Mijn shirt, wat doen zequote:Op donderdag 16 november 2006 21:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat op dat shirt MMVI staat.
Top-notch mail./Zie vorige topic.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan?![]()
Die voor mij dus niet doorgaatquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:05 schreef Henkmanz het volgende:
Moet maar 's een datum prikken voor de volgende show die ik ga bijwonen na de Freshcotton party van komende zaterdag met Duvel en Jawat.
Dit is het enige wat ik zo heb:quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar goede images van het artwork van Vloeistof en Eigen Wereld, voor in mijn iTunes lijst. Heb de albums wel op cd, maar ik heb geen scanner
Mja probleem is dat die plaatjes kleiner zijn dan de gemiddelde userpic hier...quote:
Gewoon bij Google Afbeeldingen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar goede images van het artwork van Vloeistof en Eigen Wereld, voor in mijn iTunes lijst. Heb de albums wel op cd, maar ik heb geen scanner
De grootste plaatjes die ik kan vinden zijn 200x200 of zo. Maar misschien kan ik met photoshop iets doen of zo... Even proberenquote:
Dat eeuwige old skool - new skool gezeik ook. Stilstand is ook achteruit gang, duvel moet niet zo miepen dat ie de grote mensen wereld niet meer aan kan.quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef S-Two het volgende:
Hier http://www.theboombap.com/theInterviews/2006-int11.php een groot interview met Duvel over hoe alles is gegaan enzo. Hij stopt dus niet, vooral de laatste alinea is relaxed.
Erg jammer dat er veel wrijving is tussen hem en de Zwolle-mensen, maar iig beter dat hij als het goed is nog wel zijn shit blijft droppen.
En hier nog een reactie van Jawat: http://www.nlhiphop.nl/news.php?id=1369
Iets voor jou?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Dat eeuwige old skool - new skool gezeik ook. Stilstand is ook achteruit gang, duvel moet niet zo miepen dat ie de grote mensen wereld niet meer aan kan.
true, Duvel is juist degene geweest die op zijn eigen manier vooruit ging met schijt aan alles. Nooit verwacht dat ie idd gezeik zou krijgen met de mannen uit Zwolle, maar snap zijn punt wel over dat het spontane eraf gaat als alles tig keer moet gemasterd en geperfectioneerd moet worden...quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:31 schreef Chrishop het volgende:
[..]
[url=http://img.bol.com/intershoproot/BOOKCOVER/FC/9/0/5/5/7/9055741027.gif]Iets voor jou?
Het old- en newskool gebeuren word simpelweg aangehaald om aan te geven dat hij vind dat hiphop minder commercieel moet zijn, zoals dat "vroeger" was. Ik vind het erg jammer dat Duvel niet meer naar Zwolle gaat om met die gasten samen te werken maar ieder zijn eigen keuze. En stilstand is achteruitgang is natuurlijk bullshit, als er iemand met nieuwe concepten komt is het Duvel wel.
Als henkmanz mijn iPod terug geeft heb ik dat voor je.quote:Op woensdag 22 november 2006 09:55 schreef Brun0 het volgende:
heeft iemand trouwens een lijstje met al Duvel zijn albums?
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Als henkmanz mijn iPod terug geeft heb ik dat voor je.
quote:Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef Brownietje het volgende:
rijmpappie nr.1
de waarheid
aap-o-theek
ti-ta-to
de koptheorie
van aap naar primaat
whisky op de aperotz
en tada:
http://www.megaupload.com/?d=S3W2E65I
(ti ta, van aap, koptheorie, aperotz)
http://www.megaupload.com/?d=90IQZ2KR
(rijmp, aap-o-, waarheid)
mis ik nog wat?
Netjesquote:Op woensdag 22 november 2006 15:39 schreef Brownietje het volgende:
rijmpappie nr.1
de waarheid
aap-o-theek
ti-ta-to
de koptheorie
van aap naar primaat
whisky op de aperotz
en tada:
http://www.megaupload.com/?d=S3W2E65I
(ti ta, van aap, koptheorie, aperotz)
http://www.megaupload.com/?d=90IQZ2KR
(rijmp, aap-o-, waarheid)
mis ik nog wat?
zijn er wel plannen voor een BuitenWesten 2 dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
Toch jammer dat er nu zo'n gedoe is.Had graag een BW2 gehad met duvel.
Hm volgens mij wel. Kubus komt iig wel met een eigen nieuwe cd dit jaar met bangbang aldus kubus:quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:53 schreef Brun0 het volgende:
[..]
zijn er wel plannen voor een BuitenWesten 2 dan?
quote:Nieuwe cd word een feature met bangbang.
Eind dit jaar verwacht k zelf
Thanx
Ik blijf nog steeds nieuwe dingen ontdekken in de beats op zowel Spuugdingen als Vloeistof, die respectievelijk alweer 7 en 5 jaar uit zijn... het is dat ik 'baas' een kutbenaming/woord vind, maar ik ben het wel met je eens dat Delic ziek goed is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef Hellrazor het volgende:
Zo elke keer als ik een album van opgezwolle opzet word ik weer weggeblazen![]()
en verbaas ik me steeds meer over wat een baas delic is zegniks geen simpele beats maar variatie
en zoveel lagen in de muziek
![]()
Balansquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef Hellrazor het volgende:
Zo elke keer als ik een album van opgezwolle opzet word ik weer weggeblazen![]()
en verbaas ik me steeds meer over wat een baas delic is zegniks geen simpele beats maar variatie
en zoveel lagen in de muziek
![]()
Is dit een serieuze clipquote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef _petjan het volgende:
Nieuwe clip: http://www.youtube.com/watch?v=omgdG1Qv-PE
en interview: http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article1873
Dat shirt is niet groen maar rood.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog een shiirt van Jawat te koop in de kleur groen omdat hij te groot is voor mij. (Maat S).
Als je hem wilt kun je mailen naar: matthijs punt blok apenstaartje gmail punt com.
Het gaat om dit shirt:
[afbeelding]
Zeker een neppe clip. Alsof ze 'de Jug' zelf fout zouden spellenquote:Op woensdag 29 november 2006 20:31 schreef _petjan het volgende:
Nieuwe clip: http://www.youtube.com/watch?v=omgdG1Qv-PE
en interview: http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article1873
maat S is je te groot?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb nog een shiirt van Jawat te koop in de kleur groen omdat hij te groot is voor mij. (Maat S).
Als je hem wilt kun je mailen naar: matthijs punt blok apenstaartje gmail punt com.
Het gaat om dit shirt:
[afbeelding]
He matthijs denk je dat ik hem pas??quote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef ForumGek het volgende:
Mijn shirt is groen (die rode heeft Jawat zelf aan) en ja, S is mij te groot.
Hoe klein ben je dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:02 schreef ForumGek het volgende:
Mijn shirt is groen (die rode heeft Jawat zelf aan) en ja, S is mij te groot.
?quote:Op zondag 3 december 2006 14:43 schreef ma_jojo het volgende:
Sticks bijna gaan knokken om een ijsblokje.
Lange Frans tafarelen.
dan heb je niet echt goed opgeletquote:Op zondag 3 december 2006 14:43 schreef ma_jojo het volgende:
Sticks bijna gaan knokken om een ijsblokje.
Lange Frans tafarelen.
Eauquote:Op zondag 3 december 2006 14:53 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dan heb je niet echt goed opgeleten geluistert
quote:Op zondag 3 december 2006 16:07 schreef Hellrazor het volgende:
nou tijdens het optreden gingen 2 mensen bijna vechten ofzo toen ging stick het publiek in om ze te kalmeren ofzo en toen zij stick we zijn geen ijsblokjesmannen (lange frans dus die ging vechten) iig en diegene die de problemen veroorzaakte was dus een gerrit![]()
iig zo zag ik het
ik bel ze morgenvroeg en rij dan morgenavond wel naar zwolle! wil erwel bijzijnquote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Klinkt best interessant. Die youtube video uit dit topic is dus wel officieel.
Even om teleurstellingen te voorkomen:
Kaartverkoop start donderdag 7 december en kaarten zijn ALLEEN verkrijgbaar bij Plato te Zwolle (Dus niet via de VVV of deze website) Entree is ¤12,50 (excl. ¤1,- servicekosten) en de deuren gaan open om 20:30 uur.
Wordt 'm dus niet voor mij waarschijnlijk, maar wil 'm uiteraard wel zien tzt. Ben ook benieuwd naar de nieuwe(/remixbonus) nummers en video's.
Die youtube was inderdaad officieel, ik heb het ff nagetrokken en het komt van www.doctorfilm.nl (en die gasten hebben aardig wat klusjes gedaan)quote:Op donderdag 7 december 2006 00:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
Klinkt best interessant. Die youtube video uit dit topic is dus wel officieel.
Even om teleurstellingen te voorkomen:
Kaartverkoop start donderdag 7 december en kaarten zijn ALLEEN verkrijgbaar bij Plato te Zwolle (Dus niet via de VVV of deze website) Entree is ¤12,50 (excl. ¤1,- servicekosten) en de deuren gaan open om 20:30 uur.
Wordt 'm dus niet voor mij waarschijnlijk, maar wil 'm uiteraard wel zien tzt. Ben ook benieuwd naar de nieuwe(/remixbonus) nummers en video's.
Maar what's up met die irritante delays in die set?!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef Catch22- het volgende:
fanchannel video is up...
grote set trouwens, 22 tracks
is het te rippen naar alleen mp3 ofzo?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:53 schreef Catch22- het volgende:
fanchannel video is up...
grote set trouwens, 22 tracks
Billy seegalquote:Op donderdag 7 december 2006 22:50 schreef Catch22- het volgende:
bij hamvraag was de tekst
We geven je waarheid als duvel of billy seegal (ofzo)
en dat werd
We geven je waarheid als jawat of billy ....
is dat omdat jawat er later bijkomt, of omdat duvel weg is bij top notch?
Beanie Seegel volgens mij. En ze variëren idd redelijk vaak met de teksten, maar dit lijkt me toch echt komen door dat akkefietje.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:50 schreef Catch22- het volgende:
bij hamvraag was de tekst
We geven je waarheid als duvel of billy seegal (ofzo)
en dat werd
We geven je waarheid als jawat of billy ....
is dat omdat jawat er later bijkomt, of omdat duvel weg is bij top notch?
blijkbaar bedoelde ik die ja.. ik ken hem nietquote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Billy seegal.
Ik hoop toch echt dat je Beanie Sigal bedoelt.
Rauwe gast van Roac-a-fella zit tijd terug in de bak wegens moord enzoquote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Billy seegal.
Ik hoop toch echt dat je Beanie Sigel bedoelt.
22 december bij de vpro op nederland 3. en hij duurt maar 20 minuten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:23 schreef El_Bassie het volgende:
Die clip van the jug is echt oké. Kan er helaas niet bijzijn op 17 december, hoop echt dat die film op dvd of iets dergelijks uitkomt.
Was gister ook in Heerlen, t dak ging er idd weer redelijk vanaf!quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:10 schreef Maeksy het volgende:
Woot, Opgezwolle gister live gezien in Heerlen.
Wat een feest, iedereen ging lossss!
O-Dog die tussen 2 gasten sprong die ruzie hadden en de boel eigenhandig ff suste, crowdsurfing, de hele mikmak. Gekkenhuis!
Gister in Heerlen was de een-na-laatste show van deze tour, volgens Sticks..quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:52 schreef WeirdMicky het volgende:
Opgezwolle wil ik nog wel eens live zien, daarom houd ik dit topic even in de gaten.
Ach, ik heb geen haast.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:02 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Gister in Heerlen was de een-na-laatste show van deze tour, volgens Sticks..
Dus kan misschien nog wel ff duren??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |