Nee ik weet zeker dat er een clip van Verre Oosten is, je ziet ze dan rijden in golfkarretjes, dat weet ik echt 1000% zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:11 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Tjappies Mammies en Verre Oosten. Van Rustug is weer alleen een clip uitgekomen.
en Tjappies en Mammies volgens mijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van Vloeistof was het Verre Oosten toch?
Ja single en clip van Verre Oosten en Tjappies en mammies, en de rest zijn alleen clips: Eigen wereld, Gekke Gerrit, de Jug, Elektro Stress, Hoedenplank en Rustug.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee ik weet zeker dat er een clip van Verre Oosten is, je ziet ze dan rijden in golfkarretjes, dat weet ik echt 1000% zeker.
En van Strik je Veter is ook nog een clip.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja single en clip van Verre Oosten en Tjappies en mammies, en de rest zijn alleen clips: Eigen wereld, Gekke Gerrit, de Jug, Elektro Stress, Hoedenplank en Rustug.
Ok die was ik dan vergeten,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
En van Strik je Veter is ook nog een clip.
Wat? Er is alleen van Sticks met Kubus een solo CD gemaakt verder niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef martinlutherking het volgende:
Buitenbad.Wat zijn eigenlijk de individuele clips?
buitenbad en strik je veter zijn natuurlijk van buitenwestenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:25 schreef martinlutherking het volgende:
Buitenbad.Wat zijn eigenlijk de individuele clips?
geen clips nee, Hamvraag zou wel een goeie single kunnen zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
buitenbad en strik je veter zijn natuurlijk van buitenwesten
daar is verder niets van uitgebracht toch?
ik vond dat ook maar een matig albumquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:53 schreef Brun0 het volgende:
tijdje geleden scarfaced proberen te bestellen waar dat nr. op staat, niet meer te leveren
kheb alleen nr van DuvelDuvel en RFX gehoord eik dus zou et niet weten,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vond dat ook maar een matig album
die Familiair van Typhoon staat er ook opquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:16 schreef Brun0 het volgende:
[..]
kheb alleen nr van DuvelDuvel en RFX gehoord eik dus zou et niet weten,
maar dat klonk dus veels te veelbelovend...
Wanneer t af is?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:40 schreef Hellrazor het volgende:
wanneer komt dat album van typhoon dan ?
Zeeeeker dope track!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:20 schreef martinlutherking het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LXTR1LRpZfI
Heb je goede kwaliteit?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:30 schreef jimjim1983 het volgende:
ja vet nummer
ik ken m onder de naam 'pakkabar'wat volgens mij niks betekent maar afgeleid is van "apa kabar?" wat "hoe gaat het?" betekent
quote:
Maakt niet uit. Dope iig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:36 schreef jimjim1983 het volgende:
hij is al bezig
einde is overigens niet helemaal koosjer, maar goed....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |