Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja klopt.quote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb de CD van blax gedowned... Die kerel klapt vrij hard en persoonlijk. Die CD moet ik maar gauw gaan halen, want dit is echt goed
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ja goeie cd he, ja inderdaad, leuk nummer zus en zo, ja klopt.
Dat zeg ik toch? Wat is er nou raar aan om je mening te geven op een forum.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.
En het was geen argument, lees maar even terug.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als dat je argument is kun je heel t forum wel opdoeken.
Let's agree to disagree enzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
niet iedereen is het met je eens, live with it.
probeer het maar niet, het is onmogelijk hier (in dit topic) je gelijk te krijgen, geloof mij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:28 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
En het was geen argument, lees maar even terug.
O nou heb ik t gedaan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:20 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
probeer het maar niet, het is onmogelijk hier (in dit topic) je gelijk te krijgen, geloof mij.
Wat hebben ze allemaal gewonnen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:39 schreef _petjan het volgende:
[..]
Rico is nu op vakantie![]()
En gisteren won Opgezwolle bijna alle awards bij de Gouden Greep.![]()
Dat kan toch.quote:Op donderdag 28 december 2006 02:12 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik vind zijn stem ook niet echt tof/leuk om naar te luisteren. Dat kan. Als ik goede teksten wil lezen (dat kan ook) pak ik wel een goed boek.
Op de site staan inderdaad wel de genomineerden maar niet de winnaarsquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat hebben ze allemaal gewonnen?
Ik heb de site ff doorgekeken, maar bijna bij elke categorie staan veel mensen van de Opgezwolle stal, logisch dat ze winnen. Maakt het niet minder terecht overigens.
Welk nummer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:05 schreef Robzilla het volgende:
Wie is eigenlijk die stonede gast op Vloeistof?
Outro van Verre Oosten volgens mij.quote:
Nou volgens mij istie idd wel stoned.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef martinlutherking het volgende:
Hij is niet stoned, hij is ladder. Ik dacht steeds dat het Delic was.
Dat zegt iemand anders volgens mij. Maargoed, maakt geen fuck uit verder, het gaat erom wie het is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:15 schreef martinlutherking het volgende:
'Ik ben ook een beetje ladder, het maakt geen bal uit.'
Ik zeg Delic, jij begint meteen weer te zeiken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zegt iemand anders volgens mij. Maargoed, maakt geen fuck uit verder, het gaat erom wie het is.
Rustig aan meid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ik zeg Delic, jij begint meteen weer te zeiken.
Die lyrics van delftsblaw ook gewoon.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dat kan toch.
Ik vind z'n stem echter super lekker in t gehoor klinken.(vooral in lelijk, stukje uit isnietwatjezietpiet, jimmy woo style, pure chocolade, delftsblauw)
Ik kan soms echt lachen om die lyrics
''Jimmy woo style.. jimmy woo style.. jimmy woo style-Ja maar jij bent duvel
Jaahaah !''
![]()
'dit zijn echte pappies..we eten! en de wereld mag het weten'
!
'Zo lelijk, dat je droog blijft in de regen..zo zo lelijk dat bejaarden je voorang geven'
'Jawat, ik wil net zo rappen als jij man. je bent dope. Ik zeg het je. Tis geen grap'
'Je tollie is te slap plus je fokking rijms zijn een grap muts! kus me kont, niets te bont, alles mag'
'Het is tijd voor korte metten, hoe kort? Nog korter dan je tollie kerel, korter dan je kortse onderdeel, kerel je lult te veel, praat teveel, spreid teveel [...]'
'ik ben bereid in die wangetjes te knijpen, leipe, loetjes, mn mona toetjes, lieve snoetjes'
ik hoop het welquote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef Henkmanz het volgende:
yeah eerste post in 2007 in dit topic.
dat we een erg opgezwollen 2007 mogen hebben, lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |