook zo vreemd om op een forum je mening te geven heh. Het boeit mij bijvoorbeeld ook geen kloten dat Catch22- een cd van Blaxtar heeft gedownload en dat hij 'hard klapt'.![]()
wat moet je hier dan bespreken? Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja kloptquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef martinlutherking het volgende:
Het is ook zo vreemd om op een forum je mening te geven heh. Het boeit mij bijvoorbeeld ook geen kloten dat Catch22- een cd van Blaxtar heeft gedownload en dat hij 'hard klapt'.![]()
Trek het je niet aan man. Je hebt ook gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat moet je hier dan bespreken? Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja klopt
?
Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja klopt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb de CD van blax gedowned... Die kerel klapt vrij hard en persoonlijk. Die CD moet ik maar gauw gaan halen, want dit is echt goed
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja klopt.
Dat zeg ik toch? Wat is er nou raar aan om je mening te geven op een forum.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.
En het was geen argument, lees maar even terug.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.
Let's agree to disagree enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
niet iedereen is het met je eens, live with it.
probeer het maar niet, het is onmogelijk hier (in dit topic) je gelijk te krijgen, geloof mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En het was geen argument, lees maar even terug.
O nou heb ik t gedaan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
probeer het maar niet, het is onmogelijk hier (in dit topic) je gelijk te krijgen, geloof mij.
Wat hebben ze allemaal gewonnen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef _petjan het volgende:
[..]
Rico is nu op vakantie![]()
En gisteren won Opgezwolle bijna alle awards bij de Gouden Greep.![]()
Dat kan toch.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Op de site staan inderdaad wel de genomineerden maar niet de winnaarsquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal gewonnen?
Ik heb de site ff doorgekeken, maar bijna bij elke categorie staan veel mensen van de Opgezwolle stal, logisch dat ze winnen. Maakt het niet minder terecht overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |